De Breezer tijd. Dat durf je als meisje nu niet meer te bestellen denk ik.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup in mijn tijd zopen al die jonge chickes 'zoete witte wijn' als ze iets anders dan passoa of breezer wilden.
Ik weet niet hoe het had gelopen wanneer ouders niet aan de bel hadden getrokkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 07:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Idd. Maar een bloedtest op drugs en alcohol (aangevraagd door politie of niet) lijkt mij nooit gek en ik kan mij niet voorstellen dat dat de wereld kost. En het maakt uit voor de ouders.
Ik ook niet. Maar de politie lijkt toch geen ongelijk te hebben gehad met die zelfmoord. Alleen kun je nu kijken naar wat er in haar systeem zat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het had gelopen wanneer ouders niet aan de bel hadden getrokken
De Nederlandse politie heeft wel een probleem. teveel taken, onvoldoende opgeleide mensen daarvoor en dan bestaat de neiging om met aangiftes te sjoemelen.
Ze stellen die conclusie te snel, genoeg mogelijkheden hebben ze om goed onderzoek te doen maar het ontbreekt aan goede mensen tijd en geld.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de politie lijkt toch geen ongelijk te hebben gehad met die zelfmoord. Alleen kun je nu kijken naar wat er in haar systeem zat.
Hoezo te snel als het uiteindelijk blijkt te kloppen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze stellen die conclusie te snel, genoeg mogelijkheden hebben ze om goed onderzoek te doen maar het ontbreekt aan goede mensen tijd en geld.
Het is niet normaal dat 16 jarig meisje op dat tijdstip voor de trein gaat staan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoezo te snel als het uiteindelijk blijkt te kloppen?
zoals al gezegd. Dingen hoeven niet normaal te zijn. Sommige gebeuren dan wel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat 16 jarig meisje op dat tijdstip voor de trein gaat staan.
Met alcohol en misschien drugs op......quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:47 schreef schvvmert het volgende:
Ruzie met vriendinnen, met kwade kop overstuur naar buiten dan nog is het vreemd verhaal.
Klopt, alleen de doodsoorzaak had je niet correctquote:Op zaterdag 12 december 2015 07:35 schreef Nielsch het volgende:
Toch die vriendinnen he! Called it...
In post 204 van het allereerste topic...
Want?quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, alleen de doodsoorzaak had je niet correct
Ze was op goede weg naar huis na wat ronddwalen en dan gaat ze ineens linksaf over bospaadje naar spoor en dat moet je kennen, dan kun je idd op padje vlak naast rails lopen en dan precies op spoorwegovergang komt de trein.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Met alcohol en misschien drugs op......
Blijkbaar. Moeten we het weer hebben over onder invloed zijn?quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze was op goede weg naar huis na wat ronddwalen en dan gaat ze ineens linksaf over bospaadje naar soor en dat moet je kennen, dan kun je idd op padje vlak naast spoor lopen en dan precies op spoorwegovergang komt de trein.
Nee, wanneer je goed ver weg bent loop je gewoon rechtdoor totdat je afslag Rading tegenkomt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar. Moeten we het weer hebben over onder invloed zijn?
Nee. Dat hoeft dus totaal niet zo te gaan...... Maar dat is nu al vele malen gezegd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee, wanneer je goed ver weg bent loop je gewoon rechtdoor totdat je afslag Rading tegenkomt.
Dat is een brede weg met fietspad, er bestaat ook geen kortere weg, loopt zowat evenwijdig met spoorlijn, laatste stuk gaat recht naar huis.quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dat hoeft dus totaal niet zo te gaan...... Maar dat is nu al vele malen gezegd.
En? Ik fietste ca. 2 km om om in een park te gaan liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is een brede weg met fietspad, er bestaat ook geen kortere weg, loopt zowat evenwijdig met spoorlijn, laatste stuk gaat recht naar huis.
Daar kunnen ALLERLEI redenen voor zijn als je onder invloed bent!!!!!!! Je bent toch niet traag?quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:06 schreef schvvmert het volgende:
Daarnaast moet je echt weten dat die linksaf naar spoorlijn gaat, weet je alleen wanneer je omgeving kent.
Waarom zou je daar met bezopen en verdoofde gedachtegang ineens ingaan?
Een ongeluk met bezopen kop snap ik beter dan 16 jarige meid die na ruzie wat rondlopen ineens voor de trein gaat staan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klaar met steeds alles als raar zien terwijl het over iemand gaat die o.a. gedronken had. Zelfs De Vries zegt nu dat het waarschijnlijk gewoon over zelfmoord gaat.
Dan blijft het zelfmoord. En die zijn soms niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een ongeluk met bezopen kop snap ik beter dan 16 jarige meid die na ruzie wat rondlopen ineens voor de trein gaat staan.
Als die het zegt dan moet het wel waar zijn. Peter onze held.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:08 schreef Jaroon het volgende:
Zelfs De Vries zegt nu dat het waarschijnlijk gewoon over zelfmoord gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |