abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:01:06 #201
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158028004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:36 schreef syndroom het volgende:
Eigenlijk is Deezer gewoon een player.
Exact. En wat voor een. Eentje die altijd op zoek is naar verbetering. Deze perfectionist belicht daarom alleen maar zijn zwakke punten omdat hij niet te graag blijft stilstaan bij zijn goede punten en deze gaat bejubelen. Daarvoor is de drang naar verbetering te belangrijk. Toevallig dat hij zich in dat topic liet ontvallen over z'n goede ervaringen waar ik die quotes uithaalde. Maar normaliter zullen we deze man niet vlug betrappen op zijn goede ervaringen. Vergelijk het met Cristiano Ronaldo die vijf goals per wedstrijd scoort maar toch nog na afloop de focus weet te leggen op die ene gemiste kans. Zo is Deezertje ook.
pi_158028020
Cristiano Ronaldo is gay.

Just sayin'.
pi_158028029
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:04 schreef Gray het volgende:
Cristiano Ronaldo is gay.

Just sayin'.
mja die is niet goed in z'n hoofd

Wel lekker kopje en lichaam
pi_158028043
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 03:02 schreef Faxie het volgende:
Ow is Yummie-Yum een vent? :r Ieuw :r
En daarom, dames en heren, DM je niet elke vrouw-lijkende account die zich op FOK! waagt! :D
pi_158028052
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:07 schreef Gray het volgende:

[..]

En daarom, dames en heren, DM je niet elke vrouw-lijkende account die zich op FOK! waagt! :D
Dat doet Faxie ook niet, maar zoals de waard is...
pi_158028062
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:05 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

mja die is niet goed in z'n hoofd

Wel lekker kopje en lichaam
Ooit de before fotos gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is the mind too small for doubt.
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:16:29 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158028102
En maar weer on-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158028153
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:08 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Dat doet Faxie ook niet, maar zoals de waard is...
Volgens mij ken jij Faxie nog niet zo lang...

Of je bent beledigd dat jij nog niet aangeschreven bent. :')

Anyways, van mijn maten moet ik weer daten. En ik denk dat ik het maar ga doen ook. Moet dus maar eens mijn tinderprofiel updaten. Iemand tips voor een aantrekkelijk tinderprofiel voor een aantrekkelijke man?
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:34:54 #209
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158028271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:36 schreef syndroom het volgende:
Eigenlijk is Deezer gewoon een player.
Plus daar komt nog bij dat deze man de meest moeilijke plekken opzoekt om te jagen, want mijn universiteit ziet er ongeveer zo uit qua vrouwen:
30% PhD (verzuurd en opgedroogd)
30% hangt altijd in het lab rond (verzuurd en opgedroogd)
30% feministisch en/of lesbisch (verzuurd en opgedroogd)
10% is normaal en alle mannen storten zich dus daarop waaronder ook PausNicolaas

En wie heeft binnen één week een date geregeld zonder hier ook maar te wonen of te studeren? Juist, Deezertje zo blijkt uit de eerder aangehaalde quotes. Dan behoor je gewoon tot de top van het players gilde kan je wel stellen. Daar kunnen wij alleen maar van dromen, nietwaar Syndroom?

Maar syndroom, we kunnen ons beter richten op andere zaken dan daten, relaties en seks. Daten is inderdaad maar een surrogaat en de spontaniteit is ver te zoeken zoals ik en een ander al hebben aangehaald:
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:27 schreef Zeikbeer het volgende:
In real-life vond ik vrouwen die op mij afstapten het leukst. Dit gebeurde namelijk heel natuurlijk en leek zonder enige intenties te gaan. Dat is met online daten wel anders.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:55 schreef Gray het volgende:
Mocht iets vanzelf gebeuren, dat het uit zichzelf vloeit, dan vind ik het geen probleem om daarin mee te gaan. Maar op den duur komen verwachtingen om de hoek kijken, en dan ben ik weg. Ik heb voor mij veel belangrijkere doelen dan een relatie.
Maar hoeveel hobbies ik ook heb, hoeveel tijd ik ook in mijn studie/werk steek, de drang naar die onweerstaanbare brunettes met donkerkleurige ogen zal altijd blijven.
pi_158028326
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:34 schreef Zeikbeer het volgende:
Maar hoeveel hobbies ik ook heb, hoeveel tijd ik ook in mijn studie/werk steek, de drang naar die onweerstaanbare brunettes met donkerkleurige ogen zal altijd blijven.
Ah, concurrentie. ~O>
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:45:01 #211
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158028370
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, concurrentie. ~O>
Ojee, nu kan ik het wel schudden. Eerst die Deezer, nu jij, dit schiet niet op zo. Nog een paar jaar en dan hijs ik de witte vlag.
pi_158028400
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Ojee, nu kan ik het wel schudden. Eerst die Deezer, nu jij, dit schiet niet op zo. Nog een paar jaar en dan hijs ik de witte vlag.
Deezer is geen concurrentie. :') Hooguit het nummer voor je in de rij voor het raam. Mijn advies: niet beffen.
pi_158028485
Wat zitten jullie de boel te verpesten hier? 8)7
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:56:31 #214
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158028498
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Deezer is geen concurrentie. :') Hooguit het nummer voor je in de rij voor het raam. Mijn advies: niet beffen.
Ik denk anders over Deezertje, zie post #145. De mogelijkheid van hoeren / prostituees heb ik nooit overwogen en zal ik ook nooit overwegen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:57:45 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158028511
En on topic, dus off andere users.
Hierna wordt geveegd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158028716
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:22 schreef Gray het volgende:

Anyways, van mijn maten moet ik weer daten. En ik denk dat ik het maar ga doen ook. Moet dus maar eens mijn tinderprofiel updaten. Iemand tips voor een aantrekkelijk tinderprofiel voor een aantrekkelijke man?
Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.

[ Bericht 17% gewijzigd door Copycat op 05-12-2015 10:15:27 (Off topic verwijderd ) ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:17:27 #217
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158028787
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.
Dat valt tegen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158028796
FB. Niet hier.

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 05-12-2015 10:20:00 ]
pi_158028803
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:17 schreef yats het volgende:

[..]

Dat valt tegen
Dan zijn de foto's dus niet leuk.
pi_158028817
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:17 schreef yats het volgende:

[..]

Dat valt tegen
dan zijn je foto's toch gewoon niet leuk? Sorry maar waarom ga jij er altijd vanuit dat dat bij jou wel zo is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:23:21 #221
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158028871
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan zijn je foto's toch gewoon niet leuk? Sorry maar waarom ga jij er altijd vanuit dat dat bij jou wel zo is?
Niet? Toch apart dat vijf vriendinnen van me iets anders zeggen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158028875
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

En expres een heel raar profiel, inclusief puns?
pi_158028881
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:23 schreef yats het volgende:

[..]

Dan durven ze niet eerlijk te zijn of hebben ze een andere smaak dan de algemene norm.
pi_158028890
quote:

[..]

Zij kunnen het wel mooi vinden, en jij zelf ook, maar ik niet en daarom kan ik ervoor kiezen om jou niet te liken...

Ik heb zelf ook een foto waar ik aan het skydiven ben. Op FB 100+ likes ( :') ), maar Tinder valt vies tegen.
pi_158028894
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:23 schreef Gray het volgende:

[..]

En expres een heel raar profiel, inclusief puns?
Moet je doen als je wil overkomen als zo'n alternatief typetje. Vinden al die kunstzinnige meisjes vast hilarisch.
pi_158028925
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zij kunnen het wel mooi vinden, en jij zelf ook, maar ik niet en daarom kan ik ervoor kiezen om jou niet te liken...

Ik heb zelf ook een foto waar ik aan het skydiven ben. Op FB 100+ likes ( :') ), maar Tinder valt vies tegen.
Nou weet ik niet hoe dat voor vrouwen en homo's is, maar wanneer ik zo'n standaard foto tegenkom van het type:
Ik in Tibet.
Ik springend op het strand.
Ik met paard.
Ik met drankje met parapluutje.
etc
Dan is het voor mij autoswipe links.

Dat gezegd hebbende, wat zijn meer van dat soort clichéfoto's? Ik weet wat vrouwen voor profielen met foto's hebben, maar mannen? Geen idee.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:24 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Moet je doen als je wil overkomen als zo'n alternatief typetje. Vinden al die kunstzinnige meisjes vast hilarisch.
Perfect. *)
pi_158028926
quote:

[..]

misschien moet je bij dit soort dingen niet af gaan op vrienden. Mijn mama vind mij ook prachtig. Koop je niks voor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158028937
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Nou weet ik niet hoe dat voor vrouwen en homo's is, maar wanneer ik zo'n standaard foto tegenkom van het type:
Ik in Tibet.
Ik springend op het strand.
Ik met paard.
Ik met drankje met parapluutje.
etc
Dan is het voor mij autoswipe links.

Dat gezegd hebbende, wat zijn meer van dat soort clichéfoto's? Ik weet wat vrouwen voor profielen met foto's hebben, maar mannen? Geen idee.
Ik heb ook geen idee. Ik heb liever een foto van met paard dan met een duckface.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 10:29:43 ]
pi_158028940
Ik word gek van Tinder btw. Ik heb nu 400 matches in 1,5 maand, maar ben op reis geweest dus vandaar hoge aantal alleen dan is het moeilijk filteren. Moet eigenlijk Tinder verwijderen en opnieuw swipen.

En die fucking gesprekken.... Ik reageer echt maar op 1% want 99% begint al lelijk. :|W Dat vind ik zo jammer, dat veel mensen zo standaard beginnen. :P
pi_158028945
Ik heb alleen selfies op tinder. Het gaat toch om mijn hoofd? En ik wil geen vrienden er op zetten zonder dat ze dat weten (groepsfoto's) en op vakanties maak ik foto's van mooie dingen, niet mezelf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158028946
Welke tekst je ook vaak ziet: -we liegen wel over waar we elkaar hebben ontmoet :')
pi_158028953
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb alleen selfies op tinder. Het gaat toch om mijn hoofd? En ik wil geen vrienden er op zetten zonder dat ze dat weten (groepsfoto's) en op vakanties maak ik foto's van mooie dingen, niet mezelf
Je kan toch een foto van jezelf maken op de vakantie met iets leuks op de achtergrond? Wat is daar mis mee?
pi_158028954
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

misschien moet je bij dit soort dingen niet af gaan op vrienden. Mijn mama vind mij ook prachtig. Koop je niks voor
Neemt niet weg dat ze je echt prachtig vindt natuurlijk :P
pi_158028957
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee. Ik heb liever een foto van met paard dan met een duckface.
Hangt af van het paard.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik word gek van Tinder btw. Ik heb nu 400 matches in 1,5 maand, maar ben op reis geweest dus vandaar hoge aantal alleen dan is het moeilijk filteren. Moet eigenlijk Tinder verwijderen en opnieuw swipen.

En die fucking gesprekken.... Ik reageer echt maar op 1% want 99% begint al lelijk. :|W Dat vind ik zo jammer, dat veel mensen zo standaard beginnen. :P
Anders dan hallo bedoel je?
pi_158028962
quote:
Om je hoofd? Gaat net zo goed om lichaam :)
pi_158028970
quote:
Same here.

Foto's van mezelf vinden is wat dat betreft nog best een klus.
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:32:34 #237
47102 Elvi
miemkwien
pi_158028976
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Welke tekst je ook vaak ziet: -we liegen wel over waar we elkaar hebben ontmoet :')
Dat vind ik dan wel weer grappig :D
pi_158028991
Dus ik vind hoofd niet belangrijkste maar het totaalplaatje.
pi_158028997
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
Dus ik vind hoofd niet belangrijkste maar het totaalplaatje.
Ik ook.
pi_158029009
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:31 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je kan toch een foto van jezelf maken op de vakantie met iets leuks op de achtergrond? Wat is daar mis mee?
waarom zou ik dat doen? Los van tinder
Op vakantie ben ik namelijk niet bezig met 'oh ff een mooie foto voor op tinder maken'

Maar ik geef tinder sowieso op denk ik. Zitten alleen nog tjappies en tokkies volgens mij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029023
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik moet er niet aan denken dat je met iemand afspreekt met een leuk hoofd en vervolgens een vadsige vent voor je hebt, of een iel ventje, of een heel klein persoon. Zou dan wel balen. 😂😂
pi_158029026
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:31 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Om je hoofd? Gaat net zo goed om lichaam :)
ja oké :P
Ik bedoel dat alles wat ik er op kreeg met mijn arm uitstrekken er op staat :P heb uiteraard geen selfiestick
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029028
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom zou ik dat doen? Los van tinder
Op vakantie ben ik namelijk niet bezig met 'oh ff een mooie foto voor op tinder maken'

Maar ik geef tinder sowieso op denk ik. Zitten alleen nog tjappies en tokkies volgens mij
Je wilt toch gezien worden? Wat je allemaal doet? Als je een reiziger bent, zoals ik, kan het leuk zijn om wat foto's te maken voor jezelf.

En als je thuis bent, upload je ze op Tinder.

Ik zou dat leuker vinden dan alleen waar jij met je hoofd op staat achter je laptop.
pi_158029047
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je wilt toch gezien worden? Wat je allemaal doet?
nee

Wie boeit dat? Ik ga echt niet fb onderspammen met mezelf voor een waterval of zo :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029067
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee

Wie boeit dat? Ik ga echt niet fb onderspammen met mezelf voor een waterval of zo :')
We hebben het nu niet over FB. We hebben het nu over foto's maken op de vakantie. Leuke herinneringen, toch? En als er een superleuke foto bij zit, dan is het toch prima voor Tinder dan wanneer jij alleen met je hoofd op staat en het overkomt alsof je niks leuks te doen hebt.
pi_158029069
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee

Nou ik wel. Lekker Puh.. Nee ik maak wel foto's maar niet perse op Facebook

Nee eigenlijk ook niet. Ik heb 1 Tinder foto waar ik kapsalon eet. Werkt goed.
pi_158029146
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

We hebben het nu niet over FB. We hebben het nu over foto's maken op de vakantie. Leuke herinneringen, toch? En als er een superleuke foto bij zit, dan is het toch prima voor Tinder dan wanneer jij alleen met je hoofd op staat en het overkomt alsof je niks leuks te doen hebt.
jij begon over gezien willen worden?
Herinnering zitten in mijn hoofd. Ik ben op reis of zo gewoon echt niet bezig met mijn camera
En als mensen serieus denken dat ik niets leuks doe omdat ik alleen selfies op fb heb zijn ze ook echt te debiel om te daten
(Andersom trouwens ook. Als een man na het zoveelste aidsweesje en yay-lekker-stappen-met-mijn-chicks-groepsfoto profiel denkt 'oh wat een sociaal en altruistisch meisje' dan vind ik dat ook echt stom van hem. Je weet toch niet wat er achter zit? Daar moet je toch eerst vorige chatten?)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029147
En de vraag beantwoorden of je nou wel of niet gezien wilt worden met een 'nee', maar ondertussen wel op Tinder zitten en omdat het allemaal niet lukt, dan geef je maar op. :')
pi_158029148
quote:

[..]

volgens mij meer met praktische overwegingen te maken, je was er zelf bij dus waarom een foto nodig?

Ik maak ook amper foto's van mijzelf op vakantie, ik weet ondertussen wel hoe ik eruit zie dus het boeit mij dan ook totaal niet om mijn kop naast de toren van pisa te zien of iets dergelijks. Iets wat schijnbaar toch wel heel erg populair is om te doen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:49:34 #250
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158029209
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Same here.

Foto's van mezelf vinden is wat dat betreft nog best een klus.
Herkenbaar, op vakantie maak ik meestal foto's van dingen die ik bezoek of van landschappen. Ik sta zelden zelf op foto's, dat maakt selectie buiten selfie om lastiger.
pi_158029219
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jij begon over gezien willen worden?
Herinnering zitten in mijn hoofd. Ik ben op reis of zo gewoon echt niet bezig met mijn camera
En als mensen serieus denken dat ik niets leuks doe omdat ik alleen selfies op fb heb zijn ze ook echt te debiel om te daten
(Andersom trouwens ook. Als een man na het zoveelste aidsweesje en yay-lekker-stappen-met-mijn-chicks-groepsfoto profiel denkt 'oh wat een sociaal en altruistisch meisje' dan vind ik dat ook echt stom van hem. Je weet toch niet wat er achter zit? Daar moet je toch eerst vorige chatten?)
Hoe wil je anders aandacht vangen op een datingsapp?
Ik weet van mezelf dat ik leuke foto's kan maken op mijn vakanties, en ik vind het leuk om het te hebben. Dat ze daarna op Tinder komen, is een bijzaak. Verder heb ik echt een bloedhekel aan selfies maken en ik sta daar nooit normaal op. Misschien daarom. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:45 schreef Moro het volgende:

[..]

volgens mij meer met praktische overwegingen te maken, je was er zelf bij dus waarom een foto nodig?
Met deze redenatie hadden ze geen camera's hoeven uit te vinden.
pi_158029229
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:45 schreef Etsu het volgende:
En de vraag beantwoorden of je nou wel of niet gezien wilt worden met een 'nee', maar ondertussen wel op Tinder zitten en omdat het allemaal niet lukt, dan geef je maar op. :')
hé? Wat zijn dit voor ontzettend rare en debiele conclusies :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029243
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hé? Wat zijn dit voor ontzettend rare en debiele conclusies :D
Je vraagt waarom je dat zou doen, ik vraag of je nou wel of niet gezien wilt worden en je zegt 'nee'... Wat doe je dan op Tinder?
pi_158029304
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoe wil je anders aandacht vangen op een datingsapp?
Ik weet van mezelf dat ik leuke foto's kan maken op mijn vakanties, en ik vind het leuk om het te hebben. Dat ze daarna op Tinder komen, is een bijzaak. Verder heb ik echt een bloedhekel aan selfies maken en ik sta daar nooit normaal op. Misschien daarom. :)

[..]

1. Ik zit misschien wel op Tinder maar als ik ergens leuk iets aan het doen ben denk ik dus echt niet 'goed tinder momentje! Ff poseren'
2. Ik zit niet op tinder voor aandacht
3. Ik hoef alleen maar 1 specifiek iemand te ontmoeten en die heeft niet van die vage beredeneringen dat ik dus nooit leuke dingen doe
4. Het 'lukt' mij niet op tinder omdat het voortaan een tokkie app is. Al die tjappies zonder shirt vind ik vreselijk. Geen zin om 83 vrachtwagenchauffeurs met gezinsfoto's (me kids :r ) en 37 sportschoolfotos weg te moeten swipen voor ik 1 leuke match heb
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029305
quote:

[..]

Waarom de fuck moet ik mijn hoofd herinneren per foto?

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:49 schreef yats het volgende:

[..]

Herkenbaar, op vakantie maak ik meestal foto's van dingen die ik bezoek of van landschappen. Ik sta zelden zelf op foto's, dat maakt selectie buiten selfie om lastiger.
En de foto's die je dan hebt, sta je met een rotkop op. Ik bedoel, ik heb best een aantrekkelijke kop, maar wat ben ik weinig fotogeniek zeg! :'(
pi_158029311
Ik heb ook amper vakantiefoto's van mezelf. Als ik het zelf doe krijg je ook een selfie en m'n vriend fotografeert liever de omgeving B-)

Maar genoeg succes met alleen maar selfies hoor ^O^
pi_158029324
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

1. Ik zit misschien wel op Tinder maar als ik ergens leuk iets aan het doen ben denk ik dus echt niet 'goed tinder momentje! Ff poseren'
3. Ik hoef alleen maar 1 specifiek iemand te ontmoeten en die heeft niet van die vage beredeneringen dat ik dus nooit leuke dingen doe
4. Het 'lukt' mij niet op tinder omdat het voortaan een tokkie app is. Al die tjappies zonder shirt vind ik vreselijk. Geen zin om 83 vrachtwagenchauffeurs met gezinsfoto's (me kids :r ) en 37 sportschoolfotos weg te moeten swipen voor ik 1 leuke match heb
Op welke leeftijdscategorie heb jij hem staan dan? Ik heb hem op 22-35 staan, maar kom niet zoveel tegen wat jij omschrijft.
pi_158029328
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je leest weer totaal niet wat ik zeg. Laat maar.
pi_158029335
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

ja echt dat :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029352
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:57 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Op welke leeftijdscategorie heb jij hem staan dan? Ik heb hem op 22-35 staan, maar kom niet zoveel tegen wat jij omschrijft.
26-38

Maar dat wij niet op het zelfde type vallen is mij al lang duidelijk :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029362
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

26-38

Maar dat wij niet op het zelfde type vallen is mij al lang duidelijk :P
Op wat voor type val ik dan? :P
pi_158029373
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:50 schreef Etsu het volgende:

Ik maak foto's om andere mensen iets te laten zien, niet om mijzelf op de foto te zetten.

Ja ik weet het ik ben raar
pi_158029397
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:01 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik maak foto's om andere mensen iets te laten zien, niet om mijzelf op de foto te zetten.

Ja ik weet het ik ben raar
Net als m'n schoonbroer. En dan eeuwen foto's zitten kijken als hij terug is van vakantie ;(

Al is het met dates soms wel leuk om er wat van je foto's van op je telefoon te hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 11:04:12 ]
pi_158029409
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Net als m'n schoonbroer. En dan eeuwen foto's zitten kijken als hij terug is van vakantie ;(
Nu nog een hommo die daar ook zo over denkt, een beetje in de buurt woont en rond mijn leeftijd. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 11:05:31 ]
pi_158029417
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Op wat voor type val ik dan? :P
glad en smooth. Mannen die de deur voor je open houden en dan heel strategisch hun hand op je onderrug plaatsen als je ze voorgaat om er door heen te gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029446
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

glad en smooth. Mannen die de deur voor je open houden en dan heel strategisch hun hand op je onderrug plaatsen als je ze voorgaat om er door heen te gaan
Dat doen op een manier zonder dat het vies glad word is wel pluspunten scoren ja 8-) zo jammer dat dat niet op foto's terug te zien is. Plus dat werkt alleen als de rest ook leuk is, en daar heb ik nog geen type in kunnen herkennen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 11:08:31 ]
pi_158029458
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom is dat strategisch? Voor het stiekeme lichaamscontact?
pi_158029475
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:08 schreef Gray het volgende:

[..]

ja. Het is echt zo'n debiele pua move
Lichaamscontact, dominantie blabla. Doordacht bah.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029477
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Lichaamscontact, bovendien is het een plek waarvan je het niet echt als een belediging op kunt vatten want hij is immers gewoon galant. En tegelijkertijd is het ook een vrij erogene zone.
pi_158029481
Ik val meer op het type verstrooide professor O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lichaamscontact, dominantie blabla
Ik vind het zelf ook gewoon best wel naar dat dat m'n zwakte is. Hoe weet je uberhaupt of iemand oprecht is en dat je geen opendeur bent -O-
pi_158029494
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik val meer op het type verstrooide professor O+
Klinkt als mijn vriend O+
pi_158029505
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook gewoon best wel naar dat dat m'n zwakte is. Hoe weet je uberhaupt of iemand oprecht is en dat je geen opendeur bent -O-
door geen open deur te zijn? Sorry maar die indruk wek je inderdaad enorm
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029523
quote:

[..]

Nouja sommige mannen proberen gewoon galant te zijn. Als ik dat al doe is dat tenminste de reden.
pi_158029529
quote:

[..]

Maar toch leuk vinden he? :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

door geen open deur te zijn? Sorry maar die indruk wek je inderdaad enorm
_O-
pi_158029532
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

door geen open deur te zijn? Sorry maar die indruk weken je inderdaad enorm
Ik weet het niet. Wat ik al zei, ik hou er wel van maar alleen als het de puntjes op de I zet. Als je niks eigenzinnigs hebt en geen goede gesprekken kan voeren mag je doorlopen.
pi_158029536
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:14 schreef Moro het volgende:

[..]

Nouja sommige mannen proberen gewoon galant te zijn.
dan zou je niet stiekem proberen me aan te raken en te sturen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029549
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar wat is daar erg aan? Als een man aanvalt hoe hij je happy krijgt zeg maar?
pi_158029566
quote:

[..]

...stiekem sturen? Je staat er zelf toch bij?
pi_158029584
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef Moro het volgende:

[..]

Daar schijnen trucjes voor te zijn die heel goed werken :P maar ik weet het niet zo goed. Kan me enerzijds ook weer niet voorstellen dat het werkt als er verder geen klik is. Want de mannen waar ik op viel konden dat heel goed, maar daar heb ik ook uren mee zitten filosoferen over van alles.
pi_158029585
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt sturen als in voorbedachte PUA-trucjes.
pi_158029590
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:16 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar wat is daar erg aan? Als een man aanvalt hoe hij je happy krijgt zeg maar?
nou als het voor jou werkt niets. Maar als een man denkt mij zo happy te krijgen zit hij echt enorm op het verkeerde pad en zijn we dus geen match. Dus daar is dan zeker wat mis mee

Daarnaast snap ik ook niet hoe je happy kunt worden van een man die je praktisch als een schaap ziet en je aan probeert te sturen op zo'n manier... maar dat is een andere discussie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029600
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar schijnen trucjes voor te zijn die heel goed werken :P maar ik weet het niet zo goed. Kan me enerzijds ook weer niet voorstellen dat het werkt als er verder geen klik is. Want de mannen waar ik op viel konden dat heel goed, maar daar heb ik ook uren mee zitten filosoferen over van alles.
Hoe kom je nou van trucjes naar filosoferen? :?
pi_158029601
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

ik zeg niet dat een man die denkt dat vrouwen schapen zijn niet toch een goed gesprek kan voeren over iets anders. Ik zou er alleen nooit mee naar huis gaan want ik ben dus geen schaap
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029614
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou als het voor jou werkt niets. Maar als een man denkt mij zo happy te krijgen zit hij echt enorm op het verkeerde pad en zijn we dus geen match. Dus daar is dan zeker wat mis mee

Daarnaast snap ik ook niet hoe je happy kunt worden van een man die je praktisch als een schaap ziet en je aan probeert te sturen op zo'n manier... maar dat is een andere discussie
Ja maar dat is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Ik zie het meer als z'n best willen doen om me op m'n gemak te laten voelen, en geïnteresseerd zijn in vrouwen en dingen uitproberen. Maargoed alleen als er dus inderdaad ook die goede gesprekken zijn anders mag iemand z'n handjes lekker thuis houden ^^
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:22:21 #286
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158029621
quote:

[..]

En als hij wil betalen wordt je pissig omdat hij dan indirect zegt dat je onzelfstandige pauperin bent die niet voor haarzelf kan zorgen natuurlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158029630
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar dat is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Ik zie het meer als z'n best willen doen om me op m'n gemak te laten voelen, en geïnteresseerd zijn in vrouwen en dingen uitproberen. Maargoed alleen als er dus inderdaad ook die goede gesprekken zijn anders mag iemand z'n handjes lekker thuis houden ^^
maar hoe kun je dat nou zo zien? Het is denigrerend. Welke vrouw voelt zich nou op haar gemak bij iemand die trucjes gebruikt om je te sturen? Sorry maar dan ben je inderdaad een open deur en ook nog een met weinig zelfrespect
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029638
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En als hij wil betalen wordt je pissig omdat hij dan indirect zegt dat je onzelfstandige pauperin bent die niet voor haarzelf kan zorgen natuurlijk.
ik word niet pissig (ook niet van andere trucjes maar ze hebben wel invloed op mijn indruk van je, logisch) maar nee ik laat niet voor mij betalen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:26:21 #289
358523 IkStampOpTacos
pi_158029661
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar hoe kun je dat nou zo zien? Het is denigrerend. Welke vrouw voelt zich nou op haar gemak bij iemand die trucjes gebruikt om je te sturen? Sorry maar dan ben je inderdaad een open deur en ook nog een met weinig zelfrespect
Lichaamscontact behoort gewoon tot normale menselijke interactie. Maar elke actie zal dus wel met een verborgen intentie gedaan worden.
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:27:52 #290
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158029677
Als iemand me niet af en toe even subtiel aanraakt tijdens een date ga ik er vanuit dat ie me toch niet zo leuk vindt :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158029685
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lichaamscontact behoort gewoon tot normale menselijke interactie. Maar elke actie zal dus wel met een verborgen intentie gedaan worden.
lichaamscontact is prima. Iemand die me gaat lopen herderen niet. Of van dat 'escsleren' pua geneuzel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158029692
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar je bent in een open relatie, dus het is sowieso opendeur. Niemand gaat je willen voor relatie, dus ben je voor seks. Mannen. ;)
pi_158029701
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:27 schreef SiIk het volgende:
Als iemand me niet af en toe even subtiel aanraakt tijdens een date ga ik er vanuit dat ie me toch niet zo leuk vindt :')
Ik word altijd aangeraakt, maar ze vinden me vaak niet leuk dus wat dat betreft. :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:31:44 #294
358523 IkStampOpTacos
pi_158029708
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

lichaamscontact is prima. Iemand die me gaat lopen herderen niet. Of van dat 'escsleren' pua geneuzel
Nja, de intentie dus. Niet altijd makkelijk die te ontdekken.

Voor mij persoonlijk gaat het altijd heel natuurlijk. Maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt, dat het nogal raar overkomt als iemand je gaat aanraken op bepaalde momenten omdat in een boekje staat dat dat werkt.
-
pi_158029729
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:29 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Maar je bent in een open relatie, dus het is sowieso opendeur. Niemand gaat je willen voor relatie, dus ben je voor seks. Mannen. ;)
Gelukkig is mijn wereld anders O+
pi_158029735
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En de deur open houden en even je hand op je onderrug is pua en wanneer is het dan prima lichaamscontact?
pi_158029779
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gelukkig is mijn wereld anders O+
Hoe kan het anders zijn? Je bent geen relatiemateriaal, de meeste gasten hebben vrienden voor een leuke tijd en dus dates met iemand met een open relatie voor seks en een beetje chillen.

Lijkt mij wel easy daten met open relatie btw :P Geen verwachtingen of gezeik, gewoon seks.
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:40:24 #298
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158029785
quote:

[..]

[..]

En de foto's die je dan hebt, sta je met een rotkop op. Ik bedoel, ik heb best een aantrekkelijke kop, maar wat ben ik weinig fotogeniek zeg! :'(
En dat inderdaad. Als ik foto's vergelijk met IRL komen foto's er altijd slechter uit.
pi_158029799
quote:

[..]

[..]

Het kan ook zijn dat je in de praktijk gewoon niet aantrekkelijk bent, maar dat je denkt van wel. Als al ke foto's kut zijn... :9
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:45:31 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158029833
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:29 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Alsof vrouwen soms niet ook gewoon alleen maar seks willen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')