Hihi, waarom denk je dat ik een Gesink UI hadquote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
De watjes gaan er weer van tussen hoor
Touchéquote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hihi, waarom denk je dat ik een Gesink UI had
Welterustenquote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt mannen slapen pas als de rest van de wereld opstaat
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 7 december 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga jij slapen of insinueer je dat ik geen echte man ben
Dus jij doet wat het volk wil dat je dat?quote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer niet te denken, veel mensen hier hebben gezegd dat ik daar niet zo goed in ben
jaquote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Dus jij doet wat het volk wil dat je dat?
neequote:
waarschijnlijk wel, ze is niet voor niets naar The Wall gegaan. hopelijk flikkert ze gelijk Olly van die muur afquote:Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef Gedonderookaltied het volgende:
Door die bitch? Melisandra ofzo?
Ja en die andere kneus.quote:Op maandag 7 december 2015 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, ze is niet voor niets naar The Wall gegaan. hopelijk flikkert ze gelijk Olly van die muur af
je weet dat dat wch is die zich voordoet als medewerker van de ggd?quote:
gwn bernie sandersquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:32 schreef Fylax het volgende:
heb geen idee wie goede vs president zou zijn
ik zou op die kat stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |