Ze kan niet eens fatsoenlijk Nederlands. Ik begrijp niet dat zo iemand kamervoorzitter kan zijn.quote:
Ik wil kgkgkgekekgekegkgek iedereen van harte kgkgkewkewkekekgekegk welkom in heten in de zaal.quote:
Ondervoorzitter*quote:Op woensdag 16 december 2015 14:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze kan niet eens fatsoenlijk Nederlands. Ik begrijp niet dat zo iemand kamervoorzitter kan zijn.
Gisteren bij het stemmen was het pas een dramaquote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil kgkgkgekekgekegkgek iedereen van harte kgkgkewkewkekekgekegk welkom in heten in de zaal.
Gisteren ook niet gezien bij stemmingen en regelingen iddquote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Opgestapt als voorzitter... Als Kamerlid nog niet gesignaleerd...
Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Bosma niet voorzitter wordt en zal worden.
Er kwam maar geen einde aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Gisteren bij het stemmen was het pas een drama
Ja, en?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.
Beter dan een onderdaan van Marokko als vertegenwoordiger.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt een geschikte vertegenwoordiger van Nederland. De voorzitter ontvangt o.a. buitenlandse gasten he.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
En Bosma is een beetje een debieltje met rare ideeën.
Een voorzitter van de Kamer is ten tijde van zijn ambt 100% neutraal dus dat boeit geen fuck. Gaat om je voorzitterscapaciteiten. Sterk debatleider.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
En Bosma is een beetje een debieltje met rare ideeën.
Jij kent de details van de deal?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:11 schreef superniger het volgende:
Debat gaat echt nergens over. We hebben juist meer crimefighters als Teeven nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |