Ze is niet rad van tong idd.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat die nieuwe kamervoorzitter een beetje moeilijk articuleert.
Ome Norbert heeft al een liter Bokma op denk ik...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is al sinds het avondeten flink aan het zuipen.
Ik onderschrijf deze post.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoop dat ze Bosmagod snel aanstellen.
Ze is mij totaal nog niet opgevallen, in haar rol kan je het wat mij betreft niet beter doen.quote:
Nopequote:Op woensdag 16 december 2015 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat kabinet nou nog niet gevallen?
Ze zullen de eer nooit aan zichzelf houden.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef Aardappeltaart het volgende:
Gok: Oppositie geeft kabinet kans eer aan zichzelf te houden, Klein wil dat ze toch graag zaken benoemen?
Volgens mij denkt iedereen nu: Klein, ga nou niet zo obvious doen, je stuurt onze strategie in de warquote:Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef Aardappeltaart het volgende:
Gok: Oppositie geeft kabinet kans eer aan zichzelf te houden, Klein wil dat ze toch graag zaken benoemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |