Het was wachten op de 1e trein.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan blijft het zelfmoord. En die zijn soms niet te begrijpen.
Niet direct. Ik heb een hekel aan die man. Maar de politie geeft aan dat het om zelfmoord gaat. De familie gelooft dat niet en schakelt de Vries in. En die Vries zegt nu ook eerder te denken aan zelfmoord. Dus al twee partijen en die echt wat weten van deze zaak die hetzelfde zeggen. En waarom ze daar dat pad op liep zal niemand waarschijnlijk ooit weten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als die het zegt dan moet het wel waar zijn. Peter onze held.
Relax, die gasten willen schijnbaar nog steeds een andere reden dan zelfmoord hebben. Zélfs nu de familie ondertussen ook overtuigd is dat dat het meest waarschijnlijke is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar kunnen ALLERLEI redenen voor zijn als je onder invloed bent!!!!!!! Je bent toch niet traag?
Juist.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Relax, die gasten willen schijnbaar nog steeds een andere reden dan zelfmoord hebben. Zélfs nu de familie ondertussen ook overtuigd is dat dat het meest waarschijnlijke is.
Hebben zelf schijnbaar nooit dronken rondgefietst of gelopen.
En zelfs zonder drank heeft iedereen z'n voorkeurroutes naar huis, die korter lijken maar misschien wel langer zijn in de praktijk.
Dat is dan ook de reden dat kinderen niet mogen zuipen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een ongeluk met bezopen kop snap ik beter dan 16 jarige meid die na ruzie wat rondlopen ineens voor de trein gaat staan.
Deze zaak geeft zoveel tegenstrijdige verhalen. Dan weer wel onder invloed en dan weer niet. Dan weer gedrogeerd en ruzie en dan weer niet. Dat desbetreffende camerabeeld waar dat meisje mogelijkerwijs op zou zijn gezien gaf me nu niet bepaald een relaxe indruk. Een snel lopend meisje die strak voor haar uit leek te kijken. Maar goed, misschien blijkt later dat het weer om verkeerde camerabeelden gaat. Feit is dat we nooit zullen weten of het nu zelfmoord betrof, een ongeluk of toch een misdrijf. Lijkt me voor de nabestaanden verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
er zijn hier mensen die vrij consequent in hun eigen verzinsels geloven en dat steeds als waarheid poneren, dus dat lijkt me juist prima
?quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:49 schreef danos het volgende:
Nou die ouders wisten dus heel goed wat er in hun dochter om ging....triest.
ik weet niet of jij 'n ouder bent... maar als ouder(s) weet je niet altijd wat er in het hoofd van je kind omgaat..quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:49 schreef danos het volgende:
Hoe zit het met de ouders van de vriendinnen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:49 schreef danos het volgende:
Wat zouden die daar over moeten weten?quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoe zit het met de ouders van de vriendinnen?
wat heeft relaxedheid er dan mee te maken? Ben je relaxed als je zelfmoord gaat plegen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Deze zaak geeft zoveel tegenstrijdige verhalen. Dan weer wel onder invloed en dan weer niet. Dan weer gedrogeerd en ruzie en dan weer niet. Dat desbetreffende camerabeeld waar dat meisje mogelijkerwijs op zou zijn gezien gaf me nu niet bepaald een relaxe indruk. Een snel lopend meisje die strak voor haar uit leek te kijken. Maar goed, misschien blijkt later dat het weer om verkeerde camerabeelden gaat. Feit is dat we nooit zullen weten of het nu zelfmoord betrof, een ongeluk of toch een misdrijf. Lijkt me voor de nabestaanden verschrikkelijk.
Die zuipen ook alquote:Op zaterdag 12 december 2015 09:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat zouden die daar over moeten weten?
Wat ikzelf wel vreemd vind, is dat een tijdje terug gemeld werd dat er twee stoffen (drugs) waren aangetoond in Dascha's bloed "die je niet zelf in je bloed zou willen hebben", maar nu had ik begrepen dat het niet om exotische drugs zou gaan (kan dus net zo goed cannabis en nog iets anders zijn, zoals ritalin (ik noem maar even wat)).quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Deze zaak geeft zoveel tegenstrijdige verhalen. Dan weer wel onder invloed en dan weer niet. Dan weer gedrogeerd en ruzie en dan weer niet. Dat desbetreffende camerabeeld waar dat meisje mogelijkerwijs op zou zijn gezien gaf me nu niet bepaald een relaxe indruk. Een snel lopend meisje die strak voor haar uit leek te kijken. Maar goed, misschien blijkt later dat het weer om verkeerde camerabeelden gaat. Feit is dat we nooit zullen weten of het nu zelfmoord betrof, een ongeluk of toch een misdrijf. Lijkt me voor de nabestaanden verschrikkelijk.
Of een pilletje met mdma en wat speed.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ikzelf wel vreemd vind, is dat een tijdje terug gemeld werd dat er twee stoffen (drugs) waren aangetoond in Dascha's bloed "die je niet zelf in je bloed zou willen hebben", maar nu had ik begrepen dat het niet om exotische drugs zou gaan (kan dus net zo goed cannabis en nog iets anders zijn, zoals ritalin (ik noem maar even wat)).
Sommigen wel. Kijk maar naar Zwagerman die vlak voor zijn zelfmoord nog ging borrelen met een bekende. Ook kunnen mensen met suïcideneigingen vlak voor hun daad opgeruimd zijn omdat ze op hun manier blij zijn om afscheid te kunnen nemen van dit leven.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat heeft relaxedheid er dan mee te maken? Ben je relaxed als je zelfmoord gaat plegen?
Bij een 16 jarige ook?quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sommigen wel. Kijk maar naar Zwagerman die vlak voor zijn zelfmoord nog ging borrelen met een bekende. Ook kunnen mensen met suïcideneigingen vlak voor hun daad opgeruimd zijn omdat ze op hun manier blij zijn om afscheid te kunnen nemen van dit leven.
dus ze had huppelend over straat moeten gaan in haar tshirt?quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sommigen wel. Kijk maar naar Zwagerman die vlak voor zijn zelfmoord nog ging borrelen met een bekende. Ook kunnen mensen met suïcideneigingen vlak voor hun daad opgeruimd zijn omdat ze op hun manier blij zijn om afscheid te kunnen nemen van dit leven.
Ja, het zou in principe kunnen. Maar dat betekent niet dat iedereen die zelfmoord pleegt automatisch blij is voor zijn daad. Ik vind 16 sowieso een jonge leeftijd om voor een trein te springen. Maar zolang we niet het hele verhaal kennen blijft het gissen hoe haar gemoedstoestand was ten tijde van haar overlijden.quote:
Ze is er niet voor gesprongen, al dan niet bewust ging ze er voorstaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ja, het zou in principe kunnen. Maar dat betekent niet dat iedereen die zelfmoord pleegt automatisch blij is voor zijn daad. Ik vind 16 sowieso een jonge leeftijd om voor een trein te springen. Maar zolang we niet het hele verhaal kennen blijft het gissen hoe haar gemoedstoestand was ten tijde van haar overlijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |