Oh kut dan val ik afquote:Op maandag 7 december 2015 22:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar mijn ideale date is geen zolderkamerautist
Wel een oppervlakkig persoon.quote:Op maandag 7 december 2015 22:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar mijn ideale date is geen zolderkamerautist
ja waar is die lelijke badeendquote:Op maandag 7 december 2015 22:12 schreef McNulty het volgende:
cholo en jimmy gaan elkaar pofferts geven zo meteen
ik pak alvast de popcorn
jawel. had ik. 3 dates via gehad maar allemaal achteraf losers. tsja dat ruik je niet via een fotoquote:
soooowwwquote:Op maandag 7 december 2015 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op tinder zitten alleen maar lelijke losers.
Als je date loop je altijd het risico dat je uiteindelijk een loser date lijkt me.quote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jawel. had ik. 3 dates via gehad maar allemaal achteraf losers. tsja dat ruik je niet via een foto
inb4 verhaal over dat elke like een match werd.quote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen matches
quote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je date loop je altijd het risico dat je uiteindelijk een loser date lijkt me.
truequote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je date loop je altijd het risico dat je uiteindelijk een loser date lijkt me.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 verhaal over dat elke like een match werd.
Of dat jij de loser bent, me dunkt..quote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hey che blikquote:
Op het moment dat je zelf de loser bent is dat geen risico maar een zekerheid.quote:Op maandag 7 december 2015 22:19 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Of dat jij de loser bent, me dunkt..
Zelfs mijn nichtje van 12 vond deze niet gevat.quote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In je spiegel.
hahahahahhaaaaaaaaaaahhahahahhahahhaahahahaahahahah
mijn kak is grappigerquote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In je spiegel.
hahahahahhaaaaaaaaaaahhahahahhahahhaahahahaahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |