twitter:Hoefakker twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:27:31Dikke rook in het gemeentehuis van Geldemalsen, rook van vuurwerk lijkt binnen te komen. Rellen lopen iuit. Hand https://t.co/CgqqugISZ5 reageer retweet
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
ME wordt bekogeldtwitter:jessicabode twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:24:44Zo dus #AZC #Geldermalsen https://t.co/cSOcmfVJ9G reageer retweet
twitter:MHoltrop twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:28:37Politie lost waarschuwingsschoten #Geldermalsen reageer retweet
twitter:NUnl twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:30:47Update: Raadszaal Geldermalsen ontruimd vanwege rellen: https://t.co/oDwnfAvVIO reageer retweet
politici zijn er voor het volk, en hier zijn burgers het niet mee eens. Mooi dat ze in actie komen. Wel jammer dat politie tegen de burgers ingezet worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen zijn het zat. Maarja, wie niet luisteren wilt.........![]()
Maar volgens de NOS was toch iedereen welkom?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen zijn het zat. Maarja, wie niet luisteren wilt.........![]()
Het is te hopen dat ze niet onschuldige agenten etc gaan molesteren. Dat zou ik sneu vinden. Voor de rest mogen ze van mij de boel plat rellen daar.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Maar volgens de VARA was toch iedereen welkom?
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze niet onschuldige agenten etc gaan molesteren. Dat zou ik sneu vinden. Voor de rest mogen ze van mij de boel plat rellen daar.
Voordat er in Nederland mensen door de staat op straat worden doodgeschoten zijn we minstens 15 jaar verder.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:37 schreef Zith het volgende:
Gewoon doen wat wilders voorstelde: rellende mensen doodschieten.
Ik ben er trots op dat mensen eens een keer ballen tonen en in opstand komen. De schuldigen van dit alles zitten vuistdiep in de reet van Rutte.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]![]()
We leven in een democratische rechtsstaat, als je het liever anders ziet kun je misschien eens proberen te leven in een land met een andere staatsvorm?
Geen ruimte.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef LXIV het volgende:
De afgelopen maanden is gewoon aangetoond dat fel protesteren helpt. Het scheelt al gauw de helft van de asielzoekers, of het gaat helemaal niet door. Logisch dat mensen dit proberen.
Stel dat je daar een koophuis hebt. Dan kost de komst van zo'n centrum je al snel 50K aan gedaalde woningwaarde. En dan reken ik alle overlast e.d. nog niet eens mee.
Je zult maar uit de grote stad gevlucht zijn omdat de situatie daar onleefbaar werd door de multikul. En dan terecht gekomen in een dorp, de komende 20 jaar nog niks aan de hand denk je dan. En dat je dan in één klap weer middenin de problemen zit!! Ik kan me wel voorstellen dat je dan boos wordt.
Waarom brengen ze die asielzoekers niet gewoon in de grote steden onder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |