Als ze maar wat anders vat. hehehehehehehequote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs mijn nichtje van 12 vond deze niet gevat.
Neequote:Op maandag 7 december 2015 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als niets zeker is, is dan wel zeker dat niets zeker is? #diep
Nee, want dat is niet zeker.quote:Op maandag 7 december 2015 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als niets zeker is, is dan wel zeker dat niets zeker is? #diep
Maar hoe weet jij dat dan relatie mevrouw? Ging je ff windowshoppen?quote:Op maandag 7 december 2015 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op tinder zitten alleen maar lelijke losers.
naar kereltjequote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dan relatie mevrouw? Ging je ff windowshoppen?
Nee ik probeerde sgs antwoord te voorspellen en haar voor te zijn. Kwam aardig overeen met haar daadwerkelijke antwoord.quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dan relatie mevrouw? Ging je ff windowshoppen?
gewoon een terechte vraagquote:
En wat is er mis met windowshoppen? Ja lullig voor de mensen die erop zitten, maar als je het gewoon even een uurtje installeert, niks liked en daarna profiel verwijderd en deïnstalleert.quote:
Dan ben je net zo erg.quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat is er mis met windowshoppen? Ja lullig voor de mensen die erop zitten, maar als je het gewoon even een uurtje installeert, niks liked en daarna profiel verwijderd en deïnstalleert.
Ben je nu ook naakt met slechts een cowboyhoed op?quote:Op maandag 7 december 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
thx ik voeldeme net een soort sneeuw-leeuw toen ik die reactie typte
Nee, ik ben nog minder ver in mijn spiritualiteit.quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben je nu ook naakt met slechts een cowboyhoed op?
wat?quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef McNulty het volgende:
genoeg meisjes/jongens iemand hebben en toch ff op tinder lopen te snuffelen
dus doe maar niet als of het niet gebeurd SG
Bedoel je niet chai?quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef McNulty het volgende:
genoeg meisjes/jongens iemand hebben en toch ff op tinder lopen te snuffelen
dus doe maar niet als of het niet gebeurd SG
#goalsquote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog minder ver in mijn spiritualiteit.
SLS draagt een sexy lingeriequote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben je nu ook naakt met slechts een cowboyhoed op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |