Ik woon nu in een fatsoenlijke buurt met weinig niet-westerse allochtonen en weet je: Er worden hier weinig mensen vermoord of in elkaar geslagen, ben nog niet beroofd, als ik mijn fiets 's nachts voor de deur laat staan staat hij er de volgende dag nog, mensen pleuren hun vuilnis niet overal neer. Je zou bijna zeggen dat er een causaal verband bestaat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga dan in een fatsoenlijke buurt wonen man...
Ik woon ook in zo'n wijk. Alleen de aangrenzende sociale huurwoningbuurt vol met blanke volkstokkies is een tyfuszooi. Gelukkig komen die mensen niet naar onze koopwijk. Causaal verband bestaat dus ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik woon nu in een fatsoenlijke buurt met weinig niet-westerse allochtonen en weet je: Er worden hier weinig mensen vermoord of in elkaar geslagen, ben nog niet beroofd, als ik mijn fiets 's nachts voor de deur laat staan staat hij er de volgende dag nog, mensen pleuren hun vuilnis niet overal neer. Je zou bijna zeggen dat er een causaal verband bestaat.
Je zal Erdogan tot in de eeuwigheid moeten blijven betalen en dan nog hebben vluchtelingen vele mogelijkheden om via een andere weg Europa te bereiken. Hij is zo corrupt als wat. Heeft een paleis wat honderden miljoenen gekost heeft. Hij schijnt, ondanks afspraken, ook nog steeds olie van Isis te kopen. Onderdeel van die deal is dat er ook constant vluchtelingen in Turkije verdeelt gaan worden over Europa. Ik zou er maar niet teveel van verwachten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:16 schreef Buster24 het volgende:
[..]
In 2017 willen Rutte, Merkel en Hollande herkozen worden dus in 2016 krijgen we een charme offensief in een poging populistisch rechts de wind uit de zeilen te nemen.
Ik denk dat er wel pogingen ondernomen gaan worden de Europese buitengrenzen te sluiten, ik denk dat Erdogan nog een paar miljard extra krijgt met het vriendelijke verzoek de grenzen nog beter te sluiten tot na de verkiezingen.
dat is leuk, ik heb de eerste 31 jaar van mijn leven in rotterdam gewoond, erg leuke stad, zelfs de volkswijken heb ik nooit als onprettig ervaren, maar ja misschien kwam ij uit een te nette buurtquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om hier nu uitgebreid op in te gaan. Dat is waarschijnlijk toch nutteloos. Ik heb zelf de eerste 26 jaar van mijn leven in Rotterdam gewoond. Hoe hoger het percentage niet-westerse allochtonen, hoe onprettiger de buurt werd. Ik snap niet dat ik dat nog uit moet leggen, al heb je het zelf niet meegemaakt.
Ik in de Tarwewijk, Rotterdam-Zuid.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
dat is leuk, ik heb de eerste 31 jaar van mijn leven in rotterdam gewoond, erg leuke stad, zelfs de volkswijken heb ik nooit als onprettig ervaren, maar ja misschien kwam ij uit een te nette buurt
Oh en een kleine groep bestuurders op gemeentenivo die voor hun eigen carriere maar driftig meeknikken met het partijbelang en een AZC binnen hengelen, is niet verkeerd bezig ?quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het bizar dat je kennelijk goedkeurt dat een kleine groep luidruchtige schreeuwers door gebruik van geweld en intimidatie anderen hun wil oplegt.
Wat een onzin. Als je het daar niet mee eens bent kun je ze er via het stemhokje op afrekenen. Niet met vuurwerk, geweld, bedreiging en intimidatie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:51 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Oh en een kleine groep bestuurders op gemeentenivo die voor hun eigen carriere maar driftig meeknikken met het partijbelang en een AZC binnen hengelen, is niet verkeerd bezig ?
Die leggen ook anderen hun wil op met intimidatie.
Er zijn een paar meer voorvallen geweest, maar niet zoveel dat het noemenswaardig is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:48 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, wat is er mis met concreet vaststellen welke impact deze vluchtelingen hebben op jouw veiligheid en welbehagen... behalve, bijvoorbeeld, dat ze blijkbaar massaal de Nederlandse dochters verkrachten terwijl ik me maar bewust ben van 1 artikel waar 3 asielzoekers een vrouw hebben lastiggevallen. Maar goed. Het draagvlak verdwijnt, maar dat is niet gebaseerd op enig objectieve waarneming die significant verschillend is van de gewone Nederlandse maatschappij. Je mag best je kop uit het zand halen maar wat zie je nou daadwerkelijk met al dat zand in je ogen?
ik heb nog nooit een burgemeester weggestemd zien worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je het daar niet mee eens bent kun je ze er via het stemhokje op afrekenen. Niet met vuurwerk, geweld, bedreiging en intimidatie.
Ze treden af met wachtgeld.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een burgemeester weggestemd zien worden eigenlijk.
#regentenlevenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ze treden af met wachtgeld.
Misschien moet je je schoolgeld maar terug gaan halen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een burgemeester weggestemd zien worden eigenlijk.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien moet je je schoolgeld maar terug gaan halen.
Dat is slap gelul natuurlijk, dan ben je een paar jaar verder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat een onzin. Als je het daar niet mee eens bent kun je ze er via het stemhokje op afrekenen.
De verbouwing van een ministerie kost hier zo'n beetje evenveel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je zal Erdogan tot in de eeuwigheid moeten blijven betalen en dan nog hebben vluchtelingen vele mogelijkheden om via een andere weg Europa te bereiken. Hij is zo corrupt als wat. Heeft een paleis wat honderden miljoenen gekost heeft. Hij schijnt, ondanks afspraken, ook nog steeds olie van Isis te kopen. Onderdeel van die deal is dat er ook constant vluchtelingen in Turkije verdeelt gaan worden over Europa. Ik zou er maar niet teveel van verwachten.
[ afbeelding ]
Ja idd, lekker kansloos. Ondertussen staat er een AZC en dan ga jij ze 3 jaar later een keer er op afrekenenquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is slap gelul natuurlijk, dan ben je een paar jaar verder.
Die Russen Photoshoppen daar voor propagandadoeleinden nog wel wat mensen bij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou dat was me een massaal protest zeg!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |