abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158190532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:26 schreef Bzzzzt het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als die "vriendinnen" haar eventueel met iets gechanteerd hebben na die ruzie.
Dit.
pi_158190556
quote:
Het zou mij ook niet verbazen als die "vriendinnen" haar eventueel met iets gechanteerd hebben na die ruzie.
Dat weet je niet. Dit is gewoon giswerk, er is bijna niks bekend over die vriendinnen en wat voor band ze met Dascha hadden.
pi_158190565
quote:
waar slaat dit nou weer op?
Is de BNW poort weer open gezet?
pi_158190566
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen kwaad woord geïntentioneerd hoor :P
Wat die dubieuze hangplek betreft, ik heb zelf dit soort plekken gekend en vaak was het zo dat de junks, daklozen, alcoholisten en scholieren gewoonlijk niet gelijktijdig dit soort plekken bezoeken.
Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel . :)
S'nachts zullen ze daar denk ik niet zitten en als het hondeweer is al helemaal niet .
Wat ik wil zeggen is dit :
Dat die hond tussen de Utrechtseweg en het spoor iets heeft geroken wil helemaal niet zeggen
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is .
Die reuk sporen kunnen ook een paar dagen of een week oud zijn
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158190597
quote:
Je was er bij?
pi_158190599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:32 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel .
S'nachts zullen ze daar denk ik niet zitten en als het hondeweer is al helemaal niet .
Dat die hond tussen de Utrechtseweg en het spoor iets heeft geroken wil helemaal niet zeggen
Het zegt wel iets, namelijk dat de hond wel waarschijnlijk de meest waarschijnlijke route van die avond heeft teruggevonden.
Het zou me trouwens ook niet verbazen als die hond stukjes gemist heeft, maar mochten er meer camerabeelden daarover worden vrijgegeven waarna er locaties met tijdstippen verbonden kunnen worden, kan het speurwerk van de speurhond beter op waarde worden ingeschat :P

Of het geregend heeft, is trouwens ook wel van belang.

En straten worden af en toe gereinigd, dit kan ook geursporen wissen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:37:17 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190619
quote:

[..]

Blijf je nou dingen suggereren die zouden moeten "bewijzen" dat ze er niet zelf naartoe is gelopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158190629
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blijf je nou dingen suggereren die zouden moeten "bewijzen" dat ze er niet zelf naartoe is gelopen?
Ik zie die suggestie niet?
En feitelijk zegt ie dat ook niet :P

Ow, zie nu waar je op doelt. De kans dat ie gelijk heeft, lijkt me extreem klein verder.
pi_158190702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zie die suggestie niet?
En feitelijk zegt ie dat ook niet :P

Ow, zie nu waar je op doelt. De kans dat ie gelijk heeft, lijkt me extreem klein verder.
dit schrijf ik :
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is.

Ik heb het helemaal niet over bewijzen
Er kan immers van alles gebeurd zijn
We weten het eenvoudig nog niet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158190721
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit schrijf ik :

Ik reageerde alleen maar op iemand anders die het had over dat je zou suggereren dat ...
Dat is iets anders dan wat jij nu in vetgedrukte stukje over mij suggereert :P

Zelf zou ik trouwens niet weten waarom nou net dat ene stukje geurspoor niet zou moeten kloppen, het lijkt verder wel logisch zo.
pi_158190727
quote:

[..]

Die honden zijn gebruikt voor het onderzoek, camerabeelden zijn idd. opgedoken, er kan een beeld gevormd worden.
Je moet ze niet zo serieus nemen dat je vandaar uit gaat speuren. Ik bedoel te zeggen dat ze voor politieonderzoek nuttig zijn, voor ons niet ;)
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:50:41 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190754
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit schrijf ik :

Nee, je doet een poging de suggestie te wekken dat ze daar die nacht niet daadwerkelijk geweest is, en als ze daar die nacht niet daadwerkelijk geweest is moet ze op een andere manier op de overweg gekomen zijn.

En de enige reden dat de misdaadzoekers het niet weten is omdat ze de sporen die er wel zijn niet geloven.

Ik vind het behoorlijk triest als je in feite gaat stellen dat het onderzoek dat op verzoek van de ouders gedaan is, en waarvan de ouders de uitslag wel serieus nemen, mogelijk niet de werkelijke gebeurtenissen weergeeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:53:34 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158190787
Kunnen de (laatste) updates niet in de OP?
KuikenGuppy
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:19:36 #164
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158191195
Blijven zoeken naar dingen als de feiten vrij duidelijk zijn:
- niet gedrogeerd (ja maar.....)
- niet door iemand meegenomen in een auto
- niet door iemand achtervolgd
- niet met iemand op het spoor

Kind was gewoon dronken, puber, ruzie met d'r vriendin en kwaad de toko uitgelopen.
Eerst nog wat rondgehangen in het uitgaansgebied en toen richting huis gelopen, eerste trein afgewacht en hoppa, ervoor...

Enige spannende is nu nog wat er in die appjes stond. Was t iets schokkends waarmee ze te chanteren/vernederen was (lang leve 't pijpfilmpjes op Facebook), of ging d'r vriendje vreemd en was ze d'r klaar mee....

Wel lekker voor die vriendin van d'r. Die zal dr de komende jaren nog wel last van hebben...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158191354
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik reageerde alleen maar op iemand anders die het had over dat je zou suggereren dat ...
Dat is iets anders dan wat jij nu in vetgedrukte stukje over mij suggereert :P

Zelf zou ik trouwens niet weten waarom nou net dat ene stukje geurspoor niet zou moeten kloppen, het lijkt verder wel logisch zo.
Dat geurspoor kan best kloppen natuurlijk.
Maar of het voor 100% betrouwbaar is ?
Nog een keer met een andere hond gaan lopen lijkt me een goeie optie .
pi_158191482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het is beter om aan te nemen dat ze daar wel gelopen heeft dan om aan te nemen dat ze er niet gelopen heeft.
Ik zie dan ook niet in waarom iemand dit in twijfel zou willen trekken, behalve dan dat er een persoonlijke motivatie is om dit idee (ook al is het minder logisch) toch onder de aandacht te brengen.
Maar als we allemaal zo te werk gaan, dan gaat er niks meer van de grond komen.
quote:
Ik denk dat het daar nu te laat voor is.
pi_158191501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.
pi_158191578
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is beter om aan te nemen dat ze daar wel gelopen heeft dan om aan te nemen dat ze er niet gelopen heeft.
Ik zie dan ook niet in waarom iemand dit in twijfel zou willen trekken, behalve dan dat er een persoonlijke motivatie is om dit idee (ook al is het minder logisch) toch onder de aandacht te brengen.
Maar als we allemaal zo te werk gaan, dan gaat er niks meer van de grond komen.

[..]

Ik denk dat het daar nu te laat voor is.
Ik probeer er helemaal niet door te drukken dat ze daar niet gelopen heeft.
1 bron (1 hond) is geen bron en wat mij betreft,en een reden om (met hond) nader onderzoek te doen bij die volkstuintjes en bij de jongeren (junks) hangplek
Zomaar iets aannemen doe ik al helemaal niet :)
Zo wordt er ook verteld dat ze om 02.16 langs dat daklozen gebeuren(Cocoon) liep .
Als ik naar het filmpje kijk zie ik op de timestamp 03.21 staan .
dus wat is het ?

en : Het is beter om aan te nemen dat .
daarmee kan je de fout al ingaan :)
pi_158191612
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

1 bron (1 hond) is geen bron en [u]wat mij betreft
Heb jij verstand van speurhonden?
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:48:55 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158191640
quote:

[..]

Ik probeer er helemaal niet door te drukken dat ze daar niet gelopen heeft.
1 bron (1 hond) is geen bron en wat mij betreft,en een reden om (met hond) nader onderzoek te doen bij die volkstuintjes en bij de jongeren (junks) hangplek
Zomaar iets aannemen doe ik al helemaal niet :)
Zo wordt er ook verteld dat ze om 02.16 langs dat daklozen gebeuren(Cocoon) liep .
Als ik naar het filmpje kijk zie ik op de timestamp 03.21 staan .
dus wat is het ?
De camera die nog op zomertijd liep en een paar minuten voor liep?

Ze zullen die 02.16 echt niet verzonnen hebben, juist niet als er 03.21 in de timestamp staat, dan zullen ze juist moeite hebben gedaan te achterhalen wat het tijdsverschil tussen de timestamp en de werkelijke tijd was.

Maar goed, je neemt de hele speurtocht van die hond eigenlijk niet serieus, of neem je die alleen maar niet serieus op de locaties die je niet uitkomen, want de speurtocht van die hond had dus gewoon langs die camera geleid, dus ook dat had hij goed....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158191755
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.
Dat is heel goed mogelijk.
pi_158191783
quote:

[..]

juist dat kan heel goed zelfs ^O^
pi_158191794
quote:
en : Het is beter om aan te nemen dat .
daarmee kan je de fout al ingaan :)
Wat bedoel je hiermee?
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

De camera die nog op zomertijd liep en een paar minuten voor liep?

Ze zullen die 02.16 echt niet verzonnen hebben, juist niet als er 03.21 in de timestamp staat, dan zullen ze juist moeite hebben gedaan te achterhalen wat het tijdsverschil tussen de timestamp en de werkelijke tijd was.

Maar goed, je neemt de hele speurtocht van die hond eigenlijk niet serieus, of neem je die alleen maar niet serieus op de locaties die je niet uitkomen, want de speurtocht van die hond had dus gewoon langs die camera geleid, dus ook dat had hij goed....
^O^

Nog een reden om aan te nemen dat de speurhond zijn werk goed heeft gedaan :)
pi_158191830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is beter om aan te nemen dat
Het is beter om aan te nemen dat -schreef je zelf :)
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:03:38 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158191871
quote:

[..]

En dan is ze met zevenmijlslaarzen naar die spoorwegovergang gegaan, zodat ze de stukken waar ze ingedronken hadden niet weer hoefde mee te nemen?

De route die naar de spoorovergang leidt is gewoon een consistente route, zelfs als ze daar tijdens de heenweg gestopt waren betekent dat nog niet dat ze er niet gelopen zou hebben onderweg naar het spoor.

Ze is op het spoor terechtgekomen, de route er naartoe was door de speurhond prima te volgen, als ze op stukjes van die route zouden hebben ingedronken dan neemt dat niet weg dat de route naar het spoor nog steeds een complete route is, of denk je werkelijk dat ze eigenlijk stukjes van die route niet gelopen heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')