Dit dus, het is duidelijk gebleken dat fysiek verzet helpt.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef LXIV het volgende:
De afgelopen maanden is gewoon aangetoond dat fel protesteren helpt. Het scheelt al gauw de helft van de asielzoekers, of het gaat helemaal niet door. Logisch dat mensen dit proberen.
Stel dat je daar een koophuis hebt. Dan kost de komst van zo'n centrum je al snel 50K aan gedaalde woningwaarde. En dan reken ik alle overlast e.d. nog niet eens mee.
Je zult maar uit de grote stad gevlucht zijn omdat de situatie daar onleefbaar werd door de multikul. En dan terecht gekomen in een dorp, de komende 20 jaar nog niks aan de hand denk je dan. En dat je dan in één klap weer middenin de problemen zit!! Ik kan me wel voorstellen dat je dan boos wordt.
Waarom brengen ze die asielzoekers niet gewoon in de grote steden onder?
Ja. De Joden hebben zich ook als lammeren naar de slachtbank laten voeren omdat ze dachten dat als ze braaf mee zouden werken, het allemaal wel goed zou komen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit dus, het is duidelijk gebleken dat fysiek verzet helpt.
twitter:petraOG twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:38:06Politie lost schoten bij gemeentehuis Geldermalsen. Raadszaal ontruimd. #Omroepgld https://t.co/hUrV0HgJH0 reageer retweet
De Nederlanders zijn geen haar beter. Maar ze hebben wel de oudste rechten, want hun voorvaderen hebben dit land opgebouwd.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:47 schreef Odaiba het volgende:
En de Nederlanders vinden zichzelf zoveel beter dan ander minderheden in dit land. Wat een beschamende toestand altijd xD
Klopt. Niets mis met fel demonstreren. Ik juich het toe. De politiek is zo leugenachtig bezig, echt niet normaal.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. De Joden hebben zich ook als lammeren naar de slachtbank laten voeren omdat ze dachten dat als ze braaf mee zouden werken, het allemaal wel goed zou komen.
Miep zal wel vuurwerk gehoord hebben en is meteen in de stress geschoten...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef jcdragon het volgende:
twitter:petraOG twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:38:06Politie lost schoten bij gemeentehuis Geldermalsen. Raadszaal ontruimd. #Omroepgld https://t.co/hUrV0HgJH0 reageer retweet
Godsklere wat doen al die tablets daar zeg. Stelletje kinderen dat het ook zijn. Kunnen ze zelfs tijdens de vergadering niet zonder dat ding?! Grist nog wel eff der eipet mee... Stel je voor dat je je facebook laat liggen..quote:
Dat vraag ik me dus ook af. Er zijn groepen die heel graag zien dat er rellen uitbreken. En ik denk dat je, als je daar woont, liever niet dit soort geneuzel ziet. Ook niet als je tegen zo'n AZC bent.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volk van buitenaf neem ik aan of boze dorpsbewoners?
Feyenoord hooligansquote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoeveel van die demonstranten zouden daar puur om de rellen en sensatie zijn? Ik denk best veel.
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie gooit ff een tweet er uit dat er een dode is gevallen bij de rellen? Kijken of het journaal het overneemt.
Je vergadert natuurlijk nooit bij de sociale werkplaats. Het is al goed.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Godsklere wat doen al die tablets daar zeg. Stelletje kinderen dat het ook zijn. Kunnen ze zelfs tijdens de vergadering niet zonder dat ding?! Grist nog wel eff der eipet mee... Stel je voor dat je je facebook laat liggen..
On it....quote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie gooit ff een tweet er uit dat er een dode is gevallen bij de rellen? Kijken of het journaal het overneemt.
een beetje burgemeester stapt gewoon naar buiten stappen om een einde te maken aan dat gedonderquote:
Het is een dorpje van een man of 1100 begreep ik. Moet haast wel van buitenaf komen, of oma staat ook met stoeptegels te gooien.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Er zijn groepen die heel graag zien dat er rellen uitbreken. En ik denk dat je, als je daar woont, liever niet dit soort geneuzel ziet. Ook niet als je tegen zo'n AZC bent.
Het ligt er een beetje aan. Er zijn ook een paar gemeenten geweest waar rellen wel het effect had dat het azc werd afgeblazen of het aantal asielzoekers met de helft verminderd werd. Genoeg mensen die een 'avondje rellen' wel over hebben voor 3 jaar rust.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Er zijn groepen die heel graag zien dat er rellen uitbreken. En ik denk dat je, als je daar woont, liever niet dit soort geneuzel ziet. Ook niet als je tegen zo'n AZC bent.
Waarschuwingsschotenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef Odaiba het volgende:
Raar dat ze deze beelden niet uitzenden op RTLZ, hoor wel 20 waarschuwingsschoten gelost worden.
[ afbeelding ]
Wat een haat voor mensen die echt werk verrichten ipv een beetje met papier schuiven in een kantoorquote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
wat een klootjesvolk. Zie je me wat pijplassers, steigerbouwers en automonteurs bij elkaar staan zeg
Kunnen het niet met hun verstandelijk beperkte vermogen oplossen dus gaan ze rellen en dingen slopen. Mocht de politie maar tussen de ogen richten, dit tuig kost de maarschappij alleen maar geld. Vieze uitvreters
Zelfde volk wat hier alles sloopt geeft vast en zeker ook af op Marokkanen, want die jatten en stelen alleen maar. Zelfs zijn ze geen haar beter. Wat een mongolen
.!!!!!!
De politie schiet pas bij echt concrete dreiging. Maar als ze echt die raadszaal wilden bestormen... We zullen het snel horenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Miep zal wel vuurwerk gehoord hebben en is meteen in de stress geschoten...
Beetje vuurwerk man.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WaarschuwingsschotenTrieste popo's.
Richt toch op gezichten man.
Vermenigvuldig dat getal maar met tien.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een dorpje van een man of 1100 begreep ik.
MADquote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
wat een klootjesvolk. Zie je me wat pijplassers, steigerbouwers en automonteurs bij elkaar staan zeg
Kunnen het niet met hun verstandelijk beperkte vermogen oplossen dus gaan ze rellen en dingen slopen. Mocht de politie maar tussen de ogen richten, dit tuig kost de maarschappij alleen maar geld. Vieze uitvreters
Zelfde volk wat hier alles sloopt geeft vast en zeker ook af op Marokkanen, want die jatten en stelen alleen maar. Zelfs zijn ze geen haar beter. Wat een mongolen
.!!!!!!
Mens, ze werken gewoon zonder papier.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Godsklere wat doen al die tablets daar zeg. Stelletje kinderen dat het ook zijn. Kunnen ze zelfs tijdens de vergadering niet zonder dat ding?! Grist nog wel eff der eipet mee... Stel je voor dat je je facebook laat liggen..
Het zit diep.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
.!!!!!!
als ik niks te verliezen had zou ik ook een beetje gaan tieren en zuigen daar, lachuh manquote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoeveel van die demonstranten zouden daar puur om de rellen en sensatie zijn? Ik denk best veel.
Het zijn boeren , moet je wel bekend voorkomen toch ?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
.!!!!!!
Gemeente telt 26k inwoners, het dorp zelf 11k volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een dorpje van een man of 1100 begreep ik. Moet haast wel van buitenaf komen, of oma staat ook met stoeptegels te gooien.
twitter:KelVarnsenNL twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:56:21#geldermalsen Mogelijk een man geraakt door een waarschuwingsschot van de politie. Eerste hulp wordt verleend reageer retweet
Zonder die mensen die met papier schuiven had jij nu geen opdrachten, blaaskaak.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat een haat voor mensen die echt werk verrichten ipv een beetje met papier schuiven in een kantoor
Dat deed de politie toch ook al in een ander dorpje? Langs bij mensen die commentaar op internet hadden gezet? Om ze te 'waarschuwen'?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:58 schreef Zith het volgende:
Beter gaat de geheime dienst vanacht langs deze landverraders om ze te laten verdwijnen. Maxima kent daar nog wel iemand voor.
Oh, dan heb ik het verkeerd verstaanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:58 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Gemeente telt 26k inwoners, het dorp zelf 11k volgens mij.
Ik schuif zelf papier, niet-al-te-snuggere.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zonder die mensen die met papier schuiven had jij nu geen opdrachten, blaaskaak.
Verschil tussen Nederland en Albanië komt door de mensen in de kantoren, niet door de monteurs.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat een haat voor mensen die echt werk verrichten ipv een beetje met papier schuiven in een kantoor
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:01 schreef Confetti het volgende:
Verzet met de sterke arm is gerechtvaardigd als de democratie middelen onmogelijk worden gemaakt door dictatoriale elementen van de uitvoerende macht.
Ik hoop dat dit een gevolg gaat krijgen. Al die smerige raadsleden hebben namelijk niets op met democratie of de burger.
Applaus voor deze man. Geen idee wie je bent, maar je vind jezelf heel wat schijnbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik schuif zelf papier, niet-al-te-snuggere.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Verschil tussen Nederland en Albanië komt door de mensen in de kantoren, niet door de monteurs.
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:KelVarnsenNL twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:56:21#geldermalsen Mogelijk een man geraakt door een waarschuwingsschot van de politie. Eerste hulp wordt verleend reageer retweet
quote:
Zag veel locals zeg maar.. Maar daarmee is de term hooligans (Feijenoord, Utrecht) niet direct van tafelquote:
twitter:MHoltrop twitterde op woensdag 16-12-2015 om 21:03:46Niet stabiel de ruiten van gemeentehuis gaan eruit nu #Geldermalsen reageer retweet
Ik zie niemand schieten...quote:Op woensdag 16 december 2015 20:54 schreef Odaiba het volgende:
Raar dat ze deze beelden niet uitzenden op RTLZ, hoor wel 20 waarschuwingsschoten gelost worden.
[ afbeelding ]
En staat de politie weer in de lucht te schieten?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:MHoltrop twitterde op woensdag 16-12-2015 om 21:03:46Niet stabiel de ruiten van gemeentehuis gaan eruit nu #Geldermalsen reageer retweet
Die hebben nog geen één keer geschoten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En staat de politie weer in de lucht te schieten?
Pillen en steroidenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit soort geweld en bedreigingen vind ik nou ook niet echt democratisch hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:01 schreef Confetti het volgende:
Verzet met de sterke arm is gerechtvaardigd als de democratie middelen onmogelijk worden gemaakt door dictatoriale elementen van de uitvoerende macht.
Ik hoop dat dit een gevolg gaat krijgen. Al die smerige raadsleden hebben namelijk niets op met democratie of de burger.
Ik hoorde net wel wat knallen wat niet als vuurwerk klonk eigenlijk..quote:Op woensdag 16 december 2015 21:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die hebben nog geen één keer geschoten.
Heerlijk streampje erbij, Fok! op het ene scherm, Twitter op het andere.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit alles is wel uiterst vermakelijk.
Preciesquote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Heerlijk streampje erbij, Fok! op het ene scherm, Twitter op het andere.
Die heeft speciaal voor die ene Tweet een Twitteraccount aangemaakt ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die heeft speciaal voor die ene Tweet een Twitteraccount aangemaakt ofzo?
twitter:sophiehogendorp twitterde op woensdag 16-12-2015 om 21:06:37De mensen die nog in het gemeentehuis zaten zijn nu ook met spoed naar politiebureau gebracht #Geldermalsen reageer retweet
Lees eens terug: NWS / Fel protest tegen komst azc Geldermalsen #2quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja ik denk het....quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Democratie is wel een complex begrip he. Dat B&W een voorstel doet aan de gemeenteraad (de volksvertegenwoordigers) is nog niet meteen dictatuurquote:Op woensdag 16 december 2015 21:01 schreef Confetti het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we ergens beelden jongens, wie heeft een linkje voor me?
Dus we kunnen nergens live meekijken? Zondequote:
Met 720p streampje naar relschoppers kijken. Waar is het fatsoen!?quote:
Op naar het politiebureau!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:sophiehogendorp twitterde op woensdag 16-12-2015 om 21:06:37De mensen die nog in het gemeentehuis zaten zijn nu ook met spoed naar politiebureau gebracht #Geldermalsen reageer retweet
met geweld toon je inderdaad je fijngevoeligheid voor het democratische proces.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:01 schreef Confetti het volgende:
Nou hoop ik niet, liever dit kabinet dan nog meer onstabiliteitquote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef empa1010 het volgende:
Met een beetje pech (of geluk?) valt het kabinet vanavond ook nog. Verliest PSV... gaat goed met Nederland
In een functionerende democratie is weinig geweld. Dat is logisch, want geweld is overbodig. Mensen kunnen via verkiezingen en op andere -vreedzame- manier hun invloed uitoefenen op het beleid.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
met geweld toon je inderdaad je fijngevoeligheid voor het democratische proces.
Dat is veel democratischer dan een inspraakavond waar iedereen zijn zeg je mag doen en waarna de raad pas later beslisit. Dictaturen staan bekend om hun inspraakavonden, democratie om geweld.
twitter:jessicabode twitterde op woensdag 16-12-2015 om 21:15:20#ME verzoekt iedereen 'lekker naar huis te gaan'. Tweede waarschuwing is geweest #Geldermalsen #azc reageer retweet
Ah ja, als mensen gaan rellen dan moet de democratie wel in het geding zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
In een functionerende democratie is weinig geweld. Dat is logisch, want geweld is overbodig. Mensen kunnen via verkiezingen en op andere -vreedzame- manier hun invloed uitoefenen op het beleid.
De reden dat er juist in dictaturen (uiteindelijk) altijd geweld ontstaat is omdat er daar voor de mensen geen andere manier is om verandering te bewerkstelligen.
Blijkbaar ervaren de mensen in dit dorp dat ze niet meer in staat zijn om via democratische weg invloed uit te kunnen oefenen en gaan ze daarom over tot geweld.
Of een minderheid is het met de meerderheid oneens en sloopt daarom de boel maar.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
In een functionerende democratie is weinig geweld. Dat is logisch, want geweld is overbodig. Mensen kunnen via verkiezingen en op andere -vreedzame- manier hun invloed uitoefenen op het beleid.
De reden dat er juist in dictaturen (uiteindelijk) altijd geweld ontstaat is omdat er daar voor de mensen geen andere manier is om verandering te bewerkstelligen.
Blijkbaar ervaren de mensen in dit dorp dat ze niet meer in staat zijn om via democratische weg invloed uit te kunnen oefenen en gaan ze daarom over tot geweld.
Wat dat betreft is het wel een prima tijd ja met oudjaar in zicht.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
Niemand luistert meer naar haar omdat Henkie met zijn lawinepijl buiten staat.
.
Ja omdat ze zich niet gehoord voelen. Dan krijg je idd een situatie zoals nu: wie niet luisteren wil moet maar voelen. In die trant. Burgers worden ook niet gehoord, alle inspraakavonden en geneuzel zijn louter formaliteiten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah ja, als mensen gaan rellen dan moet de democratie wel in het geding zijn.
Volgens mij waren ze juist bezig met die democratische weg, totdat er een stel losgelaten relschoppers de boel op stelten kwam zetten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef LXIV het volgende:
Dat zeg ik niet. Die mensen rellen niet omdat ze vinden dat de democratie in het geding is. Ik zeg dat als mensen het gevoel hebben dat ze niet meer -via het democratische proces- invloed kunnen uitoefenen op het beleid, hun leven of hun woonomgeving, ze eerder geneigd zijn het alternatief geweld te gebruiken. Dus hoe meer democratie, hoe minder geweld.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Herhaling, gemeentehuis is ontruimdquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Specularium het volgende:
Zijn ze nou weer binnen of is dit herhaling?
Wat snap je niet aan de woorden 'mensen ervaren'quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze juist bezig met die democratische weg, totdat er een stel losgelaten relschoppers de boel op stelten kwam zetten.
De stem van het volk negeren is toch allesbehalve democratisch te noemen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Die mensen rellen niet omdat ze vinden dat de democratie in het geding is. Ik zeg dat als mensen het gevoel hebben dat ze niet meer -via het democratische proces- invloed kunnen uitoefenen op het beleid, hun leven of hun woonomgeving, ze eerder geneigd zijn het alternatief geweld te gebruiken. Dus hoe meer democratie, hoe minder geweld.
Schanfuckingdaligquote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef Mylene het volgende:
Stream: http://www.omroepgelderla(...)aadszaal-is-ontruimd
Die raadsleden zijn gewoon door het dorp erin gestemd. Bij de volgende verkiezingen stemmen ze dan maar weer anders.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja omdat ze zich niet gehoord voelen. Dan krijg je idd een situatie zoals nu: wie niet luisteren wil moet maar voelen. In die trant. Burgers worden ook niet gehoord, alle inspraakavonden en geneuzel zijn louter formaliteiten.
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 16-12-2015 om 21:22:04LIVEBLOG Geldermalsen: Politie bevestigt dat er waarschuwingsschoten zijn gelost: https://t.co/dCUzlfU6Md reageer retweet
twitter:NOS twitterde op woensdag 16-12-2015 om 21:14:22Rellen bij gemeentehuis Geldermalsen; Journaal om 21.24 uur, NPO1 https://t.co/SRMK8AlYOn reageer retweet
Die raadsleden zijn de stem van het volk... Niet die hooligans..quote:Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef empa1010 het volgende:
[..]
De stem van het volk negeren is toch allesbehalve democratisch te noemen?
Altijd hetzelfde met allochtonen! Paspoort intrekken!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Schanfuckingdalig
Allemaal hun stemrecht afnemen wat mij betreft...
Volgens mij was het hele democratische proces nog in gang.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geloven dat dit dorpsbewoners zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ook, hoop 3000quote:Op woensdag 16 december 2015 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat de gemeenteraad voor stemt
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Herwijnen-uitquote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Straks zondag lekker weer vechten bij je voetbalclubs. Dik triest joh.
Dus als 100000 Nederlanders de Tweedekamer bestormen omdat ze de sharia ingevoerd willen hebben, moet men daar maar naar luisteren?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja omdat ze zich niet gehoord voelen. Dan krijg je idd een situatie zoals nu: wie niet luisteren wil moet maar voelen. In die trant. Burgers worden ook niet gehoord, alle inspraakavonden en geneuzel zijn louter formaliteiten.
Welke club is populair in Geldermalsen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Straks zondag lekker weer vechten bij je voetbalclubs. Dik triest joh.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Herwijnen-uit
Altijd lastig
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik ook. We mogen immers niet buigen voor terreur, is ons de afgelopen maanden verteld. We worden al veel te lang geterroriseerd door mensen die te dom zijn om te poepen. Ben wel een keertje klaar met die kanslozen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
GVV Geldermalsen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Welke club is populair in Geldermalsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |