Dat kan.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:43 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik wil niet dat de overheid ze 'opvangt'. Laat dat over aan vrijwillige initiatieven. Als jij een vluchteling persoonlijk wil ophalen en op jouw kosten wil integreren, be my guest.
Dat kan.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik wil wel dat de overheid vluchtelingen opvangt.
Wat versta jij onder 'niet gedragen'?quote:Op woensdag 16 december 2015 17:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat kan.
Wat moet er gebeuren met vluchtrelingen die zich niet gedragen?
Mag ik ze wel mensen noemen?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:47 schreef syndroom het volgende:
Hou eens op met het woord vluchteling. Dit zijn GEEN vluchtelingen!
Goed bezig jongens!quote:Journalisten mogen raadsvergadering #Geldermalsen niet bijwonen. "Pers interesseert ons helemaal niets", aldus de voorlichter.
Nog zo'n quote: "dat jij de gemeenteraadsvergadering wil volgen is jouw probleem, niet het mijne" #Geldermalsen #persboycot
Persvoorlichters zijn vaak net robots: draaien puur ingefluisterde pr-praatjes af. Het zou zomaar kunnen hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:24 schreef bamibij het volgende:
Betrouwbare bron en zeer plausibel dat de persvoorlichter dat gezegd zou hebben.
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Persvoorlichters zijn vaak net robots: draaien puur ingefluisterde pr-praatjes af. Het zou zomaar kunnen hoor.
Weet trouwens ff niet hoe ik tweets hier one-on-one kan plakken met plaatjes etc erbij
twitter:MHoltrop twitterde op woensdag 16-12-2015 om 17:04:36Journalisten mogen raadsvergadering #Geldermalsen niet bijwonen. "Pers interesseert ons helemaal niets", aldus de voorlichter. reageer retweet
Nou, dan kan jij je lol niet op heden ten dage.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik wil wel dat de overheid vluchtelingen opvangt.
Volgens deze zelfde twitteraar is de NOS intussen gesommeerd het terrein te verlaten.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:MHoltrop twitterde op woensdag 16-12-2015 om 17:04:36Journalisten mogen raadsvergadering #Geldermalsen niet bijwonen. "Pers interesseert ons helemaal niets", aldus de voorlichter. reageer retweet
twitter:MHoltrop twitterde op woensdag 16-12-2015 om 17:44:52Een beveiliger spreekt mij vermanend toe: "ik heb opdracht gekregen om de NOS van het terrein te verwijderen" #Geldermalsen #persboycot reageer retweet
Overtreding van de wet en de fatsoensnormen en waarden van ons koninkrijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'niet gedragen'?
Inderdaad. In Nederland zijn sinds 1940 geen vluchtelingen meer.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:47 schreef syndroom het volgende:
Hou eens op met het woord vluchteling. Dit zijn GEEN vluchtelingen!
Vanuit een veilig gebied ben je geen vluchteling. Asielzoekers in Nederland komen allemaal uit veilige gebieden dus geen vluchtelingen. Vluchtelingen zitten in de regio.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Veel asielzoekers zijn juist wel vluchtelingen omdat ze uit bijvoorbeeld Syrië komen.
Dat begrijp ik echt niet. De ondergang van Nederland en het allemaal prima vinden.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:34 schreef Homey het volgende:
[..]
Nou, dan kan jij je lol niet op heden ten dage.
Ondergang is overdreven. De welvaart is nog prima hier, internationaal gezien. Uit de lijstjes blijkt dat Nederland de 5e beste land is om te wonen. Ik ben in veel landen geweest, Nederland is gewoon prettig wonen.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet. De ondergang van Nederland en het allemaal prima vinden.
twitter:Hoefakker twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:08:14MENSEN BREKEN DOOR DE HEKKEN, RAADSLID ROEPT OP OM DE VERGADERING TE SCHORSEN. BURGEMEESTER LAAT VERGADERING DOORGAAN. reageer retweet
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kopers nieuwbouw Geldermalsen laten contract verscheuren om AZC
http://www.gelderlander.n(...)ren-om-azc-1.5549313
Broer Thijs verschuilt zich ondertussen in een bunkerquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)door_mega-azc__.html
Dat familiebedrijf dat ook gewoon letterlijk ingekapseld wordt, te triest voor woorden Laten we hopen dat, als er hier persé een asielzoekerscentrum dient te komen het de kleinere variant is.
twitter:ADnl twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:17:45Bestorming gemeentehuis Geldermalsen bij debat over mega-azc https://t.co/18n3vepMSR reageer retweet
RELLENquote:Op woensdag 16 december 2015 20:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Hoefakker twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:08:14MENSEN BREKEN DOOR DE HEKKEN, RAADSLID ROEPT OP OM DE VERGADERING TE SCHORSEN. BURGEMEESTER LAAT VERGADERING DOORGAAN. reageer retweet
ME wordt bekogeldtwitter:jessicabode twitterde op woensdag 16-12-2015 om 20:24:44Zo dus #AZC #Geldermalsen https://t.co/cSOcmfVJ9G reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |