abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158188954
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

quote:
Afgelopen vrijdagavond tot de zaterdagochtend 28 november is mijn dochter Dascha Graafsma (17-08-1999) met drie vriendinnen uitgegaan in Hilversum naar de gelegenheid Lets Get Down (nabij het Gooiland-theater en het station, adres: Emmastraat 2). Om ongeveer 2.00 uur heeft ze de gelegenheid even verlaten ‘om te plassen’. Ze is niet meer teruggekomen.

De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.

Om 5.45 uur, dus veel later, heeft een trein Dascha getroffen nabij het Station Hilversum Sportpark. Dat bij uiterst koud en slecht weer. Ze droeg geen jas, die is achtergebleven in de Lets Get Down, en feitelijk niet meer dan een wit T-shirt, witte gympen en een zwarte broek. Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.

De grote vraag is wat er in het genoemde tijdsverloop is gebeurd. Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde. Naast het tijdsverloop zijn er dus de feiten van het barre weer, maar ook haar telefoon is niet meer vindbaar. In de periode is Dascha vele malen gebeld of zijn er anderzins berichten verzonden. Zij bleek of in gesprek of niet bereikbaar.

Als vader wil ik u vragen om alle mogelijke media-aandacht aan het gebeuren te geven. Met de vraag of iemand haar heeft gezien, gesproken, tijd met haar heeft doorgebracht, of alles wat er maar te bedenken is. Er klopt teveel niet, …….. Er zijn geen woorden te vinden om dit verzoek te ondersteunen, maar dat lijkt me ook niet nodig. Hoe eerder de vragen en het bericht worden uitgebracht hoe eerder er misschien mensen met informatie kunnen worden gevonden.

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.

Dascha was een leerling van het ATC-college, had een leuke bijbaan, een fijne vriend, trouw en liefdevol 3 broers en 2 zusters. Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding gevonden worden. Alles kan worden nagevraagd. Zie bijvoorbeeld de berichten op de facebook-pagina’s van mij (Rene Graafsma / renegraafsma) of die van Dascha zelf (Dascha Graafsma).

De centrale vraag is: wat is er in het tijdsbestek gebeurd en wie heeft haar gezien?

De zaak wordt zeer intensief behandeld door de politie Hilversum. In hun betrokkenheid stellen wij alle vertrouwen maar het is duidelijk dat we informatie missen. Het is noodzaak, …….

Hoe dan ook, zet het bericht en de vragen svp uit met elk mogelijk mediamiddel waar u over beschikt.

Meer dan dank !!

René Graafsma
Reconstructie van de avond: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-met-dascha-graafsma

Game on ^O^ .

pi_158188956
Duurde lang

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waar hebben ze dan ingedronken? Dan hebben ze ergens iemand gehad die alcohol voor ze kochten.

Wijn in een discotheek? Sinds wanneer is dat de gewoonte?
Wsl via iemand anders die het ze geleverd heeft (dit is wel het makkelijkst), maar waar ze dat gedaan hebben is eigenlijk alleen maar relevant als het iets te maken heeft met haar gedrag vanaf het moment dat ze ruzie kreeg.

En wijn wordt al langer geschonken in uitgaansgelegenheden (meestal gaat het om relatief goedkoop spul btw :P ).
pi_158188958
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Duurde lang

Is er nog nieuws dan?
pi_158188959
quote:
Het is ineens een stuk waarschijnlijker dat Dascha Graafsma, het 16-jarige meisje dat twee weken geleden bij Hilversum onder de trein kwam, zelfmoord heeft gepleegd. Dat concludeert de familie op grond van gegevens die de afgelopen dagen naar voren zijn gekomen.

Peter R. de Vries, woordvoerder van de familie, zei vanavond in RTL Late Night: "Er zijn nu veel meer aanwijzingen dat het gaat om een suïcide, dan dat een ander er de hand in heeft gehad."

Ruzie met vriendin
Verklaringen van de vriendinnen met wie Dascha haar laatste uren in de Hilversumse discotheek Let's Get Down doorbracht, moeten nog meer duidelijkheid bieden. Met één vriendin had Dascha ruzie, vlak voordat ze de discotheek verliet.

"Die ruzie had te maken met een bericht dat op Facebook Messenger was binnengekomen", zei De Vries. "Daar ontstond wat touwtrekkerij over. Dascha heeft haar vriendin toen een klap gegeven, en die vriendin heeft haar ook een klap gegeven. Vervolgens is ze weggegaan, zonder haar jas."

De vraag is, zei De Vries, welke betekenis aan die ruzie moet worden gegeven. "Heeft die echt iets getriggerd, of is het meer een bakvissenruzie met als inzet een vriendje, en is er eigenlijk niets aan de hand? Dat moet wel onderzocht worden."

Telefoon nog zoek
Een van de vriendinnen maakte melding van het voorval, dat werd onderstreept op camerabeelden uit de discotheek. Het bericht op Facebook kon op een laptop worden teruggevonden. De telefoon van Dascha, een iPhone 5, is nog steeds zoek. Het is volgens De Vries goed denkbaar dat ze die is kwijtgeraakt op de plek waar ook haar identiteitskaart werd teruggevonden, aan de Zeshoven in Hilversum, een straat dicht bij de discotheek. Dit weekend zal daar opnieuw met speurhonden worden gezocht.

Vandaag gaf de politie beelden vrij van een bewakingscamera aan de Neuweg in Hilversum waarop te zien is hoe daar, in de nacht van Dascha's dood, een meisje in wit T-shirt, zwarte broek en op witte gympen voorbijloopt. De familie denkt dat het heel goed mogelijk is dat het om Dascha gaat, zei De Vries.

bron
www.rtlnieuws.nl/nieuws/b(...)een-klap-en-liep-weg

Waarom komt dit nu pas naar buiten?
pi_158188961
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:25 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Is er nog nieuws dan?
Ik wist niet dat er speciale regels voor dit topic golden, maar wat mij betreft hoeft deze reeks niet per se open te blijven als er al een tijdje geen nieuw nieuws meer bekend wordt gemaakt (maar dat laat ik aan de modjes over).
pi_158188962
Waarom zou je geen wijn kunnen drinken in een discotheek??????
pi_158188965
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Leek mij ook al het meest waarschijnlijke scenario idd.
pi_158188967
quote:

[..]

Die ruzie? Daar is al eerder iets over geweest. Niet in deze 'details'.
pi_158188968
quote:

[..]

De politie gaat altijd selectief om met hun info, net wat ze willen weten.
pi_158188970
Ik dacht eerst aan een misdrijf vanwege de drugs maar nu krijgt het door alle nieuwe informatie wel ineens een hele andere wending. Als die vriendinnen van begin af aan eerlijk waren geweest was het een stuk minder verdacht.

Weet iemand wat er exact in dat chatberichtje stond?
pi_158188971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die ruzie? Daar is al eerder iets over geweest. Niet in deze 'details'.
Maar eerst werd het wel erg gedaan alsof het weinig voorstelde.
pi_158188973
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het stelt waarschijnlijk ook niet veel voor. Dat soort dingen gebeuren wel vaker.
pi_158188975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je kon 4 dagen geleden uit de toen beschikbare info al afleiden dat een zelfmoord toen al het meest waarschijnlijke scenario was.
pi_158188978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:27 schreef Jaroon het volgende:
Waarom zou je geen wijn kunnen drinken in een discotheek??????
Omdat me dat niet logisch lijkt. Discotheek is altijd bier zover ik kan zien op foto's. Hoe zou je dan volop kunnen drinken als je ook staat te dansen?
pi_158188980
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het stelt waarschijnlijk ook niet veel voor. Dat soort dingen gebeuren wel vaker.
Vast staat dat ze zeker niet nuchter was toen ze voor trein stond.
pi_158188981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Omdat me dat niet logisch lijkt. Discotheek is altijd bier zover ik kan zien op foto's. Hoe zou je dan volop kunnen drinken als je ook staat te dansen?
Ga je nooit uit? Er zijn altijd wel mensen die wijn drinken.
pi_158188982
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:33 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Vast staat dat ze zeker niet nuchter was toen ze voor trein stond.
Ja.
pi_158188984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ga je nooit uit? Er zijn altijd wel mensen die wijn drinken.
Dat is een retorische vraag :+
pi_158188990
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat is een retorische vraag :+
Als je het twee x hebt over wijn in een discotheek........ We hebben het niet over zuiphutten in Twente waar men alleen bier drinkt.
pi_158189021
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja.
Dwaalde wat rond en ging toen naar huis lopen met vreemde afslag naar spoorlijn wanneer je de weg kent.
pi_158189029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:46 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dwaalde wat rond en ging toen naar huis lopen met vreemde afslag naar spoorlijn wanneer je de weg kent.
Ja. Dat kan.
pi_158189041
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Dat kan.
Ging elke dag naar school over die weg.
pi_158189045
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:49 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ging elke dag naar school over die weg.
Dus? Ze was onder invloed? Ik ben ook weleens ergens wakker geworden op een vreemde plek.
pi_158189060
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus? Ze was onder invloed? Ik ben ook weleens ergens wakker geworden op een vreemde plek.
Na wat doelloos rondlopen lijkt de route erop dat ze ineens de weg naar huis inging maar dan is die afslag nemen naar spoor vreemd, Gewoon de weg volgen en bij Rading spoor over scheelt niet veel qua afstand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 06:54:44 ]
pi_158189066
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:53 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Na wat doelloos rondlopen lijkt het de route erop dat ze ineens de weg naar huis inging maar dan is die afslag nemen naar spoor vreemd, Gewoon de weg volgen en bij Rading spoor over scheelt niet veel qua afstand.
Ik ken het daar niet. Is het vreemd? Dat kan. Mensen doen soms hele vreemde dingen met drank (en misschien drugs) op.
pi_158189075
quote:

[..]

Na wat doelloos rondlopen lijkt de route erop dat ze ineens de weg naar huis inging maar dan is die afslag nemen naar spoor vreemd, Gewoon de weg volgen en bij Rading spoor over scheelt niet veel qua afstand.
Dit ben ik trouwens helemaal met je eens, ik vond het ook al merkwaardig.

Het was blijkbaar ook richting haar ouderlijk huis, dus kan zijn dat ze graag naar een thuis wou.
pi_158189078
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er is veel merkwaardig aan gedrag bij mensen die gedronken hebben soms.
pi_158189084
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het was blijkbaar ook richting haar ouderlijk huis, dus kan zijn dat ze graag naar een thuis wou.
Ze kende de buurt daar goed.
pi_158189086
Kou samen met drank kan ook vreemde gevolgen hebben soms.
pi_158189089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:59 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ik kende de buurt ook erg goed en werd toch wakker in een park ver buiten de route.......
pi_158189115
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik kende de buurt ook erg goed en werd toch wakker in een park ver buiten de route.......
Wanneer je dan uiteindelijk op die rechte weg waar je elke dag fietst en op kruispunt linksaf kan waar ANWB bord staat Hollandsche Rading waarom zo'n bospaadje op dan? Je loopt er zo voorbij als je het niet weet.
pi_158189121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:07 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Wanneer je dan uiteindelijk op die rechte weg waar je elke dag fietst en op kruispunt linksaf kan waar ANWB bord staat Hollandsche Rading waarom zo'n bospaadje op dan? Je loopt er zo voorbij als je het niet weet.
Waarom rij ik een totaal andere kant op en kom ik uit in een buurt waar ik niet moet zijn? En anderen gaven ook al eerder van dat soort vb. Omdat je niet nuchter bent. Je denkt niet meer goed na. Dan doen mensen rare en domme dingen waarvan ik er tientallen als vb kan geven.
pi_158189129
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is veel merkwaardig aan gedrag bij mensen die gedronken hebben soms.
Alsof er niet veel merkwaardig is aan gedrag bij mensen die nuchter zijn :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:59 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Kan (en het is sowieso wel aannemelijk), maar daar weet ik verder niks van, dus daar ga ik persoonlijk verder geen conclusies over trekken :P
pi_158189132
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alsof er niet veel merkwaardig aan gedrag bij mensen die nuchter zijn :P

[..]

Kan (en het is sowieso wel aannemelijk), maar daar weet ik verder niks van, dus daar ga ik persoonlijk verder geen conclusies over trekken :P
Ook soms. Geef die drank en je weet helemaal niet meer wat je meemaakt...... ;) Er zijn mensen die je niet meer herkend na wat drank.
pi_158189137
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ook soms. Geef die drank en je weet helemaal niet meer wat je meemaakt...... ;) Er zijn mensen die je niet meer herkent na wat drank.
Er is van alles en nog wat, maar met alleen maar alles wat los en vast zit in twijfel trekken, ga je niet ver komen :P
pi_158189139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er is van alles en nog wat, maar met alleen maar alles wat los en vast zit in twijfel trekken, ga je niet ver komen :P
Idd. En het verhaal lijkt vrij 'simpel'. Het is altijd makkelijk overal vraagtekens bij te zetten of je kan kijken naar wat redelijk voor de hand ligt.
pi_158189141
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom rij ik een totaal andere kant op en kom ik uit in een buurt waar ik niet moet zijn? En anderen gaven ook al eerder van dat soort vb. Omdat je niet nuchter bent. Je denkt niet meer goed na. Dan doen mensen rare en domme dingen waarvan ik er tientallen als vb kan geven.
In een stad waar alles op elkaar lijkt kun je na verhitte discussie met wat in je bloed de orientatie kwijtraken en rondjes gaan lopen, het laatste stuk is daar geen sprake van volgens de speurhonden en die geloof ik wel.
pi_158189143
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Idd. En het verhaal lijkt vrij 'simpel'. Het is altijd makkelijk overal vraagtekens bij te zetten of je kan kijken naar wat redelijk voor de hand ligt.
Maar dat heeft verder geen nut, dus vraag me dan toch af waarom uitgerekend jij dat dan doet :P
pi_158189146
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dit is geen simpel verhaal, een vader en moeder en de rest van de familie begrijpen het niet.
pi_158189151
Zelfmoord voor de trein was wel erg snel de conclusie, de politie heeft ook nog andere zaken.
pi_158189158
Zo werkt het helaas. Vader ging aan de bel hangen en of hij daar nu vrolijk van wordt is de vraag.
pi_158189165
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:16 schreef schvvmert het volgende:

[..]

In een stad waar alles op elkaar lijkt kun je na verhitte discussie met wat in je bloed de orientatie kwijtraken en rondjes gaan lopen, het laatste stuk is daar geen sprake van volgens de speurhonden en die geloof ik wel.
Ik geloof die honden ook. Ga je weer voorbij aan het feit dat ik ook een keer wakker werd op een andere plek door drank. En niet omdat een stad die ik goed ken er ineens uitziet als overal hetzelfde.
pi_158189168
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat heeft verder geen nut, dus vraag me dan toch af waarom uitgerekend jij dat dan doet :P
Ik trek niet zoveel in twijfel. Geef anders aan waar? Ik geef aan dat iemand met alcohol en misschien drugs op rare dingen kan doen. Dit is raar. Daarnaast stond ze daar alleen. Ik kom niet met allerlei verzinsel aan. Ik hou mij vooral bij wat gewoon bekend is.
pi_158189171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:18 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dit is geen simpel verhaal, een vader en moeder en de rest van de familie begrijpen het niet.
Dat zegt niet zoveel. Natuurlijk begrijpen die dit niet.
pi_158189172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik geloof die honden ook. Ga je weer voorbij aan het feit dat ik ook een keer wakker werd op een andere plek door drank. En niet omdat een stad die ik goed ken er ineens uitziet als overal hetzelfde.
Zo dronken ben ik nog nooit geweest.
pi_158189174
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:20 schreef schvvmert het volgende:
Zelfmoord voor de trein was wel erg snel de conclusie, de politie heeft ook nog andere zaken.
Ik weet niet wat het een direct met het andere te maken heeft als je niet weet wat de werkdruk daar toen was. Je kan ergens snel een conclusie over trekken. Dat wil niet zeggen dat je niet wat verder onderzoek moet doen met bloed etc.
pi_158189175
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:27 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Zo dronken ben ik nog nooit geweest.
Houden zo.
pi_158189179
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Duurde lang

[..]

Wsl via iemand anders die het ze geleverd heeft (dit is wel het makkelijkst), maar waar ze dat gedaan hebben is eigenlijk alleen maar relevant als het iets te maken heeft met haar gedrag vanaf het moment dat ze ruzie kreeg.

En wijn wordt al langer geschonken in uitgaansgelegenheden (meestal gaat het om relatief goedkoop spul btw :P ).
Jup in mijn tijd zopen al die jonge chickes 'zoete witte wijn' als ze iets anders dan passoa of breezer wilden.
pi_158189180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het een direct met het andere te maken heeft als je niet weet wat de werkdruk daar toen was. Je kan ergens snel een conclusie over trekken. Dat wil niet zeggen dat je niet wat verder onderzoek moet doen met bloed etc.
Het is hun werk, komen dagelijks zaken binnen, dit was voor de trein staan, verklaring machinist klaar.
Het verhaal erachter maakt voor politie niet uit wanneer er geen vermoeden is van misdrijf.
pi_158189183
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:31 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Het is hun werk, komen dagelijks zaken binnen, dit was voor de trein staan, verklaring machinist klaar.
Het verhaal erachter maakt voor politie niet uit wanneer er geen vermoeden is van misdrijf.
Idd. Maar een bloedtest op drugs en alcohol (aangevraagd door politie of niet) lijkt mij nooit gek en ik kan mij niet voorstellen dat dat de wereld kost. En het maakt uit voor de ouders.
pi_158189187
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jup in mijn tijd zopen al die jonge chickes 'zoete witte wijn' als ze iets anders dan passoa of breezer wilden.
De Breezer tijd. Dat durf je als meisje nu niet meer te bestellen denk ik.
pi_158189189
Toch die vriendinnen he! Called it...

In post 204 van het allereerste topic...
pi_158189190
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Idd. Maar een bloedtest op drugs en alcohol (aangevraagd door politie of niet) lijkt mij nooit gek en ik kan mij niet voorstellen dat dat de wereld kost. En het maakt uit voor de ouders.
Ik weet niet hoe het had gelopen wanneer ouders niet aan de bel hadden getrokken
De Nederlandse politie heeft wel een probleem. teveel taken, onvoldoende opgeleide mensen daarvoor en dan bestaat de neiging om met aangiftes te sjoemelen.
pi_158189191
Dat hebben ze in Duitsland beter voor elkaar.
pi_158189194
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:36 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het had gelopen wanneer ouders niet aan de bel hadden getrokken
De Nederlandse politie heeft wel een probleem. teveel taken, onvoldoende opgeleide mensen daarvoor en dan bestaat de neiging om met aangiftes te sjoemelen.
Ik ook niet. Maar de politie lijkt toch geen ongelijk te hebben gehad met die zelfmoord. Alleen kun je nu kijken naar wat er in haar systeem zat.
pi_158189200
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar de politie lijkt toch geen ongelijk te hebben gehad met die zelfmoord. Alleen kun je nu kijken naar wat er in haar systeem zat.
Ze stellen die conclusie te snel, genoeg mogelijkheden hebben ze om goed onderzoek te doen maar het ontbreekt aan goede mensen tijd en geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 07:42:42 ]
pi_158189203
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:42 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ze stellen die conclusie te snel, genoeg mogelijkheden hebben ze om goed onderzoek te doen maar het ontbreekt aan goede mensen tijd en geld.
Hoezo te snel als het uiteindelijk blijkt te kloppen?
pi_158189204
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoezo te snel als het uiteindelijk blijkt te kloppen?
Het is niet normaal dat 16 jarig meisje op dat tijdstip voor de trein gaat staan.
pi_158189206
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:45 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Het is niet normaal dat 16 jarig meisje op dat tijdstip voor de trein gaat staan.
zoals al gezegd. Dingen hoeven niet normaal te zijn. Sommige gebeuren dan wel.
pi_158189209
Ruzie met vriendinnen, met kwade kop overstuur naar buiten dan nog is het vreemd verhaal.
pi_158189213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:47 schreef schvvmert het volgende:
Ruzie met vriendinnen, met kwade kop overstuur naar buiten dan nog is het vreemd verhaal.
Met alcohol en misschien drugs op......
pi_158189219
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:35 schreef Nielsch het volgende:
Toch die vriendinnen he! Called it...

In post 204 van het allereerste topic...
Klopt, alleen de doodsoorzaak had je niet correct :P
pi_158189221
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt, alleen de doodsoorzaak had je niet correct :P
Want?
pi_158189223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Met alcohol en misschien drugs op......
Ze was op goede weg naar huis na wat ronddwalen en dan gaat ze ineens linksaf over bospaadje naar spoor en dat moet je kennen, dan kun je idd op padje vlak naast rails lopen en dan precies op spoorwegovergang komt de trein.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 07:53:43 ]
pi_158189228
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:52 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ze was op goede weg naar huis na wat ronddwalen en dan gaat ze ineens linksaf over bospaadje naar soor en dat moet je kennen, dan kun je idd op padje vlak naast spoor lopen en dan precies op spoorwegovergang komt de trein.
Blijkbaar. Moeten we het weer hebben over onder invloed zijn?
pi_158189231
de Telegraaf, vanochtend :

(quote) vr 11 dec 2015, 20:19
|
Politie: Dascha niet gedrogeerd
HILVERSUM -

De politie heeft geen aanwijzingen dat Dascha Graafsma gedrogeerd was voordat ze eind vorige maand onder een trein terechtkwam. Dat heeft een woordvoerder vrijdagavond gezegd in RTL Boulevard. Het meisje kocht met haar vriendinnen twee glazen wijn in de discotheek waar ze verbleef en ze dronken daar samen uit. Voordat de meisjes naar de discotheek gingen, hadden ze al wel ingedronken.

Geen van de andere vriendinnen is onwel geraakt. Verder bleek dat binnen de vriendinnengroep ook ruzie was over een appje. Daarbij is ook geslagen. Of Dascha's plotselinge vertrek uit de disco daar verband mee hield is niet duidelijk.

De conclusie van de politie staat haaks op die van forensisch patholoog Frank van de Goot.
Lees verder :
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_gedrogeerd__.html
pi_158189234
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Blijkbaar. Moeten we het weer hebben over onder invloed zijn?
Nee, wanneer je goed ver weg bent loop je gewoon rechtdoor totdat je afslag Rading tegenkomt.
pi_158189238
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:56 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Nee, wanneer je goed ver weg bent loop je gewoon rechtdoor totdat je afslag Rading tegenkomt.
Nee. Dat hoeft dus totaal niet zo te gaan...... Maar dat is nu al vele malen gezegd.
pi_158189247
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Dat hoeft dus totaal niet zo te gaan...... Maar dat is nu al vele malen gezegd.
Dat is een brede weg met fietspad, er bestaat ook geen kortere weg, loopt zowat evenwijdig met spoorlijn, laatste stuk gaat recht naar huis.
pi_158189251
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:02 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dat is een brede weg met fietspad, er bestaat ook geen kortere weg, loopt zowat evenwijdig met spoorlijn, laatste stuk gaat recht naar huis.
En? Ik fietste ca. 2 km om om in een park te gaan liggen.
pi_158189260
Daarnaast moet je echt weten dat die linksaf naar spoorlijn gaat, weet je alleen wanneer je omgeving kent.
Waarom zou je daar met bezopen en verdoofde gedachtegang ineens ingaan?
pi_158189264
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:06 schreef schvvmert het volgende:
Daarnaast moet je echt weten dat die linksaf naar spoorlijn gaat, weet je alleen wanneer je omgeving kent.
Waarom zou je daar met bezopen en verdoofde gedachtegang ineens ingaan?
Daar kunnen ALLERLEI redenen voor zijn als je onder invloed bent!!!!!!! Je bent toch niet traag?
pi_158189301
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben gewoon klaar met steeds alles als raar zien terwijl het over iemand gaat die o.a. gedronken had. Zelfs De Vries zegt nu dat het waarschijnlijk gewoon over zelfmoord gaat.
Een ongeluk met bezopen kop snap ik beter dan 16 jarige meid die na ruzie wat rondlopen ineens voor de trein gaat staan.
pi_158189306
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:17 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Een ongeluk met bezopen kop snap ik beter dan 16 jarige meid die na ruzie wat rondlopen ineens voor de trein gaat staan.
Dan blijft het zelfmoord. En die zijn soms niet te begrijpen.
pi_158189311
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:08 schreef Jaroon het volgende:

Zelfs De Vries zegt nu dat het waarschijnlijk gewoon over zelfmoord gaat.
Als die het zegt dan moet het wel waar zijn. Peter onze held.
pi_158189316
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan blijft het zelfmoord. En die zijn soms niet te begrijpen.
Het was wachten op de 1e trein.
pi_158189319
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:21 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Als die het zegt dan moet het wel waar zijn. Peter onze held.
Niet direct. Ik heb een hekel aan die man. Maar de politie geeft aan dat het om zelfmoord gaat. De familie gelooft dat niet en schakelt de Vries in. En die Vries zegt nu ook eerder te denken aan zelfmoord. Dus al twee partijen en die echt wat weten van deze zaak die hetzelfde zeggen. En waarom ze daar dat pad op liep zal niemand waarschijnlijk ooit weten.
pi_158189320
Wel klote voor die machinist.
pi_158189321
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:23 schreef schvvmert het volgende:
Wel klote voor die machinist.
Ja. Hopen dat de opvang beter is dan vroeger.
pi_158189322
Iedereen vergeet die arme man, gaat door een hel nu.
pi_158189389
6,5km lopen in 3,5 uur..hoe lang heeft ze bij die overgang gestaan? Ze heeft schijnbaar ook op minstens één andere plek stilgestaan, wellicht ook iets wat we nooit zullen weten, maar met het tempo waarin de liep, is die 6,5km veel sneller afgelegd.

Naja, we zullen het zien :) .
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:42:42 #82
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158189411
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar kunnen ALLERLEI redenen voor zijn als je onder invloed bent!!!!!!! Je bent toch niet traag?
Relax, die gasten willen schijnbaar nog steeds een andere reden dan zelfmoord hebben. Zélfs nu de familie ondertussen ook overtuigd is dat dat het meest waarschijnlijke is.

Hebben zelf schijnbaar nooit dronken rondgefietst of gelopen.
En zelfs zonder drank heeft iedereen z'n voorkeurroutes naar huis, die korter lijken maar misschien wel langer zijn in de praktijk.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158189415
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:42 schreef matthijst het volgende:

[..]

Relax, die gasten willen schijnbaar nog steeds een andere reden dan zelfmoord hebben. Zélfs nu de familie ondertussen ook overtuigd is dat dat het meest waarschijnlijke is.

Hebben zelf schijnbaar nooit dronken rondgefietst of gelopen.
En zelfs zonder drank heeft iedereen z'n voorkeurroutes naar huis, die korter lijken maar misschien wel langer zijn in de praktijk.
Juist.
  zaterdag 12 december 2015 @ 08:44:37 #84
28167 matthijst
pi_158189420
quote:

[..]

Dat is dan ook de reden dat kinderen niet mogen zuipen.
Overigens wordt bij veel zelfmoorden alcohol of drugs in t het bloed gevonden stond ergens in deze reeks.
pi_158189439
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

er zijn hier mensen die vrij consequent in hun eigen verzinsels geloven en dat steeds als waarheid poneren, dus dat lijkt me juist prima
Deze zaak geeft zoveel tegenstrijdige verhalen. Dan weer wel onder invloed en dan weer niet. Dan weer gedrogeerd en ruzie en dan weer niet. Dat desbetreffende camerabeeld waar dat meisje mogelijkerwijs op zou zijn gezien gaf me nu niet bepaald een relaxe indruk. Een snel lopend meisje die strak voor haar uit leek te kijken. Maar goed, misschien blijkt later dat het weer om verkeerde camerabeelden gaat. Feit is dat we nooit zullen weten of het nu zelfmoord betrof, een ongeluk of toch een misdrijf. Lijkt me voor de nabestaanden verschrikkelijk.
pi_158189442
Nou die ouders wisten dus heel goed wat er in hun dochter om ging....triest.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_158189445
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:49 schreef danos het volgende:
?
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 08:52:11 #88
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_158189462
quote:
ik weet niet of jij 'n ouder bent... maar als ouder(s) weet je niet altijd wat er in het hoofd van je kind omgaat..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_158189475
quote:
Hoe zit het met de ouders van de vriendinnen?
pi_158189494
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:57 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Hoe zit het met de ouders van de vriendinnen?
Wat zouden die daar over moeten weten?
pi_158189521
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:48 schreef Elzies het volgende:

[..]

Deze zaak geeft zoveel tegenstrijdige verhalen. Dan weer wel onder invloed en dan weer niet. Dan weer gedrogeerd en ruzie en dan weer niet. Dat desbetreffende camerabeeld waar dat meisje mogelijkerwijs op zou zijn gezien gaf me nu niet bepaald een relaxe indruk. Een snel lopend meisje die strak voor haar uit leek te kijken. Maar goed, misschien blijkt later dat het weer om verkeerde camerabeelden gaat. Feit is dat we nooit zullen weten of het nu zelfmoord betrof, een ongeluk of toch een misdrijf. Lijkt me voor de nabestaanden verschrikkelijk.
wat heeft relaxedheid er dan mee te maken? Ben je relaxed als je zelfmoord gaat plegen?
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:07:41 #92
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_158189531
Waar is het vriendje? Hebben we die gehoord, heeft hij ook een rol bij de ruzie?
pi_158189534
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat zouden die daar over moeten weten?
Die zuipen ook al
pi_158189538
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:48 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat ikzelf wel vreemd vind, is dat een tijdje terug gemeld werd dat er twee stoffen (drugs) waren aangetoond in Dascha's bloed "die je niet zelf in je bloed zou willen hebben", maar nu had ik begrepen dat het niet om exotische drugs zou gaan (kan dus net zo goed cannabis en nog iets anders zijn, zoals ritalin (ik noem maar even wat)).
pi_158189546
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat ikzelf wel vreemd vind, is dat een tijdje terug gemeld werd dat er twee stoffen (drugs) waren aangetoond in Dascha's bloed "die je niet zelf in je bloed zou willen hebben", maar nu had ik begrepen dat het niet om exotische drugs zou gaan (kan dus net zo goed cannabis en nog iets anders zijn, zoals ritalin (ik noem maar even wat)).
Of een pilletje met mdma en wat speed.
pi_158189553
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat heeft relaxedheid er dan mee te maken? Ben je relaxed als je zelfmoord gaat plegen?
Sommigen wel. Kijk maar naar Zwagerman die vlak voor zijn zelfmoord nog ging borrelen met een bekende. Ook kunnen mensen met suïcideneigingen vlak voor hun daad opgeruimd zijn omdat ze op hun manier blij zijn om afscheid te kunnen nemen van dit leven.
pi_158189558
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Sommigen wel. Kijk maar naar Zwagerman die vlak voor zijn zelfmoord nog ging borrelen met een bekende. Ook kunnen mensen met suïcideneigingen vlak voor hun daad opgeruimd zijn omdat ze op hun manier blij zijn om afscheid te kunnen nemen van dit leven.
Bij een 16 jarige ook?
pi_158189569
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

dus ze had huppelend over straat moeten gaan in haar tshirt?
Ze heeft vlak voor haar dood zitten borrelen met bekenden, witte wijn. En nog gezellig wat drugs naar binnen.
pi_158189580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:13 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Bij een 16 jarige ook?
Ja, het zou in principe kunnen. Maar dat betekent niet dat iedereen die zelfmoord pleegt automatisch blij is voor zijn daad. Ik vind 16 sowieso een jonge leeftijd om voor een trein te springen. Maar zolang we niet het hele verhaal kennen blijft het gissen hoe haar gemoedstoestand was ten tijde van haar overlijden.
pi_158189589
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ja, het zou in principe kunnen. Maar dat betekent niet dat iedereen die zelfmoord pleegt automatisch blij is voor zijn daad. Ik vind 16 sowieso een jonge leeftijd om voor een trein te springen. Maar zolang we niet het hele verhaal kennen blijft het gissen hoe haar gemoedstoestand was ten tijde van haar overlijden.
Ze is er niet voor gesprongen, al dan niet bewust ging ze er voorstaan.
Heeft langs spoor gelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 09:22:10 ]
pi_158189634
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:20 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ze is er niet voor gesprongen, al dan niet bewust ging ze er voorstaan.
Heeft langs spoor gelopen.
Waarmee je dus een ongeluk suggereert.
pi_158189647
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:08 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Die zuipen ook al
De ouders van vriendinnen?
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 09:59:52 #103
240917 Mula
pi_158189814
quote:

[..]

De afslag naar het spoor is helemaal niet vreemd als je ervanuit gaat dat ze van plan was om voor een trein te gaan staan (al dan niet beinvloed door drank, drugs of ruzie).
pi_158189863
Ik snap wel dat ze het onderzoeken, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een kind of persoon zelfmoord pleegt waarvan niemand het had verwacht.
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:28:21 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158189996
quote:

[..]

Dus omdat jij niet snapt dat ze mogelijk zelfs bewust voor een trein is gaan staan is het per definitie "raar" dat ze dat bospad (dat jij alleen van Google Earth kent) ingegaan is...

Nee okay, als jij het een rare actie vindt zal ze het idd wel niet gedaan kunnen hebben.
Maar ze deed het toch, daar gaat je wereldbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158190040
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Als je het bloed bedoelt waar ze uiteindelijk toch alcohol/drugs op konden testen, heb ik begrepen dat dat gewoon een gevolg is van de klap van de trein.
Nee, ik neem aan dat ze op weefselresten die bloedtest hebben gedaan, niet op bloedsporen die in/bij dat tuintje zijn gevonden.

Helaas zat ik jaaaaren geleden een keer in de trein toen iemand ervoor sprong. Om het kort te houden: de trein reed daarna stapvoets door naar het volgende station. Bij het uitstappen kon je het een en ander zien (ik laat het hierbij) aan de voorkant vd trein.

Er zouden dus bloedsporen zijn gevonden in/bij een volkstuintje, dat ligt een aantal 100m verderop dan waar die aanrijding heeft plaatsgevonden. Vraag is: van wie is dat bloed? Is het van Dascha of van iemand anders.
pi_158190046
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:33 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Nee, ik neem aan dat ze op weefselresten die bloedtest hebben gedaan, niet op bloedsporen die in/bij dat tuintje zijn gevonden.

Helaas zat ik jaaaaren geleden een keer in de trein toen iemand ervoor sprong. Om het kort te houden: de trein reed daarna stapvoets door naar het volgende station. Bij het uitstappen kon je het een en ander zien (ik laat het hierbij) aan de voorkant vd trein.

Er zouden dus bloedsporen zijn gevonden in/bij een volkstuintje, dat ligt een aantal 100m verderop dan waar die aanrijding heeft plaatsgevonden. Vraag is: van wie is dat bloed? Is het van Dascha of van iemand anders.
Dat zoekt men uit neem ik aan.
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:35:37 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158190053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:54 schreef quirigua het volgende:

|
HILVERSUM -

De politie heeft geen aanwijzingen dat Dascha Graafsma gedrogeerd was voordat ze eind vorige maand onder een trein terechtkwam. Dat heeft een woordvoerder vrijdagavond gezegd in RTL Boulevard. Het meisje kocht met haar vriendinnen twee glazen wijn in de discotheek waar ze verbleef en ze dronken daar samen uit. Voordat de meisjes naar de discotheek gingen, hadden ze al wel ingedronken.

Geen van de andere vriendinnen is onwel geraakt. Verder bleek dat binnen de vriendinnengroep ook ruzie was over een appje. Daarbij is ook geslagen. Of Dascha's plotselinge vertrek uit de disco daar verband mee hield is niet duidelijk.

De conclusie van de politie staat haaks op die van forensisch patholoog Frank van de Goot.
Lees verder :
Vreemde conclusie van de Telegraaf. Het verhaal over de twee glazen wijn maakt het onwaarschijnlijk dat ze drugs via dat drankje heeft binnen gekregen, want dan had ten minste een vriendin dat ook binnen moeten krijgen. De Telegraaf maakt daar ineens van dat ze helemaal geen drugs In haar bloed zou hebben? Terwijl het NFI-onderzoek naar de drugs nog loopt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_158190086
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 07:54 schreef quirigua het volgende:

|
HILVERSUM -

Lees verder :
De telegraaf geeft in dit artikel zijn eigen draai aan wat er is gezegd door de politie bij RTLBoulevard. De politie heeft dat helemaal niet gezegd. Kijk de uitzending maar terug.

http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/rtl-boulevard-9652

Op het gebied van alcohol heeft de politie wel informatie gekregen van het NFI . Alcohol is in haar lichaam aangetroffen, maar ze is waarschijnlijk niet onbewust gedrogeerd , omdat de vriendinnen dezelfde wijn hebben gedronken, en niet onwel zijn geworden. Op het gebied van drugs zegt de politie: " Op dit moment kan ik daar nog niets over zeggen, de NFI heeft ons dit niet meegegeven" "De NFI heeft dat nog niet verteld tegen ons, daar moeten we nog even op wachten" Komende week wordt er nog nader onderzoek gedaan.
De politie doet dus geen uitspraken over drugs in haar bloed.
Tijdens RTL late night vertelt peter R ook dat NFI nog bezig is met een eigen onderzoek naar aanwezigheid van drugs.
Dus het zal straks blijken of de onderzoeken van Frank de Groot en NFI overeenkomen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:40:15 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158190093
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vreemde conclusie van de Telegraaf. Het verhaal over de twee glazen wijn maakt het onwaarschijnlijk dat ze drugs via dat drankje heeft binnen gekregen, want dan had ten minste een vriendin dat ook binnen moeten krijgen. De Telegraaf maakt daar ineens van dat ze helemaal geen drugs In haar bloed zou hebben? Terwijl het NFI-onderzoek naar de drugs nog loopt?
het ligt dan minder voor de hand dat ze via het drankje is gedrogeerd zei prdv. Maar goed, drugs kan daarvoor ook al zijn genonen. Maar de kans op drogering is miniem volgens prdv.
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:41:00 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190099
quote:

[..]

Volgens mij bedoelen ze daarmee gedrogeerd als in "door een ander stiekem in het glas gedaan".
Wat natuurlijk niets zegt over het eigen drugsgebruik, maar bij het samen delen van 2 glazen wijn, en niemand anders die klachten krijgt die op een pilletje in een drankje zouden kunnen wijzen kun je er idd wel vanuit gaan dat ze idd niet door een ander gedrogeerd is, iig niet in de disco.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158190108
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelen ze daarmee gedrogeerd als in "door een ander stiekem in het glas gedaan".
Wat natuurlijk niets zegt over het eigen drugsgebruik, maar bij het samen delen van 2 glazen wijn, en niemand anders die klachten krijgt die op een pilletje in een drankje zouden kunnen wijzen kun je er idd wel vanuit gaan dat ze idd niet door een ander gedrogeerd is, iig niet in de disco.
Daar is men niet geheel duidelijk over. Het klinkt voor mij ook als door een "ander" maar zo staat het er soms in zinsverband niet.
pi_158190112
quote:

[..]

Zoals ik het bij Umberto Tan heb begrepen, zouden er geen aanwijzingen zijn dat Dascha gedrogeerd was geraakt in de disco. En niet: dat ze niet gedrogeerd was geraakt.

En Peter hield zich in toen werd doorgevraagd over "als het NFI andere meetresultaten zou vinden", maar ik bergreep uit zijn gestamel, dat het wellicht aan de meetmethode zou kunnen liggen. Let op: het woord meetmethode werd niet genoemd, dat is mijn deductie.

Het wordt interessant om de resultaten van het NFI te vergelijken met die van FvdG / Peter.
pi_158190114
quote:

[..]

Sorry, mijn reactie kwam ná die van jou als mosterd na de maaltijd ;)
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:44:57 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190133
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar is men niet geheel duidelijk over. Het klinkt voor mij ook als door een "ander" maar zo staat het er soms in zinsverband niet.
Nee, maar dat is de Telegraaf hè, die trekken idd een vreemde conclusie uit iets wat gewoon niet bekend is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:45:35 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158190142
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tenzij ze ook uit een ander glas heeft gedronken en die vriendinnen weten daar niet van. Kennelijk dronk ze vaker uit een gedeeld glas. Maar de kans is redelijk onwaarschijnlijk.
KuikenGuppy
pi_158190161
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:33 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Vraag is: van wie is dat bloed - is een reuze interessante vraag natuurlijk :)
Ik neem aan dat het leven in die volkstuintjes in de wintermaanden nu vrijwel stil ligt.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158190175
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:47 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Vraag is: van wie is dat bloed - is een reuze interessante vraag natuurlijk :)
Ik neem aan dat het leven in die volkstuintjes in de wintermaanden nu vrijwel stil ligt.
Misschien wel van een jongetje van 6 die daar aan het spelen was met vriendjes....... Men zal het vast uitzoeken.
pi_158190188
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien wel van een jongetje van 6 die daar aan het spelen was met vriendjes....... Men zal het vast uitzoeken.
Ja dat kan ook natuurlijk of van een klungelige tuinman :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158190193
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Of een autistische jager.....
pi_158190199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ik ga voor de butler met de kandelaar
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:52:41 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158190223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
6,5km lopen in 3,5 uur..hoe lang heeft ze bij die overgang gestaan? Ze heeft schijnbaar ook op minstens één andere plek stilgestaan, wellicht ook iets wat we nooit zullen weten, maar met het tempo waarin de liep, is die 6,5km veel sneller afgelegd.

Naja, we zullen het zien :) .
ze hebben dmv die hond wel wat 'hangplekken' van Dascha in kaart kunnen brengen nav geurophoping. Eerlijk is eerlijk, ik vind het jammer dat wij die plekken niet op de kaart terugzien.
pi_158190236
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze hebben dmv die hond wel wat 'hangplekken' van Dascha in kaart kunnen brengen nav geurophoping. Eerlijk is eerlijk, ik vind het jammer dat wij die plekken niet op de kaart terugzien.
Klopt. Waren wel wat andere bekende plekken van haar aangegeven, zoals haar school, maar die was op dat moment natuurlijk dicht.
pi_158190246
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt. Waren wel wat andere bekende plekken van haar aangegeven, zoals haar school, maar die was op dat moment natuurlijk dicht.
Wat trouwens ook vreemd is, is die doodlopende weg (het stukje dat ze bewandelde, maar blijkbaar keerde ze om en liep een gedeelte weer terug dezelfde route). Maar dat zijn van die dingetjes die we wellicht nooit te weten zullen komen.
pi_158190253
quote:

[..]

Kan zo'n hond dat dan ook ruiken zo'n geurophoping ?
Stel dat ze daar vaker kwam en wandelde (naar school bijv.) of joggen met haar vriendinnen.
Zou zo'n hond dat dan ook ruiken ?
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:56:50 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190260
quote:

[..]

Ik vind het eigenlijk meer dan prima dat dat niet bekendgemaakt is, het enige dat ermee zou gebeuren is nog meer speculatie en absurde theorieën bedenken om het maar tot een misdaad te kunnen maken.

Het publiek heeft niets aan die informatie, behalve het bevredigen van hun sensatiezucht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158190273
Sommige mensen zouden vast en zeker graag alle camerabeelden die de politie heeft op internet willen zien.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:01:12 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158190290
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Stel dat ze daar vaker kwam en wandelde (naar school bijv.) of joggen met haar vriendinnen.
dat vroeg ik me ook af, ik weet het niet
pi_158190295
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het heeft de tijd eromheen blijkbaar aardig geregend en ik neem aan dat dat sporen flink kan doen vervagen. Ook dat het spoor vlak langs haar school ging, maar niet naar de school zelf, is op zich wel een indicatie dat de speurhond zijn werk wel goed heeft gedaan en geen oude sporen is gaan volgen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:02:12 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190302
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:58 schreef Jaroon het volgende:
Sommige mensen zouden vast en zeker graag alle camerabeelden die de politie heeft op internet willen zien.
Vergeet het complete onderzoeksrapport niet...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:02:20 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158190304
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:58 schreef Jaroon het volgende:
als dat op internet zou komen te staan zou ik ze bekijken
pi_158190332
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het heeft de tijd eromheen blijkbaar aardig geregend en ik neem aan dat dat sporen flink kan doen vervagen. Ook dat het spoor vlak langs haar school ging, maar niet naar de school zelf, is op zich wel een indicatie dat de speurhond zijn werk wel goed heeft gedaan en geen oude sporen is gaan volgen.
Dat vraag ik me dus af of een hond kan ruiken wat een oud spoor is of een vers spoor.
Die hond vond ook een auto terug die al 26 jaar onder water lag :)
De hond sloeg ook aan bij die volkstuintjes en bleef daar staan las ik ergens .
pi_158190335
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk meer dan prima dat dat niet bekendgemaakt is, het enige dat ermee zou gebeuren is nog meer speculatie en absurde theorieën bedenken om het maar tot een misdaad te kunnen maken.

Het publiek heeft niets aan die informatie, behalve het bevredigen van hun sensatiezucht.
Moet een misdaad dan uitgesloten worden?
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:07:33 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190344
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:06 schreef gynaika het volgende:

[..]

Moet een misdaad dan uitgesloten worden?
Moet het publiek bepalen of het een misdaad zou kunnen zijn?
Het is een sterfgeval, geen Idols.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158190351
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:05 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af of een hond kan ruiken wat een oud spoor is of een vers spoor.
De hond sloeg ook aan bij die volkstuintjes en bleef daar staan las ik ergens .
Waarschijnlijk rook ie dan de auto zelf en niet het 26 jaar oude spoor :P

En aangezien die speurhond niet langs haar school zelf gelopen is (had ze diezelfde dag nog les?) denk ik dat die hond blijkbaar zijn werk dus wel goed gedaan heeft (of in elk geval is ie niet in die open valkuil getrapt bij wijze van).
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:12:01 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190383
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En aangezien die speurhond niet langs haar school zelf gelopen is (had ze diezelfde dag nog les?) denk ik dat die hond blijkbaar zijn werk dus wel goed gedaan heeft (of in elk geval is ie niet in die open valkuil getrapt bij wijze van).
Als ze daar onderweg naar school alleen maar met de fiets kwam zal dat minder geur hebben achtergelaten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158190396
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze daar onderweg naar school alleen maar met de fiets kwam zal dat minder geur hebben achtergelaten.
Helemaal waar.

Kan evengoed wel tijdens een pauze, maar dan gaan we wat meer richting het ruimere giswerk :P
pi_158190409
Maar hoe is ze eigenlijk naar die discotheek gegaan?
Ik neem aan met het OV? Want blijkbaar had ze geen fiets mee (of ze moet hem hebben laten staan?).
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:15:31 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158190415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:07 schreef pahlawan het volgende:
Waar is het vriendje? Hebben we die gehoord, heeft hij ook een rol bij de ruzie?
daar wordt in de media niks over gezegd. Volgens mij heeft alleen de vader het opgenoemd in het rijtje van het leuke leven dat Dascha zou hebben.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:15:38 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190416
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Helemaal waar.

Kan evengoed wel tijdens een pauze, maar dan gaan we wat meer richting het ruimere giswerk :P
Ja, dat zou kunnen als haar schoollocatie zo dichtbij was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158190428
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen als haar schoollocatie zo dichtbij was.
We weten dus niet of ze zeker weten niet een ander (ouder) spoor heeft achtergelaten wat door die hond opgepikt had kunnen worden, maar we weten wel zeker dat die hond in elk geval niet wel een ouder spoor heeft opgepikt (wat verwarring had kunnen veroorzaken omtrent haar wandelroute die nacht).

Oftewel, bij het stukje route bij de school heeft de hond in elk geval geen aantoonbare fout gemaakt :P
pi_158190432
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen kwaad woord over speurhonden hoor.
Maar tussen Hollandse Rading en haar school liggen langs het spoor hele mooie fietspaden
en in de zomer is dat een prachtig gebied om naar school te fietsen.
Laten we ook niet vergeten dat er bij die spoorweg overgang een dubieuze hangplek is voor
jongeren en Junks. (staat in de krant).
Misschien kwamen daar ook wel scholieren om na schooltijd een chillumpje te roken ?
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:21:35 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190458
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Maar tussen Hollandse Rading en haar school liggen langs het spoor hele mooie fietspaden
Laten we ook niet vergeten dat er bij die spoorweg overgang een dubieuze hangplek is voor
Misschien kwamen daar ook wel scholieren om na schooltijd een chillumpje te roken ?
Ja, en dus?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158190485
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

daar wordt in de media niks over gezegd. Volgens mij heeft alleen de vader het opgenoemd in het rijtje van het leuke leven dat Dascha zou hebben.
Daar gaan we misschien nog wel iets over horen. Het moet toch normaal gesproken veel impact op hem hebben gehad.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:25:12 #145
28167 matthijst
pi_158190491
Gaat goed met de NS en mensen op het spoor:
NS_online twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 09:38:45 Arnhem - Ede-Wageningen: geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. https://t.co/axyyfHaEPO #AhEd reageer retweet
NS_online twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 09:37:37 Lelystad-Dronten: geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. https://t.co/axyyfHaEPO #LlsDron reageer retweet
pi_158190503
Het zou mij ook niet verbazen als die "vriendinnen" haar eventueel met iets gechanteerd hebben na die ruzie.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_158190510
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Geen kwaad woord geïntentioneerd hoor :P
Wat die dubieuze hangplek betreft, ik heb zelf dit soort plekken gekend en vaak was het zo dat de junks, daklozen, alcoholisten en scholieren gewoonlijk niet gelijktijdig dit soort plekken bezoeken.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:27:46 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190512
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:25 schreef matthijst het volgende:
NS_online twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 09:38:45 Arnhem - Ede-Wageningen: geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. https://t.co/axyyfHaEPO #AhEd reageer retweet
NS_online twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 09:37:37 Lelystad-Dronten: geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. https://t.co/axyyfHaEPO #LlsDron reageer retweet
En vandaag is geen uitzondering.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:29:18 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190530
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:26 schreef Bzzzzt het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als die "vriendinnen" haar eventueel met iets gechanteerd hebben na die ruzie.
Nadat ze al kwaad weggelopen was bedoel je?

Waarom moet iemand hier de schuld van krijgen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158190531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:25 schreef matthijst het volgende:
Gewoonlijk worden zelfmoorden (en pogingen daartoe) zo min mogelijk in de pers besproken. Daar was geloof ik ook een soort "code of conduct" voor?
Dat er verschillende redenen zijn waarom de berichtgeving over dit soort gebeurtenissen zoveel mogelijk geminimaliseerd wordt..maar we gaan een beetje offtopic zo misschien :P
pi_158190532
quote:
Dit.
pi_158190556
quote:
Dat weet je niet. Dit is gewoon giswerk, er is bijna niks bekend over die vriendinnen en wat voor band ze met Dascha hadden.
pi_158190565
quote:
waar slaat dit nou weer op?
Is de BNW poort weer open gezet?
pi_158190566
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen kwaad woord geïntentioneerd hoor :P
Wat die dubieuze hangplek betreft, ik heb zelf dit soort plekken gekend en vaak was het zo dat de junks, daklozen, alcoholisten en scholieren gewoonlijk niet gelijktijdig dit soort plekken bezoeken.
Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel . :)
S'nachts zullen ze daar denk ik niet zitten en als het hondeweer is al helemaal niet .
Wat ik wil zeggen is dit :
Dat die hond tussen de Utrechtseweg en het spoor iets heeft geroken wil helemaal niet zeggen
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is .
Die reuk sporen kunnen ook een paar dagen of een week oud zijn
pi_158190597
quote:
Je was er bij?
pi_158190599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:32 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel .
S'nachts zullen ze daar denk ik niet zitten en als het hondeweer is al helemaal niet .
Dat die hond tussen de Utrechtseweg en het spoor iets heeft geroken wil helemaal niet zeggen
Het zegt wel iets, namelijk dat de hond wel waarschijnlijk de meest waarschijnlijke route van die avond heeft teruggevonden.
Het zou me trouwens ook niet verbazen als die hond stukjes gemist heeft, maar mochten er meer camerabeelden daarover worden vrijgegeven waarna er locaties met tijdstippen verbonden kunnen worden, kan het speurwerk van de speurhond beter op waarde worden ingeschat :P

Of het geregend heeft, is trouwens ook wel van belang.

En straten worden af en toe gereinigd, dit kan ook geursporen wissen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:37:17 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190619
quote:

[..]

Blijf je nou dingen suggereren die zouden moeten "bewijzen" dat ze er niet zelf naartoe is gelopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158190629
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blijf je nou dingen suggereren die zouden moeten "bewijzen" dat ze er niet zelf naartoe is gelopen?
Ik zie die suggestie niet?
En feitelijk zegt ie dat ook niet :P

Ow, zie nu waar je op doelt. De kans dat ie gelijk heeft, lijkt me extreem klein verder.
pi_158190702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zie die suggestie niet?
En feitelijk zegt ie dat ook niet :P

Ow, zie nu waar je op doelt. De kans dat ie gelijk heeft, lijkt me extreem klein verder.
dit schrijf ik :
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is.

Ik heb het helemaal niet over bewijzen
Er kan immers van alles gebeurd zijn
We weten het eenvoudig nog niet
pi_158190721
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit schrijf ik :

Ik reageerde alleen maar op iemand anders die het had over dat je zou suggereren dat ...
Dat is iets anders dan wat jij nu in vetgedrukte stukje over mij suggereert :P

Zelf zou ik trouwens niet weten waarom nou net dat ene stukje geurspoor niet zou moeten kloppen, het lijkt verder wel logisch zo.
pi_158190727
quote:

[..]

Die honden zijn gebruikt voor het onderzoek, camerabeelden zijn idd. opgedoken, er kan een beeld gevormd worden.
Je moet ze niet zo serieus nemen dat je vandaar uit gaat speuren. Ik bedoel te zeggen dat ze voor politieonderzoek nuttig zijn, voor ons niet ;)
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:50:41 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190754
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit schrijf ik :

Nee, je doet een poging de suggestie te wekken dat ze daar die nacht niet daadwerkelijk geweest is, en als ze daar die nacht niet daadwerkelijk geweest is moet ze op een andere manier op de overweg gekomen zijn.

En de enige reden dat de misdaadzoekers het niet weten is omdat ze de sporen die er wel zijn niet geloven.

Ik vind het behoorlijk triest als je in feite gaat stellen dat het onderzoek dat op verzoek van de ouders gedaan is, en waarvan de ouders de uitslag wel serieus nemen, mogelijk niet de werkelijke gebeurtenissen weergeeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:53:34 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158190787
Kunnen de (laatste) updates niet in de OP?
KuikenGuppy
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:19:36 #164
28167 matthijst
pi_158191195
Blijven zoeken naar dingen als de feiten vrij duidelijk zijn:
- niet gedrogeerd (ja maar.....)
- niet door iemand meegenomen in een auto
- niet door iemand achtervolgd
- niet met iemand op het spoor

Kind was gewoon dronken, puber, ruzie met d'r vriendin en kwaad de toko uitgelopen.
Eerst nog wat rondgehangen in het uitgaansgebied en toen richting huis gelopen, eerste trein afgewacht en hoppa, ervoor...

Enige spannende is nu nog wat er in die appjes stond. Was t iets schokkends waarmee ze te chanteren/vernederen was (lang leve 't pijpfilmpjes op Facebook), of ging d'r vriendje vreemd en was ze d'r klaar mee....

Wel lekker voor die vriendin van d'r. Die zal dr de komende jaren nog wel last van hebben...
pi_158191354
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik reageerde alleen maar op iemand anders die het had over dat je zou suggereren dat ...
Dat is iets anders dan wat jij nu in vetgedrukte stukje over mij suggereert :P

Zelf zou ik trouwens niet weten waarom nou net dat ene stukje geurspoor niet zou moeten kloppen, het lijkt verder wel logisch zo.
Dat geurspoor kan best kloppen natuurlijk.
Maar of het voor 100% betrouwbaar is ?
Nog een keer met een andere hond gaan lopen lijkt me een goeie optie .
pi_158191482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het is beter om aan te nemen dat ze daar wel gelopen heeft dan om aan te nemen dat ze er niet gelopen heeft.
Ik zie dan ook niet in waarom iemand dit in twijfel zou willen trekken, behalve dan dat er een persoonlijke motivatie is om dit idee (ook al is het minder logisch) toch onder de aandacht te brengen.
Maar als we allemaal zo te werk gaan, dan gaat er niks meer van de grond komen.
quote:
Ik denk dat het daar nu te laat voor is.
pi_158191501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.
pi_158191578
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is beter om aan te nemen dat ze daar wel gelopen heeft dan om aan te nemen dat ze er niet gelopen heeft.
Ik zie dan ook niet in waarom iemand dit in twijfel zou willen trekken, behalve dan dat er een persoonlijke motivatie is om dit idee (ook al is het minder logisch) toch onder de aandacht te brengen.
Maar als we allemaal zo te werk gaan, dan gaat er niks meer van de grond komen.

[..]

Ik probeer er helemaal niet door te drukken dat ze daar niet gelopen heeft.
1 bron (1 hond) is geen bron en wat mij betreft,en een reden om (met hond) nader onderzoek te doen bij die volkstuintjes en bij de jongeren (junks) hangplek
Zomaar iets aannemen doe ik al helemaal niet :)
Zo wordt er ook verteld dat ze om 02.16 langs dat daklozen gebeuren(Cocoon) liep .
Als ik naar het filmpje kijk zie ik op de timestamp 03.21 staan .
dus wat is het ?

en : Het is beter om aan te nemen dat .
daarmee kan je de fout al ingaan :)
pi_158191612
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

1 bron (1 hond) is geen bron en [u]wat mij betreft
Heb jij verstand van speurhonden?
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:48:55 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158191640
quote:

[..]

Ik probeer er helemaal niet door te drukken dat ze daar niet gelopen heeft.
1 bron (1 hond) is geen bron en wat mij betreft,en een reden om (met hond) nader onderzoek te doen bij die volkstuintjes en bij de jongeren (junks) hangplek
Zomaar iets aannemen doe ik al helemaal niet :)
Zo wordt er ook verteld dat ze om 02.16 langs dat daklozen gebeuren(Cocoon) liep .
Als ik naar het filmpje kijk zie ik op de timestamp 03.21 staan .
dus wat is het ?
De camera die nog op zomertijd liep en een paar minuten voor liep?

Ze zullen die 02.16 echt niet verzonnen hebben, juist niet als er 03.21 in de timestamp staat, dan zullen ze juist moeite hebben gedaan te achterhalen wat het tijdsverschil tussen de timestamp en de werkelijke tijd was.

Maar goed, je neemt de hele speurtocht van die hond eigenlijk niet serieus, of neem je die alleen maar niet serieus op de locaties die je niet uitkomen, want de speurtocht van die hond had dus gewoon langs die camera geleid, dus ook dat had hij goed....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158191755
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.
Dat is heel goed mogelijk.
pi_158191783
quote:

[..]

juist dat kan heel goed zelfs ^O^
pi_158191794
quote:
en : Het is beter om aan te nemen dat .
daarmee kan je de fout al ingaan :)
Wat bedoel je hiermee?
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

De camera die nog op zomertijd liep en een paar minuten voor liep?

Ze zullen die 02.16 echt niet verzonnen hebben, juist niet als er 03.21 in de timestamp staat, dan zullen ze juist moeite hebben gedaan te achterhalen wat het tijdsverschil tussen de timestamp en de werkelijke tijd was.

Maar goed, je neemt de hele speurtocht van die hond eigenlijk niet serieus, of neem je die alleen maar niet serieus op de locaties die je niet uitkomen, want de speurtocht van die hond had dus gewoon langs die camera geleid, dus ook dat had hij goed....
^O^

Nog een reden om aan te nemen dat de speurhond zijn werk goed heeft gedaan :)
pi_158191830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is beter om aan te nemen dat
Het is beter om aan te nemen dat -schreef je zelf :)
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:03:38 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158191871
quote:

[..]

En dan is ze met zevenmijlslaarzen naar die spoorwegovergang gegaan, zodat ze de stukken waar ze ingedronken hadden niet weer hoefde mee te nemen?

De route die naar de spoorovergang leidt is gewoon een consistente route, zelfs als ze daar tijdens de heenweg gestopt waren betekent dat nog niet dat ze er niet gelopen zou hebben onderweg naar het spoor.

Ze is op het spoor terechtgekomen, de route er naartoe was door de speurhond prima te volgen, als ze op stukjes van die route zouden hebben ingedronken dan neemt dat niet weg dat de route naar het spoor nog steeds een complete route is, of denk je werkelijk dat ze eigenlijk stukjes van die route niet gelopen heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158191940
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het is beter om aan te nemen dat -schreef je zelf :)
Ja dat weet ik wel :')
pi_158191948
Aan de speurhond zit een luchtje

De detectiegrens van de huidige generatie snuffelaars is sterk verbeterd, zeker voor afzonderlijke stoffen. Maar hoe men zo'n neus zich kan laten concentreren op die doelstoffen en niet laten afleiden door andere moleculen, is nog niet opgelost. Zeker niet bij complexe geuren als lichaamsgeur.
Maar honden liegen ook. Ze willen hun baas plezieren of kiezen de gemakkelijkste weg.

http://www.volkskrant.nl/(...)een-luchtje~a728416/
pi_158191950
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan is ze met zevenmijlslaarzen naar die spoorwegovergang gegaan, zodat ze de stukken waar ze ingedronken hadden niet weer hoefde mee te nemen?

De route die naar de spoorovergang leidt is gewoon een consistente route, zelfs als ze daar tijdens de heenweg gestopt waren betekent dat nog niet dat ze er niet gelopen zou hebben onderweg naar het spoor.

Ze is op het spoor terechtgekomen, de route er naartoe was door de speurhond prima te volgen, als ze op stukjes van die route zouden hebben ingedronken dan neemt dat niet weg dat de route naar het spoor nog steeds een complete route is, of denk je werkelijk dat ze eigenlijk stukjes van die route niet gelopen heeft?
Weet ik veel, ik was er niet bij.
Ik zeg alleenmaar dat ze in sommige straten misschien wel vóór LGD is geweest.
pi_158191975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:10 schreef StaceySinger het volgende:

De detectiegrens van de huidige generatie snuffelaars is sterk verbeterd, zeker voor afzonderlijke stoffen. Maar hoe men zo'n neus zich kan laten concentreren op die doelstoffen en niet laten afleiden door andere moleculen, is nog niet opgelost. Zeker niet bij complexe geuren als lichaamsgeur.
Maar honden liegen ook. Ze willen hun baas plezieren of kiezen de gemakkelijkste weg.

Honden worden al heeeel lang gebruikt voor het opsporen van mensen, maar nvm.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:15:38 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192013
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, maar waarom dan toch de suggestie doen dat sommige sporen een oud spoor waren, als de route gewoon consistent is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:16:40 #181
28167 matthijst
pi_158192023
quote:

Wow. Over lullen hoe het uitkomt gesproken.... Pas waren het nog helden die na 26 jaar een auto konden vinden....
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:05 schreef StaceySinger het volgende:
Wat verwacht je nou in godsnaam? Stiekem toch de ontvoerder?
pi_158192070
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar waarom dan toch de suggestie doen dat sommige sporen een oud spoor waren, als de route gewoon consistent is?
Consistent?
Ik heb het over de straatjes rond LGD.
Ze is toch ook bij LGD gekomen, dus niet heel raar dat daar ook spoor van is. Aangezien de honden pas dagen later zijn ingezet. Dan zit er echt niet veel verschillen tussen die paar uur hoor.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:21:11 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192085
quote:

Dat gaat over de geur-sorteerproeven en stamt uit 2003.... je snapt hopelijk wel dat een geur-sorteerproef een ander verhaal is dan het volgen van een lichaamsspoor?

Wel grappig dat hier eerder werd geroepen dat de hond dan ook wel het spoor zou kunnen oppikken van degene die met haar mee zou moeten zijn gelopen....
Als die hond een spoor van een dader had gevonden dan was het resultaat van diezelfde hond waarschijnlijk met twee handen aangegrepen als bewijs dat ze niet alleen was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158192093
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat heel goed
Vaak gaan ze eerst nog iemand ophalen voordat ze naar de disco gaan
of indrinken op een veldje of hangplek :)
Heel menselijk
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:24:25 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158192139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat gaat over de geur-sorteerproeven en stamt uit 2003.... je snapt hopelijk wel dat een geur-sorteerproef een ander verhaal is dan het volgen van een lichaamsspoor?

Wel grappig dat hier eerder werd geroepen dat de hond dan ook wel het spoor zou kunnen oppikken van degene die met haar mee zou moeten zijn gelopen....
Als die hond een spoor van een dader had gevonden dan was het resultaat van diezelfde hond waarschijnlijk met twee handen aangegrepen als bewijs dat ze niet alleen was.
Een dader-spoor was niet bij het spoor geëindigd.
Then again, zo'n hond volgt alleen het spoor van degene die hij moest volgen, niet van andere mensen of andere sporen die daar evt. doorheen zouden lopen.
KuikenGuppy
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:25:03 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192148
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

Consistent?
Ik heb het over de straatjes rond LGD.
Ze is toch ook bij LGD gekomen, dus niet heel raar dat daar ook spoor van is. Aangezien de honden pas dagen later zijn ingezet. Dan zit er echt niet veel verschillen tussen die paar uur hoor.
Ah, okay... ik dacht dat je de route richting het spoor in twijfel trok.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158192154
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Wow. Over lullen hoe het uitkomt gesproken.... Pas waren het nog helden die na 26 jaar een auto konden vinden....

[..]

Wat verwacht je nou in godsnaam? Stiekem toch de ontvoerder?

Ontvoerder ? nee hoor
Ik hoop wel dat de waarheid boven tafel komt
Hoe het werkelijk gebeurd is,dat wil de familie ook weten.
Ik zit dus op de lijn van de familie
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 13:25:54 #188
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_158192162
even van twitter gekopieerd..

Anca Beije ‏@ancabb 13h13 hours ago Hilversum, Noord-Holland
@PeterRdeV telefoon was vanavond online @PolitieDGV #dascha
View conversation 1 retweet 0 likes
Reply Retweet 1
Like
More
adelaar Retweeted
Anca Beije ‏@ancabb 14h14 hours ago Hilversum, Noord-Holland
@PeterRdeV check de mailbox rtlboulevard@rtl.nl voor info over de telefoon
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:27:51 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158192196
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat heel goed
Vaak gaan ze eerst nog iemand ophalen voordat ze naar de disco gaan
of indrinken op een veldje of hangplek :)
Heel menselijk
Je zit te gissen naar informatie die jij niet hebt, maar die de onderzoekers natuurlijk wel hebben.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:29:03 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192216
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Een dader-spoor was niet bij het spoor geëindigd.
Then again, zo'n hond volgt alleen het spoor van degene die hij moest volgen, niet van andere mensen of andere sporen die daar evt. doorheen zouden lopen.
Klopt, maar ik word een beetje moe van de suggestie dat de hond misschien helemaal niet zo goed gespeurd zou hebben, terwijl een paar dagen geleden nog gehoopt werd dat de speurhond dan ook een daderspoor zou vinden |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158192232
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, okay... ik dacht dat je de route richting het spoor in twijfel trok.
Nee, ik twijfel sowieso niet aan de sporen die de honden hebben aangegeven. Ik wilde ook verder geen suggestie geven, maar gewoon iets waar misschien ook aan gedacht moet worden :)
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:36:34 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192318
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:25 schreef just me het volgende:
even van twitter gekopieerd..

Anca Beije ‏@ancabb 13h13 hours ago Hilversum, Noord-Holland
@PeterRdeV telefoon was vanavond online @PolitieDGV #dascha
View conversation 1 retweet 0 likes
Reply Retweet 1
Like
More
adelaar Retweeted
Anca Beije ‏@ancabb 14h14 hours ago Hilversum, Noord-Holland
@PeterRdeV check de mailbox rtlboulevard@rtl.nl voor info over de telefoon
Even klikbaar gemaakt....
ancabb twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 23:33:33 @PeterRdeV check de mailbox rtlboulevard@rtl.nl voor info over de telefoon reageer retweet
ancabb twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 00:12:24 @PeterRdeV telefoon was vanavond online @PolitieDGV #dascha reageer retweet
Beetje vaag ook, dat iemand die werkelijk informatie heeft daarmee gaat mailen naar Boulevard.
En dan moet het dus ook al iemand zijn die de imei van die telefoon heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158192349
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

nee hoor,dit weekend gaan ze weer met een hond sporen nalopen.
bron;rtlnieuws
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 13:41:44 #194
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_158192403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

ancabb twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 23:33:33 @PeterRdeV check de mailbox rtlboulevard@rtl.nl voor info over de telefoon reageer retweet
ancabb twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 00:12:24 @PeterRdeV telefoon was vanavond online @PolitieDGV #dascha reageer retweet
Beetje vaag ook, dat iemand die werkelijk informatie heeft daarmee gaat mailen naar Boulevard.
dank je voor het klikbaar maken :)

maar wel vreemd...
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:41:55 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192407
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:25 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ontvoerder ? nee hoor
Ik hoop wel dat de waarheid boven tafel komt
Hoe het werkelijk gebeurd is,dat wil de familie ook weten.
Ik zit dus op de lijn van de familie
Maar je sluit kennelijk uit dat de waarheid al bekend is, en zelfs bekendgemaakt is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158192434
quote:

[..]

Wat bedoelt ze überhaupt met "online"?
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 13:44:00 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_158192451
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

dat de telefoon aangestaan heeft ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_158192461
quote:

[..]

Zo vaag is dat niet als die Peter landelijk oproept tot mailen met een entertainmentshow ipv met de politie.
pi_158192496
Voor de duidelijkheid nog een keer:

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)een-klap-en-liep-weg
pi_158192521
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:38 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

nee hoor,dit weekend gaan ze weer met een hond sporen nalopen.
bron;rtlnieuws
Dan valt te hopen dat ze wat gaan vinden :)

Maar ik ben eigenlijk nieuwsgieriger naar wat eventuele nieuwe camerabeelden gaan opleveren :)
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:51:05 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zo vaag is dat niet als die Peter landelijk oproept tot mailen met een entertainmentshow ipv met de politie.
Als je in een werkelijk onderzoek liever naar RTL Boulevard mailt en Peter R de Vries ook direct op twitter gaat benaderen dan heb ik wat twijfelt bij je motieven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158192602
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je in een werkelijk onderzoek liever naar RTL Boulevard mailt en Peter R de Vries ook direct op twitter gaat benaderen dan heb ik wat twijfelt bij je motieven.
Och heeft Peter rrrr zich al weer met de zaak bemoeit? Walgelijke man is het toch, alles voor de kijkcijfers
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_158192603
quote:

[..]

Tsja, zo heb ik mijn twijfels bij de motieven van PRdV.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:54:52 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158192622
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:53 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Och heeft Peter rrrr zich al weer met de zaak bemoeit? Walgelijke man is het toch, alles voor de kijkcijfers
Hij is de woordvoerder van de familie.
pi_158192632
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heeft hij vlot gedaan
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:56:53 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158192650
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:55 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Heeft hij vlot gedaan
Slimme zet juist van de familie, om hem erbij te betrekken.
pi_158192677
Even voor de goede orde, Leandra en ik hebben per DM bijgelegd en ik heb m'n verontschuldigingen (terecht) aangeboden :)
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 13:59:14 #208
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_158192689
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even voor de goede orde, Leandra en ik hebben per DM bijgelegd en ik heb m'n verontschuldigingen (terecht) aangeboden :)
^O^
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:00:19 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158192707
quote:
^O^
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:01:27 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192724
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tsja, zo heb ik mijn twijfels bij de motieven van PRdV.
Hij is door de familie gevraagd, dus ik heb geen twijfel over de motieven van Peter R de Vries.
Echter, iemand die werkelijk informatie heeft en dat dan aan een entertainmentprogramma gaat mailen en Peter R de Vries op twitter gaat aanspreken (en Peter heeft niet gereageerd), over diens motieven heb ik wel twijfels.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:02:03 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192734
quote:
* Leandra bevestigt dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158192747
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk online als in... Online in whatsapp of facebook (messenger) . Dus dat haar telefoon in gebruik is.
pi_158192855
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is door de familie gevraagd, dus ik heb geen twijfel over de motieven van Peter R de Vries.
Echter, iemand die werkelijk informatie heeft en dat dan aan een entertainmentprogramma gaat mailen en Peter R de Vries op twitter gaat aanspreken (en Peter heeft niet gereageerd), over diens motieven heb ik wel twijfels.
Wat had je dan verwacht? Dat men ging wachten tot na het weekend tot er weer iemand bij de redactie van Boulevard de mailtjes aan het doorspitten is? Dan kan men beter gelijk ook maar De Vries verwittigen dat er uberhaupt een mailtje is tav hem. Maar sowieso; ik had al eerder geschreven dat het belachelijk is om informatie naar Boulevard te moeten mailen. Dit krijg je er nu van....
pi_158192884
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Ik denk online als in... Online in whatsapp of facebook (messenger) . Dus dat haar telefoon in gebruik is.
Wat ook te verklaren is, PrdV vertelde gisteren nog, dat ze veel moeite hadden gedaan om haar berichtje te achterhalen.
Hij kent zelf wss het tijdstip dat ze "online" was ;)
pi_158192886
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Ah, op die manier online zou ook kunnen. Dat zou dan betekenen dat waarschijnlijk de SIM er niet is uitgehaald?
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:11:10 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158192893
Als haar telefoon online was/is, zullen wel meer mensen dat melden.
pi_158192934
Als PRdV zo erg begaan is of hij wil iets oplossen, had hij beter een eigen mailaccount kunnen aanmaken waarnaar informatie gestuurd kon worden.
pi_158192949
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Slimme zet juist van de familie, om hem erbij te betrekken.
Denk jij dat de familie hem heeft gevraagd? Ik denk andersom
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:15:19 #219
28167 matthijst
pi_158192966
quote:

[..]

Dan weet je wel meteen dat je goed zit, ipv mailen naar info@politie ofzo waar dan net een donut-eter achter zit die avond :)
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:15:42 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192973
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:11 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ah, op die manier online zou ook kunnen. Dat zou dan betekenen dat waarschijnlijk de SIM er niet is uitgehaald?
Of ze was "online" omdat men op de computer dat bericht op Facebook Messenger aan het achterhalen was....

Als ik op de laptop ga zitten whatsappen dan ben ik ook online op het moment dat ik Lienekien een berichtje stuur, en ondertussen kan mijn telefoon wel in de wasmachine zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:16:06 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158192980
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:14 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Denk jij dat de familie hem heeft gevraagd? Ik denk andersom
Hij heeft zijn diensten aangeboden en goede zet van de familie om die aan te nemen. De politie werkt ook goed met hem samen, dus zo slecht is hij niet in wat hij doet.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:16:44 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158192992
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dan weet je wel meteen dat je goed zit, ipv mailen naar info@politie ofzo waar dan net een donut-eter achter zit die avond :)
Ik denk dat een mailtje naar Boulevard op vrijdagavond (laat) ook pas maandag gelezen wordt...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:17:20 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158193005
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze was "online" omdat men op de computer dat bericht op Facebook Messenger aan het achterhalen was....

Als ik op de laptop ga zitten whatsappen dan ben ik ook online op het moment dat ik Liekekien een berichtje stuur, en ondertussen kan mijn telefoon wel in de wasmachine zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wahtsappen op een laptop. Kan dat?!
pi_158193009
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:10 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Wat ook te verklaren is, PrdV vertelde gisteren nog, dat ze veel moeite hadden gedaan om haar berichtje te achterhalen.
Hij kent zelf wss het tijdstip dat ze "online" was ;)
Via een laptop, toch? Ja, goh, heel moeilijk om de tijd te achterhalen :')
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:18:09 #225
28167 matthijst
pi_158193016
De vraag is of iemand ueberhaupt die telefoon nog kan gebruiken: batterij zal wel leeg zijn en bij resta
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat een mailtje naar Boulevard op vrijdagavond (laat) ook pas maandag gelezen wordt...
Daarom de bonustweet naar Peter-Ar-The_Fries.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:18:41 #226
28167 matthijst
pi_158193025
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel als je telefoon in de buurt ligt.
pi_158193026
Wat is precies onverklaarbaar aan haar dood?
DolphinScreensaver.exe
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:21:36 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193065
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tegenwoordig volgens mij wel....
SPOILER
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:21:46 #229
28167 matthijst
pi_158193067
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:18 schreef lDDQD het volgende:
Aan haar dood op zich niks: hart is gestopt toen het door de trein uiteen gereten werd.
Men is benieuwd hoe en waarom ze voor de trein terecht is gekomen :)
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:22:06 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158193074
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:18 schreef lDDQD het volgende:
Het is de tekst uit de oproep van de vader kort nadat ze gevonden was. Onverklaarbaar als in waarom ze zelfmoord zou hebben gepleegd en wat er was gebeurd tussen haar verlaten van de discotheek en de aanrijding door de trein.
pi_158193103
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik op de laptop ga zitten whatsappen dan ben ik ook online op het moment dat ik Lienekien een berichtje stuur, en ondertussen kan mijn telefoon wel in de wasmachine zitten.

SPOILER
Ja, die fout was ook gemaakt toen Lisa Tuk vermist was.
Die vader was op haar FB gegaan, toen dachten anderen dat ze weer online was geweest.
pi_158193117
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:21 schreef matthijst het volgende:

[..]

Aan haar dood op zich niks: hart is gestopt toen het door de trein uiteen gereten werd.
Men is benieuwd hoe en waarom ze voor de trein terecht is gekomen :)
Bedankt. Kwam dat niet door het gebruik van alcohol en drugs?
DolphinScreensaver.exe
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:26:49 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193143
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:25 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet, het kan ook zijn omdat ze heel erg boos/verdrietig/ontstemd was.
Maar ze is dood, dus het antwoord daarop zal ze nooit kunnen geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158193155
"Die ruzie had te maken met een bericht dat op Facebook Messenger was binnengekomen"
aldus dVries
Dus niet via WA!
pi_158193234
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:25 schreef lDDQD het volgende:

[..]

want iedereen met alcohol en drugs op gaat s ochtends zeer vroeg voor de trein staan. 8)7
pi_158193261
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Via een laptop, toch? Ja, goh, heel moeilijk om de tijd te achterhalen :')
Ik bedoel dat ze tijdens het onderzoek "online" waren.
pi_158193268
Voor mij blijft de prangende vraag; waarom hebben die vriendinnen in eerste instantie gelogen over het verloop van de nacht in die toko en waarom hebben zij berichten gewist?

Zijn die berichten nadat ze gewist zijn ook nog ergens op te vragen?
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:37:51 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor mij blijft de prangende vraag; waarom hebben die vriendinnen in eerste instantie gelogen over het verloop van de nacht in die toko en waarom hebben zij berichten gewist?

Wie zegt dat de vriendinnen in eerste instantie gelogen hebben? En zelfs als ze dat al gedaan zouden hebben, dan weet je nog niet wanneer ze de waarheid wel verteld hebben, als de ruzie op de beelden van de disco staat dan hadden ze al snel genoeg wat uit te leggen.

Dat het niet bekendgemaakt is betekent niet dat men (de politie en andere onderzoekers die zich er op verzoek van de familie mee bezighielden) het niet wist.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:38:37 #240
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_158193355
Mocht er inderdaad ruzie zijn geweest tussen Dascha en een of meer vriendinnen, dan moet dit echt super kut voor die vriendin(nen) zijn. Los van wat er gezegd of gedaan is. Dan blijf je achter met een schuldgevoel, damn.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:39:48 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193376
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:27 schreef Kim-Holland het volgende:
"Die ruzie had te maken met een bericht dat op Facebook Messenger was binnengekomen"
aldus dVries
Dus niet via WA!
Niemand zegt hier dan ook dat het via WhatsApp ging....
Maar dat neemt niet weg dat als de familie/politie/PeterRdeVries ondezoek gedaan heeft naar de Facebook Messenger berichten, dat er dan wel een "online" status kan zijn geweest bij Facebook (Messenger) op het moment dat dat onderzocht werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158193426
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie zegt dat de vriendinnen in eerste instantie gelogen hebben?
Ze ging even plassen en er was niks voorgevallen, volgens de verklaring van de vriendinnen en volgens de berichten in den beginne.
Dat noem jij geen leugen?
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:42:46 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:38 schreef pahlawan het volgende:
Mocht er inderdaad ruzie zijn geweest tussen Dascha en een of meer vriendinnen, dan moet dit echt super kut voor die vriendin(nen) zijn. Los van wat er gezegd of gedaan is. Dan blijf je achter met een schuldgevoel, damn.
Klopt, en misschien is ze daarom wel voor de trein gaan staan.
"Als ik zelfmoord pleeg, dan voel jij je daar de rest van je leven kut over, got you bitch!"

Terwijl ze over 5 jaar waarschijnlijk gelachen zou hebben om zoveel drama om niets.... maar als je 16 bent dan weet je niet dat de wereld niet ophoudt met draaien om een ruzie.
Op die leeftijd houdt de wereld soms wel op met draaien om een ruzie, en als de wereld opgehouden is met draaien dan denk je dat je net zo goed voor een trein kunt gaan staan ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:43:54 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193449
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ze ging even plassen en er was niks voorgevallen, volgens de verklaring van de vriendinnen en volgens de berichten in den beginne.
Dat noem jij geen leugen?
Volgens de berichten.... en omdat het zo in de berichten stond hebben de vriendinnen idd gelogen, dat kan niemand anders hebben gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158193475
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niemand zegt hier dan ook dat het via WhatsApp ging....

Zoals ik het lees halen sommige mensen WA en FB door elkaar.
pi_158193517
quote:

Misschien hebben ze dat niet gedaan.
Er wordt natuurlijk veeeeeel meer binnen besloten kring besproken dan naar buiten wordt gebracht.
pi_158193565
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

"Als ik zelfmoord pleeg, dan voel jij je daar de rest van je leven kut over, got you bitch!"

Terwijl ze over 5 jaar waarschijnlijk gelachen zou hebben om zoveel drama om niets.... maar als je 16 bent dan weet je niet dat de wereld niet ophoudt met draaien om een ruzie.
Op die leeftijd houdt de wereld soms wel op met draaien om een ruzie, en als de wereld opgehouden is met draaien dan denk je dat je net zo goed voor een trein kunt gaan staan ;(
Dat is goed gezegd.
pi_158193615
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

zou goed kunnen dat er een element van boosheid richting de omgeving in zat
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:54:49 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193641
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zoals ik het lees halen sommige mensen WA en FB door elkaar.
Nee, dat gebeurt helemaal niet, mensen geven een voorbeeld van hoe een applicatie op de telefoon en op de laptop gebruikt kan worden, en dat er dan een "online" status kan verschijnen omdat de applicatie op de laptop benaderd wordt, terwijl het primair een telefoonapplicatie is, en anderen dan dus kunnen denken dat de telefoon online is (lees: gebruikt wordt).
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:58:16 #250
28167 matthijst
pi_158193687
quote:

Berichten gewist?
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:00:11 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193723
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef matthijst het volgende:

[..]

Berichten gewist?
Aannames hè....
Misschien hebben ze de berichten wel gewist ---> Er zouden berichten gewist zijn ---> De vriendinnen hebben de berichten bewust gewist....
Zo vermoeiend :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158193753
Heeft ze wel rond 2:00 die discotheek verlaten of klopte dat ook niet? En wat heeft ze in die overige uren gedaan?
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:08:54 #253
28167 matthijst
pi_158193828
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:02 schreef Nober het volgende:
Heeft ze wel rond 2:00 die discotheek verlaten of klopte dat ook niet? En wat heeft ze in die overige uren gedaan?
Ja, rondgelopen en wat gehangen.
5km in 3,5 uur :)
pi_158193933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aannames hè....
Misschien hebben ze de berichten wel gewist ---> Er zouden berichten gewist zijn ---> De vriendinnen hebben de berichten bewust gewist....
Jij kan alles wat niet met jouw eigen aannames strookt wel zeer vermoeiend vinden...
Ik ga af op officiele verklaringen die steeds weer veranderd worden. Daar valt niet tegenop te zuchten...
Maar ik zou het prettig vinden als je mijn gedachten niet steeds met jouw eigen aannames van de vloer veegt. Dank je!
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:17:07 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158193976
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jij kan alles wat niet met jouw eigen aannames strookt wel zeer vermoeiend vinden...
Ik ga af op officiele verklaringen die steeds weer veranderd worden. Daar valt niet tegenop te zuchten...
Maar ik zou het prettig vinden als je mijn gedachten niet steeds met jouw eigen aannames van de vloer veegt. Dank je!
Officiële verklaring van gewiste berichten?
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:17:14 #256
28167 matthijst
pi_158193981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Waar stond dat berichten gewist zijn?
pi_158194040
Dat is online te vinden mensen! Ik ga niet alles delen wat ik tegenkom! Zoek zelf maar!
pi_158194076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat is online te vinden mensen! Ik ga niet alles delen wat ik tegenkom! Zoek zelf maar!
alles online is waar?
pi_158194236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aannames hè....
En als je nu net als mij hier amper nog leest, en al helemaal niet meer op dat soort onzin gaat reageren :)
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_158194404
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

want iedereen met alcohol en drugs op gaat s ochtends zeer vroeg voor de trein staan. 8)7
Want dat zeg ik ook? Echt, wat een niveau.

Niet weten wat je doet is een gevolg van (veel) alcohol en drugsgebruik; dus het is niet zo heel gek.
DolphinScreensaver.exe
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:40:58 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158194428
quote:
Als je een behoorlijke bron had, dan zou je die wel plaatsen.

Het helpt niet om te beweren dat ergens bronnen van zijn maar die vervolgens niet te geven.
pi_158194979
quote:
Zo werkt het niet in NWS.
Gewoon bronnen posten zodat iedereen kan checken waar je het over hebt.

Dit vage gedoe zorgt ervoor dat dit hele topic een grote bende wordt.
pi_158195104
quote:
Ja mensen! Zelf zoeken mensen! Alles staat online mensen! En dat is allemaal waar mensen! Mensen mensen! Mensen!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 16:12:45 ]
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:22:56 #264
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_158195328
Ben ik dan de enige die op dat filmpje toch twee mensen ziet lopen...en niet één? loopt toch iemand pal naast r en halverwege het filmpje zelfs iets voor dr....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_158195545
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef joers1 het volgende:
Ben ik dan de enige die op dat filmpje toch twee mensen ziet lopen...en niet één? loopt toch iemand pal naast r en halverwege het filmpje zelfs iets voor dr....
welke filmpje bekijk jij dan ?
vond er ook al iets vreemds aan
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:39:38 #266
28167 matthijst
pi_158195649
Je ziet inderdaad een extra "iets" bewegen voor haar. Regen, klotecamera en softwareartefact.
Kloar.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:41:26 #267
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_158195687
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

wat ik op twitter begreep van iemand van hart van nederland; vader heeft exclusieve overeenkomst getekend met pauw, dus mocht andere pers (op aantal lokale kranten na) niet meer te woord staan, peter bied zijn hulp vervolgens aan, want hij mag wel met andere media praten.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:42:54 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158195721
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Tiemie het volgende:

[..]

wat ik op twitter begreep van iemand van hart van nederland; vader heeft exclusieve overeenkomst getekend met pauw, dus mocht andere pers (op aantal lokale kranten na) niet meer te woord staan, peter bied zijn hulp vervolgens aan, want hij mag wel met andere media praten.
Bron?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158195854
.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:40 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Want dat zeg ik ook? Echt, wat een niveau.

Niet weten wat je doet is een gevolg van (veel) alcohol en drugsgebruik; dus het is niet zo heel gek.
het is wel gek, jij stel 'het kwam door drank/drugs' als dat zo zou zijn zou er elk weekend een hoos van jongeren zijn die voor de trein gaan staan.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:52:48 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158195886
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Niet dus.... Mevrouw Monsma gaat graag tekeer over wat eventueel had kunnen zijn, maar heeft gewoon haar interview gekregen.

https://www.villamedia.nl(...)h-maar-een-keer-niet

En ondertussen wel schijnheilig een tweet over haar "column" retweeten, typisch Hart van Nederland gedrag, schaamteloos.
MennoSwart twitterde op donderdag 03-12-2015 om 21:48:09 Claimcultuur. @pauwnl @jeroenpauw zetten @HartvNL buitenspel. En dat is niet ok. Lees en huiver. #daschagraafsma https://t.co/CYwGmOi9y8 reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:55:13 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158195938
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef joers1 het volgende:
Ja, kennelijk zie je meer dan degenen die de beschikking hebben over de raw footage.
Of je wilt meer zien.... dat kan ook, het kan natuurlijk ook haar eigen schaduw van de lampen zijn, maar zo logisch is het allemaal vast niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158197463
quote:

[..]

Wat zei ik in tig topics terug? Dom van die ouders dat ze maar niet wilden geloven dat hun "altijd vrolijke" dochter zelfmoord heeft gepleegd.

"Nee, dat doet mijn dochter écht niet!"

Wel dus! :)
pi_158197782
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wat zei ik in tig topics terug? Dom van die ouders dat ze maar niet wilden geloven dat hun "altijd vrolijke" dochter zelfmoord heeft gepleegd.

"Nee, dat doet mijn dochter écht niet!"

Wel dus! :)
Ik zou nog even een paar topis wachten met dit soort uitspraken.
En het woord "dom" en al die uitroeptekens zijn ook niet echt nodig.

Wanneer is de prijsuitreiking trouwens?
pi_158198248
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zou nog even een paar topis wachten met dit soort uitspraken.
En het woord "dom" en al die uitroeptekens zijn ook niet echt nodig.

Wanneer is de prijsuitreiking trouwens?
"al die uitroeptekens", er staan er 2 in. :')
  zaterdag 12 december 2015 @ 19:02:29 #275
405257 Fred0w
Life is Music
pi_158198570
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

welke filmpje bekijk jij dan ?
vond er ook al iets vreemds aan
Het lijkt inderdaad alsof er iemand naast haar loopt, dat viel me gisteravond ook op.
Iemand in het donker gekleed, vooral te zien op 2 seconden.
Waarschijnlijk is het niet zo.
pi_158198915
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:02 schreef Fred0w het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad alsof er iemand naast haar loopt, dat viel me gisteravond ook op.
Iemand in het donker gekleed, vooral te zien op 2 seconden.
Waarschijnlijk is het niet zo.
zie je goed :)
maar is moeilijk te zien
  zaterdag 12 december 2015 @ 19:19:12 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158198972
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zie je goed :)
maar is moeilijk te zien
Hou toch op... Denk je nou werkelijk dat ze de beelden niet keer op keer bekeken hebben met veel betere apparatuur dan waar gemiddeld Nederland beschikking over heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158199201
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hou toch op... Denk je nou werkelijk dat ze de beelden niet keer op keer bekeken hebben met veel betere apparatuur dan waar gemiddeld Nederland beschikking over heeft?
Ik begrijp iets niet:

Het wordt door een ander geopperd en stacey wordt aangevallen.

Trouwens bij goed bekijken, zie ik ook iets wat mij niet eerder was opgevallen.
pi_158199237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kwaliteit van het filmpje was niet goed. Ik heb ze beter gezien...
pi_158199291
Deze gaat ook weer dicht.
80x per dag moet dit opgeruimd worden en het wordt alleen maar erger.

Kom maar terug als er echt nieuws is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')