is toch hetzelfdequote:Op dinsdag 8 december 2015 10:11 schreef McNulty het volgende:
Maar die is koerd toch?
Nou dan weet ik het ook niet
oeiiiiiquote:
ze praatte tenminste nogquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oeiiiii
Ene keer is ze dit andere keer dat. Praat toch een hoop onzin dat figuur.
Nee ze is altijd Koerd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oeiiiii
Ene keer is ze dit andere keer dat. Praat toch een hoop onzin dat figuur.
kan ze ook niks aan doenquote:
Bedoel je Koe?quote:
Beter zo als het nu isquote:
mwaquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel je Koe?
[..]
Beter zo als het nu is
sehr gut.quote:
Had op jou moeten stemmen voor gutmensch.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef MAHL het volgende:
Vier jaar cel geëist tegen die Tarik ZEcht sneu, die jongen was gewoon in de war. Hij moet niet in de cel, hij heeft psychische hulp nodig.
Wel benieuwd wat hij nou te zeggen had.
4 jaar dwangverpleging was misschien beter jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef MAHL het volgende:
Vier jaar cel geëist tegen die Tarik ZEcht sneu, die jongen was gewoon in de war. Hij moet niet in de cel, hij heeft psychische hulp nodig.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef MAHL het volgende:
Al dickpics ontvangen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik me als vrouw meer op mijn gemak voel op dit forum.
Zal tegen jou eens 4 jaar eisen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:13 schreef MAHL het volgende:
wat ga je eten?quote:
eet die van chai ze wilt dat beest toch niet meerquote:
broodjequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
eet die van chai ze wilt dat beest toch niet meer
Nah, xenofoob past beter bij me.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Had op jou moeten stemmen voor gutmensch.
hebben jullie een bedrijfskantine?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
broodje
[..]
Hier schrik ik van
Is dit waar Chai?
Ik ben vrij vandaag.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben jullie een bedrijfskantine?
lucky youquote:
Heerlijk lekker met mijzelf kletsen en mezelf aanraken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben je graag alleen dan?
niet geheel correct:quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:34 schreef xcachet het volgende:
Maria heeft zichzelf zwanger gemaakt op 8 december. Daarom.
quote:Een stel barmhartige mannen en een medewerkster van een Ierse dierenorganisatie wisten zondag een ezel, die dreigde te verdrinken door de hevige overstromingen, uit een hachelijke situatie te redden. Ze werden beloond met de beste glimlach ooit.
Hard geworden en moest een beetje druppelen van deze postquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heerlijk lekker met mijzelf kletsen en mezelf aanraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |