Het is me allemaal wat zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..., kun je zien hoe ze er mee omgaan.
Belgen mogen toch niet genomineerd worden ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..., kun je zien hoe ze er mee omgaan.
Ja erg he.quote:
Belgen en sportquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Belgen mogen toch niet genomineerd worden ?
Niet de eerste Europese man, zelfs niet de eerste Nederlandse man.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, Wereldkampioen worden in een mondiale sport. Als eerste Europese man dacht ik ook nog eens. Niks op aan te merken :p
Belgische acrogymmers domineren Europaquote:
Die vraag stel je serieus op Fok?quote:
ik heb er nog een tijd achteraan gelopen... Maar ze was niet bij te houden :'-)quote:
I'm impressed. Volgend jaar pakken wij weer 10 goud en gaan de Belgen met 1 brons naar huis. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Belgische acrogymmers domineren Europa
En hun taekwondoka's en mannenzwemmers maken gehakt van Nederland
kan nu niet meer in z'n andere outfit.quote:
quote:
quote:
zit altijd 1 categorie tussen man en vrouw bij de uitreikingquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Young talent is belangrijker dan sportman?
De NOS die nu heel erg enthousiast doet over het goud op ES, maar afgelopen zomer werden die prestaties bijna compleet genegeerd.quote:
De NOS geeft een sport pas aandacht als er gewonnen wordt. Tragisch dieptepunt het WK zwemmen van de zomer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De NOS die nu heel erg enthousiast doet over het goud op ES, maar afgelopen zomer werden die prestaties bijna compleet genegeerd.
Echt hequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De NOS die nu heel erg enthousiast doet over het goud op ES, maar afgelopen zomer werden die prestaties bijna compleet genegeerd.
Hij wil op korte termijn Canadees worden. Dus asjeblieft geen prijs.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef franklop het volgende:
Sprong gebruikt toch een Canadees paspoort of niet?
We doen net als de Belgen, als er ergens een Nederlands tintje aan zit dan bombarderen we 'm gewoon tot Nederlander.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef franklop het volgende:
Sprong gebruikt toch een Canadees paspoort of niet?
"Misschien komt hij toch voor Nederland uit als we hem een prijs geven."quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij wil op korte termijn Canadees worden. Dus asjeblieft geen prijs.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop Steenbergen, en vooral niet Sprong.
Haha, Bartje Veldkamp was daarvan wel het meest schrijnende voorbeeld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We doen net als de Belgen, als er ergens een Nederlands tintje aan zit dan bombarderen we 'm gewoon tot Nederlander.
Triest maar waar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS geeft een sport pas aandacht als er gewonnen wordt. Tragisch dieptepunt het WK zwemmen van de zomer.
Als ik zo'n push-up BH aan heb dan heb ik ze ook zo groot.quote:
Max?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We doen net als de Belgen, als er ergens een Nederlands tintje aan zit dan bombarderen we 'm gewoon tot Nederlander.
Jaaaaa hoooorrrrrquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ik zo'n push-up BH aan heb dan heb ik ze ook zo groot.
Die kregen brood tegen hun hoofd in de pauze.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Dit is zo'n groepje dat op de middelbare school komt vertellen over drugs en roken.
We hebben net met de waterpolosters geleerd dat Amerika baggerinternet heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:51 schreef Remzz het volgende:
Die ijshockeyer vond het zelfs geen videoverbinding waard.
Lekker naar Canada en nooit meer terug laten komenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:51 schreef Remzz het volgende:
Die ijshockeyer vond het zelfs geen videoverbinding waard.
Over 3 jaar ja.quote:
Marleen in dat rijtje?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Terecht. Opvolgster van Inge, Marleen en Ranomi.
Vooral op de kortebaan domineren binnen Europa?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Terecht. Opvolgster van Inge, Marleen en Ranomi.
Haha leek me ook wat overdreven om Marleen in dat rijtje te zetten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral op de kortebaan domineren binnen Europa?
Was mss niet zo goed als de andere 2 qua prijzen maar was wel een wereldtopper.quote:
net d'r moeder.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Zeg nou gewoon dat Schippers dit gewonnen heeft joh, kom op zeg.
Ik dacht Ranomiquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht er komt een zwemster of zo op
Fatimaquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarom kijk ik dit toch elk jaar?
Lijkt wel of het steeds slechter wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Is gewoon een pijniging deze jaarlijkse uitzending.
Drink nog een glas azijn, typisch weer jullie Nederlanders, nooit trots op de sporters van je vaderland!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Is gewoon een pijniging deze jaarlijkse uitzending.
Deze mensen hopen wel op een dergelijke berekening ja.quote:
Ik denk dat het meer om de show gaat dan de sportersquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Drink nog een glas azijn, typisch weer jullie Nederlanders, nooit trots op de sporters van je vaderland!
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Treedt ze alweer op in the Bodyguard?
Ik wel hoor. Maar helden worden hier nou niet bepaald geėerd in Nederland.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Drink nog een glas azijn, typisch weer jullie Nederlanders, nooit trots op de sporters van je vaderland!
Volgend jaar maar Herman van der Zandquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zeg crowdfunding actie voor een presentatie cursus voor Tom Egbers.
Jullie Nederlanders hebben liever carnaval, spreekkoren en bier gooien, dat kun je die sporters toch nie aan doenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer om de show gaat dan de sporters
Dat ben ik zeker maar de schijtlol er om heen maakt het zo genant.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja Gullit had moeten winnenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgend jaar maar Herman van der Zand
Liever een mooie blik op het sportjaar en geen tenenkrommend slechte Streetlab/Veldhuis&Kemper-kuthumor.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie Nederlanders hebben liever carnaval, spreekkoren en bier gooien, dat kun je die sporters toch nie aan doen
Zo verrassend was het niet hoor, Schippers was van tevoren de grote favoriet.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo verrassend was het niet hoor, Schippers was van tevoren de grote favoriet.
Dat krijgen we nog wel in het sportjaaroverzicht!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever een mooie blik op het sportjaar en geen tenenkrommend slechte Streetlab/Veldhuis&Kemper-kuthumor.
Ik ben verschrikkelijk trots dat we al 20 jaar geweldige prestaties neerzetten op sportgebied. Maar je hebt gelijk hoor, de Oranje-fans zijn inderdaad voor een groot gedeelte kut.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie Nederlanders hebben liever carnaval, spreekkoren en bier gooien, dat kun je die sporters toch nie aan doen
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mani kijk eens dom.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat ze volgend jaar eens een andere tune kiezen, krijg al heel de week het idee dat ze Jurassic Park aankondigen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever een mooie blik op het sportjaar en geen tenenkrommend slechte Streetlab/Veldhuis&Kemper-kuthumor.
Terugkijken op het praten over sportquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat krijgen we nog wel in het sportjaaroverzicht!
O nee wacht
26/12 wielerjaaroverzicht op Sporza.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat krijgen we nog wel in het sportjaaroverzicht!
O nee wacht
dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:[/b]quote:Op
[quote][b]Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij er bent om ons door de onduidelijkheden van het leven heen te loodsen.
Toch met Heemskerk gesprokenquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Daphne die een beetje zenuwachtig is, dat zie je niet vaak. Zeker niet op de baan.
Ze is altijd zenuwachtig wanneer ze iets moet zeggen op camera hoor...quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Daphne die een beetje zenuwachtig is, dat zie je niet vaak. Zeker niet op de baan.
Bij voetbal past dat ook wel hoor, maar dit is niet alleen voetbal. En trouwens een voetbalgala is ook zo stijfjes.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben verschrikkelijk trots dat we al 20 jaar geweldige prestaties neerzetten op sportgebied. Maar je hebt gelijk hoor, de Oranje-fans zijn inderdaad voor een groot gedeelte kut.
Nee, de handbalsters als Wereld- en Olympisch kampioen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Goed, volgend jaar dus de waterpolosters als Europees en Olympisch kampioen
Inge Dekker is de grootste choker hoor en Marleen Veldhuis.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Grooste choker tegenover de koelste idd
Hoeveel clicks?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
Sifan Hassan, Riazop is daar groot fan van.
Hassan, samen met Kiplagat en Kibet de enige Nederlandse europese kampioen Cross!quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
Sifan Hassan, Riazop is daar groot fan van.
Ook mooi, maar geef ik iets minder kansquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:02 schreef sportfreak het volgende:
Dafne
[..]
Nee, de handbalsters als Wereld- en Olympisch kampioen.
Dus jij vindt mensen die het hele jaar geen sport kijken, maar bij de grote toernooien vooraan staan te juichen met een bos wortels op hun hoofd walgelijk?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben verschrikkelijk trots dat we al 20 jaar geweldige prestaties neerzetten op sportgebied. Maar je hebt gelijk hoor, de Oranje-fans zijn inderdaad voor een groot gedeelte kut.
Altijd die zwemsters iddquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inge Dekker is de grootste choker hoor en Marleen Veldhuis.
Ook bij voetbal past het niet altijd vind ik. De gemiddelde oranje-fan is wel een heel gek fenomeen. Hysterisch als er gewonnen wordt, extreem dramatisch en zeikerig als er verloren wordt. Absoluut geen trouw publiek. Ik houd niet zo van het feestpubliek.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij voetbal past dat ook wel hoor, maar dit is niet alleen voetbal. En trouwens een voetbalgala is ook zo stijfjes.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog veel te gaan om Ronnie Flex in te halen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaar:
Sportman: Raybar
Sportploeg: Raybar en Jan Dekker die de World Cup of darts winnen
Oeuvreprijs: Rabyar
Volgend jaar:
Wie is Rabyar ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaar:
Geldt niet alleen voor oranje maar ook voor de Ajax, Feyenoord, enz.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ook bij voetbal past het niet altijd vind ik. De gemiddelde oranje-fan is wel een heel gek fenomeen. Hysterisch als er gewonnen wordt, extreem dramatisch en zeikerig als er verloren wordt. Absoluut geen trouw publiek. Ik houd niet zo van het feestpubliek.
Hoe dat is bij de andere sporten weet ik niet.
Niet per se kut. Maar je kunt moeilijk zeggen dat het oranje-publiek trouw is. (doelde trouwens vooral op de neiging van Nederlanders om geweldige sportprestaties altijd maar de grond in te boren. Terwijl er al 20-30 jaar fenomenaal goed gepresteerd wordt)quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus jij vindt mensen die het hele jaar geen sport kijken, maar bij de grote toernooien vooraan staan te juichen met een bos wortels op hun hoofd walgelijk?
Ja. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Deze heldenverering is toch krom ten opzichte van de andere winnaars.
dartsen is geen sportquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaar:
Rio ging niet zo goed?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaar:
Laat we maar eens beginnen met een oeuvre prijs voor Raybar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaar:
Volgend jaar:
Amen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
En regel volgende keer gewoon eckte Braziliaanse dames ipv deze stijve tatta's
Klopt ja, hoewel die clubs natuurlijk ook wel een vrij trouwe aanhang hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor oranje maar ook voor de Ajax, Feyenoord, enz.
Beetje om die rolstoel heen huppelen ook.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
Oh wat erg om een stel blonde Nederlnadse meisjes in Samba pakjes te steken in de hoop dat het tropisch lijkt.... Houtjetouwtje dans
Dat is stereotype en dus racistisch.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
En regel volgende keer gewoon eckte Braziliaanse dames ipv deze stijve tatta's
tom kan uitsluitend autocues lezenquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Je was weer ouderwets dramatisch slecht Tom. Bedankt!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Je was weer ouderwets dramatisch slecht Tom. Bedankt!
Die dacht even over Dione heen te kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:07 schreef Remzz het volgende:
Tom had iets anders in gedachte bij een afterparty
Maar kennen ook hoge bergen en diepe dalen wat betreft emoties.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt ja, hoewel die clubs natuurlijk ook wel een vrij trouwe aanhang hebben.
NOS kent geen ondergrens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef TheArt het volgende:
Hoe bedoel je iets gaat als een nachtkaars uit
Haha ja mooi is dat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Mooi dit, Netsky 'draait' nu de remix van Rio die speciaal voor het Belgische team is gemaakt
IS'er gspot.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef Joezi het volgende:
Beetje walgelijk al die prostituees zo open en bloot in de den zaal
Ze kunnen er vandaag met korting overeen in de zaal. Groepskorting.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef Joezi het volgende:
Beetje walgelijk al die prostituees zo open en bloot in de den zaal
Had ik mijn best maar gedaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze kunnen er vandaag met korting overeen in de zaal. Groepskorting.
NetskyGodquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Mooi dit, Netsky 'draait' nu de remix van Rio die speciaal voor het Belgische team is gemaakt
Nee komen eerst nog ff wat bontkraagjes langsquote:
"Als sport cabaret wordt dan haak ik af"quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan heeft vast een mening over dit sportgala.
Normaal wel ja, dit was gewoon tenenkrommend om te zienquote:
Multi culti samenleving dus die verdienen ook zendtijd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:10 schreef Xummon het volgende:
[..]
Nee komen eerst nog ff wat bontkraagjes langs
Voetbal is de 'beautiful game'. De Nederlandse sport heeft inderdaad enorm aan aanzien verloren dankzij de beroerde prestaties van Oranje. Dat kan niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
"Als sport cabaret wordt dan haak ik af"
Maar goed alles wat niet voetbal is is toch een b sport volgens Derksen.
die rennen ook met gemak 21.63quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Multi culti samenleving dus die verdienen ook zendtijd.
Napraten doen ze,op radio 1quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet napraten over dit gala? Doen ze anders wel altijd bij Studio Sport.
Sterker nog, als iemand het dan een keertje niet redt is het "typisch Nederlands"quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet per se kut. Maar je kunt moeilijk zeggen dat het oranje-publiek trouw is. (doelde trouwens vooral op de neiging van Nederlanders om geweldige sportprestaties altijd maar de grond in te boren. Terwijl er al 20-30 jaar fenomenaal goed gepresteerd wordt)
Klopt, de 'net-niet'-mentaliteit van Nederland wordt dan ook altijd benadrukt. Terwijl Nederland stikt van de winnaars. Dacht je dat Pieter, Leontien, Sven, Dafne, Epke, Mark Huizinga, Marianne Timmer en al die andere helden geen winnaars waren? (retorische vraag)quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sterker nog, als iemand het dan een keertje niet redt is het "typisch Nederlands"
Beter zo'n prijs dan jouw topics.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef tong80 het volgende:
Het wordt met het jaar slechter.
Paar hoogbejaarden uitgenodigd. We duwen Jan Jansen effe snel een ereprijs door z'n strot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |