abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2015 @ 08:33:26 #251
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158513774
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wen er maar aan. Dat krijg je met gemeentes die niet naar hun inwoners luisteren. Een regering die gemeentes onder druk zetten en zelf ook niet naar de bevolking luisteren. Een EU die zijn lidstaten chanteert en onze regering die naar de pijpen van de EU danst.
Maar zodra er een referendum-uitkomst in de prullenbak verdwijnt en de Tweede Kamer doet wat zij wil zitten we als makke schaapjes te kijken terwijl je toen (Euro) de ramen uit het Binnenhof had moeten pleuren. Zonde hoor. Alleen de asociale minderheid verzet zich op zo'n manier.. En alleen bij zulke kwesties, andere zaken (vaak belangrijkere zaken) gaan de pet te boven. Als ik in Geldermalsen keek en luisterde was dit al bijna te moeilijk voor ze :')
  vrijdag 25 december 2015 @ 08:35:45 #252
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158513784
ik denk dat het iets genetisch is eigenlijk ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158513789
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dan wen je er niet aan maar neem maar van me aan dat het volgend jaar, als er meer dan 150.000 vluchtelingen hierheen komen, nog veel erger wordt.
Ik vind het bizar dat je kennelijk goedkeurt dat een kleine groep luidruchtige schreeuwers door gebruik van geweld en intimidatie anderen hun wil oplegt.
pi_158513825
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Maar zodra er een referendum-uitkomst in de prullenbak verdwijnt en de Tweede Kamer doet wat zij wil zitten we als makke schaapjes te kijken terwijl je toen (Euro) de ramen uit het Binnenhof had moeten pleuren. Zonde hoor. Alleen de asociale minderheid verzet zich op zo'n manier.. En alleen bij zulke kwesties, andere zaken (vaak belangrijkere zaken) gaan de pet te boven. Als ik in Geldermalsen keek en luisterde was dit al bijna te moeilijk voor ze :')
Omdat de ellende dan langzaam komt, nu komt die snel. Als je volgend jaar alle uitkeringen halveert dan zal je eens zien hoe snel al die brave PVDA en SP-stemmertjes on-democratische acties ondernemen.
pi_158513916
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vind het bizar dat je kennelijk goedkeurt dat een kleine groep luidruchtige schreeuwers door gebruik van geweld en intimidatie anderen hun wil oplegt.
Ik vind het bizar dat er zoveel mensen zijn die niks geven om het lot van hun landgenoten. Die onverschillig reageren op een vergroting van de kans dat hun familieleden iets overkomt in de toekomst.
pi_158514236
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zoals in moskeeën opgeroepen wordt homo's van daken te gooien en de sharia na te leven op straat bedoel je?
  vrijdag 25 december 2015 @ 09:21:17 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158514330
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 december 2015 09:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals in moskeeën opgeroepen wordt homo's van daken te gooien en de sharia na te leven op straat bedoel je?
vergelijk je jezelf nou met extremisten knul, komt je ware aard weer eens overdrijven O+, maar hullie doen het ook jank jank :')
pi_158514431
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vind het bizar dat er zoveel mensen zijn die niks geven om het lot van hun landgenoten. Die onverschillig reageren op een vergroting van de kans dat hun familieleden iets overkomt in de toekomst.
Maakt dat het dan okay om anderen met geweld en intimidatie jouw "visie" op te leggen?
  vrijdag 25 december 2015 @ 09:31:26 #259
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158514478
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 09:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maakt dat het dan okay om anderen met geweld en intimidatie jouw "visie" op te leggen?
ik geef zoveel om het lot van mijn landgenoten dat ik wel geweld moet gebruiken om ze in het gareel te houden... mooie ideologie is dat toch
pi_158514547
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarom zou ik iets geven om mislukte tokkies vol afgunst?
pi_158514550
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 09:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet oke dat de ME en de gemeente met geweld en intimidatie burgers, die hun buurt een beetje leefbaar willen houden, wegjagen en de mond snoeren.
pi_158514649
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet oke dat de ME en de gemeente met geweld en intimidatie burgers, die hun buurt een beetje leefbaar willen houden, wegjagen en de mond snoeren.
Ik had het niet over de ME en de gemeente maar dat weet je zelf ook wel.
  vrijdag 25 december 2015 @ 10:30:46 #263
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158515431
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Omdat de ellende dan langzaam komt, nu komt die snel. Als je volgend jaar alle uitkeringen halveert dan zal je eens zien hoe snel al die brave PVDA en SP-stemmertjes on-democratische acties ondernemen.
De enige ellende die we tot nu toe hebben ondervonden van asielzoekers zijn wat vechtpartijen in asielzoekerscentra waar autochtonen eigenlijk weinig last van hebben.

Daar tegen over staan ontspoorde informatie-avonden en gemeenteraadsvergaderingen, varkenskoppen op een plek waar een asielzoekerscentrum komt, vuurwerkbommen in Woerden en talloze bedreigingen, veelal geformuleerd in slecht Nederlands.

Wat heb jij nou eigenlijk meegemaakt van die zogenaamde asielzoekerstsunami :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158515482
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Falco het volgende:

[..]

De enige ellende die we tot nu toe hebben ondervonden van asielzoekers zijn wat vechtpartijen in asielzoekerscentra waar autochtonen eigenlijk weinig last van hebben.

Daar tegen over staan ontspoorde informatie-avonden en gemeenteraadsvergaderingen, varkenskoppen op een plek waar een asielzoekerscentrum komt, vuurwerkbommen in Woerden en talloze bedreigingen, veelal geformuleerd in slecht Nederlands.

Dat kan ik jou niet uitleggen. Dat weet ik uit ervaring. We hebben al 30 jaar problemen met niet-westerse immigratie maar als ik dat een wegkijker vertel dan blokkeren de hersenen vaak.
  vrijdag 25 december 2015 @ 10:37:03 #265
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_158515539
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat kan ik jou niet uitleggen. Dat weet ik uit ervaring. We hebben al 30 jaar problemen met niet-westerse immigratie maar als ik dat een wegkijker vertel dan blokkeren de hersenen vaak.
Wees eens concreet.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_158515564
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:30 schreef Falco het volgende:

[..]

Als jij er niet direct last van hebt betekent het niet dat het er niet is. Jij hebt toch ook geen last van de oorlog in syrie en irak? Als je gewoon je tv uitzet is het er ook niet meer. Dus waarom zou je je dan bekommeren om de vluchtelingen? :')

Laten we met zn allen maar onze koppen in het zand steken.
pi_158515641
Welles.

Nietes.

Welles.

Nietes.

Welles.

Nietes.

Welles.

Nietes.

Welles.

Nietes.
pi_158515661
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:37 schreef Falco het volgende:

[..]

Wees eens concreet.

Nu speelt de christen-haat, homohaat, vrouwenonderdrukking zich alleen nog af binnen de AZC's maar op een gegeven moment krijgen ze een eigen huis. Heeft iets te maken met "In het verleden behaalde resultaten bieden een garantie voor de toekomst". De rekening komt de komende jaren/decennia.
  vrijdag 25 december 2015 @ 10:48:50 #269
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158515723
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:39 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Als jij er niet direct last van hebt betekent het niet dat het er niet is. Jij hebt toch ook geen last van de oorlog in syrie en irak? Als je gewoon je tv uitzet is het er ook niet meer. Dus waarom zou je je dan bekommeren om de vluchtelingen? :')

Laten we met zn allen maar onze koppen in het zand steken.
nou ja, wat is er mis met concreet vaststellen welke impact deze vluchtelingen hebben op jouw veiligheid en welbehagen... behalve, bijvoorbeeld, dat ze blijkbaar massaal de Nederlandse dochters verkrachten terwijl ik me maar bewust ben van 1 artikel waar 3 asielzoekers een vrouw hebben lastiggevallen. Maar goed. Het draagvlak verdwijnt, maar dat is niet gebaseerd op enig objectieve waarneming die significant verschillend is van de gewone Nederlandse maatschappij. Je mag best je kop uit het zand halen maar wat zie je nou daadwerkelijk met al dat zand in je ogen?
  vrijdag 25 december 2015 @ 10:49:55 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158515750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:44 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nu speelt de christen-haat, homohaat, vrouwenonderdrukking zich alleen nog af binnen de AZC's maar op een gegeven moment krijgen ze een eigen huis. Heeft iets te maken met "In het verleden behaalde resultaten bieden een garantie voor de toekomst". De rekening komt de komende jaren/decennia.
geef eens echte concrete waarnemingen die anders zijn dan onze maatschappij... binnen de AZCs en daarbuiten
pi_158515933
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ja hoor :')
Dat denk ik wel.

Er waren heel veel geweldloze acties tegen het AZC spandoeken, een lichtreclame en een geweldloze demo die helaas over ging in een rel.

Zolang je binnen de democratische kaders blijft mag je ook BUITEN de raadzaal best protesteren tegen een AZC
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158515982
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:48 schreef Re het volgende:

[..]

Het draagvlak verdwijnt, maar dat is niet gebaseerd op enig objectieve waarneming die significant verschillend is van de gewone Nederlandse maatschappij. Je mag best je kop uit het zand halen maar wat zie je nou daadwerkelijk met al dat zand in je ogen?
Ik vermoed dat het draagvlak verdwijnt door de hoeveelheden die momenteel Europa en in navolging daarvan Europa binnen komen en het totale gebrek aan controle.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158516064
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:49 schreef Re het volgende:

[..]

geef eens echte concrete waarnemingen die anders zijn dan onze maatschappij... binnen de AZCs en daarbuiten
Ik heb geen zin om hier nu uitgebreid op in te gaan. Dat is waarschijnlijk toch nutteloos. Ik heb zelf de eerste 26 jaar van mijn leven in Rotterdam gewoond. Hoe hoger het percentage niet-westerse allochtonen, hoe onprettiger de buurt werd. Ik snap niet dat ik dat nog uit moet leggen, al heb je het zelf niet meegemaakt.
pi_158516106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om hier nu uitgebreid op in te gaan. Dat is waarschijnlijk toch nutteloos. Ik heb zelf de eerste 26 jaar van mijn leven in Rotterdam gewoond. Hoe hoger het percentage niet-westerse allochtonen, hoe onprettiger de buurt werd. Ik snap niet dat ik dat nog uit moet leggen, al heb je het zelf niet meegemaakt.
Ga dan in een fatsoenlijke buurt wonen man...
pi_158516174
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 08:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dan wen je er niet aan maar neem maar van me aan dat het volgend jaar, als er meer dan 150.000 vluchtelingen hierheen komen, nog veel erger wordt.
In 2017 willen Rutte, Merkel en Hollande herkozen worden dus in 2016 krijgen we een charme offensief in een poging populistisch rechts de wind uit de zeilen te nemen.

Ik denk dat er wel pogingen ondernomen gaan worden de Europese buitengrenzen te sluiten, ik denk dat Erdogan nog een paar miljard extra krijgt met het vriendelijke verzoek de grenzen nog beter te sluiten tot na de verkiezingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')