Gisteren bij het stemmen was het pas een dramaquote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil kgkgkgekekgekegkgek iedereen van harte kgkgkewkewkekekgekegk welkom in heten in de zaal.

Gisteren ook niet gezien bij stemmingen en regelingen iddquote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Opgestapt als voorzitter... Als Kamerlid nog niet gesignaleerd...

Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Bosma niet voorzitter wordt en zal worden.

Er kwam maar geen einde aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Gisteren bij het stemmen was het pas een drama

Ja, en?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.

Beter dan een onderdaan van Marokko als vertegenwoordiger.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.

Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
En Bosma is een beetje een debieltje met rare ideeën.

Een voorzitter van de Kamer is ten tijde van zijn ambt 100% neutraal dus dat boeit geen fuck. Gaat om je voorzitterscapaciteiten. Sterk debatleider.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
En Bosma is een beetje een debieltje met rare ideeën.

Jij kent de details van de deal?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Debat gaat echt nergens over. We hebben juist meer crimefighters als Teeven nodig.

Ok, even objectief dan: Bosma is lid van een partij die het parlement een 'nep-parlement' vindt. En die partij levert dan de kamervoorzitter? Zou erg raar zijn in mijn ogen.quote:

Crimefighters, ja. 'als Teeven', nee. Reactionaire mafklapper.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Debat gaat echt nergens over. We hebben juist meer crimefighters als Teeven nodig.

quote:
Heb je niks beters te doen dan een beetje trollen hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:

. Ze konden niet wachten tot oud&nieuw met het zien van vuurwerk
 . Ze konden niet wachten tot oud&nieuw met het zien van vuurwerk   

Reken er maar niet op...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:15 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn vader en broer zitten op de publieke tribune. Ze konden niet wachten tot oud&nieuw met het zien van vuurwerk

Hoezo is dat raar? Er is wat gezegd, lekker boeiend. Bosma heb ik en vele anderen met mij een goede indruk van. Kwaliteit weggooien om wat gezever tijdens een debat is zondequote:Op woensdag 16 december 2015 14:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ok, even objectief dan: Bosma is lid van een partij die het parlement een 'nep-parlement' vindt. En die partij levert dan de kamervoorzitter? Zou erg raar zijn in mijn ogen.

Segers gaat er in ieder geval met gestrekt been in...dit wordt geen technisch debat over een rapport...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:15 schreef timmmmm het volgende:
Het loopt nu al lekker stroef jongens, wordt genieten

Criminaliteit moet financieel beloond worden ja?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:

Hij zit er inmiddels al 9 maanden.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik de enige die onze nieuwe minister van Justitie op een magikarp vind lijke ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |