Ok, even objectief dan: Bosma is lid van een partij die het parlement een 'nep-parlement' vindt. En die partij levert dan de kamervoorzitter? Zou erg raar zijn in mijn ogen.quote:
Crimefighters, ja. 'als Teeven', nee. Reactionaire mafklapper.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Debat gaat echt nergens over. We hebben juist meer crimefighters als Teeven nodig.
quote:
Heb je niks beters te doen dan een beetje trollen hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Debat gaat echt nergens over. We hebben juist meer crimefighters als Teeven nodig.
Reken er maar niet op...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:15 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn vader en broer zitten op de publieke tribune. Ze konden niet wachten tot oud&nieuw met het zien van vuurwerk
Hoezo is dat raar? Er is wat gezegd, lekker boeiend. Bosma heb ik en vele anderen met mij een goede indruk van. Kwaliteit weggooien om wat gezever tijdens een debat is zondequote:Op woensdag 16 december 2015 14:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ok, even objectief dan: Bosma is lid van een partij die het parlement een 'nep-parlement' vindt. En die partij levert dan de kamervoorzitter? Zou erg raar zijn in mijn ogen.
Segers gaat er in ieder geval met gestrekt been in...dit wordt geen technisch debat over een rapport...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:15 schreef timmmmm het volgende:
Het loopt nu al lekker stroef jongens, wordt genieten
Criminaliteit moet financieel beloond worden ja?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Hij zit er inmiddels al 9 maanden.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik de enige die onze nieuwe minister van Justitie op een magikarp vind lijke ?
Ik vind hem meer op die gozer van Herman Renz lijkenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik de enige die onze nieuwe minister van Justitie op een magikarp vind lijke ?
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens gaat dit debat niet alleen over die deal, maar ook over het feit dat de kamer verkeerd over deze deal is geïnformeerd, onder meer door de Minister-President, en dat is normaal gesproken toch een politieke doodzonde.
Uhuquote:Op woensdag 16 december 2015 14:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het stopwoordje van Geert.
Nee, dat raakt behoorlijk aan een vrij essentieel democratisch principe. Ik vind Bosma, hoewel een rabiate cryptohufter, prima functioneren als inval-voorzitter. Maar omdat hij een betrekkelijk antidemocratische partij vertegenwoordigt (en mede-verantwoordelijk is voor de ronduit onwelgevoeglijke taal van die partij), is het wel gek om hem als dé voorzitter te benoemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Er is wat gezegd, lekker boeiend. Bosma heb ik en vele anderen met mij een goede indruk van. Kwaliteit weggooien om wat gezever tijdens een debat is zonde
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef timmmmm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Individu =//= partijleider.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het stopwoordje van Geert.
De taal van een partij zou in geen geval een rol moeten spelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat raakt behoorlijk aan een vrij essentieel democratisch principe. Ik vind Bosma, hoewel een rabiate cryptohufter, prima functioneren als inval-voorzitter. Maar omdat hij een betrekkelijk antidemocratische partij vertegenwoordigt (en mede-verantwoordelijk is voor de ronduit onwelgevoeglijke taal van die partij), is het wel gek om hem als dé voorzitter te benoemen.
V.
Weet niet eens wat een magikarp is joh.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad, met de deal an sich heb ik nog niet eens zoveel problemen. Maar de manier waarop er mee omgegaan wordt en hoe het wordt afgehandeld is erg waardeloos en laat de arrogantie van V&J en VVD erg zien.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overigens gaat dit debat niet alleen over die deal, maar ook over het feit dat de kamer verkeerd over deze deal is geïnformeerd, onder meer door de Minister-President, en dat is normaal gesproken toch een politieke doodzonde.
Nou ja, als we de misdaadscijfers van het tijdperk batman en robin vergelijken met de overige cijfers, deden ze het meer dan redelijkquote:Op woensdag 16 december 2015 14:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Criminaliteit moet financieel beloond worden ja?
Verder is Teeven vooral een man van veel geschreeuw en weinig wol.
Maar VVD-ers houden van stoere praatjes en weinig inhoud geloof ik.
Hij is gespannenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
Rutte speelt niet met zijn smartfoon. 1ste keer?
Om nom nomquote:Op woensdag 16 december 2015 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
Rutte speelt niet met zijn smartfoon. 1ste keer?
Wel als die inhoudelijk stelt dat de Tweede Kamer een nep-parlement is, onder meer. En sorry, als auteur van asociaal straatvechtersjargon, verdien je zo'n vertegenwoordigende functie m.i. niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:19 schreef Sked het volgende:
[..]
De taal van een partij zou in geen geval een rol moeten spelen.
mee eensquote:Op woensdag 16 december 2015 14:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wel als die inhoudelijk stelt dat de Tweede Kamer een nep-parlement is, onder meer. En sorry, als auteur van asociaal straatvechtersjargon, verdien je zo'n vertegenwoordigende functie m.i. niet.
V.
Los van z'n simplistische woordkeuze heeft hij natuurlijk wel een punt dat criminaliteit niet financieel lonend moet zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Roemer uiteraard weer over het witwassen boevengeld blablabla.
Onjuist informeren kamer.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:23 schreef kree het volgende:
Kan het kabinet hierom gaan vallen eigenlijk?
Die man valt mij niet tegenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima overigens dat Segers al ''parlementaire enquête'' noemde.
Roemer is vooral boos op Rutte's nonchalance.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Roemer uiteraard weer over het witwassen boevengeld blablabla.
Zeker mee eens, maar ik blijf hopen dat het zo min mogelijk over de deal zelf gaat. De Kamer is veel te vaak de mist ingegaan met enkele hoofdpijnrapporten voor het kabinet. Zie MH17: haast alleen Omtzigt en Sjoerdsma zijn er nog druk mee bezig.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Los van z'n simplistische woordkeuze heeft hij natuurlijk wel een punt dat criminaliteit niet financieel lonend moet zijn.
Roemer is volgens mij altijd boos op Ruttequote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Roemer is vooral boos op Rutte's nonchalance.
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Roemer is volgens mij altijd boos op Rutte
En terecht.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Nonchalance wil ik het niet eens noemen. Veel erger.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Roemer is vooral boos op Rutte's nonchalance.
Weglachen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nonchalance wil ik het niet eens noemen. Veel erger.
Ook dat. Hij wil dat Rutte voorzitter van de VVD en van Nederland is.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
"Een beetje dom."quote:Op woensdag 16 december 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nonchalance wil ik het niet eens noemen. Veel erger.
Wat zou daar de quote op zijn?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
Wie zet er geld in op een motie van wantrouwen door Wilders?
Ik wil wel inzettenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
Quotering is dan wel 1,01.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
Ik denk wel breder...volledige oppositie (min SGP wellicht), dadelijk eens naar Kees luisteren...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
Steun van SP. De rest niet. Misschien 50-Plus en de Dieren.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
SGP is blij met positie als 3e regeringspartij.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik denk wel breder...volledige oppositie (min SGP wellicht), dadelijk eens naar Kees luisteren...
D66, CDA en CU verwacht ik ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik denk wel breder...volledige oppositie (min SGP wellicht), dadelijk eens naar Kees luisteren...
Vind ik wel meevallen. Ik denk dat ze kwaad zijn om de uitkomsten van het belastingplan.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
SGP is blij met positie als 3e regeringspartij.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |