Tegenwoordig wel als je telefoon in de buurt ligt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wahtsappen op een laptop. Kan dat?!
Tegenwoordig volgens mij wel....quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wahtsappen op een laptop. Kan dat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan haar dood op zich niks: hart is gestopt toen het door de trein uiteen gereten werd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:18 schreef lDDQD het volgende:
Wat is precies onverklaarbaar aan haar dood?
Het is de tekst uit de oproep van de vader kort nadat ze gevonden was. Onverklaarbaar als in waarom ze zelfmoord zou hebben gepleegd en wat er was gebeurd tussen haar verlaten van de discotheek en de aanrijding door de trein.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:18 schreef lDDQD het volgende:
Wat is precies onverklaarbaar aan haar dood?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze was "online" omdat men op de computer dat bericht op Facebook Messenger aan het achterhalen was....
Als ik op de laptop ga zitten whatsappen dan ben ik ook online op het moment dat ik Lienekien een berichtje stuur, en ondertussen kan mijn telefoon wel in de wasmachine zitten.Ja, die fout was ook gemaakt toen Lisa Tuk vermist was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vader was op haar FB gegaan, toen dachten anderen dat ze weer online was geweest.
Bedankt. Kwam dat niet door het gebruik van alcohol en drugs?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aan haar dood op zich niks: hart is gestopt toen het door de trein uiteen gereten werd.
Men is benieuwd hoe en waarom ze voor de trein terecht is gekomen
Misschien wel, misschien niet, het kan ook zijn omdat ze heel erg boos/verdrietig/ontstemd was.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:25 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bedankt. Kwam dat niet door het gebruik van alcohol en drugs?
want iedereen met alcohol en drugs op gaat s ochtends zeer vroeg voor de trein staan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:25 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bedankt. Kwam dat niet door het gebruik van alcohol en drugs?
Ik bedoel dat ze tijdens het onderzoek "online" waren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Via een laptop, toch? Ja, goh, heel moeilijk om de tijd te achterhalen
Wie zegt dat de vriendinnen in eerste instantie gelogen hebben? En zelfs als ze dat al gedaan zouden hebben, dan weet je nog niet wanneer ze de waarheid wel verteld hebben, als de ruzie op de beelden van de disco staat dan hadden ze al snel genoeg wat uit te leggen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor mij blijft de prangende vraag; waarom hebben die vriendinnen in eerste instantie gelogen over het verloop van de nacht in die toko en waarom hebben zij berichten gewist?
Zijn die berichten nadat ze gewist zijn ook nog ergens op te vragen?
Niemand zegt hier dan ook dat het via WhatsApp ging....quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:27 schreef Kim-Holland het volgende:
"Die ruzie had te maken met een bericht dat op Facebook Messenger was binnengekomen"
aldus dVries
Dus niet via WA!
Ze ging even plassen en er was niks voorgevallen, volgens de verklaring van de vriendinnen en volgens de berichten in den beginne.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat de vriendinnen in eerste instantie gelogen hebben?
Klopt, en misschien is ze daarom wel voor de trein gaan staan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:38 schreef pahlawan het volgende:
Mocht er inderdaad ruzie zijn geweest tussen Dascha en een of meer vriendinnen, dan moet dit echt super kut voor die vriendin(nen) zijn. Los van wat er gezegd of gedaan is. Dan blijf je achter met een schuldgevoel, damn.
Volgens de berichten.... en omdat het zo in de berichten stond hebben de vriendinnen idd gelogen, dat kan niemand anders hebben gedaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ze ging even plassen en er was niks voorgevallen, volgens de verklaring van de vriendinnen en volgens de berichten in den beginne.
Dat noem jij geen leugen?
Zoals ik het lees halen sommige mensen WA en FB door elkaar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dan ook dat het via WhatsApp ging....
Misschien hebben ze dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Voor mij blijft de prangende vraag; waarom hebben die vriendinnen in eerste instantie gelogen over het verloop van de nacht in die toko en waarom hebben zij berichten gewist?
Dat is goed gezegd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en misschien is ze daarom wel voor de trein gaan staan.
"Als ik zelfmoord pleeg, dan voel jij je daar de rest van je leven kut over, got you bitch!"
Terwijl ze over 5 jaar waarschijnlijk gelachen zou hebben om zoveel drama om niets.... maar als je 16 bent dan weet je niet dat de wereld niet ophoudt met draaien om een ruzie.
Op die leeftijd houdt de wereld soms wel op met draaien om een ruzie, en als de wereld opgehouden is met draaien dan denk je dat je net zo goed voor een trein kunt gaan staan
zou goed kunnen dat er een element van boosheid richting de omgeving in zatquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en misschien is ze daarom wel voor de trein gaan staan.
"Als ik zelfmoord pleeg, dan voel jij je daar de rest van je leven kut over, got you bitch!"
Nee, dat gebeurt helemaal niet, mensen geven een voorbeeld van hoe een applicatie op de telefoon en op de laptop gebruikt kan worden, en dat er dan een "online" status kan verschijnen omdat de applicatie op de laptop benaderd wordt, terwijl het primair een telefoonapplicatie is, en anderen dan dus kunnen denken dat de telefoon online is (lees: gebruikt wordt).quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zoals ik het lees halen sommige mensen WA en FB door elkaar.
Berichten gewist?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Kim-Holland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |