quote:
Het is jammer dat Timur compleet vastliep in het huis, want dat vind ik op zich wel een prettige DJ om te horen. Maar ècht een radio-DJ, geen huis-DJ.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel snap ik nog wel, nu Gerard en C&S weg zijn is dat het enige boegbeeld van de zender dat ze nog hebben.
Maar Paul is een compleet vreemde keuze inderdaad.
Ik zal m niet missen als ie vertrekt, maar hij is wel de enige naam die voor veel mensen bekend is. Geen hond kent Frank Hoitjes of Domien Verschuren als ze niet luisteren.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is jammer dat Timur compleet vastliep in het huis, want dat vind ik op zich wel een prettige DJ om te horen. Maar ècht een radio-DJ, geen huis-DJ.
Overigens leunt de omroep nu wel heel erg op Giel, met name ook in de dagelijkse programmering. Elke dag 4 uur, en op vrijdag ook nog eens in de avond. Ik vind t wat veel.
Ik denk dat Domien het inmiddels wel aardig doet, met name onder de jongeren /omaverteltquote:Op donderdag 10 december 2015 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal m niet missen als ie vertrekt, maar hij is wel de enige naam die voor veel mensen bekend is. Geen hond kent Frank Hoitjes of Domien Verschuren als ze niet luisteren.
Frankquote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook.
Giel vind ik rete irritant en heeft er al zo vaak gezeten, en Paul is gewoon absoluut geen boeiende DJ. Dat die gast al zo lang in de middag zit vind ik nog steeds zeer merkwaardig.
Had lekker een trio van drie jonge gasten in dat huis gegooid. Domien met Sander en Frank ofzo.
waarom?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:42 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]GIEL IS TRENDING TOPIC [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik word ook mad van Hoitjes, maar het was wel een terechtere keuze geweest dan Paulquote:
Ik weet nooit wat ik van haar moet denken. Ja ze heeft dikke jopen, maar dan houd het ook wel op.quote:
Ieder z'n voorkeurquote:
Frank.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:10 schreef Paul het volgende:
Ik had ook liever Frank in het huis gehad dan Paul. Paul is echt de saaiste dj van 3fm
maar volgens mij is iedereen het er wel over eens dat er iemand anders dan Paul had moeten zitten.quote:
Gozerrrrrrr, Paul is echt saai hoor, geloof me nou, je gaat in slaap vallen bij hemquote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar volgens mij is iedereen het er wel over eens dat er iemand anders dan Paul had moeten zitten.
De trouwe luisterbasis gaat de radio over het algemeen niet uitzetten voor dat huis. Het is wel gewoon een week waarin over het algemeen de muziek wat beter is en een hoop lollige kutitems weg zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:13 schreef Paul het volgende:
Ach wat maakt het ook uit, niemand kijkt meer naar het glazen huis of luistert 3FM
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:28 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
fijn plaatje jaquote:
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vindquote:Op donderdag 10 december 2015 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme wat een billen gdamn damn
prima nummer idd. Goed in elkaar gezet, goed verhaal.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met afstand het beste wat Eminem heeft gedaan
Ditquote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vind?
Een van z'n beste hits ja...quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met afstand het beste wat Eminem heeft gedaan
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik het iets "te" vind?
quote:
Lose Yourself vind ik ook sterk.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een van z'n beste hits ja...
Zijn nummers "Kim" en "Cleaning out my closet" vind ik niet onder doen eigenlijk.
Duurt nog minstens 1 liedjequote:Op donderdag 10 december 2015 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR JONGONS!!!1!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |