Exact. En wat voor een. Eentje die altijd op zoek is naar verbetering. Deze perfectionist belicht daarom alleen maar zijn zwakke punten omdat hij niet te graag blijft stilstaan bij zijn goede punten en deze gaat bejubelen. Daarvoor is de drang naar verbetering te belangrijk. Toevallig dat hij zich in dat topic liet ontvallen over z'n goede ervaringen waar ik die quotes uithaalde. Maar normaliter zullen we deze man niet vlug betrappen op zijn goede ervaringen. Vergelijk het met Cristiano Ronaldo die vijf goals per wedstrijd scoort maar toch nog na afloop de focus weet te leggen op die ene gemiste kans. Zo is Deezertje ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:36 schreef syndroom het volgende:
Eigenlijk is Deezer gewoon een player.
Dat doet Faxie ook niet, maar zoals de waard is...quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:07 schreef Gray het volgende:
[..]
En daarom, dames en heren, DM je niet elke vrouw-lijkende account die zich op FOK! waagt!
Ooit de before fotos gezien?quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:05 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
mja die is niet goed in z'n hoofd
Wel lekker kopje en lichaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
Volgens mij ken jij Faxie nog niet zo lang...quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat doet Faxie ook niet, maar zoals de waard is...
Plus daar komt nog bij dat deze man de meest moeilijke plekken opzoekt om te jagen, want mijn universiteit ziet er ongeveer zo uit qua vrouwen:quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:36 schreef syndroom het volgende:
Eigenlijk is Deezer gewoon een player.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:27 schreef Zeikbeer het volgende:
In real-life vond ik vrouwen die op mij afstapten het leukst. Dit gebeurde namelijk heel natuurlijk en leek zonder enige intenties te gaan. Dat is met online daten wel anders.
Maar hoeveel hobbies ik ook heb, hoeveel tijd ik ook in mijn studie/werk steek, de drang naar die onweerstaanbare brunettes met donkerkleurige ogen zal altijd blijven.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:55 schreef Gray het volgende:
Mocht iets vanzelf gebeuren, dat het uit zichzelf vloeit, dan vind ik het geen probleem om daarin mee te gaan. Maar op den duur komen verwachtingen om de hoek kijken, en dan ben ik weg. Ik heb voor mij veel belangrijkere doelen dan een relatie.
Ah, concurrentie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:34 schreef Zeikbeer het volgende:
Maar hoeveel hobbies ik ook heb, hoeveel tijd ik ook in mijn studie/werk steek, de drang naar die onweerstaanbare brunettes met donkerkleurige ogen zal altijd blijven.
Ojee, nu kan ik het wel schudden. Eerst die Deezer, nu jij, dit schiet niet op zo. Nog een paar jaar en dan hijs ik de witte vlag.quote:
Deezer is geen concurrentie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Ojee, nu kan ik het wel schudden. Eerst die Deezer, nu jij, dit schiet niet op zo. Nog een paar jaar en dan hijs ik de witte vlag.
Ik denk anders over Deezertje, zie post #145. De mogelijkheid van hoeren / prostituees heb ik nooit overwogen en zal ik ook nooit overwegen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Deezer is geen concurrentie.Hooguit het nummer voor je in de rij voor het raam. Mijn advies: niet beffen.
Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:22 schreef Gray het volgende:
Anyways, van mijn maten moet ik weer daten. En ik denk dat ik het maar ga doen ook. Moet dus maar eens mijn tinderprofiel updaten. Iemand tips voor een aantrekkelijk tinderprofiel voor een aantrekkelijke man?
Dat valt tegenquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.
dan zijn je foto's toch gewoon niet leuk? Sorry maar waarom ga jij er altijd vanuit dat dat bij jou wel zo is?quote:
Niet? Toch apart dat vijf vriendinnen van me iets anders zeggen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zijn je foto's toch gewoon niet leuk? Sorry maar waarom ga jij er altijd vanuit dat dat bij jou wel zo is?
En expres een heel raar profiel, inclusief puns?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.
Dan durven ze niet eerlijk te zijn of hebben ze een andere smaak dan de algemene norm.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Toch apart dat vijf vriendinnen van me iets anders zeggen.
Zij kunnen het wel mooi vinden, en jij zelf ook, maar ik niet en daarom kan ik ervoor kiezen om jou niet te liken...quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Moet je doen als je wil overkomen als zo'n alternatief typetje. Vinden al die kunstzinnige meisjes vast hilarisch.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:23 schreef Gray het volgende:
[..]
En expres een heel raar profiel, inclusief puns?
Nou weet ik niet hoe dat voor vrouwen en homo's is, maar wanneer ik zo'n standaard foto tegenkom van het type:quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zij kunnen het wel mooi vinden, en jij zelf ook, maar ik niet en daarom kan ik ervoor kiezen om jou niet te liken...
Ik heb zelf ook een foto waar ik aan het skydiven ben. Op FB 100+ likes (), maar Tinder valt vies tegen.
Perfect.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Moet je doen als je wil overkomen als zo'n alternatief typetje. Vinden al die kunstzinnige meisjes vast hilarisch.
misschien moet je bij dit soort dingen niet af gaan op vrienden. Mijn mama vind mij ook prachtig. Koop je niks voorquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Ik heb liever een foto van met paard dan met een duckface.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoe dat voor vrouwen en homo's is, maar wanneer ik zo'n standaard foto tegenkom van het type:
Ik in Tibet.
Ik springend op het strand.
Ik met paard.
Ik met drankje met parapluutje.
etc
Dan is het voor mij autoswipe links.
Dat gezegd hebbende, wat zijn meer van dat soort clichéfoto's? Ik weet wat vrouwen voor profielen met foto's hebben, maar mannen? Geen idee.
Je kan toch een foto van jezelf maken op de vakantie met iets leuks op de achtergrond? Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb alleen selfies op tinder. Het gaat toch om mijn hoofd? En ik wil geen vrienden er op zetten zonder dat ze dat weten (groepsfoto's) en op vakanties maak ik foto's van mooie dingen, niet mezelf
Neemt niet weg dat ze je echt prachtig vindt natuurlijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien moet je bij dit soort dingen niet af gaan op vrienden. Mijn mama vind mij ook prachtig. Koop je niks voor
Hangt af van het paard.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Ik heb liever een foto van met paard dan met een duckface.
Anders dan hallo bedoel je?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik word gek van Tinder btw. Ik heb nu 400 matches in 1,5 maand, maar ben op reis geweest dus vandaar hoge aantal alleen dan is het moeilijk filteren. Moet eigenlijk Tinder verwijderen en opnieuw swipen.
En die fucking gesprekken.... Ik reageer echt maar op 1% want 99% begint al lelijk.Dat vind ik zo jammer, dat veel mensen zo standaard beginnen.
Om je hoofd? Gaat net zo goed om lichaamquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb alleen selfies op tinder. Het gaat toch om mijn hoofd? En ik wil geen vrienden er op zetten zonder dat ze dat weten (groepsfoto's) en op vakanties maak ik foto's van mooie dingen, niet mezelf
Same here.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:30 schreef Fotolijstjes het volgende:
Welke tekst je ook vaak ziet: -we liegen wel over waar we elkaar hebben ontmoet
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:33 schreef Fotolijstjes het volgende:
Dus ik vind hoofd niet belangrijkste maar het totaalplaatje.
waarom zou ik dat doen? Los van tinderquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan toch een foto van jezelf maken op de vakantie met iets leuks op de achtergrond? Wat is daar mis mee?
Ik moet er niet aan denken dat je met iemand afspreekt met een leuk hoofd en vervolgens een vadsige vent voor je hebt, of een iel ventje, of een heel klein persoon. Zou dan wel balen. 😂😂quote:
ja okéquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:31 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Om je hoofd? Gaat net zo goed om lichaam
Je wilt toch gezien worden? Wat je allemaal doet? Als je een reiziger bent, zoals ik, kan het leuk zijn om wat foto's te maken voor jezelf.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen? Los van tinder
Op vakantie ben ik namelijk niet bezig met 'oh ff een mooie foto voor op tinder maken'
Maar ik geef tinder sowieso op denk ik. Zitten alleen nog tjappies en tokkies volgens mij
neequote:Op zaterdag 5 december 2015 10:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wilt toch gezien worden? Wat je allemaal doet?
We hebben het nu niet over FB. We hebben het nu over foto's maken op de vakantie. Leuke herinneringen, toch? En als er een superleuke foto bij zit, dan is het toch prima voor Tinder dan wanneer jij alleen met je hoofd op staat en het overkomt alsof je niks leuks te doen hebt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
Wie boeit dat? Ik ga echt niet fb onderspammen met mezelf voor een waterval of zo
Nou ik wel. Lekker Puh.. Nee ik maak wel foto's maar niet perse op Facebookquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
Wie boeit dat? Ik ga echt niet fb onderspammen met mezelf voor een waterval of zo
jij begon over gezien willen worden?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over FB. We hebben het nu over foto's maken op de vakantie. Leuke herinneringen, toch? En als er een superleuke foto bij zit, dan is het toch prima voor Tinder dan wanneer jij alleen met je hoofd op staat en het overkomt alsof je niks leuks te doen hebt.
volgens mij meer met praktische overwegingen te maken, je was er zelf bij dus waarom een foto nodig?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over FB. We hebben het nu over foto's maken op de vakantie. Leuke herinneringen, toch? En als er een superleuke foto bij zit, dan is het toch prima voor Tinder dan wanneer jij alleen met je hoofd op staat en het overkomt alsof je niks leuks te doen hebt.
Herkenbaar, op vakantie maak ik meestal foto's van dingen die ik bezoek of van landschappen. Ik sta zelden zelf op foto's, dat maakt selectie buiten selfie om lastiger.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Same here.
Foto's van mezelf vinden is wat dat betreft nog best een klus.
Hoe wil je anders aandacht vangen op een datingsapp?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij begon over gezien willen worden?
Herinnering zitten in mijn hoofd. Ik ben op reis of zo gewoon echt niet bezig met mijn camera
En als mensen serieus denken dat ik niets leuks doe omdat ik alleen selfies op fb heb zijn ze ook echt te debiel om te daten
(Andersom trouwens ook. Als een man na het zoveelste aidsweesje en yay-lekker-stappen-met-mijn-chicks-groepsfoto profiel denkt 'oh wat een sociaal en altruistisch meisje' dan vind ik dat ook echt stom van hem. Je weet toch niet wat er achter zit? Daar moet je toch eerst vorige chatten?)
Met deze redenatie hadden ze geen camera's hoeven uit te vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:45 schreef Moro het volgende:
[..]
volgens mij meer met praktische overwegingen te maken, je was er zelf bij dus waarom een foto nodig?
hé? Wat zijn dit voor ontzettend rare en debiele conclusiesquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:45 schreef Etsu het volgende:
En de vraag beantwoorden of je nou wel of niet gezien wilt worden met een 'nee', maar ondertussen wel op Tinder zitten en omdat het allemaal niet lukt, dan geef je maar op.
Je vraagt waarom je dat zou doen, ik vraag of je nou wel of niet gezien wilt worden en je zegt 'nee'... Wat doe je dan op Tinder?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hé? Wat zijn dit voor ontzettend rare en debiele conclusies
1. Ik zit misschien wel op Tinder maar als ik ergens leuk iets aan het doen ben denk ik dus echt niet 'goed tinder momentje! Ff poseren'quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe wil je anders aandacht vangen op een datingsapp?
Ik weet van mezelf dat ik leuke foto's kan maken op mijn vakanties, en ik vind het leuk om het te hebben. Dat ze daarna op Tinder komen, is een bijzaak. Verder heb ik echt een bloedhekel aan selfies maken en ik sta daar nooit normaal op. Misschien daarom.
[..]
Met deze redenatie hadden ze geen camera's hoeven uit te vinden.
Waarom de fuck moet ik mijn hoofd herinneren per foto?quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En de foto's die je dan hebt, sta je met een rotkop op. Ik bedoel, ik heb best een aantrekkelijke kop, maar wat ben ik weinig fotogeniek zeg!quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, op vakantie maak ik meestal foto's van dingen die ik bezoek of van landschappen. Ik sta zelden zelf op foto's, dat maakt selectie buiten selfie om lastiger.
Op welke leeftijdscategorie heb jij hem staan dan? Ik heb hem op 22-35 staan, maar kom niet zoveel tegen wat jij omschrijft.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. Ik zit misschien wel op Tinder maar als ik ergens leuk iets aan het doen ben denk ik dus echt niet 'goed tinder momentje! Ff poseren'
2. Ik zit niet op tinder voor aandacht
3. Ik hoef alleen maar 1 specifiek iemand te ontmoeten en die heeft niet van die vage beredeneringen dat ik dus nooit leuke dingen doe
4. Het 'lukt' mij niet op tinder omdat het voortaan een tokkie app is. Al die tjappies zonder shirt vind ik vreselijk. Geen zin om 83 vrachtwagenchauffeurs met gezinsfoto's (me kids) en 37 sportschoolfotos weg te moeten swipen voor ik 1 leuke match heb
Je leest weer totaal niet wat ik zeg. Laat maar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. Ik zit misschien wel op Tinder maar als ik ergens leuk iets aan het doen ben denk ik dus echt niet 'goed tinder momentje! Ff poseren'
2. Ik zit niet op tinder voor aandacht
3. Ik hoef alleen maar 1 specifiek iemand te ontmoeten en die heeft niet van die vage beredeneringen dat ik dus nooit leuke dingen doe
4. Het 'lukt' mij niet op tinder omdat het voortaan een tokkie app is. Al die tjappies zonder shirt vind ik vreselijk. Geen zin om 83 vrachtwagenchauffeurs met gezinsfoto's (me kids) en 37 sportschoolfotos weg te moeten swipen voor ik 1 leuke match heb
ja echt datquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom de fuck moet ik mijn hoofd herinneren per foto?
[..]
26-38quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Op welke leeftijdscategorie heb jij hem staan dan? Ik heb hem op 22-35 staan, maar kom niet zoveel tegen wat jij omschrijft.
Op wat voor type val ik dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
26-38
Maar dat wij niet op het zelfde type vallen is mij al lang duidelijk
Ik maak foto's om andere mensen iets te laten zien, niet om mijzelf op de foto te zetten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:50 schreef Etsu het volgende:
Met deze redenatie hadden ze geen camera's hoeven uit te vinden.
Net als m'n schoonbroer. En dan eeuwen foto's zitten kijken als hij terug is van vakantiequote:Op zaterdag 5 december 2015 11:01 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik maak foto's om andere mensen iets te laten zien, niet om mijzelf op de foto te zetten.
Ja ik weet het ik ben raar
Nu nog een hommo die daar ook zo over denkt, een beetje in de buurt woont en rond mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Net als m'n schoonbroer. En dan eeuwen foto's zitten kijken als hij terug is van vakantie
glad en smooth. Mannen die de deur voor je open houden en dan heel strategisch hun hand op je onderrug plaatsen als je ze voorgaat om er door heen te gaanquote:
Dat doen op een manier zonder dat het vies glad word is wel pluspunten scoren jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
glad en smooth. Mannen die de deur voor je open houden en dan heel strategisch hun hand op je onderrug plaatsen als je ze voorgaat om er door heen te gaan
Waarom is dat strategisch? Voor het stiekeme lichaamscontact?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
glad en smooth. Mannen die de deur voor je open houden en dan heel strategisch hun hand op je onderrug plaatsen als je ze voorgaat om er door heen te gaan
ja. Het is echt zo'n debiele pua movequote:Op zaterdag 5 december 2015 11:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom is dat strategisch? Voor het stiekeme lichaamscontact?
Lichaamscontact, bovendien is het een plek waarvan je het niet echt als een belediging op kunt vatten want hij is immers gewoon galant. En tegelijkertijd is het ook een vrij erogene zone.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom is dat strategisch? Voor het stiekeme lichaamscontact?
Ik vind het zelf ook gewoon best wel naar dat dat m'n zwakte is. Hoe weet je uberhaupt of iemand oprecht is en dat je geen opendeur bentquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja. Het is echt zo'n debiele pua move
Lichaamscontact, dominantie blabla
Klinkt als mijn vriendquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik val meer op het type verstrooide professor
door geen open deur te zijn? Sorry maar die indruk wek je inderdaad enormquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook gewoon best wel naar dat dat m'n zwakte is. Hoe weet je uberhaupt of iemand oprecht is en dat je geen opendeur bent
Nouja sommige mannen proberen gewoon galant te zijn. Als ik dat al doe is dat tenminste de reden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lichaamscontact, dominantie blabla. Doordacht bah.
Maar toch leuk vinden he?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lichaamscontact, dominantie blabla. Doordacht bah.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
door geen open deur te zijn? Sorry maar die indruk wek je inderdaad enorm
Ik weet het niet. Wat ik al zei, ik hou er wel van maar alleen als het de puntjes op de I zet. Als je niks eigenzinnigs hebt en geen goede gesprekken kan voeren mag je doorlopen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
door geen open deur te zijn? Sorry maar die indruk weken je inderdaad enorm
dan zou je niet stiekem proberen me aan te raken en te sturenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:14 schreef Moro het volgende:
[..]
Nouja sommige mannen proberen gewoon galant te zijn.
Maar wat is daar erg aan? Als een man aanvalt hoe hij je happy krijgt zeg maar?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou je niet stiekem proberen me aan te raken en te sturen
...stiekem sturen? Je staat er zelf toch bij?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar schijnen trucjes voor te zijn die heel goed werkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef Moro het volgende:
[..]
...stiekem sturen? Je staat er zelf toch bij?
Ik denk dat ze bedoelt sturen als in voorbedachte PUA-trucjes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef Moro het volgende:
[..]
...stiekem sturen? Je staat er zelf toch bij?
nou als het voor jou werkt niets. Maar als een man denkt mij zo happy te krijgen zit hij echt enorm op het verkeerde pad en zijn we dus geen match. Dus daar is dan zeker wat mis meequote:Op zaterdag 5 december 2015 11:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar wat is daar erg aan? Als een man aanvalt hoe hij je happy krijgt zeg maar?
Hoe kom je nou van trucjes naar filosoferen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daar schijnen trucjes voor te zijn die heel goed werkenmaar ik weet het niet zo goed. Kan me enerzijds ook weer niet voorstellen dat het werkt als er verder geen klik is. Want de mannen waar ik op viel konden dat heel goed, maar daar heb ik ook uren mee zitten filosoferen over van alles.
ik zeg niet dat een man die denkt dat vrouwen schapen zijn niet toch een goed gesprek kan voeren over iets anders. Ik zou er alleen nooit mee naar huis gaan want ik ben dus geen schaapquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daar schijnen trucjes voor te zijn die heel goed werkenmaar ik weet het niet zo goed. Kan me enerzijds ook weer niet voorstellen dat het werkt als er verder geen klik is. Want de mannen waar ik op viel konden dat heel goed, maar daar heb ik ook uren mee zitten filosoferen over van alles.
Ja maar dat is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Ik zie het meer als z'n best willen doen om me op m'n gemak te laten voelen, en geïnteresseerd zijn in vrouwen en dingen uitproberen. Maargoed alleen als er dus inderdaad ook die goede gesprekken zijn anders mag iemand z'n handjes lekker thuis houden ^^quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als het voor jou werkt niets. Maar als een man denkt mij zo happy te krijgen zit hij echt enorm op het verkeerde pad en zijn we dus geen match. Dus daar is dan zeker wat mis mee
Daarnaast snap ik ook niet hoe je happy kunt worden van een man die je praktisch als een schaap ziet en je aan probeert te sturen op zo'n manier... maar dat is een andere discussie
En als hij wil betalen wordt je pissig omdat hij dan indirect zegt dat je onzelfstandige pauperin bent die niet voor haarzelf kan zorgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hoe kun je dat nou zo zien? Het is denigrerend. Welke vrouw voelt zich nou op haar gemak bij iemand die trucjes gebruikt om je te sturen? Sorry maar dan ben je inderdaad een open deur en ook nog een met weinig zelfrespectquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Ik zie het meer als z'n best willen doen om me op m'n gemak te laten voelen, en geïnteresseerd zijn in vrouwen en dingen uitproberen. Maargoed alleen als er dus inderdaad ook die goede gesprekken zijn anders mag iemand z'n handjes lekker thuis houden ^^
ik word niet pissig (ook niet van andere trucjes maar ze hebben wel invloed op mijn indruk van je, logisch) maar nee ik laat niet voor mij betalenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En als hij wil betalen wordt je pissig omdat hij dan indirect zegt dat je onzelfstandige pauperin bent die niet voor haarzelf kan zorgen natuurlijk.
Lichaamscontact behoort gewoon tot normale menselijke interactie. Maar elke actie zal dus wel met een verborgen intentie gedaan worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hoe kun je dat nou zo zien? Het is denigrerend. Welke vrouw voelt zich nou op haar gemak bij iemand die trucjes gebruikt om je te sturen? Sorry maar dan ben je inderdaad een open deur en ook nog een met weinig zelfrespect
lichaamscontact is prima. Iemand die me gaat lopen herderen niet. Of van dat 'escsleren' pua geneuzelquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lichaamscontact behoort gewoon tot normale menselijke interactie. Maar elke actie zal dus wel met een verborgen intentie gedaan worden.
Maar je bent in een open relatie, dus het is sowieso opendeur. Niemand gaat je willen voor relatie, dus ben je voor seks. Mannen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook gewoon best wel naar dat dat m'n zwakte is. Hoe weet je uberhaupt of iemand oprecht is en dat je geen opendeur bent
Ik word altijd aangeraakt, maar ze vinden me vaak niet leuk dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:27 schreef SiIk het volgende:
Als iemand me niet af en toe even subtiel aanraakt tijdens een date ga ik er vanuit dat ie me toch niet zo leuk vindt
Nja, de intentie dus. Niet altijd makkelijk die te ontdekken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lichaamscontact is prima. Iemand die me gaat lopen herderen niet. Of van dat 'escsleren' pua geneuzel
Gelukkig is mijn wereld andersquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar je bent in een open relatie, dus het is sowieso opendeur. Niemand gaat je willen voor relatie, dus ben je voor seks. Mannen.
En de deur open houden en even je hand op je onderrug is pua en wanneer is het dan prima lichaamscontact?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lichaamscontact is prima. Iemand die me gaat lopen herderen niet. Of van dat 'escsleren' pua geneuzel
Hoe kan het anders zijn? Je bent geen relatiemateriaal, de meeste gasten hebben vrienden voor een leuke tijd en dus dates met iemand met een open relatie voor seks en een beetje chillen.quote:
En dat inderdaad. Als ik foto's vergelijk met IRL komen foto's er altijd slechter uit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
En de foto's die je dan hebt, sta je met een rotkop op. Ik bedoel, ik heb best een aantrekkelijke kop, maar wat ben ik weinig fotogeniek zeg!
Het kan ook zijn dat je in de praktijk gewoon niet aantrekkelijk bent, maar dat je denkt van wel. Als al ke foto's kut zijn...quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
En de foto's die je dan hebt, sta je met een rotkop op. Ik bedoel, ik heb best een aantrekkelijke kop, maar wat ben ik weinig fotogeniek zeg!
Alsof vrouwen soms niet ook gewoon alleen maar seks willen...quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:29 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Maar je bent in een open relatie, dus het is sowieso opendeur. Niemand gaat je willen voor relatie, dus ben je voor seks. Mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |