Ja, de meeste leuke jongens van rond 25 jaar zijn allemaal al bezet of zitten niet op Grindr.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:58 schreef Yummie-Yum het volgende:
Bekend verhaal, rare is bij mij ben rond de 30 of ze zijn enorm jong, of juist enorm oud... Nooit eens iemand van rond de 25 jaar altijd of net 15 tot 20 jaar of juist vanaf de 40 jaar...
Juist en dat zoek ik niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, de meeste leuke jongens van rond 25 jaar zijn allemaal al bezet of zitten niet op Grindr.
De ouderen zijn wanhopig, de jongeren hebben zin in uitproberen en seks ervaren.
Meer heb je niet.
Ik wel compleet uitwonen en daarna dumpen, en dat is mijn stijl niet (gelukkig).quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef Etsu het volgende:
Snap sowieso niet wat je als 40+-er moet met een iemand van 18-25 jaar.
Taiwan/Flippijnen/Japan/Thailand/Indonesie had al 20 keer kunnen trouwen/of in een relatie terecht kunnen komen. Zelfs een tijdje een ladyboy achter mij aangehad was leuk voor even...quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:03 schreef Etsu het volgende:
En als je Grindr aanzet in Japan, staat je telefoon roodgloeiend. Ze zijn echt helemaal zot op blanken en heb echt tientallen seksverzoeken gehad in 2 weken tijd.
andersom net zo oquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef Etsu het volgende:
Meeste mannen vooral West Europees worden vrij vlug oud. Daar ligt ook weleen verschil.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:22 schreef Moro het volgende:
Naja naar mate je ouder word hoeft je smaak niet mee te veranderen, ik zie genoeg vrouwen van in de 30 die ook eind 40 zouden kunnen zijn. maar ook die ergens begin 20 zijn blijven hangen.
Lees dit eens door: http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:27 schreef Zeikbeer het volgende:
Maar is het echt zo gebruikelijk dat de man het initiatief neemt? Dat worden dan echt zo'n ongemakkelijke en ingestudeerde berichtjes. In real-life vond ik vrouwen die op mij afstapten het leukst. Dit gebeurde namelijk heel natuurlijk en leek zonder enige intenties te gaan. Dat is met online daten wel anders.
Wil je vechten? Kom maar hier! Ik lust je rauw!quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:20 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is mijn reactie daarop.
[..]
Neen niet meer. Al dat volk hier, begon met die Joipoipie nog wat, en dat blijft maar doorgaan blijf gewoon weg vent/wijf/eng ding dat je bent. En waag het niet om mij in echte leven lastig te gaan vallen want sloop je kop van je romp af en stop hem in je kont, gewoon even een waarschuwing want daar ben ik ook klaar mee, want dat is ook al gebeurt. Zo dat is eruit.
Woah dude, take a chill pillquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:20 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is mijn reactie daarop.
[..]
Neen niet meer. Al dat volk hier, begon met die Joipoipie nog wat, en dat blijft maar doorgaan blijf gewoon weg vent/wijf/eng ding dat je bent. En waag het niet om mij in echte leven lastig te gaan vallen want sloop je kop van je romp af en stop hem in je kont, gewoon even een waarschuwing want daar ben ik ook klaar mee, want dat is ook al gebeurt. Zo dat is eruit.
Rauw? Jij?quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wil je vechten? Kom maar hier! Ik lust je rauw!
Dit topic gaat over daten. Niet over maxi autisten. Dus, OT: Mijn date was geweldig donderdagquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Afvoerputje van FOK! dit door mongolen als syndroom en die maxi autist deezer. Christus.
Snap ik maar dat soort gasten verneuken elk topic door de topics te kapen en naar henzelf toe te trekken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit topic gaat over daten. Niet over maxi autisten. Dus, OT: Mijn date was geweldig donderdag
Je hebt echt hele knappe oudere mannen hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef Etsu het volgende:
Die ziet er juist naar uit vind ikquote:Op zaterdag 5 december 2015 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godsamme, zo'n mooie man, met zo'n mooie, volle, grijzende kop haar
Robin van Persie vond echt altijd zo'n nietsig 13-in-een-dozijn-mannetje, tot hij wat grijs begon te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |