Vraag gesteld. U wordt op de hoogte gehouden van een eventueel antwoord.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou het ze eens vragen.
Dan ben ik dus echt zo lesbisch als het maar kan zijn, afgaande op de foto's waarop ik sta met andere vrouwen.
Gekke Urkers
Urk.quote:
quote:
In die spijkerbroeken iddquote:
Lees de tekst eens op de "WE" advertentiequote:Op donderdag 10 december 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraag gesteld. U wordt op de hoogte gehouden van een eventueel antwoord.
Relax.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, ik laat me weer veel te veel opfokken door die tweet
Het laat precies zien wat voor mensen het zijn.quote:
Ja, maar via de telefoon kun je niemand vertrouwen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het laat precies zien wat voor mensen het zijn.
geile reclame hequote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, ik laat me weer veel te veel opfokken door die tweet
Kijk nou uit, straks gaat wolfrolf weer choquerende plaatjes posten in de whatsapp-groepquote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks gaat wolfrolf weer choquerende plaatjes posten in de whatsapp-groep
quote:
GMTAquote:
leukequote:
Jij bent ook leukquote:
quote:
quote:
wat bedoel je?quote:Op donderdag 10 december 2015 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks gaat wolfrolf weer choquerende plaatjes posten in de whatsapp-groep
All I want for Christmas is yooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
nog niet gehoordquote:Op donderdag 10 december 2015 15:18 schreef JayHovah het volgende:
Gisteren draaide ze in de lokale Jumbo gewoon Gary Fromdeck als kerstliedje
Prachtige plaat. Ik luister niet meer, maar die is echt geniaal.quote:
Jep, een van de beste van Bowie.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtige plaat. Ik luister niet meer, maar die is echt geniaal.
Schrap de eerste helft van je zin maar.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, een van de beste van Bowie.
Ja ach ik droeg het toch niet meer.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
https://veiling.3fm.nl/het-galajurkje-van-ieniemienie
Heroes, Space oddity, Ziggy Stardust?quote:Op donderdag 10 december 2015 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schrap de eerste helft van je zin maar.
Wel ongewassen toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ach ik droeg het toch niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |