Hangen ze niet al dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te grote tetten man. Die gaan echt lelijk hangen. En tattoos
shit happensquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:48 schreef xcachet het volgende:
Ik ben dat nummer van Coldplay gaan waarderen
waarom?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:53 schreef xcachet het volgende:
Tattoos hebben iets lesbisch heb ik geleerd
hmm, apartquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ga je ze stoer vinden en dat is al de eerste stap om in hun agenda te komen
klinkt aannemelijkquote:
Te grote tettenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te grote tetten man. Die gaan echt lelijk hangen. En tattoos
Niet walgen van de uitgelekte foto's van Kate "Koelkast" Uptonquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Te grote tettenKlagen over hangtieten.
doe jij het nog een beetje goed bij de potlood test?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangen is de potlood test niet meer doorstaan toch
Als je op mijn leeftijd niet heel dikke tieten hebt valt er niet zoveel te hangen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe jij het nog een beetje goed bij de potlood test?
Mooiquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je op mijn leeftijd niet heel dikke tieten hebt valt er niet zoveel te hangen.
Een echte hetero kan alle mooie tieten waarderen, ongeacht de grootte.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:28 schreef MAHL het volgende:
Stiekem vind ik kleine prontje tetjes ook wel iets leuker eigenlijk
Word ik nu homo?
truequote:Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een echte hetero kan alle mooie tieten waarderen, ongeacht de grootte.
So much wisdomquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Een echte hetero kan alle mooie tieten waarderen, ongeacht de grootte.
nee nee, er is gestemd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:39 schreef Chloroform het volgende:
Tetten moet echt verbannen worden uit de Nederlandse taal.
mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken, moet je sowieso tegen een vangrail klappen met een koevoetquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, er is gestemd.
me ipv mijn moet verdwijnen..
Ik kom dat nooit tegen. Waar lees je dat nou, behalve misschien op de facebook van een of andere tokkie, maar daar kies je zelf voor. 'Me' in plaats van mij kan ik daarom nog wel om glimlachen, dat doet het stereotype altijd wel mooi eer aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, er is gestemd.
me ipv mijn moet verdwijnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |