quote:Op donderdag 10 december 2015 10:28 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
fijn plaatje jaquote:
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vindquote:Op donderdag 10 december 2015 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme wat een billen gdamn damn
prima nummer idd. Goed in elkaar gezet, goed verhaal.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met afstand het beste wat Eminem heeft gedaan
Ditquote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vind?
Een van z'n beste hits ja...quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met afstand het beste wat Eminem heeft gedaan
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vind?
quote:
Lose Yourself vind ik ook sterk.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van z'n beste hits ja...
Zijn nummers "Kim" en "Cleaning out my closet" vind ik niet onder doen eigenlijk.
Duurt nog minstens 1 liedjequote:Op donderdag 10 december 2015 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR JONGONS!!!1!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |