Hoe lang wou je ze daar dan voor geven?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:09 schreef shifto het volgende:
Jammer, had graag gezien dat die asielzoekers hadden laten zien dat ze minder tokkie zijn dan dat tuig uit Geldermongoolse zelf.
Zal langer duren dan dat die tokkies het daar deden. 1 voorstel en ze lieten meteen hun ware smerige tokkie aard zien. Daar moeten een hele hoop vluchtelingen dochters voor verkrachten wil het net zo erg zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe lang wou je ze daar dan voor geven?
Hoe lang zou het duren voordat mensen hun ware gezicht laten zien?
Je denkt werkelijk dat de mensen die daar losgingen uit Geldermalsen kwamen?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Zal langer duren dan dat die tokkies het daar deden. 1 voorstel en ze lieten meteen hun ware smerige tokkie aard zien. Daar moeten een hele hoop vluchtelingen dochters voor verkrachten wil het net zo erg zijn.
Ja, ik ken de helft van die tokkies die daar stonden.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat de mensen die daar losgingen uit Geldermalsen kwamen?
Tja die wonen er ook al veel langer, en laten hun gezicht al zien, god weet als er anderen bij komen wonen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Zal langer duren dan dat die tokkies het daar deden. 1 voorstel en ze lieten meteen hun ware smerige tokkie aard zien. Daar moeten een hele hoop vluchtelingen dochters voor verkrachten wil het net zo erg zijn.
Verzet loont.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Voorstel AZC Geldermalsen van tafel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:34 schreef Elzies het volgende:
[..]
Verzet loont. Zoals al eerder is aangetoond. De tijd van praten lijkt nu onder een deel van de bevolking voorbij. De tijd van handelen is aangebroken.
Dus je bent zelf ook een tokkie onder de tokkies? Duidelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, ik ken de helft van die tokkies die daar stonden.
Tijdje al niks over gehoord inderdaad. Het laatste wat ik las was dat ze nog geen aangifte kon doen vanwege haar toestand.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:07 schreef deedeetee het volgende:
En hoe is het nu met die mevrouw die met hersenletsel in het ziekenhuis ligt ? Is daar ver niets over bekend ?
Klopt, ik meen gelezen te hebben dat er in de raad ook geen meerderheid was.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is dus maar de vraag. Het voorstel had geen kans van slagen ook zonder die rellen.
Ik hoop dat ze weer helemaal herstelt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Tijdje al niks over gehoord inderdaad. Het laatste wat ik las was dat ze nog geen aangifte kon doen vanwege haar toestand.
quote:Zwempartij voor vluchtelingen in Ede afgelast | NOS
Een uitje van 140 tot 150 vluchtelingen naar een zwembad in Ede is op het laatste moment afgeblazen. De vluchtelingen zouden morgen een paar uur gaan zwemmen, maar volgens de beheerder van het zwembad heeft het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) vanmiddag een streep gehaald door het plan.
Voorzitter Jan Telgen van Sportservice Ede zegt dat het COA niets heeft gezegd over de aanleiding voor het besluit. Een woordvoerder van het COA kon daar ook niets over zeggen.
Mogelijk heeft de afgelasting te maken met een ingezonden brief in het huis-aan-huisblad Edese Post. Daarin dreigde iemand met toestanden als in Geldermalsen, waar protesten tegen de komst van een asielzoekerscentrum vorige week ontaardden in rellen. Ook klaagde de briefschrijver dat hij voor zijn kinderen "dure zwemcursussen" moest betalen, terwijl de vluchtelingen gratis konden gaan zwemmen.
Telgen zegt dat de vluchtelingen, samen met klanten van de voedselbank, een paar uur het recreatiebad konden gebruiken. Er zouden geen lessen worden gegeven. Het initiatief voor de zwemdag kwam van het personeel van zwembad De Peppel. "Wij zijn trots op onze mensen en vinden het jammer dat we nu worden beperkt", zegt Telgen.
Burgemeester Van der Knaap "wist van niets", zo laat hij op Twitter weten. Hij vindt het besluit belachelijk. "Een mooi initiatief wordt zo tenietgedaan".
Telgen zegt dat meerdere bedrijven in Ede hun medewerking hadden aangeboden. Zo zou een vervoerbedrijf een bus beschikbaar stellen en zou een andere ondernemer zwemkleding regelen. De badmeesters zouden voor niets komen werken op Eerste Kerstdag.
Eerder deze maand werd in Nijmegen ook een activiteit voor vluchtelingen afgelast. Daar zouden mensen uit opvangcentrum Heumensoord gaan koken met bewoners van een zorgcentrum. Toen daar commotie over ontstond en het zorgcentrum negatieve reacties kreeg, werd de kookavond geschrapt.
Bron: nos.nl
Jij wilt zeker weer de 'dialoog aangaan'. Wat een kansloze uitspraak is dat toch, alsof alles met praten op te lossen valt.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Jij wilt zeker weer de 'dialoog aangaan'. Wat een kansloze uitspraak is dat toch, alsof alles met praten op te lossen valt.
"geweldsverheerlijking"quote:
Wen er maar aan. Dat krijg je met gemeentes die niet naar hun inwoners luisteren. Een regering die gemeentes onder druk zetten en zelf ook niet naar de bevolking luisteren. Een EU die zijn lidstaten chanteert en onze regering die naar de pijpen van de EU danst.quote:
ik hoef daar helemaal niet aan te wennen, ik vind het hypocriete kanker, mensen die hier voor zijn verdienen niet in deze maatschappij te leven, maar goed #kominverzet, ga je gang, laat je zien, kom uit je stinkhol en laat de wereld zien wat je ware aard is...quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Dat krijg je met gemeentes die niet naar hun inwoners luisteren. Een regering die gemeentes onder druk zetten en zelf ook niet naar de bevolking luisteren. Een EU die zijn lidstaten chanteert en onze regering die naar de pijpen van de EU danst.
Ja hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De gebeurtenissen in Geldermalsen zijn de redding van de democratie. Als politici en bestuurders niet luisteren, komt het volk in opstand.
Dan wen je er niet aan maar neem maar van me aan dat het volgend jaar, als er meer dan 150.000 vluchtelingen hierheen komen, nog veel erger wordt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:08 schreef Re het volgende:
[..]
ik hoef daar helemaal niet aan te wennen, ik vind het hypocriete kanker, mensen die hier voor zijn verdienen niet in deze maatschappij te leven, maar goed #kominverzet, ga je gang, laat je zien, kom uit je stinkhol en laat de wereld zien wat je ware aard is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |