Weet ik.quote:
Als jij dat wil.quote:
Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
Is Serieuzzz Live!!!1 er dit jaar ook weer?
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze komt mij nu ook wel de strot uit.
Slechts 406 keer gedraaid.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het idee dat ik er mee dood gegooid wordt.quote:
welke plaatquote:Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hem zo vaak gehoord dat ik immuun ben geworden voor het nummer.quote:
De muziek vind ik ook niks, maar volgens mij zijn het twee supertoffe gasten.quote:
Ah ja. Ik weet niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
Muis: http://www.podiuminfo.nl/(...)2016_naar_Nederland/
Met zn fietsjequote:Op woensdag 9 december 2015 12:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd denken aan Pandaplint en z'n droom over Bruno Mars
Er was toch ook iets met een giraf?quote:
Ja!quote:
Jij bent ook niet onaardig Jimmy.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
ff een bierie halen!
[ afbeelding ]
snap ikquote:
quote:
alleen de BH?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Doe mij er ook maar een. En die bh mag ook deze kant op komen
Ja. Weet je hoe duur die dingen zijn?quote:
Jij ookquote:Op woensdag 9 december 2015 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent de allerleukste van vandaag
jaquote:Op woensdag 9 december 2015 13:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Weet je hoe duur die dingen zijn?
Nou, daarom dus.quote:
Ik bijna nergens. Of je krijgt van die lelijke huidkleurige dingen.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nooit slagen in dure winkels voor bh's.
Ik moet katoen hebben, want allergie voor synthetische stoffen en dan kan ik of slagen bij Livera voor 15 of 20 euro als ze de bh's hebben of bij primark.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik bijna nergens. Of je krijgt van die lelijke huidkleurige dingen.![]()
Maar ik heb er laatst gelukkig 2 gevonden die niet zijn voor vrouwen van 50+
Zeker in minthy-maten jaquote:
quote:
quote:
quote:
Zeker! Als je voor de eerste keer weer een nieuwe, stevige bh aanhebtquote:Op woensdag 9 december 2015 14:21 schreef minthy het volgende:
Het is veel geld en ik heb niet eens een dure smaak...![]()
Maar nooit meer last van m'n rug, da's ook wat waard
Nee je bent niet de enigequote:Op woensdag 9 december 2015 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker! Als je voor de eerste keer weer een nieuwe, stevige bh aanhebt![]()
![]()
En dan de hele tijd naar beneden kijken naar je tieten(of ben ik de enige die dat doet
)
Dank je!quote:Op woensdag 9 december 2015 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij bent ook niet onaardig Jimmy.
Ik wil ook wel naar jouw tieten kijken hoor.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
![]()
En dan de hele tijd naar beneden kijken naar je tieten(of ben ik de enige die dat doet
)
Dan had je vorige week maar op tijd bij Paradiso moeten zijnquote:Op woensdag 9 december 2015 14:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar jouw tieten kijken hoor.
Jup! En heel onzeker zijn omdat ze gevoelsmatig veel groter zijn en bang dat het iedereen opvaltquote:Op woensdag 9 december 2015 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
![]()
)
Als een man naar je tieten kijkt, moet je terugkijken naar z'n kruis. Houden ze zo op.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup! En heel onzeker zijn omdat ze gevoelsmatig veel groter zijn en bang dat het iedereen opvalt
Jimmy ook.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:29 schreef ChatGirl het volgende:
Inb4 Eend die zegt dat hij naar De Staat gaat.
Een slechte rug is uiteindelijk veel duurderquote:Op woensdag 9 december 2015 14:21 schreef minthy het volgende:
Het is veel geld en ik heb niet eens een dure smaak...![]()
Maar nooit meer last van m'n rug, da's ook wat waard
Dat is natuurlijk onzin!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als een man naar je tieten kijkt, moet je terugkijken naar z'n kruis. Houden ze zo op.
Zwolle kun je nog heen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:29 schreef ChatGirl het volgende:
Inb4 Eend die zegt dat hij naar De Staat gaat.
Dat is nogal een eind uit de richting. Dan kan ik beter naar Den Haag.quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Paard van Troje Den Haag staat er ook nog tussen.
Wat een dikke enkelsquote:Op woensdag 9 december 2015 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Lugubere shit!
[ afbeelding ]
3rdRock vindt dit leuk.
Hij heeft kenkels.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een dikke enkelsVeel vet.
De mensen van de twitter van de NSquote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook op een webcare afdeling werken
Haten op de NS.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mensen van de twitter van de NS
Boel lullen maar niets doen.
Ben dol op de NSquote:
Ik had ooit gevraagd waar ik mijn hond moest laten omdat de vloer in de trein steeds zo vies waren dat het een wel een vuilnisbelt was met verdachte vlekken.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou denk ik heel slecht zijn in webcare. Als mensen het weer verkloot hebben zou ik ze lekker in hun sop gaar laten koken.
Godverdegodver die billenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:51 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Raad de bijbehorende plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |