Onjuist informeren kamer.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:23 schreef kree het volgende:
Kan het kabinet hierom gaan vallen eigenlijk?
Die man valt mij niet tegenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima overigens dat Segers al ''parlementaire enquête'' noemde.
Roemer is vooral boos op Rutte's nonchalance.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Roemer uiteraard weer over het witwassen boevengeld blablabla.
Zeker mee eens, maar ik blijf hopen dat het zo min mogelijk over de deal zelf gaat. De Kamer is veel te vaak de mist ingegaan met enkele hoofdpijnrapporten voor het kabinet. Zie MH17: haast alleen Omtzigt en Sjoerdsma zijn er nog druk mee bezig.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Los van z'n simplistische woordkeuze heeft hij natuurlijk wel een punt dat criminaliteit niet financieel lonend moet zijn.
Roemer is volgens mij altijd boos op Ruttequote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Roemer is vooral boos op Rutte's nonchalance.
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Roemer is volgens mij altijd boos op Rutte
En terecht.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Nonchalance wil ik het niet eens noemen. Veel erger.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Roemer is vooral boos op Rutte's nonchalance.
Weglachen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nonchalance wil ik het niet eens noemen. Veel erger.
Ook dat. Hij wil dat Rutte voorzitter van de VVD en van Nederland is.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Sked het volgende:
[..]
"Een beetje dom."quote:Op woensdag 16 december 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nonchalance wil ik het niet eens noemen. Veel erger.
Wat zou daar de quote op zijn?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
Wie zet er geld in op een motie van wantrouwen door Wilders?
Ik wil wel inzettenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
Quotering is dan wel 1,01.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
Ik denk wel breder...volledige oppositie (min SGP wellicht), dadelijk eens naar Kees luisteren...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
Steun van SP. De rest niet. Misschien 50-Plus en de Dieren.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Infection het volgende:
SGP is blij met positie als 3e regeringspartij.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik denk wel breder...volledige oppositie (min SGP wellicht), dadelijk eens naar Kees luisteren...
D66, CDA en CU verwacht ik ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik denk wel breder...volledige oppositie (min SGP wellicht), dadelijk eens naar Kees luisteren...
Vind ik wel meevallen. Ik denk dat ze kwaad zijn om de uitkomsten van het belastingplan.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
SGP is blij met positie als 3e regeringspartij.
V.
Eensquote:Op woensdag 16 december 2015 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wat Buma zegt over Dijkhoff en Van der Steur is natuurlijk ook een belangrijk punt hè wmb.
Dit... Serieus stront aan de knikker voor de VVD hoor...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wat Buma zegt over Dijkhoff en Van der Steur is natuurlijk ook een belangrijk punt hè wmb.
Welnee, uiteindelijk wordt het allemaal met de mantel der liefde bedekt. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit... Serieus stront aan de knikker voor de VVD hoor...
Groep Kleinquote:Op woensdag 16 december 2015 14:31 schreef Tagliano het volgende:
Norbert Klein, die hebben we ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |