En hij lacht niet eens meer, stop de persen!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:04 schreef Infection het volgende:
Rutte kijkt behoorlijk zenuwachtig.
Dit inderdaad. Nog geen glimlach gezien, behoorlijk uniek.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En hij lacht niet eens meer, stop de persen!
http://www.npo.nl/live/npo-politiekquote:Op woensdag 16 december 2015 14:06 schreef bamibij het volgende:
Op NPO1 kijk ik nog naar een interview met Pechtold, waar kijken jullie dat jullie Rutte zien?
Ja, was vanochtend al zeker maar nog niet aangepast. Eerst stond Foort van Oosten ook nog op de lijst gisteren bij de VVD.quote:
Ah, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:06 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/npo-politiek
Ze kan niet eens fatsoenlijk Nederlands. Ik begrijp niet dat zo iemand kamervoorzitter kan zijn.quote:
Ik wil kgkgkgekekgekegkgek iedereen van harte kgkgkewkewkekekgekegk welkom in heten in de zaal.quote:
Ondervoorzitter*quote:Op woensdag 16 december 2015 14:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze kan niet eens fatsoenlijk Nederlands. Ik begrijp niet dat zo iemand kamervoorzitter kan zijn.
Gisteren bij het stemmen was het pas een dramaquote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil kgkgkgekekgekegkgek iedereen van harte kgkgkewkewkekekgekegk welkom in heten in de zaal.
Gisteren ook niet gezien bij stemmingen en regelingen iddquote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Opgestapt als voorzitter... Als Kamerlid nog niet gesignaleerd...
Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Bosma niet voorzitter wordt en zal worden.
Er kwam maar geen einde aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Gisteren bij het stemmen was het pas een drama
Ja, en?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.
Beter dan een onderdaan van Marokko als vertegenwoordiger.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
En Bosma is een beetje een debieltje met rare ideeën.
Een voorzitter van de Kamer is ten tijde van zijn ambt 100% neutraal dus dat boeit geen fuck. Gaat om je voorzitterscapaciteiten. Sterk debatleider.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
En Bosma is een beetje een debieltje met rare ideeën.
Jij kent de details van de deal?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Debat gaat echt nergens over. We hebben juist meer crimefighters als Teeven nodig.
Ok, even objectief dan: Bosma is lid van een partij die het parlement een 'nep-parlement' vindt. En die partij levert dan de kamervoorzitter? Zou erg raar zijn in mijn ogen.quote:
Crimefighters, ja. 'als Teeven', nee. Reactionaire mafklapper.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Debat gaat echt nergens over. We hebben juist meer crimefighters als Teeven nodig.
quote:
Heb je niks beters te doen dan een beetje trollen hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |