ja i know, kinderachtig op het niveau van pastafariansquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
er is serieus een kat die presidentskandidaat is he
zou stemmenn 10/10quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja i know, kinderachtig op het niveau van pastafarians
heb je de nieuwste aflevering ook gezien? garrison en die kerel waar jij op geilt gaan alles fixenquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
Mr Garrison die de Canadese Trump doodneukt.
Ik moet verdomme elke keer hard lachen als Caitlyn iemand overrijdt. Je ziet het elke keer aankomen, maar toch lig je in een deuk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je de nieuwste aflevering ook gezien? garrison en die kerel waar jij op geilt gaan alles fixen
moet zeggen dat ik het sws wel een leuke toevoeging vind, past wel goed bij garrisonquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik moet verdomme elke keer hard lachen als Caitlyn iemand overrijdt. Je ziet het elke keer aankomen, maar toch lig je in een deuk.
BUCKLE UP BUCKAROOS
quote:
quote:Ik zo sick ben een alles roker en een rotzooistoker
ik rook zelfs tipjes en filters.
wcpapier. en ik eet de as van jointjes en ander verbrand materiaal.
ik ben een asbak asbak asbak
er zit allemaal drugs in illuminatie!
Smoke everything!
Need no money
i find thing in the street
that's why i am from stavenissestreet 221 bitches!
JUst like debby my sis. we all did da big ass dis show with a ho and flow and all nasty words.
ik say word up. i could flip my mom the finger
leg je shagvloeitjes in een bad van poeder
wat vocht, wat poeder en laten intrekken en drogen
rook je shag erme om eet je vloei op.
security?
;Pquote:
Is dit van BTB?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |