Als ze maar wat anders vat. hehehehehehehequote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs mijn nichtje van 12 vond deze niet gevat.
Neequote:Op maandag 7 december 2015 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als niets zeker is, is dan wel zeker dat niets zeker is? #diep
Nee, want dat is niet zeker.quote:Op maandag 7 december 2015 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als niets zeker is, is dan wel zeker dat niets zeker is? #diep
Maar hoe weet jij dat dan relatie mevrouw? Ging je ff windowshoppen?quote:Op maandag 7 december 2015 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op tinder zitten alleen maar lelijke losers.
naar kereltjequote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dan relatie mevrouw? Ging je ff windowshoppen?
Nee ik probeerde sgs antwoord te voorspellen en haar voor te zijn. Kwam aardig overeen met haar daadwerkelijke antwoord.quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dan relatie mevrouw? Ging je ff windowshoppen?
gewoon een terechte vraagquote:
En wat is er mis met windowshoppen? Ja lullig voor de mensen die erop zitten, maar als je het gewoon even een uurtje installeert, niks liked en daarna profiel verwijderd en deïnstalleert.quote:
Dan ben je net zo erg.quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat is er mis met windowshoppen? Ja lullig voor de mensen die erop zitten, maar als je het gewoon even een uurtje installeert, niks liked en daarna profiel verwijderd en deïnstalleert.
Ben je nu ook naakt met slechts een cowboyhoed op?quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
thx ik voeldeme net een soort sneeuw-leeuw toen ik die reactie typte
Nee, ik ben nog minder ver in mijn spiritualiteit.quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben je nu ook naakt met slechts een cowboyhoed op?
wat?quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef McNulty het volgende:
genoeg meisjes/jongens iemand hebben en toch ff op tinder lopen te snuffelen
dus doe maar niet als of het niet gebeurd SG
Bedoel je niet chai?quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef McNulty het volgende:
genoeg meisjes/jongens iemand hebben en toch ff op tinder lopen te snuffelen
dus doe maar niet als of het niet gebeurd SG
#goalsquote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog minder ver in mijn spiritualiteit.
SLS draagt een sexy lingeriequote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben je nu ook naakt met slechts een cowboyhoed op?
Nee, ik bedoelde SG.quote:
HPLC #domquote:Op maandag 7 december 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat de fuck moet ik me hierbij voorstellen?
Spongebossquote:Op maandag 7 december 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar staat die tweede S voor dan?
Nog maar 450 keerquote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dit nog aanhoren dan?
watquote:
Zo rijk ben ik nietquote:Op maandag 7 december 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
mag ik dan voor iedere keer een baht?
blowen, geen idee en overgelopen naar de blauwe kant. Hermann zal wel weer poepen zijnquote:Op maandag 7 december 2015 22:45 schreef Toto69 het volgende:
waar zijn alle deadprezjes etto's remqo's etc
RIP KLB SCquote:Op maandag 7 december 2015 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
blowen, geen idee en overgelopen naar de blauwe kant. Hermann zal wel weer poepen zijn
Leuke fotoquote:Op maandag 7 december 2015 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
RIP KLB SC
wat vind je van mn picca in us
heb gereageerdquote:Op maandag 7 december 2015 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
RIP KLB SC
wat vind je van mn picca in us
ben ik niet belangrijk genoeg om te noemen vieze gordijnlikkerquote:Op maandag 7 december 2015 22:45 schreef Toto69 het volgende:
waar zijn alle deadprezjes etto's remqo's etc
sorry mattiequote:Op maandag 7 december 2015 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik niet belangrijk genoeg om te noemen vieze gordijnlikker
allebei kwaliteit dus maakt niet uitquote:Op maandag 7 december 2015 22:54 schreef MAHL het volgende:
Zo, wat zal ik eens gaan doen... Eerst One Punch Man kijken en daarna Agents of SHIELD, of andersom?
teringquote:Op maandag 7 december 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp zit iig aan zijn vijfhonderdste uur in fallout
lolquote:Op maandag 7 december 2015 23:07 schreef HPLC het volgende:
Jezus zelfs LudoSanders was hier nog vaker
Ik had juist gezegd dat ie daarmee moest stoppen. Wordt zo wel verwarrend voor hem.quote:
Wat vind je van mijn opmerking in het homotopic van tailfox?quote:Op maandag 7 december 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
als er een topic met meeste topickills genomineerd kon worden zou deze winnen
homofoobquote:Op maandag 7 december 2015 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn opmerking in het homotopic van tailfox?
alsof ik buiten de SC komquote:Op maandag 7 december 2015 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn opmerking in het homotopic van tailfox?
niet stoer doenquote:Op maandag 7 december 2015 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
ONZ / Vanavond Fylax Friday met leuke gasten!!!!!!!!!!!
Klopt, mevrouw chai.quote:Op maandag 7 december 2015 23:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Was jij niet van plan op tijd te gaan slapen
Ok, dan ga ik slapenquote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weel je wel hoe laat het al is joh
Hihi, waarom denk je dat ik een Gesink UI hadquote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
De watjes gaan er weer van tussen hoor
Touchéquote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hihi, waarom denk je dat ik een Gesink UI had
Welterustenquote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt mannen slapen pas als de rest van de wereld opstaat
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 7 december 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga jij slapen of insinueer je dat ik geen echte man ben
Dus jij doet wat het volk wil dat je dat?quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer niet te denken, veel mensen hier hebben gezegd dat ik daar niet zo goed in ben
jaquote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Dus jij doet wat het volk wil dat je dat?
neequote:
waarschijnlijk wel, ze is niet voor niets naar The Wall gegaan. hopelijk flikkert ze gelijk Olly van die muur afquote:Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef Gedonderookaltied het volgende:
Door die bitch? Melisandra ofzo?
Ja en die andere kneus.quote:Op maandag 7 december 2015 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, ze is niet voor niets naar The Wall gegaan. hopelijk flikkert ze gelijk Olly van die muur af
je weet dat dat wch is die zich voordoet als medewerker van de ggd?quote:
gwn bernie sandersquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:32 schreef Fylax het volgende:
heb geen idee wie goede vs president zou zijn
ik zou op die kat stemmen
ja i know, kinderachtig op het niveau van pastafariansquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
er is serieus een kat die presidentskandidaat is he
zou stemmenn 10/10quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja i know, kinderachtig op het niveau van pastafarians
heb je de nieuwste aflevering ook gezien? garrison en die kerel waar jij op geilt gaan alles fixenquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
Mr Garrison die de Canadese Trump doodneukt.
Ik moet verdomme elke keer hard lachen als Caitlyn iemand overrijdt. Je ziet het elke keer aankomen, maar toch lig je in een deuk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je de nieuwste aflevering ook gezien? garrison en die kerel waar jij op geilt gaan alles fixen
moet zeggen dat ik het sws wel een leuke toevoeging vind, past wel goed bij garrisonquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik moet verdomme elke keer hard lachen als Caitlyn iemand overrijdt. Je ziet het elke keer aankomen, maar toch lig je in een deuk.
BUCKLE UP BUCKAROOS
quote:
quote:Ik zo sick ben een alles roker en een rotzooistoker
ik rook zelfs tipjes en filters.
wcpapier. en ik eet de as van jointjes en ander verbrand materiaal.
ik ben een asbak asbak asbak
er zit allemaal drugs in illuminatie!
Smoke everything!
Need no money
i find thing in the street
that's why i am from stavenissestreet 221 bitches!
JUst like debby my sis. we all did da big ass dis show with a ho and flow and all nasty words.
ik say word up. i could flip my mom the finger
leg je shagvloeitjes in een bad van poeder
wat vocht, wat poeder en laten intrekken en drogen
rook je shag erme om eet je vloei op.
security?
;Pquote:
Is dit van BTB?quote:
het begon toen hij 5 jaar was en liever een jurk aan wilde dan een broek..quote:
is toch hetzelfdequote:Op dinsdag 8 december 2015 10:11 schreef McNulty het volgende:
Maar die is koerd toch?
Nou dan weet ik het ook niet
oeiiiiiquote:
ze praatte tenminste nogquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oeiiiii
Ene keer is ze dit andere keer dat. Praat toch een hoop onzin dat figuur.
Nee ze is altijd Koerd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oeiiiii
Ene keer is ze dit andere keer dat. Praat toch een hoop onzin dat figuur.
kan ze ook niks aan doenquote:
Bedoel je Koe?quote:
Beter zo als het nu isquote:
mwaquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel je Koe?
[..]
Beter zo als het nu is
sehr gut.quote:
Had op jou moeten stemmen voor gutmensch.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef MAHL het volgende:
Vier jaar cel geëist tegen die Tarik ZEcht sneu, die jongen was gewoon in de war. Hij moet niet in de cel, hij heeft psychische hulp nodig.
Wel benieuwd wat hij nou te zeggen had.
4 jaar dwangverpleging was misschien beter jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef MAHL het volgende:
Vier jaar cel geëist tegen die Tarik ZEcht sneu, die jongen was gewoon in de war. Hij moet niet in de cel, hij heeft psychische hulp nodig.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef MAHL het volgende:
Al dickpics ontvangen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik me als vrouw meer op mijn gemak voel op dit forum.
Zal tegen jou eens 4 jaar eisen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef MAHL het volgende:
wat ga je eten?quote:
eet die van chai ze wilt dat beest toch niet meerquote:
broodjequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
eet die van chai ze wilt dat beest toch niet meer
Nah, xenofoob past beter bij me.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Had op jou moeten stemmen voor gutmensch.
hebben jullie een bedrijfskantine?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
broodje
[..]
Hier schrik ik van
Is dit waar Chai?
Ik ben vrij vandaag.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben jullie een bedrijfskantine?
lucky youquote:
Heerlijk lekker met mijzelf kletsen en mezelf aanraken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben je graag alleen dan?
niet geheel correct:quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:34 schreef xcachet het volgende:
Maria heeft zichzelf zwanger gemaakt op 8 december. Daarom.
quote:Een stel barmhartige mannen en een medewerkster van een Ierse dierenorganisatie wisten zondag een ezel, die dreigde te verdrinken door de hevige overstromingen, uit een hachelijke situatie te redden. Ze werden beloond met de beste glimlach ooit.
Hard geworden en moest een beetje druppelen van deze postquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heerlijk lekker met mijzelf kletsen en mezelf aanraken.
Hangen ze niet al dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te grote tetten man. Die gaan echt lelijk hangen. En tattoos
shit happensquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:48 schreef xcachet het volgende:
Ik ben dat nummer van Coldplay gaan waarderen
waarom?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:53 schreef xcachet het volgende:
Tattoos hebben iets lesbisch heb ik geleerd
hmm, apartquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ga je ze stoer vinden en dat is al de eerste stap om in hun agenda te komen
klinkt aannemelijkquote:
Te grote tettenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te grote tetten man. Die gaan echt lelijk hangen. En tattoos
Niet walgen van de uitgelekte foto's van Kate "Koelkast" Uptonquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Te grote tettenKlagen over hangtieten.
doe jij het nog een beetje goed bij de potlood test?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangen is de potlood test niet meer doorstaan toch
Als je op mijn leeftijd niet heel dikke tieten hebt valt er niet zoveel te hangen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe jij het nog een beetje goed bij de potlood test?
Mooiquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je op mijn leeftijd niet heel dikke tieten hebt valt er niet zoveel te hangen.
Een echte hetero kan alle mooie tieten waarderen, ongeacht de grootte.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:28 schreef MAHL het volgende:
Stiekem vind ik kleine prontje tetjes ook wel iets leuker eigenlijk
Word ik nu homo?
truequote:Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een echte hetero kan alle mooie tieten waarderen, ongeacht de grootte.
So much wisdomquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een echte hetero kan alle mooie tieten waarderen, ongeacht de grootte.
nee nee, er is gestemd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef Chloroform het volgende:
Tetten moet echt verbannen worden uit de Nederlandse taal.
mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken, moet je sowieso tegen een vangrail klappen met een koevoetquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, er is gestemd.
me ipv mijn moet verdwijnen..
Ik kom dat nooit tegen. Waar lees je dat nou, behalve misschien op de facebook van een of andere tokkie, maar daar kies je zelf voor. 'Me' in plaats van mij kan ik daarom nog wel om glimlachen, dat doet het stereotype altijd wel mooi eer aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, er is gestemd.
me ipv mijn moet verdwijnen..
en nu dus uitgeroepen tot meest irritante woord van 2015quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken, moet je sowieso tegen een vangrail klappen met een koevoet
fok zit er anders vol mee..quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kom dat nooit tegen. Waar lees je dat nou, behalve misschien op de facebook van een of andere tokkie, maar daar kies je zelf voor. 'Me' in plaats van mij kan ik daarom nog wel om glimlachen, dat doet het stereotype altijd wel mooi eer aan.
Op FOK! vind ik het wel handig om een beetje te filteren op enige vorm van intelligentie.quote:
wil je deze jongen nog inhoudelijk van advies voorzien? R&P / Vriendin heeft hivquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! vind ik het wel handig om een beetje te filteren op enige vorm van intelligentie.
En als het een irritant figuur is kun je lekker inhoudelijk volledig aan hun bijdrage voorbijgaan en ze belachelijk maken vanwege de spelfouten.
spelfauten*quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! vind ik het wel handig om een beetje te filteren op enige vorm van intelligentie.
En als het een irritant figuur is kun je lekker inhoudelijk volledig aan hun bijdrage voorbijgaan en ze belachelijk maken vanwege de spelfouten.
me idee. echt doe is normaal zulkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken, moet je sowieso tegen een vangrail klappen met een koevoet
Shit heequote:Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je deze jongen nog inhoudelijk van advies voorzien? R&P / Vriendin heeft hiv
nootjes plsquote:
R&P / Vriendin heeft hivquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Want een andere SOA oplopen is minder erg?![]()
Alhoewel, hiv is natuurlijk wel de ergste SOA die er is.
Nevermind
gewoon ontkennen dat er een probleem isquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Chloroform het volgende:
wat was het ook alweer, alle veiligheidswaarschuwingen weghalen en wachten tot het probleem zich vanzelf oplost?
wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:14 schreef xcachet het volgende:
Dan komt ineens de politie over de vloer
Ik ben boos op mijn bovenburen.quote:
nice.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben boos op mijn bovenburen.
Die hebben dat appartement gekraakt. Betalen dus niks maar wonen er wel. Hebben 4 kinderen en enorm veel geluidsoverlast. Ik zeur niet snel maar dit was wel enorm overdreven..
Ook heb ik door hun al vanaf dag 1 last van een lekkage boven mijn keuken. Dan komt de agency waarbij ik mijn appartement huur dan 'oplossen' door aan de bovenburen te vertellen dat zij het moeten oplossen. Nou hebben die geen verzekering laat staan geld. Dus dat gaat niet gebeuren.
Nou is dat kraak appartement van hun gekocht alleen kan de eigenaar hun er niet uit zetten. Iets met wetten en mag niet. Dus nu ben ik boos en gaat mijn buurmeisje (die hier ook last van heeft) de popo bellen want haar vriend is een vriend van de popo.
Ja. Best aardig mens. Maar ze mag op straat gezet worden met die kut kinderen van d'r.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
maar ondertussen zit dat hippietuig er dus wel gewoon nog..
Jaquote:
Aardigquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Best aardig mens. Maar ze mag op straat gezet worden met die kut kinderen van d'r.
Vraag mij af waarom ze ( door notabene de eigenaar) er niet uit gezet kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |