Dit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:26 schreef Bzzzzt het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als die "vriendinnen" haar eventueel met iets gechanteerd hebben na die ruzie.
Dat weet je niet. Dit is gewoon giswerk, er is bijna niks bekend over die vriendinnen en wat voor band ze met Dascha hadden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:26 schreef Bzzzzt het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als die "vriendinnen" haar eventueel met iets gechanteerd hebben na die ruzie.
waar slaat dit nou weer op?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:26 schreef Bzzzzt het volgende:
Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel .quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen kwaad woord geïntentioneerd hoor
Wat die dubieuze hangplek betreft, ik heb zelf dit soort plekken gekend en vaak was het zo dat de junks, daklozen, alcoholisten en scholieren gewoonlijk niet gelijktijdig dit soort plekken bezoeken.
Je was er bij?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:26 schreef Bzzzzt het volgende:
Het zegt wel iets, namelijk dat de hond wel waarschijnlijk de meest waarschijnlijke route van die avond heeft teruggevonden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:32 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel .
S'nachts zullen ze daar denk ik niet zitten en als het hondeweer is al helemaal niet .
Wat ik wil zeggen is dit :
Dat die hond tussen de Utrechtseweg en het spoor iets heeft geroken wil helemaal niet zeggen
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is .
Die reuk sporen kunnen ook een paar dagen of een week oud zijn
Blijf je nou dingen suggereren die zouden moeten "bewijzen" dat ze er niet zelf naartoe is gelopen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:32 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel .![]()
S'nachts zullen ze daar denk ik niet zitten en als het hondeweer is al helemaal niet .
Dat die hond tussen de Utrechtseweg en het spoor iets heeft geroken wil helemaal niet zeggen
Ik zie die suggestie niet?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf je nou dingen suggereren die zouden moeten "bewijzen" dat ze er niet zelf naartoe is gelopen?
dit schrijf ik :quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie die suggestie niet?
En feitelijk zegt ie dat ook niet
Ow, zie nu waar je op doelt. De kans dat ie gelijk heeft, lijkt me extreem klein verder.
Ik reageerde alleen maar op iemand anders die het had over dat je zou suggereren dat ...quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit schrijf ik :
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is.
Ik heb het helemaal niet over bewijzen
Er kan immers van alles gebeurd zijn
We weten het eenvoudig nog niet
Die honden zijn gebruikt voor het onderzoek, camerabeelden zijn idd. opgedoken, er kan een beeld gevormd worden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:32 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel .![]()
Nee, je doet een poging de suggestie te wekken dat ze daar die nacht niet daadwerkelijk geweest is, en als ze daar die nacht niet daadwerkelijk geweest is moet ze op een andere manier op de overweg gekomen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit schrijf ik :
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is.
Ik heb het helemaal niet over bewijzen
Er kan immers van alles gebeurd zijn
We weten het eenvoudig nog niet
Dat geurspoor kan best kloppen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen maar op iemand anders die het had over dat je zou suggereren dat ...
Dat is iets anders dan wat jij nu in vetgedrukte stukje over mij suggereert
Zelf zou ik trouwens niet weten waarom nou net dat ene stukje geurspoor niet zou moeten kloppen, het lijkt verder wel logisch zo.
Het is beter om aan te nemen dat ze daar wel gelopen heeft dan om aan te nemen dat ze er niet gelopen heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat geurspoor kan best kloppen natuurlijk.
Maar of het voor 100% betrouwbaar is ?
Ik denk dat het daar nu te laat voor is.quote:Nog een keer met een andere hond gaan lopen lijkt me een goeie optie .
Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat geurspoor kan best kloppen natuurlijk.
Maar of het voor 100% betrouwbaar is ?
Nog een keer met een andere hond gaan lopen lijkt me een goeie optie .
Ik probeer er helemaal niet door te drukken dat ze daar niet gelopen heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is beter om aan te nemen dat ze daar wel gelopen heeft dan om aan te nemen dat ze er niet gelopen heeft.
Ik zie dan ook niet in waarom iemand dit in twijfel zou willen trekken, behalve dan dat er een persoonlijke motivatie is om dit idee (ook al is het minder logisch) toch onder de aandacht te brengen.
Maar als we allemaal zo te werk gaan, dan gaat er niks meer van de grond komen.
[..]
Ik denk dat het daar nu te laat voor is.
Heb jij verstand van speurhonden?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
1 bron (1 hond) is geen bron en [u]wat mij betreft
De camera die nog op zomertijd liep en een paar minuten voor liep?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik probeer er helemaal niet door te drukken dat ze daar niet gelopen heeft.
1 bron (1 hond) is geen bron en wat mij betreft,en een reden om (met hond) nader onderzoek te doen bij die volkstuintjes en bij de jongeren (junks) hangplek
Zomaar iets aannemen doe ik al helemaal niet![]()
Zo wordt er ook verteld dat ze om 02.16 langs dat daklozen gebeuren(Cocoon) liep .
Als ik naar het filmpje kijk zie ik op de timestamp 03.21 staan .
dus wat is het ?
Dat is heel goed mogelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.
juist dat kan heel goed zelfsquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef StaceySinger het volgende:
en : Het is beter om aan te nemen dat .
daarmee kan je de fout al ingaan![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De camera die nog op zomertijd liep en een paar minuten voor liep?
Ze zullen die 02.16 echt niet verzonnen hebben, juist niet als er 03.21 in de timestamp staat, dan zullen ze juist moeite hebben gedaan te achterhalen wat het tijdsverschil tussen de timestamp en de werkelijke tijd was.
Maar goed, je neemt de hele speurtocht van die hond eigenlijk niet serieus, of neem je die alleen maar niet serieus op de locaties die je niet uitkomen, want de speurtocht van die hond had dus gewoon langs die camera geleid, dus ook dat had hij goed....
Het is beter om aan te nemen dat -schreef je zelfquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is beter om aan te nemen dat
En dan is ze met zevenmijlslaarzen naar die spoorwegovergang gegaan, zodat ze de stukken waar ze ingedronken hadden niet weer hoefde mee te nemen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |