Weet ik.quote:
Als jij dat wil.quote:
Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
Is Serieuzzz Live!!!1 er dit jaar ook weer?
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze komt mij nu ook wel de strot uit.
Slechts 406 keer gedraaid.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat ik er mee dood gegooid wordt.quote:
welke plaatquote:Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hem zo vaak gehoord dat ik immuun ben geworden voor het nummer.quote:
De muziek vind ik ook niks, maar volgens mij zijn het twee supertoffe gasten.quote:
Ah ja. Ik weet niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
Muis: http://www.podiuminfo.nl/(...)2016_naar_Nederland/
Met zn fietsjequote:Op woensdag 9 december 2015 12:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd denken aan Pandaplint en z'n droom over Bruno Mars
Er was toch ook iets met een giraf?quote:
Ja!quote:
Jij bent ook niet onaardig Jimmy.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
ff een bierie halen!
[ afbeelding ]
snap ikquote:
quote:
alleen de BH?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Doe mij er ook maar een. En die bh mag ook deze kant op komen
Ja. Weet je hoe duur die dingen zijn?quote:
Jij ookquote:Op woensdag 9 december 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent de allerleukste van vandaag
jaquote:Op woensdag 9 december 2015 13:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Weet je hoe duur die dingen zijn?
Nou, daarom dus.quote:
Ik bijna nergens. Of je krijgt van die lelijke huidkleurige dingen.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nooit slagen in dure winkels voor bh's.
Ik moet katoen hebben, want allergie voor synthetische stoffen en dan kan ik of slagen bij Livera voor 15 of 20 euro als ze de bh's hebben of bij primark.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik bijna nergens. Of je krijgt van die lelijke huidkleurige dingen.![]()
Maar ik heb er laatst gelukkig 2 gevonden die niet zijn voor vrouwen van 50+
Zeker in minthy-maten jaquote:
quote:
quote:
quote:
Zeker! Als je voor de eerste keer weer een nieuwe, stevige bh aanhebtquote:Op woensdag 9 december 2015 14:21 schreef minthy het volgende:
Het is veel geld en ik heb niet eens een dure smaak...![]()
Maar nooit meer last van m'n rug, da's ook wat waard
Nee je bent niet de enigequote:Op woensdag 9 december 2015 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker! Als je voor de eerste keer weer een nieuwe, stevige bh aanhebt![]()
![]()
En dan de hele tijd naar beneden kijken naar je tieten(of ben ik de enige die dat doet
)
Dank je!quote:Op woensdag 9 december 2015 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij bent ook niet onaardig Jimmy.
Ik wil ook wel naar jouw tieten kijken hoor.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
![]()
En dan de hele tijd naar beneden kijken naar je tieten(of ben ik de enige die dat doet
)
Dan had je vorige week maar op tijd bij Paradiso moeten zijnquote:Op woensdag 9 december 2015 14:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar jouw tieten kijken hoor.
Jup! En heel onzeker zijn omdat ze gevoelsmatig veel groter zijn en bang dat het iedereen opvaltquote:Op woensdag 9 december 2015 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
![]()
)
Als een man naar je tieten kijkt, moet je terugkijken naar z'n kruis. Houden ze zo op.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup! En heel onzeker zijn omdat ze gevoelsmatig veel groter zijn en bang dat het iedereen opvalt
Jimmy ook.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:29 schreef ChatGirl het volgende:
Inb4 Eend die zegt dat hij naar De Staat gaat.
Een slechte rug is uiteindelijk veel duurderquote:Op woensdag 9 december 2015 14:21 schreef minthy het volgende:
Het is veel geld en ik heb niet eens een dure smaak...![]()
Maar nooit meer last van m'n rug, da's ook wat waard
Dat is natuurlijk onzin!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als een man naar je tieten kijkt, moet je terugkijken naar z'n kruis. Houden ze zo op.
Zwolle kun je nog heen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:29 schreef ChatGirl het volgende:
Inb4 Eend die zegt dat hij naar De Staat gaat.
Dat is nogal een eind uit de richting. Dan kan ik beter naar Den Haag.quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Paard van Troje Den Haag staat er ook nog tussen.
Wat een dikke enkelsquote:Op woensdag 9 december 2015 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Lugubere shit!
[ afbeelding ]
3rdRock vindt dit leuk.
Hij heeft kenkels.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een dikke enkelsVeel vet.
De mensen van de twitter van de NSquote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook op een webcare afdeling werken
Haten op de NS.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mensen van de twitter van de NS
Boel lullen maar niets doen.
Ben dol op de NSquote:
Ik had ooit gevraagd waar ik mijn hond moest laten omdat de vloer in de trein steeds zo vies waren dat het een wel een vuilnisbelt was met verdachte vlekken.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou denk ik heel slecht zijn in webcare. Als mensen het weer verkloot hebben zou ik ze lekker in hun sop gaar laten koken.
Godverdegodver die billenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:51 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Raad de bijbehorende plaat
maar hoe zit het met de voorkant?quote:
Idd!quote:Op woensdag 9 december 2015 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hoe zit het met de voorkant?
Je bent zelf een raadsel.quote:
Fout!quote:Op woensdag 9 december 2015 18:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk trouwens "ass like that" van Eminem
Ik ben meer geïnteresseerd in die middelste.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat die Paul uit Down voor Dummies komt... Waarom spreekt niemand hem eens aan op z'n uiterlijk
Iemand afzeiken om zijn/haar uiterlijk. Lekker makkelijk weer.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat die Paul uit Down voor Dummies komt... Waarom spreekt niemand hem eens aan op z'n uiterlijk
Kruip maar snel weer terug in je VBL rukbunkerquote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Neen, totaal niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Zijn jullie al in de SR stemming??
Ja, heb stiekem toch wel weer zinquote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Nope. Voor het eerst eigenlijk. Ik zal wel kijken/luisteren.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Net als vorig jaar totaal niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Niet echt, vorig jaar weinig van gevolgd en dit jaar nog minder denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Ik verwacht idd een zeer traag SR topic.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, schijtlocatie, schijtdj's. Kan er nog geen zin in krijgen.
Was het traag toen? Kan ik mij niet meer heugen.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik verwacht idd een zeer traag SR topic.
Nog trager dan in 2014.
Ik heb ook vakantie danquote:Op donderdag 10 december 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was het traag toen? Kan ik mij niet meer heugen.
Ik verwacht dat ik zelf zeer weinig zal posten, gezien het dan al vakantie is. En ik acht dan toch andere bezigheden belangrijker dan het volgen en posten van SR.
Het valt me nog mee moet ik bekennenquote:
Af en toe wel even hoi roepen he!quote:Op donderdag 10 december 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik zelf zeer weinig zal posten, gezien het dan al vakantie is. En ik acht dan toch andere bezigheden belangrijker dan het volgen en posten van SR.
Ga je mij anders missen.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Af en toe wel even hoi roepen he!
Vorig jaar was het 6x zo traag als de top 2000 reeksquote:Op donderdag 10 december 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, dit topic heeft jou nodigquote:
Dit al gold dat voor mij vorig jaar ook een beetje.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nope. Voor het eerst eigenlijk. Ik zal wel kijken/luisteren.
Oh echt?quote:Op donderdag 10 december 2015 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 6x zo traag als de top 2000 reeks
Ahw gossie.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, dit topic heeft jou nodig
Ik mis je in de weekenden altijd zo
Top 2000 reeks is de laatste 4 jaar ook wel exponentieel gegroeid, 4 jaar geleden rond de 50 topics, nu komt het in de buurt van de 200. (Wel met een halve dag uitzending extra)quote:Op donderdag 10 december 2015 08:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Slechte zaak.
Ik verwacht wel dat 3FM vanaf het begin aan gelijk erop gaat hameren dat er geen record zal komen, en dat het uberhaubt daar helemaal niet om gaat.
Ik ben al blij met 5 topics.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000 reeks is de laatste 4 jaar ook wel exponentieel gegroeid, 4 jaar geleden rond de 50 topics, nu komt het in de buurt van de 200. (Wel met een halve dag uitzending extra)
Maar goed vroeger haalde SR soms wel 100 topics in de week. Dit jaar mag je weer blij zijn met 25
Voor mij is 3 topics de dag voldoende, dan kan ik het volgenquote:
Domien is de enige waar ik nog iets van verwacht.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:04 schreef Againzender het volgende:
Ik heb nog minder dan andere jaren iets met SR. Teveel uitgemolken, teveel voorgeproduceerd, te weinig spontaan. Dat is wat ik verwacht.
Sowieso is het na de editie met Gerard, Michiel en Rob lastig om het leuker te doen, maar de bezetting dit jaar is toch wel erg matig.
dat heb ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domien is de enige waar ik nog iets van verwacht.
Giel is marketingtechnisch wel logisch, maar dat Paul en niet Frank (of Sander) is gekozen vind ik weer een hele rare keuze.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook.
Giel vind ik rete irritant en heeft er al zo vaak gezeten, en Paul is gewoon absoluut geen boeiende DJ. Dat die gast al zo lang in de middag zit vind ik nog steeds zeer merkwaardig.
Had lekker een trio van drie jonge gasten in dat huis gegooid. Domien met Sander en Frank ofzo.
Het is een behoudende keuze, die ik niet snap. Ze roepen verjonging en vernieuwing en zetten twee van de stoffigste DJ's die ze hebben in het huis.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook.
Giel vind ik rete irritant en heeft er al zo vaak gezeten, en Paul is gewoon absoluut geen boeiende DJ. Dat die gast al zo lang in de middag zit vind ik nog steeds zeer merkwaardig.
Had lekker een trio van drie jonge gasten in dat huis gegooid. Domien met Sander en Frank ofzo.
Giel snap ik nog wel, nu Gerard en C&S weg zijn is dat het enige boegbeeld van de zender dat ze nog hebben.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is een behoudende keuze, die ik niet snap. Ze roepen verjonging en vernieuwing en zetten twee van de stoffigste DJ's die ze hebben in het huis.
Giel is zo uitgekauwd als wat en de oudste die ze in dienst hebben volgens mij. Paul is op zich solide, maar weinig verrassend. Domien is dan nog wel een leuke jonge keuze. Het getuigt van geen lef om er niet een Frank of Sander bij te zetten. Ondanks het 4e DJ-concept (verrassend heur)...
quote:
Het is jammer dat Timur compleet vastliep in het huis, want dat vind ik op zich wel een prettige DJ om te horen. Maar ècht een radio-DJ, geen huis-DJ.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel snap ik nog wel, nu Gerard en C&S weg zijn is dat het enige boegbeeld van de zender dat ze nog hebben.
Maar Paul is een compleet vreemde keuze inderdaad.
Ik zal m niet missen als ie vertrekt, maar hij is wel de enige naam die voor veel mensen bekend is. Geen hond kent Frank Hoitjes of Domien Verschuren als ze niet luisteren.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is jammer dat Timur compleet vastliep in het huis, want dat vind ik op zich wel een prettige DJ om te horen. Maar ècht een radio-DJ, geen huis-DJ.
Overigens leunt de omroep nu wel heel erg op Giel, met name ook in de dagelijkse programmering. Elke dag 4 uur, en op vrijdag ook nog eens in de avond. Ik vind t wat veel.
Ik denk dat Domien het inmiddels wel aardig doet, met name onder de jongeren /omaverteltquote:Op donderdag 10 december 2015 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal m niet missen als ie vertrekt, maar hij is wel de enige naam die voor veel mensen bekend is. Geen hond kent Frank Hoitjes of Domien Verschuren als ze niet luisteren.
Frankquote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook.
waarom?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]GIEL IS TRENDING TOPIC [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik word ook mad van Hoitjes, maar het was wel een terechtere keuze geweest dan Paulquote:
Ik weet nooit wat ik van haar moet denken. Ja ze heeft dikke jopen, maar dan houd het ook wel op.quote:
Ieder z'n voorkeurquote:
Frank.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:10 schreef Paul het volgende:
Ik had ook liever Frank in het huis gehad dan Paul. Paul is echt de saaiste dj van 3fm
maar volgens mij is iedereen het er wel over eens dat er iemand anders dan Paul had moeten zitten.quote:
Gozerrrrrrr, Paul is echt saai hoor, geloof me nou, je gaat in slaap vallen bij hemquote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar volgens mij is iedereen het er wel over eens dat er iemand anders dan Paul had moeten zitten.
De trouwe luisterbasis gaat de radio over het algemeen niet uitzetten voor dat huis. Het is wel gewoon een week waarin over het algemeen de muziek wat beter is en een hoop lollige kutitems weg zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:13 schreef Paul het volgende:
Ach wat maakt het ook uit, niemand kijkt meer naar het glazen huis of luistert 3FM
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:28 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
fijn plaatje jaquote:
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vindquote:Op donderdag 10 december 2015 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme wat een billen gdamn damn
prima nummer idd. Goed in elkaar gezet, goed verhaal.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met afstand het beste wat Eminem heeft gedaan
Ditquote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vind?
Een van z'n beste hits ja...quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met afstand het beste wat Eminem heeft gedaan
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vind?
quote:
Lose Yourself vind ik ook sterk.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van z'n beste hits ja...
Zijn nummers "Kim" en "Cleaning out my closet" vind ik niet onder doen eigenlijk.
Duurt nog minstens 1 liedjequote:Op donderdag 10 december 2015 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR JONGONS!!!1!!1
Exact 1.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duurt nog minstens 1 liedje
Ter ere van wat?quote:
Jij bent verliefd dus bevooroordeeldquote:Op donderdag 10 december 2015 11:10 schreef Bronson het volgende:
Blof heeft best puike nummers gemaakt.
Whut?quote:Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent verliefd dus bevooroordeeld
Blof met zijn poëtische teksten over liefde.quote:
Sowieso Elliequote:Op donderdag 10 december 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ellie in de rij van beste albums van 2015
Neuh.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou wel raken:
[ afbeelding ]
Met een hamer ja.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou wel raken:
[ afbeelding ]
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 10-12-2015 om 11:49:48Miljonair ontkent verkrachting: Ik viel en penetreerde haar per ongeluk https://t.co/QMNwvlApr4 https://t.co/jAgJkh4OUK reageer retweet
Klonk inderdaad ook net bestquote:Op donderdag 10 december 2015 11:58 schreef Paul het volgende:
Breaking 3FM news
http://frontpage.fok.nl/w(...)et-in-zijn-show.html
Dat was toen Rondéquote:Op donderdag 10 december 2015 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klonk inderdaad ook net bestTimur viel een keer in voor Giel, toen was er ook een tennenkrommend vals cover. Dat zei hij toen ook, maar hij liet ze wel uitspelen.
Goede actie van Giel.
Zie post #142 uit dit topic voor mijn mening hierover.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:58 schreef Paul het volgende:
Breaking 3FM news
Artikel is alweer verwijderd.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:58 schreef Paul het volgende:
Breaking 3FM news
Genotquote:Op donderdag 10 december 2015 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Giel breekt radio-optreden Mainstreet af
Allejezus wat eens treurnisquote:Op donderdag 10 december 2015 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Giel breekt radio-optreden Mainstreet af
Ik ging net de deur uit. Kon nog een paar klanken mee vangen.quote:
twitter:Bijbel_Urk twitterde op donderdag 10-12-2015 om 11:49:01Homopropaganda in @WEfashion #Utrecht. Je hangt als winkel toch ook geen abortusposters op om kleding te promoten? https://t.co/Yorhq7QenL reageer retweet
schoten worden gevuurd.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:08 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:Bijbel_Urk twitterde op donderdag 10-12-2015 om 11:49:01Homopropaganda in @WEfashion #Utrecht. Je hangt als winkel toch ook geen abortusposters op om kleding te promoten? https://t.co/Yorhq7QenL reageer retweet
Hoe is dat homopropaganda?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:08 schreef ChatGirl het volgende:
Manmanman. Kan dat figuur weer lekker terug naar de 15de eeuw?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:08 schreef ChatGirl het volgende:
Geen idee, ik zou het ze eens vragen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe is dat homopropaganda?
Je mag als man andere mannen helemaal niet meer aanraken
Gewoon de dijken doorprikken, zitten ze daar weer gezellig op hun eigen eiland.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Manmanman. Kan dat figuur weer lekker terug naar de 15de eeuw?
waar komen ze dan vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon de dijken doorprikken, zitten ze daar weer gezellig op hun eigen eiland.
Vraag gesteld. U wordt op de hoogte gehouden van een eventueel antwoord.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou het ze eens vragen.
Dan ben ik dus echt zo lesbisch als het maar kan zijn, afgaande op de foto's waarop ik sta met andere vrouwen.
Gekke Urkers
Urk.quote:
quote:
In die spijkerbroeken iddquote:
Lees de tekst eens op de "WE" advertentiequote:Op donderdag 10 december 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraag gesteld. U wordt op de hoogte gehouden van een eventueel antwoord.
Relax.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, ik laat me weer veel te veel opfokken door die tweet
Het laat precies zien wat voor mensen het zijn.quote:
Ja, maar via de telefoon kun je niemand vertrouwen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het laat precies zien wat voor mensen het zijn.
geile reclame hequote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, ik laat me weer veel te veel opfokken door die tweet
Kijk nou uit, straks gaat wolfrolf weer choquerende plaatjes posten in de whatsapp-groepquote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks gaat wolfrolf weer choquerende plaatjes posten in de whatsapp-groep
quote:
GMTAquote:
leukequote:
Jij bent ook leukquote:
quote:
quote:
wat bedoel je?quote:Op donderdag 10 december 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks gaat wolfrolf weer choquerende plaatjes posten in de whatsapp-groep
All I want for Christmas is yooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
nog niet gehoordquote:Op donderdag 10 december 2015 15:18 schreef JayHovah het volgende:
Gisteren draaide ze in de lokale Jumbo gewoon Gary Fromdeck als kerstliedje
Prachtige plaat. Ik luister niet meer, maar die is echt geniaal.quote:
Jep, een van de beste van Bowie.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtige plaat. Ik luister niet meer, maar die is echt geniaal.
Schrap de eerste helft van je zin maar.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, een van de beste van Bowie.
Ja ach ik droeg het toch niet meer.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
https://veiling.3fm.nl/het-galajurkje-van-ieniemienie
Heroes, Space oddity, Ziggy Stardust?quote:Op donderdag 10 december 2015 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schrap de eerste helft van je zin maar.
Wel ongewassen toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ach ik droeg het toch niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |