en nu dus uitgeroepen tot meest irritante woord van 2015quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken, moet je sowieso tegen een vangrail klappen met een koevoet
fok zit er anders vol mee..quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kom dat nooit tegen. Waar lees je dat nou, behalve misschien op de facebook van een of andere tokkie, maar daar kies je zelf voor. 'Me' in plaats van mij kan ik daarom nog wel om glimlachen, dat doet het stereotype altijd wel mooi eer aan.
Op FOK! vind ik het wel handig om een beetje te filteren op enige vorm van intelligentie.quote:
wil je deze jongen nog inhoudelijk van advies voorzien? R&P / Vriendin heeft hivquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! vind ik het wel handig om een beetje te filteren op enige vorm van intelligentie.
En als het een irritant figuur is kun je lekker inhoudelijk volledig aan hun bijdrage voorbijgaan en ze belachelijk maken vanwege de spelfouten.
spelfauten*quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! vind ik het wel handig om een beetje te filteren op enige vorm van intelligentie.
En als het een irritant figuur is kun je lekker inhoudelijk volledig aan hun bijdrage voorbijgaan en ze belachelijk maken vanwege de spelfouten.
me idee. echt doe is normaal zulkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
mensen die me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken, moet je sowieso tegen een vangrail klappen met een koevoet
Shit heequote:Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je deze jongen nog inhoudelijk van advies voorzien? R&P / Vriendin heeft hiv
nootjes plsquote:
R&P / Vriendin heeft hivquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Want een andere SOA oplopen is minder erg?![]()
Alhoewel, hiv is natuurlijk wel de ergste SOA die er is.
Nevermind
gewoon ontkennen dat er een probleem isquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Chloroform het volgende:
wat was het ook alweer, alle veiligheidswaarschuwingen weghalen en wachten tot het probleem zich vanzelf oplost?
wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:14 schreef xcachet het volgende:
Dan komt ineens de politie over de vloer
Ik ben boos op mijn bovenburen.quote:
nice.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben boos op mijn bovenburen.
Die hebben dat appartement gekraakt. Betalen dus niks maar wonen er wel. Hebben 4 kinderen en enorm veel geluidsoverlast. Ik zeur niet snel maar dit was wel enorm overdreven..
Ook heb ik door hun al vanaf dag 1 last van een lekkage boven mijn keuken. Dan komt de agency waarbij ik mijn appartement huur dan 'oplossen' door aan de bovenburen te vertellen dat zij het moeten oplossen. Nou hebben die geen verzekering laat staan geld. Dus dat gaat niet gebeuren.
Nou is dat kraak appartement van hun gekocht alleen kan de eigenaar hun er niet uit zetten. Iets met wetten en mag niet. Dus nu ben ik boos en gaat mijn buurmeisje (die hier ook last van heeft) de popo bellen want haar vriend is een vriend van de popo.
Ja. Best aardig mens. Maar ze mag op straat gezet worden met die kut kinderen van d'r.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
maar ondertussen zit dat hippietuig er dus wel gewoon nog..
Jaquote:
Aardigquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Best aardig mens. Maar ze mag op straat gezet worden met die kut kinderen van d'r.
Vraag mij af waarom ze ( door notabene de eigenaar) er niet uit gezet kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |