maar hoe zit het met de voorkant?quote:
Idd!quote:Op woensdag 9 december 2015 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hoe zit het met de voorkant?
Je bent zelf een raadsel.quote:
Fout!quote:Op woensdag 9 december 2015 18:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk trouwens "ass like that" van Eminem
Ik ben meer geïnteresseerd in die middelste.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat die Paul uit Down voor Dummies komt... Waarom spreekt niemand hem eens aan op z'n uiterlijk
Iemand afzeiken om zijn/haar uiterlijk. Lekker makkelijk weer.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat die Paul uit Down voor Dummies komt... Waarom spreekt niemand hem eens aan op z'n uiterlijk
Kruip maar snel weer terug in je VBL rukbunkerquote:Op woensdag 9 december 2015 19:47 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Neen, totaal niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Zijn jullie al in de SR stemming??
Ja, heb stiekem toch wel weer zinquote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Nope. Voor het eerst eigenlijk. Ik zal wel kijken/luisteren.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Net als vorig jaar totaal niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Niet echt, vorig jaar weinig van gevolgd en dit jaar nog minder denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:25 schreef Evertjan het volgende:
Ik verwacht idd een zeer traag SR topic.quote:Op donderdag 10 december 2015 07:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet het niet, schijtlocatie, schijtdj's. Kan er nog geen zin in krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |