Het is me allemaal wat zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..., kun je zien hoe ze er mee omgaan.
Belgen mogen toch niet genomineerd worden ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..., kun je zien hoe ze er mee omgaan.
Ja erg he.quote:
Belgen en sportquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Belgen mogen toch niet genomineerd worden ?
Niet de eerste Europese man, zelfs niet de eerste Nederlandse man.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, Wereldkampioen worden in een mondiale sport. Als eerste Europese man dacht ik ook nog eens. Niks op aan te merken :p
Belgische acrogymmers domineren Europaquote:
Die vraag stel je serieus op Fok?quote:
ik heb er nog een tijd achteraan gelopen... Maar ze was niet bij te houden :'-)quote:
I'm impressed. Volgend jaar pakken wij weer 10 goud en gaan de Belgen met 1 brons naar huis. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Belgische acrogymmers domineren Europa
En hun taekwondoka's en mannenzwemmers maken gehakt van Nederland
kan nu niet meer in z'n andere outfit.quote:
quote:
quote:
zit altijd 1 categorie tussen man en vrouw bij de uitreikingquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Young talent is belangrijker dan sportman?
De NOS die nu heel erg enthousiast doet over het goud op ES, maar afgelopen zomer werden die prestaties bijna compleet genegeerd.quote:
De NOS geeft een sport pas aandacht als er gewonnen wordt. Tragisch dieptepunt het WK zwemmen van de zomer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De NOS die nu heel erg enthousiast doet over het goud op ES, maar afgelopen zomer werden die prestaties bijna compleet genegeerd.
Echt hequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De NOS die nu heel erg enthousiast doet over het goud op ES, maar afgelopen zomer werden die prestaties bijna compleet genegeerd.
Hij wil op korte termijn Canadees worden. Dus asjeblieft geen prijs.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef franklop het volgende:
Sprong gebruikt toch een Canadees paspoort of niet?
We doen net als de Belgen, als er ergens een Nederlands tintje aan zit dan bombarderen we 'm gewoon tot Nederlander.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef franklop het volgende:
Sprong gebruikt toch een Canadees paspoort of niet?
"Misschien komt hij toch voor Nederland uit als we hem een prijs geven."quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij wil op korte termijn Canadees worden. Dus asjeblieft geen prijs.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop Steenbergen, en vooral niet Sprong.
Haha, Bartje Veldkamp was daarvan wel het meest schrijnende voorbeeld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We doen net als de Belgen, als er ergens een Nederlands tintje aan zit dan bombarderen we 'm gewoon tot Nederlander.
Triest maar waar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS geeft een sport pas aandacht als er gewonnen wordt. Tragisch dieptepunt het WK zwemmen van de zomer.
Als ik zo'n push-up BH aan heb dan heb ik ze ook zo groot.quote:
Max?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We doen net als de Belgen, als er ergens een Nederlands tintje aan zit dan bombarderen we 'm gewoon tot Nederlander.
Jaaaaa hoooorrrrrquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ik zo'n push-up BH aan heb dan heb ik ze ook zo groot.
Die kregen brood tegen hun hoofd in de pauze.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Dit is zo'n groepje dat op de middelbare school komt vertellen over drugs en roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |