Die honden zijn gebruikt voor het onderzoek, camerabeelden zijn idd. opgedoken, er kan een beeld gevormd worden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:32 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat kan maar als je er op de fiets langskomt zie je ze wel .![]()
S'nachts zullen ze daar denk ik niet zitten en als het hondeweer is al helemaal niet .
Wat ik wil zeggen is dit :
Dat die hond tussen de Utrechtseweg en het spoor iets heeft geroken wil helemaal niet zeggen
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is .
Die reuk sporen kunnen ook een paar dagen of een week oud zijn
Nee, je doet een poging de suggestie te wekken dat ze daar die nacht niet daadwerkelijk geweest is, en als ze daar die nacht niet daadwerkelijk geweest is moet ze op een andere manier op de overweg gekomen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit schrijf ik :
Dat die hond tussen de Utrechtseweg en het spoor iets heeft geroken wil helemaal niet zeggen
dat ze er die nacht ook daadwerkelijk geweest is.
Ik heb het helemaal niet over bewijzen
Er kan immers van alles gebeurd zijn
We weten het eenvoudig nog niet
Dat geurspoor kan best kloppen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen maar op iemand anders die het had over dat je zou suggereren dat ...
Dat is iets anders dan wat jij nu in vetgedrukte stukje over mij suggereert
Zelf zou ik trouwens niet weten waarom nou net dat ene stukje geurspoor niet zou moeten kloppen, het lijkt verder wel logisch zo.
Het is beter om aan te nemen dat ze daar wel gelopen heeft dan om aan te nemen dat ze er niet gelopen heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat geurspoor kan best kloppen natuurlijk.
Maar of het voor 100% betrouwbaar is ?
Ik denk dat het daar nu te laat voor is.quote:Nog een keer met een andere hond gaan lopen lijkt me een goeie optie .
Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat geurspoor kan best kloppen natuurlijk.
Maar of het voor 100% betrouwbaar is ?
Nog een keer met een andere hond gaan lopen lijkt me een goeie optie .
Ik probeer er helemaal niet door te drukken dat ze daar niet gelopen heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is beter om aan te nemen dat ze daar wel gelopen heeft dan om aan te nemen dat ze er niet gelopen heeft.
Ik zie dan ook niet in waarom iemand dit in twijfel zou willen trekken, behalve dan dat er een persoonlijke motivatie is om dit idee (ook al is het minder logisch) toch onder de aandacht te brengen.
Maar als we allemaal zo te werk gaan, dan gaat er niks meer van de grond komen.
[..]
Ik denk dat het daar nu te laat voor is.
Heb jij verstand van speurhonden?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
1 bron (1 hond) is geen bron en [u]wat mij betreft
De camera die nog op zomertijd liep en een paar minuten voor liep?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik probeer er helemaal niet door te drukken dat ze daar niet gelopen heeft.
1 bron (1 hond) is geen bron en wat mij betreft,en een reden om (met hond) nader onderzoek te doen bij die volkstuintjes en bij de jongeren (junks) hangplek
Zomaar iets aannemen doe ik al helemaal niet![]()
Zo wordt er ook verteld dat ze om 02.16 langs dat daklozen gebeuren(Cocoon) liep .
Als ik naar het filmpje kijk zie ik op de timestamp 03.21 staan .
dus wat is het ?
Dat is heel goed mogelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.
juist dat kan heel goed zelfsquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk eerder op de avond ook naar LGD toegegaan. Misschien is een deel van dat spoor wel nog van vroeg op de avond. Bijv. waar ze hebben ingedronken.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:44 schreef StaceySinger het volgende:
en : Het is beter om aan te nemen dat .
daarmee kan je de fout al ingaan![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De camera die nog op zomertijd liep en een paar minuten voor liep?
Ze zullen die 02.16 echt niet verzonnen hebben, juist niet als er 03.21 in de timestamp staat, dan zullen ze juist moeite hebben gedaan te achterhalen wat het tijdsverschil tussen de timestamp en de werkelijke tijd was.
Maar goed, je neemt de hele speurtocht van die hond eigenlijk niet serieus, of neem je die alleen maar niet serieus op de locaties die je niet uitkomen, want de speurtocht van die hond had dus gewoon langs die camera geleid, dus ook dat had hij goed....
Het is beter om aan te nemen dat -schreef je zelfquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is beter om aan te nemen dat
En dan is ze met zevenmijlslaarzen naar die spoorwegovergang gegaan, zodat ze de stukken waar ze ingedronken hadden niet weer hoefde mee te nemen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik welquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is beter om aan te nemen dat -schreef je zelf
Weet ik veel, ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan is ze met zevenmijlslaarzen naar die spoorwegovergang gegaan, zodat ze de stukken waar ze ingedronken hadden niet weer hoefde mee te nemen?
De route die naar de spoorovergang leidt is gewoon een consistente route, zelfs als ze daar tijdens de heenweg gestopt waren betekent dat nog niet dat ze er niet gelopen zou hebben onderweg naar het spoor.
Ze is op het spoor terechtgekomen, de route er naartoe was door de speurhond prima te volgen, als ze op stukjes van die route zouden hebben ingedronken dan neemt dat niet weg dat de route naar het spoor nog steeds een complete route is, of denk je werkelijk dat ze eigenlijk stukjes van die route niet gelopen heeft?
Honden worden al heeeel lang gebruikt voor het opsporen van mensen, maar nvm.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:10 schreef StaceySinger het volgende:
Aan de speurhond zit een luchtje
De detectiegrens van de huidige generatie snuffelaars is sterk verbeterd, zeker voor afzonderlijke stoffen. Maar hoe men zo'n neus zich kan laten concentreren op die doelstoffen en niet laten afleiden door andere moleculen, is nog niet opgelost. Zeker niet bij complexe geuren als lichaamsgeur.
Maar honden liegen ook. Ze willen hun baas plezieren of kiezen de gemakkelijkste weg.
http://www.volkskrant.nl/(...)een-luchtje~a728416/
Nee, maar waarom dan toch de suggestie doen dat sommige sporen een oud spoor waren, als de route gewoon consistent is?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik was er niet bij.
Ik zeg alleenmaar dat ze in sommige straten misschien wel vóór LGD is geweest.
Wow. Over lullen hoe het uitkomt gesproken.... Pas waren het nog helden die na 26 jaar een auto konden vinden....quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:10 schreef StaceySinger het volgende:
De detectiegrens van de huidige generatie snuffelaars is sterk verbeterd, zeker voor afzonderlijke stoffen. Maar hoe men zo'n neus zich kan laten concentreren op die doelstoffen en niet laten afleiden door andere moleculen, is nog niet opgelost. Zeker niet bij complexe geuren als lichaamsgeur.
Maar honden liegen ook. Ze willen hun baas plezieren of kiezen de gemakkelijkste weg.
Wat verwacht je nou in godsnaam? Stiekem toch de ontvoerder?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:05 schreef StaceySinger het volgende:
Die hond vond ook een auto terug die al 26 jaar onder water lag![]()
Consistent?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar waarom dan toch de suggestie doen dat sommige sporen een oud spoor waren, als de route gewoon consistent is?
Dat gaat over de geur-sorteerproeven en stamt uit 2003.... je snapt hopelijk wel dat een geur-sorteerproef een ander verhaal is dan het volgen van een lichaamsspoor?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:10 schreef StaceySinger het volgende:
Natuurlijk kan dat heel goedquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik was er niet bij.
Ik zeg alleenmaar dat ze in sommige straten misschien wel vóór LGD is geweest.
Een dader-spoor was niet bij het spoor geëindigd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat over de geur-sorteerproeven en stamt uit 2003.... je snapt hopelijk wel dat een geur-sorteerproef een ander verhaal is dan het volgen van een lichaamsspoor?
Wel grappig dat hier eerder werd geroepen dat de hond dan ook wel het spoor zou kunnen oppikken van degene die met haar mee zou moeten zijn gelopen....
Als die hond een spoor van een dader had gevonden dan was het resultaat van diezelfde hond waarschijnlijk met twee handen aangegrepen als bewijs dat ze niet alleen was.
Ah, okay... ik dacht dat je de route richting het spoor in twijfel trok.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Consistent?
Ik heb het over de straatjes rond LGD.
Ze is toch ook bij LGD gekomen, dus niet heel raar dat daar ook spoor van is. Aangezien de honden pas dagen later zijn ingezet. Dan zit er echt niet veel verschillen tussen die paar uur hoor.
Ontvoerder ? nee hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wow. Over lullen hoe het uitkomt gesproken.... Pas waren het nog helden die na 26 jaar een auto konden vinden....
[..]
Wat verwacht je nou in godsnaam? Stiekem toch de ontvoerder?
Je zit te gissen naar informatie die jij niet hebt, maar die de onderzoekers natuurlijk wel hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat heel goed
Vaak gaan ze eerst nog iemand ophalen voordat ze naar de disco gaan
of indrinken op een veldje of hangplek![]()
Heel menselijk
Klopt, maar ik word een beetje moe van de suggestie dat de hond misschien helemaal niet zo goed gespeurd zou hebben, terwijl een paar dagen geleden nog gehoopt werd dat de speurhond dan ook een daderspoor zou vindenquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een dader-spoor was niet bij het spoor geëindigd.
Then again, zo'n hond volgt alleen het spoor van degene die hij moest volgen, niet van andere mensen of andere sporen die daar evt. doorheen zouden lopen.
Nee, ik twijfel sowieso niet aan de sporen die de honden hebben aangegeven. Ik wilde ook verder geen suggestie geven, maar gewoon iets waar misschien ook aan gedacht moet wordenquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, okay... ik dacht dat je de route richting het spoor in twijfel trok.
Even klikbaar gemaakt....quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:25 schreef just me het volgende:
even van twitter gekopieerd..
Anca Beije @ancabb 13h13 hours ago Hilversum, Noord-Holland
@PeterRdeV telefoon was vanavond online @PolitieDGV #dascha
View conversation 1 retweet 0 likes
Reply Retweet 1
Like
More
adelaar Retweeted
Anca Beije @ancabb 14h14 hours ago Hilversum, Noord-Holland
@PeterRdeV check de mailbox rtlboulevard@rtl.nl voor info over de telefoon
twitter:ancabb twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 23:33:33@PeterRdeV check de mailbox rtlboulevard@rtl.nl voor info over de telefoon reageer retweet
Beetje vaag ook, dat iemand die werkelijk informatie heeft daarmee gaat mailen naar Boulevard.twitter:ancabb twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 00:12:24@PeterRdeV telefoon was vanavond online @PolitieDGV #dascha reageer retweet
nee hoor,dit weekend gaan ze weer met een hond sporen nalopen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het daar nu te laat voor is.
dank je voor het klikbaar makenquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even klikbaar gemaakt....twitter:ancabb twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 23:33:33@PeterRdeV check de mailbox rtlboulevard@rtl.nl voor info over de telefoon reageer retweet
Beetje vaag ook, dat iemand die werkelijk informatie heeft daarmee gaat mailen naar Boulevard.twitter:ancabb twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 00:12:24@PeterRdeV telefoon was vanavond online @PolitieDGV #dascha reageer retweet
En dan moet het dus ook al iemand zijn die de imei van die telefoon heeft?
Maar je sluit kennelijk uit dat de waarheid al bekend is, en zelfs bekendgemaakt is?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ontvoerder ? nee hoor
Ik hoop wel dat de waarheid boven tafel komt
Hoe het werkelijk gebeurd is,dat wil de familie ook weten.
Ik zit dus op de lijn van de familie
Wat bedoelt ze überhaupt met "online"?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even klikbaar gemaakt....twitter:ancabb twitterde op vrijdag 11-12-2015 om 23:33:33@PeterRdeV check de mailbox rtlboulevard@rtl.nl voor info over de telefoon reageer retweet
dat de telefoon aangestaan heeft ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze überhaupt met "online"?
Zo vaag is dat niet als die Peter landelijk oproept tot mailen met een entertainmentshow ipv met de politie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje vaag ook, dat iemand die werkelijk informatie heeft daarmee gaat mailen naar Boulevard.
Dan valt te hopen dat ze wat gaan vindenquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
nee hoor,dit weekend gaan ze weer met een hond sporen nalopen.
bron;rtlnieuws
Als je in een werkelijk onderzoek liever naar RTL Boulevard mailt en Peter R de Vries ook direct op twitter gaat benaderen dan heb ik wat twijfelt bij je motieven.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zo vaag is dat niet als die Peter landelijk oproept tot mailen met een entertainmentshow ipv met de politie.
Och heeft Peter rrrr zich al weer met de zaak bemoeit? Walgelijke man is het toch, alles voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je in een werkelijk onderzoek liever naar RTL Boulevard mailt en Peter R de Vries ook direct op twitter gaat benaderen dan heb ik wat twijfelt bij je motieven.
Tsja, zo heb ik mijn twijfels bij de motieven van PRdV.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je in een werkelijk onderzoek liever naar RTL Boulevard mailt en Peter R de Vries ook direct op twitter gaat benaderen dan heb ik wat twijfelt bij je motieven.
Hij is de woordvoerder van de familie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:53 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Och heeft Peter rrrr zich al weer met de zaak bemoeit? Walgelijke man is het toch, alles voor de kijkcijfers
Heeft hij vlot gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is de woordvoerder van de familie.
Slimme zet juist van de familie, om hem erbij te betrekken.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even voor de goede orde, Leandra en ik hebben per DM bijgelegd en ik heb m'n verontschuldigingen (terecht) aangeboden
quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even voor de goede orde, Leandra en ik hebben per DM bijgelegd en ik heb m'n verontschuldigingen (terecht) aangeboden
Hij is door de familie gevraagd, dus ik heb geen twijfel over de motieven van Peter R de Vries.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tsja, zo heb ik mijn twijfels bij de motieven van PRdV.
* Leandra bevestigt dit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk online als in... Online in whatsapp of facebook (messenger) . Dus dat haar telefoon in gebruik is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze überhaupt met "online"?
Wat had je dan verwacht? Dat men ging wachten tot na het weekend tot er weer iemand bij de redactie van Boulevard de mailtjes aan het doorspitten is? Dan kan men beter gelijk ook maar De Vries verwittigen dat er uberhaupt een mailtje is tav hem. Maar sowieso; ik had al eerder geschreven dat het belachelijk is om informatie naar Boulevard te moeten mailen. Dit krijg je er nu van....quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is door de familie gevraagd, dus ik heb geen twijfel over de motieven van Peter R de Vries.
Echter, iemand die werkelijk informatie heeft en dat dan aan een entertainmentprogramma gaat mailen en Peter R de Vries op twitter gaat aanspreken (en Peter heeft niet gereageerd), over diens motieven heb ik wel twijfels.
Wat ook te verklaren is, PrdV vertelde gisteren nog, dat ze veel moeite hadden gedaan om haar berichtje te achterhalen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik denk online als in... Online in whatsapp of facebook (messenger) . Dus dat haar telefoon in gebruik is.
Ah, op die manier online zou ook kunnen. Dat zou dan betekenen dat waarschijnlijk de SIM er niet is uitgehaald?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:02 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik denk online als in... Online in whatsapp of facebook (messenger) . Dus dat haar telefoon in gebruik is.
Denk jij dat de familie hem heeft gevraagd? Ik denk andersomquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slimme zet juist van de familie, om hem erbij te betrekken.
Dan weet je wel meteen dat je goed zit, ipv mailen naar info@politie ofzo waar dan net een donut-eter achter zit die avondquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze was "online" omdat men op de computer dat bericht op Facebook Messenger aan het achterhalen was....quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, op die manier online zou ook kunnen. Dat zou dan betekenen dat waarschijnlijk de SIM er niet is uitgehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft zijn diensten aangeboden en goede zet van de familie om die aan te nemen. De politie werkt ook goed met hem samen, dus zo slecht is hij niet in wat hij doet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:14 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Denk jij dat de familie hem heeft gevraagd? Ik denk andersom
Ik denk dat een mailtje naar Boulevard op vrijdagavond (laat) ook pas maandag gelezen wordt...quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dan weet je wel meteen dat je goed zit, ipv mailen naar info@politie ofzo waar dan net een donut-eter achter zit die avond
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze was "online" omdat men op de computer dat bericht op Facebook Messenger aan het achterhalen was....
Als ik op de laptop ga zitten whatsappen dan ben ik ook online op het moment dat ik Liekekien een berichtje stuur, en ondertussen kan mijn telefoon wel in de wasmachine zitten.Wahtsappen op een laptop. Kan dat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Via een laptop, toch? Ja, goh, heel moeilijk om de tijd te achterhalenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:10 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Wat ook te verklaren is, PrdV vertelde gisteren nog, dat ze veel moeite hadden gedaan om haar berichtje te achterhalen.
Hij kent zelf wss het tijdstip dat ze "online" was
Daarom de bonustweet naar Peter-Ar-The_Fries.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat een mailtje naar Boulevard op vrijdagavond (laat) ook pas maandag gelezen wordt...
Tegenwoordig wel als je telefoon in de buurt ligt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wahtsappen op een laptop. Kan dat?!
Tegenwoordig volgens mij wel....quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wahtsappen op een laptop. Kan dat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan haar dood op zich niks: hart is gestopt toen het door de trein uiteen gereten werd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:18 schreef lDDQD het volgende:
Wat is precies onverklaarbaar aan haar dood?
Het is de tekst uit de oproep van de vader kort nadat ze gevonden was. Onverklaarbaar als in waarom ze zelfmoord zou hebben gepleegd en wat er was gebeurd tussen haar verlaten van de discotheek en de aanrijding door de trein.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:18 schreef lDDQD het volgende:
Wat is precies onverklaarbaar aan haar dood?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze was "online" omdat men op de computer dat bericht op Facebook Messenger aan het achterhalen was....
Als ik op de laptop ga zitten whatsappen dan ben ik ook online op het moment dat ik Lienekien een berichtje stuur, en ondertussen kan mijn telefoon wel in de wasmachine zitten.Ja, die fout was ook gemaakt toen Lisa Tuk vermist was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vader was op haar FB gegaan, toen dachten anderen dat ze weer online was geweest.
Bedankt. Kwam dat niet door het gebruik van alcohol en drugs?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aan haar dood op zich niks: hart is gestopt toen het door de trein uiteen gereten werd.
Men is benieuwd hoe en waarom ze voor de trein terecht is gekomen
Misschien wel, misschien niet, het kan ook zijn omdat ze heel erg boos/verdrietig/ontstemd was.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:25 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bedankt. Kwam dat niet door het gebruik van alcohol en drugs?
want iedereen met alcohol en drugs op gaat s ochtends zeer vroeg voor de trein staan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:25 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bedankt. Kwam dat niet door het gebruik van alcohol en drugs?
Ik bedoel dat ze tijdens het onderzoek "online" waren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Via een laptop, toch? Ja, goh, heel moeilijk om de tijd te achterhalen
Wie zegt dat de vriendinnen in eerste instantie gelogen hebben? En zelfs als ze dat al gedaan zouden hebben, dan weet je nog niet wanneer ze de waarheid wel verteld hebben, als de ruzie op de beelden van de disco staat dan hadden ze al snel genoeg wat uit te leggen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor mij blijft de prangende vraag; waarom hebben die vriendinnen in eerste instantie gelogen over het verloop van de nacht in die toko en waarom hebben zij berichten gewist?
Zijn die berichten nadat ze gewist zijn ook nog ergens op te vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |