maar hoe zit het met de voorkant?quote:
Idd!quote:Op woensdag 9 december 2015 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hoe zit het met de voorkant?
Je bent zelf een raadsel.quote:
Fout!quote:Op woensdag 9 december 2015 18:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk trouwens "ass like that" van Eminem
Ik ben meer geïnteresseerd in die middelste.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat die Paul uit Down voor Dummies komt... Waarom spreekt niemand hem eens aan op z'n uiterlijk
Iemand afzeiken om zijn/haar uiterlijk. Lekker makkelijk weer.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat die Paul uit Down voor Dummies komt... Waarom spreekt niemand hem eens aan op z'n uiterlijk
Kruip maar snel weer terug in je VBL rukbunkerquote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Neen, totaal niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Zijn jullie al in de SR stemming??
Ja, heb stiekem toch wel weer zinquote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Nope. Voor het eerst eigenlijk. Ik zal wel kijken/luisteren.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Net als vorig jaar totaal niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Niet echt, vorig jaar weinig van gevolgd en dit jaar nog minder denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Ik verwacht idd een zeer traag SR topic.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, schijtlocatie, schijtdj's. Kan er nog geen zin in krijgen.
Was het traag toen? Kan ik mij niet meer heugen.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik verwacht idd een zeer traag SR topic.
Nog trager dan in 2014.
Ik heb ook vakantie danquote:Op donderdag 10 december 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was het traag toen? Kan ik mij niet meer heugen.
Ik verwacht dat ik zelf zeer weinig zal posten, gezien het dan al vakantie is. En ik acht dan toch andere bezigheden belangrijker dan het volgen en posten van SR.
Het valt me nog mee moet ik bekennenquote:
Af en toe wel even hoi roepen he!quote:Op donderdag 10 december 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik zelf zeer weinig zal posten, gezien het dan al vakantie is. En ik acht dan toch andere bezigheden belangrijker dan het volgen en posten van SR.
Ga je mij anders missen.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Af en toe wel even hoi roepen he!
Vorig jaar was het 6x zo traag als de top 2000 reeksquote:Op donderdag 10 december 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, dit topic heeft jou nodigquote:
Dit al gold dat voor mij vorig jaar ook een beetje.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nope. Voor het eerst eigenlijk. Ik zal wel kijken/luisteren.
Oh echt?quote:Op donderdag 10 december 2015 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 6x zo traag als de top 2000 reeks
Ahw gossie.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, dit topic heeft jou nodig
Ik mis je in de weekenden altijd zo
Top 2000 reeks is de laatste 4 jaar ook wel exponentieel gegroeid, 4 jaar geleden rond de 50 topics, nu komt het in de buurt van de 200. (Wel met een halve dag uitzending extra)quote:Op donderdag 10 december 2015 08:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Slechte zaak.
Ik verwacht wel dat 3FM vanaf het begin aan gelijk erop gaat hameren dat er geen record zal komen, en dat het uberhaubt daar helemaal niet om gaat.
Ik ben al blij met 5 topics.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000 reeks is de laatste 4 jaar ook wel exponentieel gegroeid, 4 jaar geleden rond de 50 topics, nu komt het in de buurt van de 200. (Wel met een halve dag uitzending extra)
Maar goed vroeger haalde SR soms wel 100 topics in de week. Dit jaar mag je weer blij zijn met 25
Voor mij is 3 topics de dag voldoende, dan kan ik het volgenquote:
Domien is de enige waar ik nog iets van verwacht.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:04 schreef Againzender het volgende:
Ik heb nog minder dan andere jaren iets met SR. Teveel uitgemolken, teveel voorgeproduceerd, te weinig spontaan. Dat is wat ik verwacht.
Sowieso is het na de editie met Gerard, Michiel en Rob lastig om het leuker te doen, maar de bezetting dit jaar is toch wel erg matig.
dat heb ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domien is de enige waar ik nog iets van verwacht.
Giel is marketingtechnisch wel logisch, maar dat Paul en niet Frank (of Sander) is gekozen vind ik weer een hele rare keuze.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook.
Giel vind ik rete irritant en heeft er al zo vaak gezeten, en Paul is gewoon absoluut geen boeiende DJ. Dat die gast al zo lang in de middag zit vind ik nog steeds zeer merkwaardig.
Had lekker een trio van drie jonge gasten in dat huis gegooid. Domien met Sander en Frank ofzo.
Het is een behoudende keuze, die ik niet snap. Ze roepen verjonging en vernieuwing en zetten twee van de stoffigste DJ's die ze hebben in het huis.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook.
Giel vind ik rete irritant en heeft er al zo vaak gezeten, en Paul is gewoon absoluut geen boeiende DJ. Dat die gast al zo lang in de middag zit vind ik nog steeds zeer merkwaardig.
Had lekker een trio van drie jonge gasten in dat huis gegooid. Domien met Sander en Frank ofzo.
Giel snap ik nog wel, nu Gerard en C&S weg zijn is dat het enige boegbeeld van de zender dat ze nog hebben.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is een behoudende keuze, die ik niet snap. Ze roepen verjonging en vernieuwing en zetten twee van de stoffigste DJ's die ze hebben in het huis.
Giel is zo uitgekauwd als wat en de oudste die ze in dienst hebben volgens mij. Paul is op zich solide, maar weinig verrassend. Domien is dan nog wel een leuke jonge keuze. Het getuigt van geen lef om er niet een Frank of Sander bij te zetten. Ondanks het 4e DJ-concept (verrassend heur)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |