abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158029861
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 05-12-2015 11:53:33 ]
pi_158029875
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende: [..] Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.
Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_158029903
Ik heb ook leuke gesprekken met gasten waar het om de seks te doen is. Je bent sowieso geen relatiemateriaal, dus je bent per definitie voor een beetje chillen en intimiteit/seks. Als jij dat fijn vindt (ja toch) is er niks aan de hand, maar ontkennen kan je het niet. Er zijn inderdaad vrouwen die alleen maar seks willen, tof ook als je dat wil en je het uitvoert *O*
pi_158029914
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)
Het is ook logisch dat je op uiterlijk afgaat ^O^
pi_158029939
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb ook leuke gesprekken met gasten waar het om de seks te doen is. Je bent sowieso geen relatiemateriaal, dus je bent per definitie voor een beetje chillen en intimiteit/seks. Als jij dat fijn vindt (ja toch) is er niks aan de hand, maar ontkennen kan je het niet. Er zijn inderdaad vrouwen die alleen maar seks willen, tof ook als je dat wil en je het uitvoert *O*
Zoals ik al zeg in jouw wereld. Mijn waarheid is anders. Relaties hoeven voor mij niet binnen het vormgegeven kader van de maatschappij te passen. Fijn als jij daar wel van houd, maar niet iedereen is zo.
pi_158029943
quote:
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:39 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hoe kan het anders zijn? Je bent geen relatiemateriaal, de meeste gasten hebben vrienden voor een leuke tijd en dus dates met iemand met een open relatie voor seks en een beetje chillen.

Lijkt mij wel easy daten met open relatie btw :P Geen verwachtingen of gezeik, gewoon seks.
Wat een vreemd beeld van open relaties heb jij? Wie heeft je dit wijsgemaakt? :?

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:42 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat je in de praktijk gewoon niet aantrekkelijk bent, maar dat je denkt van wel. Als al ke foto's kut zijn... :9
Nonsens! :D
pi_158029959
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

ik heb gewoon geen foto. Dan moeten ze wel lezen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158030014
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:54 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Wat een vreemd beeld van open relaties heb jij? Wie heeft je dit wijsgemaakt? :?

[..]

Nonsens! :D
Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijn :P Gaat om af en toe leuke tijd, aandacht en seks.
pi_158030031
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan zou ik juist al helemaal niks lezen, toch gek geen foto zou ik denken.
pi_158030045
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijn :P Gaat om af en toe leuke tijd, aandacht en seks.
Ja maar hierbij neem je dus aan dat al die mannen exact zo denken als jij nu zegt. Leer mij die wijsheid vinden ^O^
pi_158030067
quote:

[..]

toch apart dat hele volkstammen het anders doen. Ik heb heel leuke serieuze relaties
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158030076
Geen of 1 foto hebben gaat meteen naar links.

De hele verhalen hoe en wat hij denkt over het leven en hoe hij ervoor staat, ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 12:03:44 ]
pi_158030078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:59 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dan zou ik juist al helemaal niks lezen, toch gek geen foto zou ik denken.
prima. Blijven genoeg mensen over die mijn woorden intendant vinden
Ik snap ook niet wat er 'gek' aan is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158030097
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
Geen of 1 foto hebben gaat meteen naar links.

De hele verhalen hoe en wat hij denkt over het leven en hoe hij ervoor staat, ook.
Hahaha precies bij die hele verhalen dan weet je zeker dat je een kneus voor je hebt.

En terwijl ik dit typ denk ik waarom ben ik zo :')
pi_158030107
quote:

[..]

Jij bent niet van de nuances he? Want mannen kunnen naast seks ook voor het gezelschap van een vrouw gaan. Ik kan me voorstellen dat het in jouw situatie anders is, maar gelukkig komt dat weinig voor.

[ Bericht 43% gewijzigd door Re op 05-12-2015 13:02:32 ]
pi_158030134
Ok ik ben even weg hier voor ik dadelijk zelf een ban aan m'n broek heb hangen :W
pi_158030147
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

prima. Blijven genoeg mensen over die mijn woorden intendant vinden
Ik snap ook niet wat er 'gek' aan is
Uiterlijk is belangrijk, dus vandaar dat ik geen foto raar vind. Dan denk ik dat iemand iets te verbergen heeft, lelijk is, niet positief.
pi_158030215
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:08 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Uiterlijk is belangrijk, dus vandaar dat ik geen foto raar vind. Dan denk ik dat iemand iets te verbergen heeft, lelijk is, niet positief.
dat is echt heel negatieve aanname

Ja uiterlijk is belangrijk. Als ik een paar berichtjes met iemand uit heb gewisseld stuur ik ook graag een foto. Maar voor mij weegt innerlijk echt zwaarder. Ik merk dat ik echt vooral op uiterlijk word beoordeeld als ik daar een foto zet en dat wil ik niet.
Iemand die zo valt over het gebrek aan foto is dus waarschijnlijk ook niet mijn type dus jammer dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:20:42 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158030294
quote:

[..]

Het is ook logisch dat je op uiterlijk afgaat ^O^
Uiterlijk is maar een deel van hoe iemand is en is onderhevig aan trends/tijdsverloop. Kijk maar eens oude foto's van jezelf terug en naar hoe je nu bent, wat is beter? Uiterlijk is voor mij zeker belangrijk, maar ik vind humor en inhoud net zo belangrijk. Tenzij je alleen seks zoekt natuurlijk...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158030314
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja uiterlijk is belangrijk. Als ik een paar berichtjes met iemand uit heb gewisseld stuur ik ook graag een foto. Maar voor mij weegt innerlijk echt zwaarder. Ik merk dat ik echt vooral op uiterlijk word beoordeeld als ik daar een foto zet en dat wil ik niet.
Iemand die zo valt over het gebrek aan foto is dus waarschijnlijk ook niet mijn type dus jammer dan
Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetje :@
pi_158030371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetje :@
mijn doel is mannen zoals jij er mee te weren dus dat werkt prima :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158030465
quote:

[..]

Blij dat we niet allemaal hersenloze dieren zijn dan.
pi_158030473
quote:

[..]

:')
pi_158030501
Is dit nu het mannen willen alleen maar seks en vrouwen die met hun uiterlijk bezig zijn hebben iets te verbergen topic?
pi_158030561
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Is dit nu het mannen willen alleen maar seks en vrouwen die met hun uiterlijk bezig zijn hebben iets te verbergen topic?
Kan je niet wegblijven? Het was net zo leuk hier.
pi_158030628
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mijn doel is mannen zoals jij er mee te weren dus dat werkt prima :D
Nou ja leven en laten leven, iedereen moet maar lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft, doet me wel een beetje denken aan de puberdochter van mijn vriendin, 16 jaar oud, een iq van 65 (ja dat bestaat) en die ziet er nog goed uit ook, heeft ieder weekend wel een date door de vele leuke gesprekjes en de aandacht en vervolgens ook seks....ze heeft haar al twee keer uit Turkije op kunnen halen en heeft nu via de rechter afgedwongen dat ze in ieder geval aan de prikpil is want ze heeft het verstandelijk vermogen van een driejarige :{
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:52:29 #27
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158030650
Ongeacht of uiterlijk en foto's enerzijds of innerlijk en profielbeschrijving anderzijds belangrijker zijn, vind ik het nepgehalte op datingsites belangrijker. Want zelfs op OkCupid zitten veel nepprofielen.
Ik val in herhaling want ik heb het al eens eerder aangehaald, maar zou het niet beter zijn als mensen foto's met een sign uploaden? Natuurlijk kan je dan met photoshop alsnog aan de slag, maar de kans dat iemand dan aan de haal gaat met je foto is dan al geringer. Dit laatste geldt meer voor vrouwen die er knap uitzien en waarvan foto's mogelijk zonder medeweten elders op internet komen te staan. Want een extra belemmering is dat ik nu niet 100% weet of ik daadwerkelijk tegen de vrouw praat zoals afgebeeld staat of tegen een oude man die het veinst. Misschien is een vine fimpje nog beter, of bestaat er zoiets als videoshoppen? Nouja, ik denk dat daardoor de kans nog lager wordt.
quote:
0s.gif
[quote]3s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:
Voor mensen die hier verder in geïnteresseerd zijn: http://blog.okcupid.com/index.php/we-experiment-on-human-beings/

[ Bericht 20% gewijzigd door Re op 05-12-2015 13:00:09 (hou toch op met je queeste ) ]
pi_158030806
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:52 schreef Zeikbeer het volgende:
Ongeacht of uiterlijk en foto's enerzijds of innerlijk en profielbeschrijving anderzijds belangrijker zijn, vind ik het nepgehalte op datingsites belangrijker. Want zelfs op OkCupid zitten veel nepprofielen.
Ik val in herhaling want ik heb het al eens eerder aangehaald, maar zou het niet beter zijn als mensen foto's met een sign uploaden? Natuurlijk kan je dan met photoshop alsnog aan de slag, maar de kans dat iemand dan aan de haal gaat met je foto is dan al geringer. Dit laatste geldt meer voor vrouwen die er knap uitzien en waarvan foto's mogelijk zonder medeweten elders op internet komen te staan. Want een extra belemmering is dat ik nu niet 100% weet of ik daadwerkelijk tegen de vrouw praat zoals afgebeeld staat of tegen een oude man die het veinst. Misschien is een vine fimpje nog beter, of bestaat er zoiets als videoshoppen? Nouja, ik denk dat daardoor de kans nog lager wordt.

[..]

Voor mensen die hier verder in geïnteresseerd zijn: http://blog.okcupid.com/index.php/we-experiment-on-human-beings/
Wat een autistisch gewauwel zeg, Pfff :P moeilijk gedoe. Je moet gewoon snel afspreken want dan weet je genoeg
pi_158030826
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Wie heeft dat eerste en überhaupt laatste ooit gezegd? Begrijpend lezen is moeilijk. ^O^
pi_158030842
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nou ja leven en laten leven, iedereen moet maar lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft, doet me wel een beetje denken aan de puberdochter van mijn vriendin, 16 jaar oud, een iq van 65 (ja dat bestaat) en die ziet er nog goed uit ook, heeft ieder weekend wel een date door de vele leuke gesprekjes en de aandacht en vervolgens ook seks....ze heeft haar al twee keer uit Turkije op kunnen halen en heeft nu via de rechter afgedwongen dat ze in ieder geval aan de prikpil is want ze heeft het verstandelijk vermogen van een driejarige :{
Iemand met een iq van 65 heeft ook de uitstraling van iemand met een iq van 65 zeg maar.. Het is maar waar je op valt dus :'(
pi_158030869
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:20 schreef yats het volgende:

[..]

Uiterlijk is maar een deel van hoe iemand is en is onderhevig aan trends/tijdsverloop. Kijk maar eens oude foto's van jezelf terug en naar hoe je nu bent, wat is beter? Uiterlijk is voor mij zeker belangrijk, maar ik vind humor en inhoud net zo belangrijk. Tenzij je alleen seks zoekt natuurlijk...
Ik vind uiterlijk heel zwaar wegen, voor een relatie al helemaal. Maar gelukkig kan iedereen zelf bepalen wat we belangrijk vinden! :)
pi_158030902
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:04 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Iemand met een iq van 65 heeft ook de uitstraling van iemand met een iq van 65 zeg maar.. Het is maar waar je op valt dus :'(
Tja mijn idee maar goed die hordes jongens en mannen hebben dan weer een iq van 80 uiteraard, die maakt het echt niet zoveel uit dat ze niet eens tot tien kan tellen ;)
  zaterdag 5 december 2015 @ 13:17:29 #33
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158031016
Nou, mijn date van gisteravond is uiteindelijk bijna 12 uur lang hier geweest en tegen zonsopgang pas vertrokken. We spreken in principe morgen weer af, nog even afstemmen hoe en wat.

Dit zou weleens een blijvertje kunnen zijn O+
pi_158031061
Vroeger vond ik het belangenrijker dat een vrouw er goed uitzag, hoe groter de tieten hoe beter zeg maar. Tegenwoordig ga ik meer voor inhoud, sterker nog als ik al zie dat er tig fotos op een profiel staan haak ik al af omdat het wel weer zo'n ijdeltuit zal zijn. Overigens moet het er wel allemaal een beetje verzorgt uitzien.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158031139
Haha, hele discuss gemist. Maar ga met Fripsel mee. Ik date in een open relatie ook niet alleen voor seks. Komt veel meer bij kijken en iedereen deelt dat weer anders in.
pi_158031253
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan vind ik het geen foto-idee niet zo vreemd. Zijn er veel mensen die dan tegen jou beginnen praten of begin je zelf een gesprek tegen iemand?

Ik had op tinder ook eens zo iemand en we hadden een leuk (en lang) gesprek voordat hij zijn foto wou tonen. Jammer genoeg totaal mijn type niet. Ik vond daten wat overbodig... :X
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_158031618
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Dan vind ik het geen foto-idee niet zo vreemd. Zijn er veel mensen die dan tegen jou beginnen praten of begin je zelf een gesprek tegen iemand?

Ik had op tinder ook eens zo iemand en we hadden een leuk (en lang) gesprek voordat hij zijn foto wou tonen. Jammer genoeg totaal mijn type niet. Ik vond daten wat overbodig... :X
Te lelijk?
  zaterdag 5 december 2015 @ 13:57:19 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158031771
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:17 schreef Morphisor het volgende:
Nou, mijn date van gisteravond is uiteindelijk bijna 12 uur lang hier geweest en tegen zonsopgang pas vertrokken. We spreken in principe morgen weer af, nog even afstemmen hoe en wat.

Dit zou weleens een blijvertje kunnen zijn O+
Leuk dat je hier je date-ervaring deelt! Net als Barbusse. Zouden meer mensen moeten doen!
Heb je het andere date-contact al afgekapt? Hoe ging dat? Lijkt me lastig als twee mensen je tegelijk even leuk vinden.

En voor Barbusse, als je nog meeleest: vertel eens, hoe was het?

Qua discussie:
De ergste profielfoto's van mannen zijn die met een versgevangen karper :')
Hoe knap ook de kop, die gladde vis verpest alles ;(

En hand op de rug leggen ook al PUA? Come on.. Ik kan er echt niet goed tegen als een man geen enkele fysieke toenadering zoekt maar wel duidelijk wil. Dan ga ik zelf wel aan zijn arm hangen ofzo. Niks PUA aan, gewoon intimiteit vergroten. Je wil uiteindelijk toch een stap verder.
pi_158031789
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Subpoena het volgende:

[..]

ik denk dat ik meer gesprekken begin dan andersom maar het gebeurt zeker allebei
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:03:25 #40
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158031910
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:57 schreef eefje801 het volgende:
De ergste profielfoto's van mannen zijn die met een versgevangen karper
Hoe knap ook de kop, die gladde vis verpest alles
Misschien kan hij wel goed koken en maakt hij speciaal voor jou een menu met die vers gevangen karper.
pi_158031940
quote:

[..]

Leuk dat je hier je date-ervaring deelt! Net als Barbusse. Zouden meer mensen moeten doen!
Heb je het andere date-contact al afgekapt? Hoe ging dat? Lijkt me lastig als twee mensen je tegelijk even leuk vinden.

Qua discussie:

En hand op de rug leggen ook al PUA? Come on.. Ik kan er echt niet goed tegen als een man geen enkele fysieke toenadering zoekt maar wel duidelijk wil. Dan ga ik zelf wel aan zijn arm hangen ofzo. Niks PUA aan, gewoon intimiteit vergroten. Je wil uiteindelijk toch een stap verder.
Eindelijk erkenning O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:15:03 #42
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158032153
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:03 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Misschien kan hij wel goed koken en maakt hij speciaal voor jou een menu met die vers gevangen karper.
Een foto met een snijplank, scherp mes, verse groente en een moot vis is ook prima :)
pi_158032242
quote:

[..]

Qua discussie:

Als je het verschil tussen gewoon lichamelijk contact en geherderd worden als een fucking schaap je niets zegt dan ben je nog nooit echt door een PUA benaderd

Nogmaals: ik vind fysiek contact ook belangrijk op een date. Er zit allee echt heel veel verschil in de manier waarop
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158032358
quote:

[..]

"So, your picture is worth that fabled thousand words, but your actual words are worth…almost nothing."

Exact die blogpost bedoelde ik.
pi_158032419
Ik zit te twijfelen trouwens... Maandag hebben we company Christmas party. Altijd wel een classy feestje, smoking en avondjurk en zo (who am I kidding, open bar en het ontaard altijd in een zuipfeest :') ). Dit jaar is het voor het eerst dat men een plus one mee mag nemen. Zal ik haar meevragen? Aangezien men onder plus one iemand verstaat waar je een echt serieuze relatie mee hebt, zomaar een zuipmaatje meenemen bijvoorbeeld kan niet.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158032459
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit te twijfelen trouwens... Maandag hebben we company Christmas party. Altijd wel een classy feestje, smoking en avondjurk en zo (who am I kidding, open bar en het ontaard altijd in een zuipfeest :') ). Dit jaar is het voor het eerst dat men een plus one mee mag nemen. Zal ik haar meevragen? Aangezien men onder plus one iemand verstaat waar je een echt serieuze relatie mee hebt, zomaar een zuipmaatje meenemen bijvoorbeeld kan niet.
Vind jij haar al een serieuze partner?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158032509
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vind jij haar al een serieuze partner?
Eigenlijk nog niet echt :@ Maar haar meevragen geeft wel een intentie tot af, niet?
pi_158032517
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk neem je haar mee wie rijd er anders terug? :9~
pi_158032532
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef Moro het volgende:

[..]

Tuurlijk neem je haar mee wie rijd er anders terug? :9~
De taxichauffeur geregeld door het bedrijf natuurlijk.
pi_158032574
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Eigenlijk nog niet echt :@ Maar haar meevragen geeft wel een intentie tot af, niet?
Daarom :P
Ik zou dan eerst bedenken hoe ik dat zie/zou willen en denk dat het bij haar aan gaat komen voor ik het zou vragen

los van het feit dat jij misschien wel wil dat zij een serieuze partner gaat zijn in de toekomst kun je natuurlijk ook te snel gaan met dat soort dingen bij sommige vrouwen. Dat moet je toch echt zelf inschatten denk ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158032649
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daarom :P
Ik zou dan eerst bedenken hoe ik dat zie/zou willen en denk dat het bij haar aan gaat komen voor ik het zou vragen

los van het feit dat jij misschien wel wil dat zij een serieuze partner gaat zijn in de toekomst kun je natuurlijk ook te snel gaan met dat soort dingen bij sommige vrouwen. Dat moet je toch echt zelf inschatten denk ik
Merde :') Ik ben zo niet goed in dit soort shit he? ;(
pi_158032703
Ach van je fouten leer je, je kan hooguit doen wat je het beste lijkt
pi_158032778
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:36 schreef Moro het volgende:
Ja maar ik zou eerder zeggen bij twijfel niet doen
Niemand kan je kwalijk nemen dat je iemand niet mee neemt naar iets dat voor partners is als je 4 dates hebt gehad
Maar andersom kan het denk ik makkelijker fout gaan, dat je te veel te snel wil

Maar ik denk dat je een date daarin best in kan schatten? Een vriendin kreeg na 1 date een keer bloemen thuis bezorgd. Ik zat echt van wtf! En zij smolt van haar stoel dus die kerel zat spot on :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:45:50 #54
416020 K44S
The bearded man
pi_158032887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Niemand kan je kwalijk nemen dat je iemand niet mee neemt naar iets dat voor partners is als je 4 dates hebt gehad

Maar ik denk dat je een date daarin best in kan schatten? Een vriendin kreeg na 1 date een keer bloemen thuis bezorgd. Ik zat echt van wtf! En zij smolt van haar stoel dus die kerel zat spot on :P
Zit over te piekeren om te kopen. Kan ik dus het beste doen. Nu maar hopen dat morgen er een winkeltje open is om een leuk maar simpel dingetje te kopen :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158032911
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:36 schreef Moro het volgende:
Fouten heb ik al zat gemaakt, gelukkig nog niet met haar :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ja, dat is het dus. Zo goed ken ik haar nog niet he? :@
pi_158032929
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Beter dan dat wij haar kennen ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158033034
quote:

[..]

[..]

Als je je eigen struggles hiermee even buiten beschouwing laat, hoe denk je dat ze het zal ontvangen? Je hebt ondertussen vast wel een beetje een idee of ze dit op prijs kan stellen of dat ze er direct vandoor gaat.
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:53:09 #58
416020 K44S
The bearded man
pi_158033066
quote:

[..]

[..]

Ik zou het gewoon doen, merk je snel genoeg of zij het kan waarderen of niet.
pi_158033080
quote:

[..]

[..]

Het gaat niet altijd om de fouten die je maakt, maar vaak hoe je met de consequenties er van omgaat. Ik zou haar ook niet meenemen hoor daar niet van buurvrouw blijft ook gewoon mooi thuis bij de kerstborrel.
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:55:23 #60
416020 K44S
The bearded man
pi_158033126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:53 schreef Moro het volgende:

[..]

Het gaat niet altijd om de fouten die je maakt, maar vaak hoe je met de consequenties er van omgaat. Ik zou haar ook niet meenemen hoor daar niet van buurvrouw blijft ook gewoon mooi thuis bij de kerstborrel.
Dus jij neemt je vriendin niet mee naar een kerstborrel?
pi_158033181
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:55 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus jij neemt je vriendin niet mee naar een kerstborrel?
Ik zou het nog geen vriendin noemen..hebben 1x in een soort van opwelling in bed gelegen.
pi_158033293
Hmmm... Doe het toch maar niet. Ze is zo'n liefhebber van wild feesten en zo, ze zit liever met een glas wijn in een rustige bar ipv een nachtclub bijvoorbeeld. En ook al zal het aan het begin een stijlvol galadiner zijn, het ontaard daarna wel gewoon in een zuipfestijn. Daarnaast, indien 50% een plus one meeneemt, dan spreken we al snel over ruim 600+ mensen, dus niet echt rustig te noemen :P

Jammer, had haar graag gezien in avondjurk :@
pi_158033329
Dat is ook nog een dingetje. Niet iedereen heeft een avondjurk en je wil niet iemand verplichten tot zoiets aanschaffen of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158033356
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:05 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm... Doe het toch maar niet. Ze is zo'n liefhebber van wild feesten en zo, ze zit liever met een glas wijn in een rustige bar ipv een nachtclub bijvoorbeeld. En ook al zal het aan het begin een stijlvol galadiner zijn, het ontaard daarna wel gewoon in een zuipfestijn. Daarnaast, indien 50% een plus one meeneemt, dan spreken we al snel over ruim 600+ mensen, dus niet echt rustig te noemen :P

Jammer, had haar graag gezien in avondjurk :@
Je bent veel te voorzichtig zeg :P
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:07:58 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158033361
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als je het verschil tussen gewoon lichamelijk contact en geherderd worden als een fucking schaap je niets zegt dan ben je nog nooit echt door een PUA benaderd

Nogmaals: ik vind fysiek contact ook belangrijk op een date. Er zit allee echt heel veel verschil in de manier waarop
Oh jawel hoor, vond het nogal lachwekkend die methode. Ze hebben het gewoon afgekeken van hoe "normale mensen" het doen en slaan er een slaatje uit door mensen die er moeite mee hebben of zichzelf dat hebben wijsgemaakt te "helpen".

Het is meer dat ik wat je zei nogal wantrouwend vond over komen. Je bent er toch zelf bij wat er gebeurt? Er zal vast wel eens iemand zijn met een verborgen agenda maar meestal is zoiets wel vrij snel duidelijk imo. Het onnatuurlijke aanraken is ook totaal niet sexy vind ik.
pi_158033375
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is ook nog een dingetje. Niet iedereen heeft een avondjurk en je wil niet iemand verplichten tot zoiets aanschaffen of zo
Die heeft ze, ik heb een aantal in haar kast zien hangen B-)
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:09:05 #67
416020 K44S
The bearded man
pi_158033386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:58 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik zou het nog geen vriendin noemen..hebben 1x in een soort van opwelling in bed gelegen.
Dan zou ik het ook nog niet doen.
pi_158033390
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:07 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Je bent veel te voorzichtig zeg :P
Hoezo? Is het raar dat ik dingen niet overhaast wil doen?
pi_158033403
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoezo? Is het raar dat ik dingen niet overhaast wil doen?
Nee maar dat je zoveel nadenkt. Ik snap dat nooit dat mensen dat doen, overdenken. Doe gewoon wat goed volt.
pi_158033443
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:10 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Nee maar dat je zoveel nadenkt. Ik snap dat nooit dat mensen dat doen, overdenken. Doe gewoon wat goed volt.
Als je dit al overdenken vind, een paar posts met een vraag erin en een besluit, dan overdrijf je een beetje imho :P
pi_158033461
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als je dit al overdenken vind, een paar posts met een vraag erin en een besluit, dan overdrijf je een beetje imho :P
Ja wel over zoiets simpels, vind dat juist overdreven maar ik doe ooo gewoon lekker waar ik zin in heb en wat ik voel :)
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:16:29 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158033528
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Kan je niet wegblijven? Het was net zo leuk hier.
Ik kan me bij veel users voorstellen dat je dat zegt, maar niet bij fripsel eigenlijk. Daar lees ik veel liever posts van dan al dat geneuzel over het niet kunnen vinden van een date of de discussie hoe oppervlakkig mannen dan wel vrouwen zijn (doorstrepen wat op jou van toepassing is). Uiteindelijk zoeken we allemaal liefde, alleen hoe, wat, hoeveel en waar verschilt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:18:13 #73
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158033562
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik vind uiterlijk heel zwaar wegen, voor een relatie al helemaal. Maar gelukkig kan iedereen zelf bepalen wat we belangrijk vinden! :)
Dan snap ik wel waarom je eerder klaagde dat je alleen bepaalde mannen aantrekt...
pi_158033577
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:13 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ja wel over zoiets simpels, vind dat juist overdreven maar ik doe ooo gewoon lekker waar ik zin in heb en wat ik voel :)
Well excuse me for thinking about the consequences when it comes to asking a girl that I really like out to a kinda specific event :')
pi_158034029
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:18 schreef yats het volgende:

[..]

Dan snap ik wel waarom je eerder klaagde dat je alleen bepaalde mannen aantrekt...
Dit is echt een onterechte reactie en enorm hypocriet Yats. Net alsof jij niet naar uiterlijk kijkt. Iedereen heeft een verschillende mening over wat knap is en wat niet. Uiterlijk is voor iedereen belangrijk. Je gaat toch niet op date met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Als je je niet aangetrokken voelt houdt het al snel op denk ik.

Karakter kan een man nog knapper maken of enorm lelijk maar dan heb je wel al naar het uiterlijk gekeken.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:58:05 #76
416020 K44S
The bearded man
pi_158034250
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:43 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dit is echt een onterechte reactie en enorm hypocriet Yats. Net alsof jij niet naar uiterlijk kijkt. Iedereen heeft een verschillende mening over wat knap is en wat niet. Uiterlijk is voor iedereen belangrijk. Je gaat toch niet op date met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Als je je niet aangetrokken voelt houdt het al snel op denk ik.

Karakter kan een man nog knapper maken of enorm lelijk maar dan heb je wel al naar het uiterlijk gekeken.
Zoals Theo maassen ooit in z'n show zei:"je moet er wel naast kunnen lopen"
pi_158034373
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef K44S het volgende:

[..]

Zoals Theo maassen ooit in z'n show zei:"je moet er wel naast kunnen lopen"
Je moet het er wel op kunnen.
pi_158034528
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:16 schreef yats het volgende:

[..]

Ik kan me bij veel users voorstellen dat je dat zegt, maar niet bij fripsel eigenlijk. Daar lees ik veel liever posts van dan al dat geneuzel over het niet kunnen vinden van een date of de discussie hoe oppervlakkig mannen dan wel vrouwen zijn (doorstrepen wat op jou van toepassing is). Uiteindelijk zoeken we allemaal liefde, alleen hoe, wat, hoeveel en waar verschilt.
Het was vooral inspelen op wat ze eerder zei, dat ze wegbleef ter voorkoming van een ban. ;)
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:22:14 #79
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158034666
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Bij de eerste indruk weegt uiterlijk zwaar voor mij. Dit is voor mij een indicatie of er aantrekkingskracht is of dat deze moet groeien of dat er geen aantrekkingskracht is. Wanneer ik besluit om te gaan daten, dan kijk ik meer naar het karakter. Dan let ik op zaken zoals betrouwbaarheid en humor.
pi_158035234
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan zul je wel knallen op datingsites _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158035594
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:16 schreef yats het volgende:

[..]

Is een Fripsel niets voor jou eigenlijk? Die lopen er best veel rond, mijn beide neefjes hebben er ook een kloon van, ik bedoel eigenlijk daten met een vrouw in een open relatie?
pi_158035617
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of ze lezen gewoon mijn profiel? Ik krijg serieus heel leuke en inhoudelijke reacties over wat ik lees of mijn studie of zo
Van leuke en interessante mannen

Ik snap dat mijn aanpak niet conventioneel is maar het werkt prima. Dates zat met leuke mensen
En ik hoef niet elke dag mijn Inbox te legen omdat weer iemand alleen 'hoi' stuurt of sexytime wil maken vanuit dubai
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158035649
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

SPOILER
Dat laatste.
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:12:49 #84
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158035740
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Well excuse me for thinking about the consequences when it comes to asking a girl that I really like out to a kinda specific event :')
Is gewoon onzekerheid. Bang om wat fout te doen in plaats van jezelf te zijn en doen en vragen wat jij wil.

Vraag haar gewoon als je dat graag wil, als ze niet kan of wil, jammer toch maar geen probleem. Ga je die dag erop wat leuks doen met haar.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158035875
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Is gewoon onzekerheid. Bang om wat fout te doen in plaats van jezelf te zijn en doen en vragen wat jij wil.

Vraag haar gewoon als je dat graag wil, als ze niet kan of wil, jammer toch maar geen probleem. Ga je die dag erop wat leuks doen met haar.
Nee, jullie zoeken er meer achter dan er daadwerkelijk is.
pi_158036004
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

of ze lezen gewoon mijn profiel? Ik krijg serieus heel leuke en inhoudelijke reacties over wat ik lees of mijn studie of zo

Ik snap dat mijn aanpak niet conventioneel is maar het werkt prima. Dates zat met leuke mensen
En ik hoef niet elke dag mijn Inbox te legen omdat weer iemand alleen 'hoi' stuurt of sexytime wil maken vanuit dubai
Verander je profiel eens van 'V' naar 'M' en verbaas je :D
pi_158036022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat doen ze hier nooit :N
pi_158036309
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat laatste.
SPOILER
pi_158036363
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Snap je punt, Barb. Beetje aftasten nog, zeker als een +1 naar dat evenement gezien wordt als serieuze partner. Ongetwijfeld zou ze vragen gaan krijgen over hoe lang jullie elkaar al kennen, hoe serieus het is etc..
pi_158036477
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Snap je punt, Barb. Beetje aftasten nog, zeker als een +1 naar dat evenement gezien wordt als serieuze partner. Ongetwijfeld zou ze vragen gaan krijgen over hoe lang jullie elkaar al kennen, hoe serieus het is etc..
Precies dat dus. En ik heb ook geen zin in die vragen. Uitgezonderd een paar vrienden weet helemaal niemand van haar, m'n collega's zouden wel opkijken als ik daar opeens met iemand aan m'n arm aan kom zetten. :P
pi_158036511
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies dat dus. En ik heb ook geen zin in die vragen. Uitgezonderd een paar vrienden weet helemaal niemand van haar, m'n collega's zouden wel opkijken als ik daar opeens met iemand aan m'n arm aan kom zetten. :P
En hoe meer de collega's drinken, hoe irritanter de vragen worden.

"Wanneer gaan jullie samenwonen?", "Is er al een datum geprikt?". Zou zelf ook zulke kutvragen gaan stellen onder de invloed van. :')
pi_158036567
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En hoe meer de collega's drinken, hoe irritanter de vragen worden.

"Wanneer gaan jullie samenwonen?", "Is er al een datum geprikt?". Zou zelf ook zulke kutvragen gaan stellen onder de invloed van. :')

Ik zie ons daar al staan....

Nee, we houden het nog maar even bij daten :P
pi_158036624
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zie ons daar al staan....

[ afbeelding ]

Nee, we houden het nog maar even bij daten :P
_O-

Hoeft ze je ook niet helemaal lam naar huis te dragen. Win-win-win situaties hier.
pi_158037622
Ook maar op Lovoo. Soort Blendr/Badoo maar dan hipper. Wel weer credits en veel dezelfde profielen.. Maar ja kansen spreiden ;)
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:34:00 #95
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158037708
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Verander je profiel eens van 'V' naar 'M' en verbaas je :D
Maakt geen fuck uit. Net weer een weekje Tinder. Loop al richting de 100 matches.

Ben gewoon een leukerd en dat straal ik uit :)

#ikshineharderdandezon
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158037728
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maakt geen fuck uit. Net weer een weekje Tinder. Loop al richting de 100 matches.

#ikshineharderdandezon
Als je vrouw was had je er 1000 :{w
pi_158037731
quote:

[..]

#ikshineharderdandezon
En wordt er nog geneukt met al die matches?
pi_158037748
quote:

[..]

#ikshineharderdandezon
Lekker hoor. Twee jaar geleden was Tinder wel zoveel beter
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158037759
Lovoo is compleet gratis voor vrouwen, mannen uiteraard weer eens niet :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:37:03 #100
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158037767
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je vrouw was had je er 1000 :{w
Lijkt me nog lastiger eigenlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En wordt er nog geneukt met al die matches?
Nee, ik bemin.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lekker hoor. Twee jaar geleden was Tinder wel zoveel beter
Ach, ben allang blij dat de bots volledig weg zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158037776
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:36 schreef Deezertje het volgende:
Lovoo is compleet gratis voor vrouwen, mannen uiteraard weer eens niet :')
Bijna alle apps zijn gratis voor vrouwen. Marktwerking, net als gratis toegang tot clubs voor vrouwen.
pi_158037833
Het valt me op dat zoveel mensen hier vrijwel volledig afhankelijk van dating sites en apps zijn om een date te regelen. Is op iemand afstappen teveel gevraagd tegenwoordig?
pi_158037857
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:40 schreef Barbusse het volgende:
Het valt me op dat zoveel mensen hier vrijwel volledig afhankelijk van dating sites en apps zijn om een date te regelen. Is op iemand afstappen teveel gevraagd tegenwoordig?
Ja we zijn allemaal autisten
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158037861
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bijna alle apps zijn gratis voor vrouwen. Marktwerking, net als gratis toegang tot clubs voor vrouwen.
En wij mannen mogen vrouwen nooit op een voetstuk plaatsen :') kromme wereld. Daarmee geef je dus aan dat vrouwen belangrijker zijn.
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:42:27 #105
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158037863
quote:
Moet je wel mensen tegenkomen hè. Online is in dat opzicht een stuk makkelijker.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158037875
quote:
Dat heb ik bepaalde figuren hier al honderden keren duidelijk proberen te maken. Waarom die obsessie voor apps en sites?
pi_158037884
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wij mannen mogen vrouwen nooit op een voetstuk plaatsen :') kromme wereld. Daarmee geef je dus aan dat vrouwen belangrijker zijn.
Ik zou me er niet zo druk om maken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158037906
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon een feit dat er meer mannen naar dat soort apps reiken dan vrouwen. Om er voor te zorgen dat de verhoudingen niet helemaal kwijt zijn kan je meer vrouwen aantrekken door de app gratis te maken.
pi_158037915
quote:
Het is gewoon makkelijk / laagdrempelig. :')
pi_158037950
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef SiIk het volgende:

[..]

Moet je wel mensen tegenkomen hè. Online is in dat opzicht een stuk makkelijker.
Ik veroordeel het niet hoor, ieder z'n ding. Maar ik heb er niks mee.
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:46:34 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158037952
quote:

[..]

#ikshineharderdandezon
Ik ben niet verbaasd, heb nu eens wat meer geloof in jezelf gozer.
pi_158037969
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat heb ik bepaalde figuren hier al honderden keren duidelijk proberen te maken. Waarom die obsessie voor apps en sites?
Je hebt niets te verliezen. Als ik op een meid afstap vraagt dat lef en zonder directe aanleiding loopt een gesprek al snel dood als je merkt dat ze er niet op zit te wachten. Een berichtje is zo gestuurd. Alleen in real weet ze al hoe je eruit ziet etc. dus kan ze sneller een keuse maken.
pi_158037983
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon een feit dat er meer mannen naar dat soort apps reiken dan vrouwen. Om er voor te zorgen dat de verhoudingen niet helemaal kwijt zijn kan je meer vrouwen aantrekken door de app gratis te maken.
Maar vrouwen spreken in real life ook niet zo snel mannen aan hoor..
pi_158038019
quote:

[..]

#ikshineharderdandezon
Zooo hee. Dan ben je wel echt vet knap zeg.

Maar het ging om een profiel ZONDER foto's.
pi_158038048
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik veroordeel het niet hoor, ieder z'n ding. Maar ik heb er niks mee.
Je toon is anders vrij veroordelend. 'Is het teveel gevraagd' enzo.
pi_158038051
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:50 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Zooo hee. Dan ben je wel echt vet knap zeg.

Maar het ging om een profiel ZONDER foto's.
SonicVolcano is een van de knapste mannen op fok :)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158038090
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

SonicVolcano is een van de knapste mannen op fok :)
Ja echt wel. We weten ook hoe alle mannen eruitzien en foto's zijn de realiteit.
pi_158038153
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:51 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Je toon is anders vrij veroordelend. 'Is het teveel gevraagd' enzo.
Ben jij een van de personen voor wie ik ieder woord op een weegschaaltje moet leggen voor ik ze uitspreek? Daarnet reageerde je ook al met dat ik dingen teveel overdacht, terwijl het een heel simpele vraagstelling was en die ook bijzonder snel en simpel beantwoord was. You must be fun at parties.
pi_158038158
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inb4 Cue en Rhubarb die zeggen dat ze dat vaak wel doen :')
pi_158038190
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ben jij een van de personen voor wie ik ieder woord op een weegschaaltje moet leggen voor ik ze uitspreek? Daarnet reageerde je ook al met dat ik dingen teveel overdacht, terwijl het een heel simpele vraagstelling was en die ook bijzonder snel en simpel beantwoord was. You must be fun at parties.
Huh, je vraagt iets en je geeft meteen zelf een antwoord op je eigen vraag dat stappen teveel is voor mensen. Dat is toch veroordelend als je een oprechte vraag stelt?
pi_158038192
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zucht.
pi_158038196
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Cue mag mij wel aanspreken :) volgens mij gaat ze al aardig richting de MILF aan maar dan zonder kids..
pi_158038264
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:00 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Huh, je vraagt iets en je geeft meteen zelf een antwoord op je eigen vraag dat stappen teveel is voor mensen. Dat is toch veroordelend als je een oprechte vraag stelt?
Nee, het is geen antwoord, het is een vraag. Zie het vraagteken.
pi_158038312
Pew.

[ Bericht 99% gewijzigd door ElDinosaur op 05-12-2015 20:07:02 ]
pi_158039424
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, het is geen antwoord, het is een vraag. Zie het vraagteken.
Je begrijpt heus wel wag ik bedoel :') Alsof je tijdens het stappen alleen maar dates kan scoren trouwens. Hier in Nederland gaat t dan tocj vaak om seks. Wat logisch is ook.
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:58:06 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158039507
Zo. En weg. Syndroom, blijf gewoon weg als je niet normaal kunt doen. Je hebt er twee notes bij. Hierna ga je door voor een ban-aanvraag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158039573
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:55 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Je begrijpt heus wel wag ik bedoel :') Alsof je tijdens het stappen alleen maar dates kan scoren trouwens. Hier in Nederland gaat t dan tocj vaak om seks. Wat logisch is ook.
Nee, ik begrijp werkelijk niet wat je bedoelt. We leven schijnbaar in twee verschillende werelden, vooral als het om daten gaat.
pi_158039698
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
het type man dat ik leuk vind valt daar inderdaad op. En nogmaals, ik laat mijn foto vrijwel meteen zien. Hij staat alleen niet op mijn profiel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158039732
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp werkelijk niet wat je bedoelt. We leven schijnbaar in twee verschillende werelden, vooral als het om daten gaat.
Je zegt:

Is het nou teveel moeite om te stappen? Je geeft zelf al een veroordelend antwoord op je vraag. Maar dat ontken je dan prima.

Antwoord is: date scoren is makkelijk via app. Neemt niet weg dat je dan alsnog via stappen of wat dan ook dates zou kunnen regelen. Het is niet dat mensen ALLEEN MAAR dates kunnen scoren via internet :')
pi_158039781
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:05 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Je zegt:

Is het nou teveel moeite om te stappen? Je geeft zelf al een veroordelend antwoord op je vraag. Maar dat ontken je dan prima.

Antwoord is: date scoren is makkelijk via app. Neemt niet weg dat je dan alsnog via stappen of wat dan ook dates zou kunnen regelen. Het is niet dat mensen ALLEEN MAAR dates kunnen scoren via internet :')
Nee, dat zeg ik niet. Ik vraag is het teveel gevraagd om op iemand af te stappen tijdens het uitgaan? Is iets anders. Maar goed, laat maar. Dit gaat nergens over.
pi_158039819
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik vraag is het teveel gevraagd om op iemand af te stappen tijdens het uitgaan? Is iets anders. Maar goed, laat maar. Dit gaat nergens over.
Is hetzelfde. :')
pi_158039827
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dat doe :D maar ik zal voor jouw wereldbeeld doen alsof vrouwen het nooit doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158039949
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dat doe :D maar ik zal voor jouw wereldbeeld doen alsof vrouwen het nooit doen
Francaise sprak mij ook als eerste aan hoor. Het gebeurt echt wel.
pi_158040032
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Francaise sprak mij ook als eerste aan hoor. Het gebeurt echt wel.
kei veel van mijn vriendinnen doen het. Maar er zijn er hier een aantal die het niet zo fijn vinden als dingen niet overeenkomen met hun zure wereldbeeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158040109
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kei veel van mijn vriendinnen doen het. Maar er zijn er hier een aantal die het niet zo fijn vinden als dingen niet overeenkomen met hun zure wereldbeeld
Niks van aantrekken, doen waar je je goed bij voelt :)
pi_158040111
quote:

[..]

In welke setting doen zij het? Uitgaan? Supermarkt? Bibliotheek? Werk? Datingapps? Want mij spreken ze niet zo snel aan, maar dat kan ook komen doordat meiden van 18-25 dat misschien niet zo snel doen omdat ze dan nog verwachten dat de man het doet.
pi_158040175
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In welke setting doen zij het? Uitgaan? Supermarkt? Bibliotheek? Werk? Datingapps? Want mij spreken ze niet zo snel aan, maar dat kan ook komen doordat meiden van 18-25 dat misschien niet zo snel doen omdat ze dan nog verwachten dat de man het doet.
je bent gewoon niet leuk

En ze doen het overal. Ga echt geen lijstje typen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:24:28 #138
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158040265
quote:

[..]

Worden ze door mannen aangesproken waar ze geen behoefte aan hebben omdat die niet hun type is of is er een andere reden dat die vriendinnen het initiatief nemen?
pi_158040299
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je bent gewoon niet leuk

En ze doen het overal. Ga echt geen lijstje typen
Denk dat het minder vaak voorkomt dan mannen die vrouwen aanspreken. Meeste vrouwen hebben het niet nodig om mensen aan te spreken
pi_158040390
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Denk dat het minder vaak voorkomt dan mannen die vrouwen aanspreken. Meeste vrouwen hebben het niet nodig om mensen aan te spreken
wat een rare aanname. Ik vind het gewoon leuk en ben niet het type dat gaat zitten wachten

Ik vind jou echt zo snarky zonder reden :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158040429
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Worden ze door mannen aangesproken waar ze geen behoefte aan hebben omdat die niet hun type is of is er een andere reden dat die vriendinnen het initiatief nemen?
het is toch gewoon leuk? Waarom moet je als vrouw alleen maar afwachten?

Als ik iets leuks zie ga ik er op af. Ingewikkelder dan dat is het niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158040446
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat een rare aanname. Ik vind het gewoon leuk en ben niet het type dat gaat zitten wachten

Ik vind jou echt zo snarky zonder reden :?
ow zo is 't niet bedoeld hahahah
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:31:51 #143
358523 IkStampOpTacos
pi_158040536
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Vrouwen creeeren naar mijn ervaring vaak een situatie waarin ze het heel makkelijk maken voor de man om hen aan te spreken.
-
pi_158040590
quote:

[..]

Maakt een fuck uit. Net weer een weekje Tinder. Loop al richting de 3 matches.

Ben gewoon niet leuker en dat straal ik uit ;(

#ikshineklaarblijkelijküberhauptniet
-O-
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:34:19 #145
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158040616
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is toch gewoon leuk? Waarom moet je als vrouw alleen maar afwachten?

Als ik iets leuks zie ga ik er op af. Ingewikkelder dan dat is het niet
Maar op OkCupid ben ik in drie weken tijd maar drie aangesproken. Dus echt vaak gebeurt het niet, althans dat is mijn ervaring.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vrouwen creeeren naar mijn ervaring vaak een situatie waarin ze het heel makkelijk maken voor de man om hen aan te spreken.
Ik ben benieuwd om welke situaties het hier gaat. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik me niet creepy voelde om een vrouw aan te spreken. Er is altijd wel een reden om het niet te doen omdat het te needy en gekunsteld overkomt. Vrouwen worden natuurlijk wel vaker aangesproken en die weten ook wel waarom mannen dat doen.
pi_158040650
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:34 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Maar op OkCupid ben ik in drie weken tijd maar drie aangesproken. Dus echt vaak gebeurt het niet, althans dat is mijn ervaring.

[..]

Ik ben benieuwd om welke situaties het hier gaat. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik me niet creepy voelde om een vrouw aan te spreken. Er is altijd wel een reden om het niet te doen omdat het te needy en gekunsteld overkomt. Vrouwen worden natuurlijk wel vaker aangesproken en die weten ook wel waarom mannen dat doen.
is het ook niet zo dat als je zelden actief bent dat je niet naar voren geschoven word op okc?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:37:10 #147
358523 IkStampOpTacos
pi_158040701
quote:

[..]

[..]

Vaak wat afzonderen van haar vriendinnen zodat ze alleen staat. Mengen in een gesprek. Naast je of dicht bij je in de buurt staan enz.

En wat maakt het uit dat vrouwen weten waarom je ze aanspreekt. Dat is juist goed en weet je beide waar je aan toe bent. In plaats van zo'n vage walnoot die geforceerd zelfverzekerd gaat doen en geem move durft te maken omdat hij bang is afgewezen te worden.
-
pi_158040804
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Een beetje dom lachen en sexy kijken? :?
pi_158040821
quote:

[..]

[..]

Je hebt het fout. Vrouwen spreken mannen wel aan, dus jij bent gewoon niet leuk genoeg :(
pi_158040848
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

is het ook niet zo dat als je zelden actief bent dat je niet naar voren geschoven word op okc?
Maak nou gewoon eens een mannenaccount aan, en kijk eens hoeveel succes je hebt
pi_158040865
quote:

[..]

[..]

Op welke planeet leef jij!?? Irl wordt 90% van de mannen vrijwel nooit aangesproken en spreekt ook 90% van de vrouwen vrijwel nooit een man aan... Op dating sites is dat niet veel anders (ik had je toch een linkje naar een onderzoek hiernaar gestuurd?)

Edit: ik had je inderdaad het linkje gestuurd => R&P / Datingtopic #5

[ Bericht 6% gewijzigd door Puntenjager op 05-12-2015 20:47:29 ]
pi_158040872
Mijn ex, die ik aansprak, was heel verlegen dus die was er blij mee. Bleek dat het hem regelmatig gebeurd (en ik vond mezelf nog wel zo cool :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158040899
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maak nou gewoon eens een mannenaccount aan, en kijk eens hoeveel succes je hebt
waarom? Ik geloof je zo ook wel. Ga we alleen niet om zitten janken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:43:27 #154
358523 IkStampOpTacos
pi_158040913
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een beetje dom lachen en sexy kijken? :?
Ja waarom spreek je ze niet aan?
-
pi_158040933
Ik ben er trouwens vrij zeker van dat ik het als man ook gewoon goed zou doen :D
Mocht ik ooit ziek thuis zitten en me kapot vervelen zal ik het wel doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158040967
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja waarom spreek je ze niet aan?
Ik kom niet echt wat tegen, of het is bezet.
pi_158040974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er trouwens vrij zeker van dat ik het als man ook gewoon goed zou doen :D
Mocht ik ooit ziek thuis zitten en me kapot vervelen zal ik het wel doen
Vrij zeker, hahahaha :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:47:14 #158
358523 IkStampOpTacos
pi_158041031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kom niet echt wat tegen, of het is bezet.
Eerlijk gezegd geloof ik hier niks van. Weet niet hoe oud jij bent, maar ik zie overal vrouwen in de kroeg die contact zoeken.
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:48:46 #159
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158041081
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Klopt, door aanpassingen van je profiel word je idd naar voren geschoven zoals jij zei. Maar dan komen de vragen en het matching percentage en dan kan ik het vergeten. Dan krijg je vragen als deze:

Would you like to receive pain during sex?
- Yes, lots and lots
- Yes, some
- No

Would being in the same room with a couple of friends who are having sex bother you?
- Yes.
- No.

Would you date somebody who was a virgin at the age of 25?
- Yes, definitely
- Only if they were willing to give it up
- No

Is your ideal sex rough or gentle?
- Rough
- Gentle
- I enjoy both equally
- I'm a virgin

Would you allow your partner to kiss you after performing oral sex on you?
- Allow? I enjoy it.
- Yes.
- No.
- It depends.

Zelfs de meest onschuldig ogende meisjes beantwoorden deze vragen allemaal anders dan ik en dan is het afgelopen met me. Een beetje knuffelen met een leuke vrouw is er blijkbaar niet meer bij. Het moet allemaal als in een ware hardcore porno film er aan toe gaan wil je enigszins in beeld blijven bij deze dames.
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:50:58 #160
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158041143
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef Puntenjager het volgende:
Op welke planeet leef jij!?? Irl wordt 90% van de mannen vrijwel nooit aangesproken en spreekt ook 90% van de vrouwen vrijwel nooit een man aan... Op dating sites is dat niet veel anders (ik had je toch een linkje naar een onderzoek hiernaar gestuurd?)

Edit: ik had je inderdaad het linkje gestuurd => R&P / Datingtopic #5
Volgens mij heb ik zelf die link hier geplaatst als reactie op jou, maar goed:
quote:
pi_158041182
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:48 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Klopt, door aanpassingen van je profiel word je idd naar voren geschoven zoals jij zei. Maar dan komen de vragen en het matching percentage en dan kan ik het vergeten. Dan krijg je vragen als deze:

- Yes, lots and lots
- Yes, some
- No

Would being in the same room with a couple of friends who are having sex bother you?
- Yes.
- No.

- Yes, definitely
- No

- Rough
- Gentle
- I enjoy both equally
- I'm a virgin

- Allow? I enjoy it.
- Yes.
- No.
- It depends.

Zelfs de meest onschuldig ogende meisjes beantwoorden deze vragen allemaal anders dan ik en dan is het afgelopen met me. Een beetje knuffelen met een leuke vrouw is er blijkbaar niet meer bij. Het moet allemaal als in een ware hardcore porno film er aan toe gaan wil je enigszins in beeld blijven bij deze dames.
skip die vragen dan. Zo moeilijk is het toch niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:53:41 #162
358523 IkStampOpTacos
pi_158041220
quote:

[..]

- Yes, lots and lots
- Yes, some
- No

- Yes.
- No.

- Yes, definitely
- No

- Rough
- Gentle
- I enjoy both equally
- I'm a virgin

- Allow? I enjoy it.
- Yes.
- No.
- It depends.

Ah ja, het ligt aan al die meisjes en niet aan jou. :')
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:56:46 #163
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158041321
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ah ja, het ligt aan al die meisjes en niet aan jou. :')
Nee, er staat toch duidelijk dat ze de vragen anders beantwoorden. Niet dat ze vragen verkeerd of onjuist beantwoorden. Aan wie het ligt is hier dus helemaal geen sprake van. Ik had de hoop dat ik compatibel zou zijn met lief uitziende meisjes, maar ze houden er een andere mening op na.
pi_158041326
quote:

[..]

- Yes, lots and lots
- Yes, some
- No

- Yes.
- No.

- Yes, definitely
- No

- Rough
- Gentle
- I enjoy both equally
- I'm a virgin

- Allow? I enjoy it.
- Yes.
- No.
- It depends.

wtf zijn dat voor vrageb
pi_158041328
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd geloof ik hier niks van. Weet niet hoe oud jij bent, maar ik zie overal vrouwen in de kroeg die contact zoeken.
Waarom zou ik naar een kroeg willen? :? Als er een ding is wat ik geleerd heb, is dat je geen dingen moet doen die je niet leuk vindt... ik ga liever naar het strand of naar een concert.

Voor succes bij vrouwen maakt dat overigens niets uit hoor. Ook al beweren ze hier anders.
pi_158041380
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Nee, er staat toch duidelijk dat ze de vragen anders beantwoorden. Niet dat ze vragen verkeerd of onjuist beantwoorden. Aan wie het ligt is hier dus helemaal geen sprake van. Ik had de hoop dat ik compatibel zou zijn met lief uitziende meisjes, maar ze houden er een andere mening op na.
Nee, het ligt aan jou. Net als dat het aan iedereen hier ligt :)

Ook als je wel succes hebt natuurlijk, want dan ben je gewoon tof 8-)
pi_158041436
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

wtf zijn dat voor vrageb
er zit ook gewoon tussen 'eet je vlees of niet' 'hou je van kamperen' 'ben je ambitieus' 'vind je dat overal grappen over gemaakt kunnen worden'

Er zijn 4 categorieën: seks, dating, levensstijl en een die ik nu vergeet.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:01:55 #168
358523 IkStampOpTacos
pi_158041522
quote:

[..]

Waarom zorg je dan niet dat jij de persoon wordt waar die vrouwen op vallen?
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:04:05 #169
358523 IkStampOpTacos
pi_158041587
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom zou ik naar een kroeg willen? :? Als er een ding is wat ik geleerd heb, is dat je geen dingen moet doen die je niet leuk vindt... ik ga liever naar het strand of naar een concert.

Voor succes bij vrouwen maakt dat overigens niets uit hoor. Ook al beweren ze hier anders.
Nou dan ga je ergens heen waar jij bet naar je zin hebt. Maar jij gaat me niet vertellen dat nergens vrouwen te vinden zijn die geïnteresseerd zijn.
-
pi_158041609
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat iedere vrouw op een ander persoon valt he ;) En je mag je ook niet anders voordoen dat je bent... val je door de mand. Welke leeftijd vrouwen in de kroeg heb je het trouwens over?
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:06:25 #171
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158041664
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte aan seks.
pi_158041669
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nou dan ga je ergens heen waar jij bet naar je zin hebt. Maar jij gaat me niet vertellen dat nergens vrouwen te vinden zijn die geïnteresseerd zijn.
Ze zullen vast wel ergens te vinden zijn ja
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:07:28 #173
358523 IkStampOpTacos
pi_158041700
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat iedere vrouw op een ander persoon valt he ;) En je mag je ook niet anders voordoen dat je bent... val je door de mand. Welke leeftijd vrouwen in de kroeg heb je het trouwens over?
Je moet je ook niet anders voordoen dan je bent, maar je kan best aan jezelf werken zodat jij aantrekkelijker wordt voor het type vrouw dat jij leuk vindt.

Tot een jaar of 35.
-
pi_158041813
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er zit ook gewoon tussen 'eet je vlees of niet' 'hou je van kamperen' 'ben je ambitieus' 'vind je dat overal grappen over gemaakt kunnen worden'

Er zijn 4 categorieën: seks, dating, levensstijl en een die ik nu vergeet.
o ik dacht al, wat is dat voor site :D
pi_158041866
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:10 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

o ik dacht al, wat is dat voor site :D
Een kutsite die vol met au-pair types zit. 1 op de 20 profielen is in het Nederlands hier :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:16:09 #176
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158042014
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een kutsite die vol met au-pair types zit. 1 op de 20 profielen is in het Nederlands hier :')
Ik ga dan ook niet voor de Nederlandse vrouwen want dat zijn meestal van die boerenkinkels. Net als aan de uni ben ik in de ban van de buitenlandse brunettes met donkerkleurige ogen.
pi_158042104
De matches die ik heb op Lovoo zijn trouwens wel erg :9~ :9~

Nu moeten ze nog eens iets terugzeggen :( Maar ik maak meer kans als ik de portemonnee trek gok ik :')
pi_158042134
Wat dat betreft wel een goede weerspiegeling van de werkelijkheid.... als je met geld wappert liggen de vrouwen aan je voeten _O-
pi_158042135
Ik snap Lovoo niet :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158042153
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap Lovoo niet :@
Wat wil je weten? O+

Kom maar langs.... gaan we netflix en chillen, en dan leg ik het je even uit :)
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:20:12 #181
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158042165
quote:

[..]

Ja met die andere vrouw heb ik woensdagavond/donderdag gesproken over het hoe en wat. Woensdagavond aan het eind van de date kort (en nogal ongemakkelijk :X ) gehad over wat ik van haar vind. Donderdag overdag op de app toen verder in detail op in gegaan.

Het rare van haar reactie was dat ze aanvankelijk gelijk zei dat ze ook geen gevoelens erbij had, maar donderdag kwam ze er later op terug door te vragen of gevoelens niet nog konden komen als we verder zouden daten. En dat ze het misschien toch jammer vond. Volgens mij probeerde ze zich dus vooral sterk te houden, zeker gezien het verloop van de vorige dates.

Ik vond het zelf wel echt lastig inderdaad, vooral het gedeelte van 'hoe breng ik het slechte nieuws' dan bij zo iemand. Maar dat is eerlijk gezegd niet anders dan als maar één iemand je leuk vindt terwijl dat niet wederzijds is. Het is misschien juist makkelijker omdat ik die ander dus heb waar ik zelf wél heel blij van wordt :)
pi_158042473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat wil je weten? O+

Kom maar langs.... gaan we netflix en chillen, en dan leg ik het je even uit :)
_O-
pi_158042545
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

_O-
Wanneer je een edit nodig hebt om geestig (en ik gebruik de term losjes) te zijn eerder -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158042650
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:20 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Ja met die andere vrouw heb ik woensdagavond/donderdag gesproken over het hoe en wat. Woensdagavond aan het eind van de date kort (en nogal ongemakkelijk :X ) gehad over wat ik van haar vind. Donderdag overdag op de app toen verder in detail op in gegaan.

Het rare van haar reactie was dat ze aanvankelijk gelijk zei dat ze ook geen gevoelens erbij had, maar donderdag kwam ze er later op terug door te vragen of gevoelens niet nog konden komen als we verder zouden daten. En dat ze het misschien toch jammer vond. Volgens mij probeerde ze zich dus vooral sterk te houden, zeker gezien het verloop van de vorige dates.

Ik vond het zelf wel echt lastig inderdaad, vooral het gedeelte van 'hoe breng ik het slechte nieuws' dan bij zo iemand. Maar dat is eerlijk gezegd niet anders dan als maar één iemand je leuk vindt terwijl dat niet wederzijds is. Het is misschien juist makkelijker omdat ik die ander dus heb waar ik zelf wél heel blij van wordt :)
Gevoelens kunnen toch ook later komen?
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:35:27 #185
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158042820
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gevoelens kunnen toch ook later komen?
Ja klopt. Maar die woensdag was alweer de 5e date; ik was er na de 4e al echt wel uit dat het niet meer ging worden. Ik ben ook absoluut voorstander van iemand een kans geven bij twijfel - dit heeft me ook eerder leuke tijden opgeleverd. Maar het houdt een keer op.
pi_158042834
quote:

[..]

- Yes, lots and lots
- Yes, some
- No

- Yes.
- No.

- Yes, definitely
- No

- Rough
- Gentle
- I enjoy both equally
- I'm a virgin

- Allow? I enjoy it.
- Yes.
- No.
- It depends.

Is dit serieus!?? Holy fuck _O-
pi_158042875
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:35 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar die woensdag was alweer de 5e date; ik was er na de 4e al echt wel uit dat het niet meer ging worden. Ik ben ook absoluut voorstander van iemand een kans geven bij twijfel - dit heeft me ook eerder leuke tijden opgeleverd. Maar het houdt een keer op.
Oeh, zoveel dates! Nja dan weet je wel dat het er niet inzit nee :)
pi_158042957
quote:

[..]

Vrouwen zijn idd een stuk smeriger dan het gros van de mensen denkt.

Dit was het linkje trouwens: http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/
(dus niet dat ok-cupid-blog)
pi_158043024
Waarom zou je 5 dates hebben als je weet dat t niks wordt. Lijkt me saai ;(
pi_158043265
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wanneer je een edit nodig hebt om geestig (en ik gebruik de term losjes) te zijn eerder -O-
Zal het voortaan wel in een losse reactie zeggen, zuurpruim :6
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:38:28 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158044788
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:55 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Mijn laatste date ken ik toch echt van het stappen. En nee, het draait niet altijd om seks. Ik ga stappen om lol te maken.
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:42:42 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158044888
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ex, die ik aansprak, was heel verlegen dus die was er blij mee. Bleek dat het hem regelmatig gebeurd (en ik vond mezelf nog wel zo cool :P )
Het is ook cool als een vrouw schijt heeft aan al die ongeschreven codes. Als je iemand leuk vind mag je ook als vrouw die persoon best aanspreken. Het is mij ook weleens gebeurd, al komt het niet vaak voor.
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:47:29 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158045003
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:38 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn laatste date ken ik toch echt van het stappen. En nee, het draait niet altijd om seks. Ik ga stappen om lol te maken.
Ik ben ook echt nooit op stap gegaan om te versieren. Ik was er ook nooit mee bezi, ging stappen om te relaxen. Dat is echt een manier om te ontspannen, en de rest ging van zelf. Je lult met alles en iedereen en als ik verder op stap ging was het altijd "goed waar gaan we heen?" Gewoon in het algemeen, als er dan mensen twijfelde zei ik altijd, we gaan naar *** kom taxi is onderweg instappen en gaan. Van een drankje extra is nog nooit iemand dood gegaan. En daar gingen we dan. Vaak ook met onbekende. Top avonden waren dat!

Soms ging je naar huis met een telefoonnummer, soms ging je ergens nog wat drinken enz enz. Soms ging je wel wel eens mee naar de hotel kamer en vaak ging je alleen naar huis en was het een top avond.

Vaak kom je die zelfde mensen wel ergens tegen en hop ga je weer op stap. En zo groeid je sociale cirkel weg snel. En van veel mensen blijven er een aantal echte vrienden over.

En dat helpt ook met date, je praat makkelijker, je bent relaxt en je valt op als persoon met als gevolg dat je vaker opeens een date had.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 5 december 2015 @ 23:00:58 #194
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158045347
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:40 schreef Fotolijstjes het volgende:
Waarom zou je 5 dates hebben als je weet dat t niks wordt. Lijkt me saai ;(
Natuurlijk ga je niet verder daten als je dat gelijk al weet, dat zeg ik ook nergens. Ik gaf haar het voordeel van de twijfel omdat het verder best leuk was met haar.

Ook zonder iemand gelijk helemaal leuk te vinden kan ik prima leuke dates hebben, niet teveel van verwachten en gewoon lol hebben. Ook toen ik het eigenlijk al wel wist was het nog steeds gezellig.
  zondag 6 december 2015 @ 09:25:22 #195
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158051233
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:38 schreef Puntenjager het volgende:
Vrouwen zijn idd een stuk smeriger dan het gros van de mensen denkt.

Dit was het linkje trouwens: http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/
(dus niet dat ok-cupid-blog)
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:22 schreef Puntenjager het volgende:
"So, your picture is worth that fabled thousand words, but your actual words are worth…almost nothing."

Exact die blogpost bedoelde ik.
Ah oké. Ik dacht dat het de juiste is, maar maakt niet uit. Beide artikels zijn interessant.
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:35 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Is dit serieus!?? Holy fuck _O-
Wat? Dat ik me daar iets van aantrek of dat er zulke vragen worden gesteld? Zoals Rhubarbje al zei, dit zijn alleen de seks gerelateerde vragen terwijl er ook vragen over andere dingen zoals hobbies en werk zijn. Die vrouwen hebben veel seks ervaring en eisen dat ook van de man. Ik ga daar toch met geen vrouw contact opnemen, eerst maar eens in het echt ga doen ipv een beetje lafjes achter mijn toetsenbord. Maar ik kan net zo goed de aftocht blazen en me concentreren op andere zaken omdat die er anders onder komen te lijden. Als je op zo'n site aangeeft dat je nog studeert (PhD, niet echt werk dus) dan is het al voorbij, plus als je aangeeft dat je graag in je eentje gitaar speelt en graag in de natuur bent (zoals ik), dan is het feest al helemaal voorbij voor deze altijd sociale vrouwen. Als je toch zo sociaal bent, hoef je toch ook niet op een datingsite, lijkt me zo? Ik snap er niks van eigenlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zeikbeer op 06-12-2015 09:32:07 ]
pi_158051446
quote:
19s.gif Op zondag 6 december 2015 09:25 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

[..]

Ah oké. Ik dacht dat het de juiste is, maar maakt niet uit. Beide artikels zijn interessant.

[..]

Wat? Dat ik me daar iets van aantrek of dat er zulke vragen worden gesteld? Zoals Rhubarbje al zei, dit zijn alleen de seks gerelateerde vragen terwijl er ook vragen over andere dingen zoals hobbies en werk zijn. Die vrouwen hebben veel seks ervaring en eisen dat ook van de man. Ik ga daar toch met geen vrouw contact opnemen, eerst maar eens in het echt ga doen ipv een beetje lafjes achter mijn toetsenbord. Maar ik kan net zo goed de aftocht blazen en me concentreren op andere zaken omdat die er anders onder komen te lijden. Als je op zo'n site aangeeft dat je nog studeert (PhD, niet echt werk dus) dan is het al voorbij, plus als je aangeeft dat je graag in je eentje gitaar speelt en graag in de natuur bent (zoals ik), dan is het feest al helemaal voorbij voor deze altijd sociale vrouwen. Als je toch zo sociaal bent, hoef je toch ook niet op een datingsite, lijkt me zo? Ik snap er niks van eigenlijk.
waarom vul je zo veel in voor vrouwen en laat je ze niet zelf beslissen? Het klinkt als excuses.
Jouw omschrijving van jezelf vind ik namelijk best interessant klinken. Het gemiep van 'en dus wil niemand me' doet me echter meteen afknappen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 10:03:54 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158051599
Lijkt wel het deezertje virus waar enkele hier last van hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158051678
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:03 schreef ook_gek het volgende:
Lijkt wel het deezertje virus waar enkele hier last van hebben.
En bedankt. Ik wil juist niets liever dan weer gewoon eens daten. Ik trek alle registers open maar er komt maar geen date of mensen houden je 3 weken aan het lijntje omdat ze er nog niet over uit zijn... Ondertussen zakt de moed steeds verder weg bij het zien van happy stelletjes en de gedachten alleen kerst en oudejaarsavond te vieren breekt me al beetje op. Ik wil oud en nieuw eigenlijk niet thuis doorbrengen maar op een feest.. zie overal onbeperkt drinken voor 'x' bedrag maar ik drink dus helemaal niet :') Of nou ja een glaasje champagne best, maar dat wordt dan een duur glaasje :P
pi_158051684
God, ook nog eens niets drinken :')

Ik vraag me af wanneer het eerste Deezerfeitje naar boven komt dat in je voordeel werkt.
pi_158051729
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ook nog eens niets drinken :')

Ik vraag me af wanneer het eerste Deezerfeitje naar boven komt dat in je voordeel werkt.
Ja saai he. Het maakt me wel losser, maar ik ben letterlijk na 2/3 biertjes al half dronken. En dat is icm met mijn social skills toch al niet zo'n aanrader :P
SPOILER
pi_158051735
Kan niet wachten op je pep-livereport.
  zondag 6 december 2015 @ 10:21:59 #202
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158051777
Deezertje, heb je die hele goedbedoelde post van eefje gelezen? Dat was echt spijker op kop enzo.
pi_158051802
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2015 10:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje, heb je die hele goedbedoelde post van eefje gelezen? Dat was echt spijker op kop enzo.
dat is hem 1200 keer gezegd toch? (Wel inderdaad helemaal goed en zo)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158051832
Leest hij niet, is niet goed icm zijn social skills.
pi_158051874
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is hem 1200 keer gezegd toch? (Wel inderdaad helemaal goed en zo)
Jep, goede post idd maar.. zoals jullie weten wil ik gewoon zsm weer eens daten. Niet meteen perfect, maar gewoon beetje praten, teasen om weer eens de spanning van een date te hebben. Hoe langer je uit de game bent des te meer moeite het kost om er weer in te komen... en hey, elke dag is er weer eentje voorbij. Ik mis het nu al, dus de grote problemen aanpakken kan prima werken maar is ook geen garantie dat straks alles ineens vanzelf gaat...
pi_158051881
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2015 10:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Daar doet hij toch niets mee. Als het niet in z'n straatje past worden posts gewoon genegeerd. Net als uitnodigingen om een keer te gaan stappen etc.

Zolang je maar lekker kan blijven klagen dat alles zo oneerlijk is. Vooral niets doen met aangeboden hulp. :N
pi_158051913
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daar doet hij toch niets mee. Als het niet in z'n straatje past worden posts gewoon genegeerd. Net als uitnodigingen om een keer te gaan stappen etc.

Zolang je maar lekker de slachtoffer kan blijven uithangen..
Dit ja, je had het niet beter kunnen verwoorden.

Her en der komen weer die ijsbanen buiten, ik zag hem gisteren in HIlversum, dat zijn leuke dates O+
Wat een sfeerspons.
pi_158051943
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jep, goede post idd maar.. zoals jullie weten wil ik gewoon zsm weer eens daten. Niet meteen perfect, maar gewoon beetje praten, teasen om weer eens de spanning van een date te hebben. Hoe langer je uit de game bent des te meer moeite het kost om er weer in te komen... en hey, elke dag is er weer eentje voorbij. Ik mis het nu al, dus de grote problemen aanpakken kan prima werken maar is ook geen garantie dat straks alles ineens vanzelf gaat...
maar je gaat er toch niet succesvol in zijn als je niet eerst aan jezelf werkt

Naja ik ben al wel weer klaar met de Deezertje show voor vandaag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158051956
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar je gaat er toch niet succesvol in zijn als je niet eerst aan jezelf werkt

Naja ik ben al wel weer klaar met de Deezertje show voor vandaag
Ik heb hier een tijdje niet gepost, maar het gemekker is nog precies hetzelfde. :')
pi_158051972
Ja, ho maar weer.
Blijf het niet herhalen. De plek voor jouw sores die niet direct met daten te maken hebben is je pycholoog Deezer. Niet hier.

En de rest. Ga er dan ook niet eindeloos op in! Ffs.
Ja doei.
pi_158051995
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ho maar weer.
Blijf het niet herhalen. De plek voor jouw sores die niet direct met daten te maken hebben is je pycholoog Deezer. Niet hier.

Als een topic iedere keer gekaapt wordt kan je verwachten dat mensen er op blijven reageren.
  zondag 6 december 2015 @ 10:40:56 #212
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158052012
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:11 schreef Deezertje het volgende:
Ik trek alle registers open maar er komt maar geen date of mensen houden je 3 weken aan het lijntje omdat ze er nog niet over uit zijn...
Wat doe je dan zoal om dates te krijgen? Waarom houden ze jou drie weken aan het lijntje? Dat is toch niet eerlijk!?
pi_158052044
quote:
19s.gif Op zondag 6 december 2015 10:40 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Wat doe je dan zoal om dates te krijgen? Waarom houden ze jou drie weken aan het lijntje? Dat is toch niet eerlijk!?
Als je 3 weken aan het lijntje gehouden wordt is er gewoon geen interesse maar weten ze niet precies hoe ze hem moeten afwijzen.
Wat een sfeerspons.
pi_158052068
Ik heb heel lang eigenlijk niet zulke leuke contacten gehad en nu heb ik 3 leuke gesprekken, waarvan 1 date vrijdag. Maar ik weet niet zo goed hoe of wat. Want die andere gesprekken zijn ook leuk, maar ik heb geen tijd voor 3 dates :')
pi_158052085
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:43 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb heel lang eigenlijk niet zulke leuke contacten gehad en nu heb ik 3 leuke gesprekken, waarvan 1 date vrijdag. Maar ik weet niet zo goed hoe of wat. Want die andere gesprekken zijn ook leuk, maar ik heb geen tijd voor 3 dates :')
die dates hoeven toch ook niet allemaal in 1 week
  zondag 6 december 2015 @ 10:45:27 #216
358523 IkStampOpTacos
pi_158052088
quote:
19s.gif Op zondag 6 december 2015 10:40 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Hij laat zich aan het lijntje houden en daar gaat het al mis. Gast moet gewoon eens een ruggegraat kweken.
-
pi_158052102
quote:
4s.gif Op zondag 6 december 2015 10:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Als je 3 weken aan het lijntje gehouden wordt is er gewoon geen interesse maar weten ze niet precies hoe ze hem moeten afwijzen.
Maar dat zijn dan wel sneue types. Je kunt toch gewoon zegge dat je geen interesse hebt.

Komt op mij ook over als n beetje lekker vinden dat je aandacht krijgt
  zondag 6 december 2015 @ 10:47:09 #218
358523 IkStampOpTacos
pi_158052111
quote:

[..]

Sowieso 3 weken blijven wachten of ze dan jou de eer willen doen om een avondje met ze om te gaan. :')
-
pi_158052147
quote:

[..]

Mijn vriend had dat. Zou ook komende vrijdag daten. Sprak al aantal weken met dat meisje, ook gebeld enzo, eerlijk over open relaties alles. Vriend paar keer gechecked of ze het erg vond, begon ze hem vrijdag opeens te negeren. Komt ze gisteravond "ja nee ik twijfel al sinds het begin maar vind het toch niks".

Zeg dat dan meteen :?
pi_158052158
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn vriend had dat. Zou ook komende vrijdag daten. Sprak al aantal weken met dat meisje, ook gebeld enzo, eerlijk over open relaties alles. Vriend paar keer gechecked of ze het erg vond, begon ze hem vrijdag opeens te negeren. Komt ze gisteravond "ja nee ik twijfel al sinds het begin maar vind het toch niks".

Aandacht.
pi_158052164
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:45 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

die dates hoeven toch ook niet allemaal in 1 week
Nee klopt, maar straks zijn ze alle 3 leuk :+
pi_158052176
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee klopt, maar straks zijn ze alle 3 leuk :+
dan is er alsnog 1 de leukste, dus maakt niet zoveel uit. ^O^
pi_158052180
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ho maar weer.

tja ik heb wel oprecht het beste met hem voor. Erg he

En ja na een paar posts slaat dat om naar 'Jezus trap ik er nu weer in?' Dat weet ik ook wel.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158052187
Ik ben het helemaal met jullie eens hoor, maar zoals Taco al zegt hij laat zich ook aan het lijntje houden.

Maar wij weten niet hoe hij communiceert met die dames wie weet loopt hij tegen die meiden ook altijd te zeuren dat het niet lukt en dat is altijd alleen op de bank zit. Misschien hebben ze dan gewoon medelijden met hem en houden ze hem daarom aan het lijntje, puur omdat ze hem zo zielig vinden.
Wat een sfeerspons.
pi_158052215
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hij laat zich aan het lijntje houden en daar gaat het al mis. Gast moet gewoon eens een ruggegraat kweken.
Doe ik toch ook? Vraag direct paar keer wanneer ze kunnen, planning, en ook of er nog een date komt. En dan ontwijkend antwoord terwijl eerst stuurde ze er nog een beetje op aan... Kreeg antwoord van: ik app graag, kan je langer nadenken over wat je wilt zeggen. En ik: lange verhalen over de app tikken is niet makkelijk en spontaan, bovendien gewoon benieuwd naar je dus daarom een date. Is van haar dus gewoon een verkapte afwijsreden. Na 3 weken appen weet je wel wat je in huis hebt..
pi_158052268
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Doe ik toch ook? Vraag direct paar keer wanneer ze kunnen, planning, en ook of er nog een date komt. En dan ontwijkend antwoord terwijl eerst stuurde ze er nog een beetje op aan... Kreeg antwoord van: ik app graag, kan je langer nadenken over wat je wilt zeggen. En ik: lange verhalen over de app tikken is niet makkelijk en spontaan, bovendien gewoon benieuwd naar je dus daarom een date. Is van haar dus gewoon een verkapte afwijsreden. Na 3 weken appen weet je wel wat je in huis hebt..
Blijkbaar ben je na een tijdje praten niet meer zo leuk als eerste instantie. Mensen vormen een beeld van je en soms kan dat veranderen. En dan willen ze dus niet meer op een date.
  zondag 6 december 2015 @ 11:09:11 #227
358523 IkStampOpTacos
pi_158052377
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vraag een keer of 2 en als ze daarna niet zelf met een voorstel komen door naar de volgende. Niet berichten blijven sturen. Ga toch niet 3 weken langs whatsappen. 8)7 Graag of niet. Als je Johnny Depp was geweest hadden ze ook wel tijd en ruimte gehad. Trek je conclusies.
-
pi_158052393
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:53 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben het helemaal met jullie eens hoor, maar zoals Taco al zegt hij laat zich ook aan het lijntje houden.

Maar wij weten niet hoe hij communiceert met die dames wie weet loopt hij tegen die meiden ook altijd te zeuren dat het niet lukt en dat is altijd alleen op de bank zit. Misschien hebben ze dan gewoon medelijden met hem en houden ze hem daarom aan het lijntje, puur omdat ze hem zo zielig vinden.
Dan alsnog vind ik het rare meiden. :P
pi_158052472
Goed, open kaart dan maar. Net was niet hoe ik normaal app, maar goed als zij het zo wil spelen.
Iemand een idee hoe ik een stuk wapp kan plakken hier? Zie mijn eigen nummer als ik plak vanuit webapp
pi_158052489
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:16 schreef Deezertje het volgende:
Goed, open kaart dan maar. Net was niet hoe ik normaal app, maar goed als zij het zo wil spelen.
Iemand een idee hoe ik een stuk wapp kan plakken hier? Zie mijn eigen nummer als ik plak vanuit webapp
Copy paste naar word, find replace je nummer en post het.
pi_158052494
quote:
printscreen
  zondag 6 december 2015 @ 11:20:45 #232
47102 Elvi
miemkwien
pi_158052540
quote:
Tot zover de privacy van de vrouwen die je appt... Je snapt toch wel dat mensen je nu gaan aanmoedigen om het te plaatsen voor het leedvermaak he?

Als je iemand moet smeken om een date is ze gewoon not that into you. Tsja sommige vrouwen zijn daar gewoon niet duidelijk in (of jij bent in de ontkenningsfase).
  zondag 6 december 2015 @ 11:22:01 #233
416020 K44S
The bearded man
pi_158052561
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:20 schreef Elvi het volgende:

[..]

Tot zover de privacy van de vrouwen die je appt... Je snapt toch wel dat mensen je nu gaan aanmoedigen om het te plaatsen voor het leedvermaak he?

Als je iemand moet smeken om een date is ze gewoon not that into you. Tsja sommige vrouwen zijn daar gewoon niet duidelijk in (of jij bent in de ontkenningsfase).
Wat heeft het met privacy te maken als hij het nummer en foto blurried?
pi_158052566
quote:

[..]

Na al deze tijd ben ik serieus oprecht geinteresseerd om te zien hoe hij nu communiceert met vrouwen. Als ik leedvermaak wil ga ik wel ergens anders heen.
pi_158052583
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:22 schreef K44S het volgende:

[..]

dat zij met hem spreken zonder dat ze van te voren wisten dat hij het op een openbaar forum zou plaatsen?

Sorry maar dat je de vraag nog moet stellen zeg.
Echt een debiel idee dit weer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158052587
quote:

[..]

Mijn inziens is het buiten de fatsoensnormen om maar letterlijk gesprekken hier neer te gaan plakken.
pi_158052590
quote:

[..]

Er staan geen namen of nummers bij, dus valt mee. Aan de andere kant zou ik idd balen als iemand een gesprek van mij online gooit.

En ze wil gewoon niet daten, dus klaar idd. O+ O+
  zondag 6 december 2015 @ 11:23:55 #238
47102 Elvi
miemkwien
pi_158052592
quote:

[..]

Ik vind het gewoon niet tof dat hij hele gesprekken hier gaat posten. Jij (en hij) zouden het ook niet leuk vinden als jullei gesprekken op het Viva-forum worden geanalyseerd en belachelijk worden gemaakt dus waarom zou je dat wel hier bij een ander doen?
En bovendien, wat kunnen wij daaruit halen dan? We zijn geen hulpverleners en de meesten lezen het alleen voor het leedvermaak/rellen.
pi_158052617
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn inziens is het buiten de fatsoensnormen om maar letterlijk gesprekken hier neer te gaan plakken.
Jouw fatsoensnormen. Scheelt dat niet iedereen d'r hetzelfde in staat B-)
  zondag 6 december 2015 @ 11:25:33 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_158052619
Als je je niet in de ander kan verplaatsen hoe die het zou vinden dat er zonder haar medeweten een prive-gesprek online wordt gegooid, ja dan kan ik me voorstellen dat een relatie niet lukt.
  zondag 6 december 2015 @ 11:26:07 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158052627
Geen gesprekken online gooien! Ook niet geanonimiseerd.
  zondag 6 december 2015 @ 11:26:12 #242
416020 K44S
The bearded man
pi_158052630
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat zij met hem spreken zonder dat ze van te voren wisten dat hij het op een openbaar forum zou plaatsen?

Sorry maar dat je de vraag nog moet stellen zeg.
Echt een debiel idee dit weer
Zal wel aan mijn flexibele houding liggen.
Als niemand weet dat ik die gesprekken heb gehad met een viva-forum trut. Kijkt niemand mij aan.

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:23 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet tof dat hij hele gesprekken hier gaat posten. Jij (en hij) zouden het ook niet leuk vinden als jullei gesprekken op het Viva-forum worden geanalyseerd en belachelijk worden gemaakt dus waarom zou je dat wel hier bij een ander doen?
En bovendien, wat kunnen wij daaruit halen dan? We zijn geen hulpverleners en de meesten lezen het alleen voor het leedvermaak/rellen.
pi_158052642
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:25 schreef Elvi het volgende:
Als je je niet in de ander kan verplaatsen hoe die het zou vinden dat er zonder haar medeweten een prive-gesprek online wordt gegooid, ja dan kan ik me voorstellen dat een relatie niet lukt.
Want alleen mensen met een relatie kunnen zich verplaatsen in anderen. ^O^ Niet iedereen denkt er hetzelfde over, boeiend.
  zondag 6 december 2015 @ 11:27:18 #244
416020 K44S
The bearded man
pi_158052646
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:25 schreef Elvi het volgende:
:').

Want zo ver als een relatie komt al bij hem voor ja :')

Terzijde: Ik zou het niet doen. Maar ik heb dan ook geen moeite met dates.
pi_158052651
quote:
4s.gif Op zondag 6 december 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
Mag toch gewoon? Heb dat ook weleens gedaan dmv printscreens :) Nooit iets over gehoord.
pi_158052658
quote:
4s.gif Op zondag 6 december 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
Dus wel tot in de eeuwigheid door laten mekkeren, maar zodra er iets constructiefs gedaan kan worden aan de manier waarop hij met vrouwen communiceert wordt er ineens hard ingegrepen.

pi_158052661
Ik plaats alleen het laatste stuk, waarin zij aangeeft waarom er geen date komt. En of zij gelijk heeft is dan lastig te beoordelen, maar ik lees ook vaak zat op Viva vrij specifieke zaken over collega's waar mensen oogje op hebben of gewoon hun man (zonder spoiler) ook daar is een datingtopic bijvoorbeeld
  zondag 6 december 2015 @ 11:28:06 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158052662
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:27 schreef Fotolijstjes het volgende:

Mag toch gewoon? Heb dat ook weleens gedaan dmv printscreens :) Nooit iets over gehoord.
Nee dus.
  zondag 6 december 2015 @ 11:28:22 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158052665
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:27 schreef Deezertje het volgende:
Ik plaats alleen het laatste stuk, waarin zij aangeeft waarom er geen date komt. En of zij gelijk heeft is dan lastig te beoordelen, maar ik lees ook vaak zat op Viva vrij specifieke zaken over collega's waar mensen oogje op hebben of gewoon hun man (zonder spoiler) ook daar is een datingtopic bijvoorbeeld
Nee. Je plaatst niets daarvan.
  zondag 6 december 2015 @ 11:28:43 #250
47102 Elvi
miemkwien
pi_158052667
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:27 schreef Deezertje het volgende:
Je kan het toch wel in je eigen woorden samenvatten?
pi_158052678
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 11:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee dus.
O, er reageerden toen gewoon moderators, was in relaties ook.
pi_158052681
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Deezertjes perceptie van de werkelijk is te "apart" om daar ook maar iets uit te kunnen halen...
pi_158052685
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

En hoe is dat anders dan een deel van een gesprek waarin specifiek het op een date vragen in staat?

Wat een drama. :')
  zondag 6 december 2015 @ 11:31:15 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158052699
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 11:29 schreef Fotolijstjes het volgende:

O, er reageerden toen gewoon moderators, was in relaties ook.
Ja fijn. Nu en hier niet. Verdere discussie in feedback.
  zondag 6 december 2015 @ 11:31:26 #255
47102 Elvi
miemkwien
pi_158052700
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En hoe is dat anders dan een deel van een gesprek waarin specifiek het op een date vragen in staat?

Wat een drama. :')
Let vooral op de term "eigen woorden samenvatten". Daar zit het verschil in. Niet de woorden van iemand anders die van niks weet hier copy-pasten.
pi_158052703
Mag dit weer een datingtopic worden ipv een Deezertje faaltopic?
pi_158052715
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Let vooral op de term "eigen woorden samenvatten". Daar zit het verschil in. Niet de woorden van iemand anders die van niks weet hier copy-pasten.
En je hebt ondertussen nog niet door dat Deezertje zijn realiteit niet compleet anders is dan dat er in die log staat?
  zondag 6 december 2015 @ 11:32:54 #258
47102 Elvi
miemkwien
pi_158052720
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2015 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Goed idee.

Ontopic: waar vind ik single mannen irl? Want ik heb het idee dat de online datingwereld niet meer mijn ding is :')
  zondag 6 december 2015 @ 11:33:04 #259
416020 K44S
The bearded man
pi_158052723
quote:
9s.gif Op zondag 6 december 2015 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Wanneer is jouw volgende date? :)

Mijne is vanavond. Echt zenuwachtig ben ik (nog) niet.

Eens anders dan normaal wil ik het gewoon eens laten lopen.. ipv er steeds over te piekeren.
pi_158052733
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Goed idee.

Ontopic: waar vind ik single mannen irl? Want ik heb het idee dat de online datingwereld niet meer mijn ding is :')
Op fok naturlich.

Ehm, vriendenkring, uitgaan, bibliotheek, albert heijn, bij het stoplicht op de fiets. Waar niet?
pi_158052758
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:33 schreef K44S het volgende:

[..]

Wanneer is jouw volgende date? :)

Mijne is vanavond. Echt zenuwachtig ben ik (nog) niet.

Eens anders dan normaal wil ik het gewoon eens laten lopen.. ipv er steeds over te piekeren.
Heb nog geen datum. Ben de hele week aan het werk en heb een verhuizing. Maar daarna wel een weekje vrij, dus waarschijnlijk gaan we iets doen vrijdagavond of zaterdag :)

Veel plezier vanavond! *O*
  zondag 6 december 2015 @ 11:52:56 #262
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158053069
Ik heb een match met een rugby'er :@
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_158053119
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2015 11:52 schreef SiIk het volgende:
En dus :@?
  zondag 6 december 2015 @ 12:02:49 #264
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158053222
Mijn date komt over paar uur weer hierheen! Ze wilde best nog een keer bij mij komen eten *)
Maar eerst gaan we nog even van het middagzonnetje gebruik maken met een wandeling in de natuur.
pi_158053223
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Goed idee.

Zakelijke borrels. Een grote testosteron fabriek. :')
Wat een sfeerspons.
  zondag 6 december 2015 @ 12:03:54 #266
47102 Elvi
miemkwien
pi_158053242
quote:
6s.gif Op zondag 6 december 2015 12:02 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Zakelijke borrels. Een grote testosteron fabriek. :')
Ik werk inmiddels in de welzijn. Daar kom ik niet zoveel mannen tegen ;(
In januari ben ik wel van plan een vechtsport te doen dus er is hoop dat er geen aparte mannen- en vrouwengroepen zijn _O-
  zondag 6 december 2015 @ 12:04:22 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158053248
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat overkomt iedereen weleens. De een alleen wat vaker dan de ander. Ik had het laatst ook. Jammer, maar graag of niet toch?
pi_158053260
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

In januari ben ik wel van plan een vechtsport te doen dus er is hoop dat er geen aparte mannen- en vrouwengroepen zijn _O-
Ah dat is jammer, ik werk echt in een mannen wereld en op een borrel met al snel 300 man lopen er maar 20 vrouwen ofzo :')
Wat een sfeerspons.
  zondag 6 december 2015 @ 12:06:06 #269
416020 K44S
The bearded man
pi_158053283
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2015 11:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Heb nog geen datum. Ben de hele week aan het werk en heb een verhuizing. Maar daarna wel een weekje vrij, dus waarschijnlijk gaan we iets doen vrijdagavond of zaterdag :)

Veel plezier vanavond! *O*
Succes en natuurlijk bedankt :)
  zondag 6 december 2015 @ 12:07:15 #270
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158053300
quote:

[..]

Waarom denk je dat de online dating wereld niks voor jou is?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 6 december 2015 @ 12:09:13 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158053334
quote:
10s.gif Op zondag 6 december 2015 11:52 schreef SiIk het volgende:
Vanuit jouw woonplaats?
pi_158053340
quote:

[..]

Waarom zo erg op zoek :P
  zondag 6 december 2015 @ 12:15:48 #273
47102 Elvi
miemkwien
pi_158053447
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 12:09 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Waarom zo erg op zoek :P
Omdat ik niet in een Disney-film leef en het prins op het witte paard niet zomaar voorbij mn zolderkamertje loopt.
pi_158053528
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat ik niet in een Disney-film leef en het prins op het witte paard niet zomaar voorbij mn zolderkamertje loopt.
Gooi je haar eens uit het raam.
Wat een sfeerspons.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 12:25:07 #275
447051 crew  Peejtur
pi_158053598
Volgende week zondag een date met een erg leuke meid waar ik nu zo'n 3 weken contact mee heb (het kan wel ;) ) Date staat nu al 1,5 week vast maar konden beide niet eerder. 2e date staat ook al een beetje vast. 2e kerstdag samen vieren maar we wilden elkaar al wel eerder nog zien. De beruchte klik is er iig online via WhatsApp, telefoon en Skype al helemaal aanwezig. Ben benieuwd! :)
pi_158053605
Voor de mensen die nog verbaasd zijn waarom ik meestal geen foto heb op datingsites:
Ik heb er nu wel een en krijg dus dit soort shit. Gewoon puur omdat je vindbaarder bent

quote:
Hi dear

I am 36 yrs male , self employed and an honest man. Recently I have got divorced. Now I am single and looking for some one who can boost my life and her together. I have 10 years experience in Aviation Industry, Tourism and international sales. I don't have cash to invest. My experience , my honesty and hard working capabilities is my asset. If you rich women who can interest an honest man and hard working guy then email me. I can be your future successful husband.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 12:29:57 #277
416020 K44S
The bearded man
pi_158053699
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Voor de mensen die nog verbaasd zijn waarom ik meestal geen foto heb op datingsites:
Ik heb er nu wel een en krijg dus dit soort shit. Gewoon puur omdat je vindbaarder bent

[..]

Ik krijg in mijn ongewenste e-mail steeds een dame die enkel alleen seks wil en super geil schijnt te zijn.

Ik moet minder porno kijken
pi_158053755
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:27 schreef K44S het volgende:

[..]

:').

Want zo ver als een relatie komt al bij hem voor ja :')

Terzijde: Ik zou het niet doen. Maar ik heb dan ook geen moeite met dates.
Ik heb nog geen dateverslag van je via je nichtje geregelde date gelezen...
  zondag 6 december 2015 @ 12:34:27 #279
416020 K44S
The bearded man
pi_158053784
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 12:32 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik heb nog geen dateverslag van je via je nichtje geregelde date gelezen...
Goed opgelet.
pi_158053812
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 12:25 schreef Peejtur het volgende:
Volgende week zondag een date met een erg leuke meid waar ik nu zo'n 3 weken contact mee heb (het kan wel ;) ) Date staat nu al 1,5 week vast maar konden beide niet eerder. 2e date staat ook al een beetje vast. 2e kerstdag samen vieren maar we wilden elkaar al wel eerder nog zien. De beruchte klik is er iig online via WhatsApp, telefoon en Skype al helemaal aanwezig. Ben benieuwd! :)
Klinkt goed! ^O^
pi_158053928
Date met buurvrouw was wat minder, een vriendin van haar belde tijdens het eten en die zat er helemaal door heen. Dus ze moest gelijk weg, zit je dan in je eentje in een restaurant.
  zondag 6 december 2015 @ 12:44:15 #282
416020 K44S
The bearded man
pi_158053945
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:43 schreef Moro het volgende:
Date met buurvrouw was wat minder, een vriendin van haar belde tijdens het eten en die zat er helemaal door heen. Dus ze moest gelijk weg, zit je dan in je eentje in een restaurant.
Dat is wel eeeerrg naar.

Wat heb je gedaan? 4 bier en het beste van het menu besteld?
pi_158053950
quote:
:D

_O-
pi_158054036
Wow ligt het aan mij dat ik dat een beetje onbeschoft vind?
Kan me weinig voorstellen dat zo direct aandacht nodig heeft dat je je etentje niet af kunt maken. Misschien het overleiden van iemands moeder of zo...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158054048
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Dat is wel eeeerrg naar.

Wat heb je gedaan? 4 bier en het beste van het menu besteld?
Nee het eten was al onderweg dus maar opgegeten afgerekend en even de stad in gegaan aangezien ik er toch was. Wat whatsappjes gehad dat vriendin wat in de clinch ligt met d'r vriend, relatie van 12 jaar ofzo, dus die slaapt nu bij haar.
pi_158054110
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef Moro het volgende:

[..]

Nee het eten was al onderweg dus maar opgegeten afgerekend en even de stad in gegaan aangezien ik er toch was. Wat whatsappjes gehad dat vriendin wat in de clinch ligt met d'r vriend, relatie van 12 jaar ofzo, dus die slaapt nu bij haar.
echt wtf :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 12:53:44 #287
416020 K44S
The bearded man
pi_158054140
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 12:49 schreef Moro het volgende:

[..]

Die komt makkelijk van je af zeg... ik zou echt vol op zitten vreten daar.
pi_158054171
quote:
Ben ik de enige die hier aan een *red me!*-sms denkt? :@
Ja doei.
  zondag 6 december 2015 @ 12:55:54 #289
416020 K44S
The bearded man
pi_158054181
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 12:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe lullig ook. Zo'n gevoel heb ik dus ook.
pi_158054236
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 12:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat doen mensen toch niet echt? En serieus als je al besteld hebt? Dat zou te bitchy voor woorden zijn :o
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 6 december 2015 @ 13:00:20 #291
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158054265
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat doen mensen toch niet echt? En serieus als je al besteld hebt? Dat zou te bitchy voor woorden zijn :o
Maar je gaat toch ook niet echt weg terwijl t eten al besteld is? Hoe erg kan iets zijn dat t niet even 20 min kan wachten? Ik snap dat je haast maakt dan, maar zo snel weg?
Aan de andere kant snap ik ook niet hoe een date zo vreselijk kan zijn dat je nú direct weg wilt.
pi_158054270
Ik zou het ook niet doen, maarja... :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')