abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158051735
Kan niet wachten op je pep-livereport.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 december 2015 @ 10:21:59 #202
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158051777
Deezertje, heb je die hele goedbedoelde post van eefje gelezen? Dat was echt spijker op kop enzo.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158051802
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2015 10:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje, heb je die hele goedbedoelde post van eefje gelezen? Dat was echt spijker op kop enzo.
dat is hem 1200 keer gezegd toch? (Wel inderdaad helemaal goed en zo)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158051832
Leest hij niet, is niet goed icm zijn social skills.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158051874
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is hem 1200 keer gezegd toch? (Wel inderdaad helemaal goed en zo)
Jep, goede post idd maar.. zoals jullie weten wil ik gewoon zsm weer eens daten. Niet meteen perfect, maar gewoon beetje praten, teasen om weer eens de spanning van een date te hebben. Hoe langer je uit de game bent des te meer moeite het kost om er weer in te komen... en hey, elke dag is er weer eentje voorbij. Ik mis het nu al, dus de grote problemen aanpakken kan prima werken maar is ook geen garantie dat straks alles ineens vanzelf gaat...
pi_158051881
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2015 10:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Daar doet hij toch niets mee. Als het niet in z'n straatje past worden posts gewoon genegeerd. Net als uitnodigingen om een keer te gaan stappen etc.

Zolang je maar lekker kan blijven klagen dat alles zo oneerlijk is. Vooral niets doen met aangeboden hulp. :N
pi_158051913
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daar doet hij toch niets mee. Als het niet in z'n straatje past worden posts gewoon genegeerd. Net als uitnodigingen om een keer te gaan stappen etc.

Zolang je maar lekker de slachtoffer kan blijven uithangen..
Dit ja, je had het niet beter kunnen verwoorden.

Her en der komen weer die ijsbanen buiten, ik zag hem gisteren in HIlversum, dat zijn leuke dates O+
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_158051943
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jep, goede post idd maar.. zoals jullie weten wil ik gewoon zsm weer eens daten. Niet meteen perfect, maar gewoon beetje praten, teasen om weer eens de spanning van een date te hebben. Hoe langer je uit de game bent des te meer moeite het kost om er weer in te komen... en hey, elke dag is er weer eentje voorbij. Ik mis het nu al, dus de grote problemen aanpakken kan prima werken maar is ook geen garantie dat straks alles ineens vanzelf gaat...
maar je gaat er toch niet succesvol in zijn als je niet eerst aan jezelf werkt

Naja ik ben al wel weer klaar met de Deezertje show voor vandaag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158051956
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar je gaat er toch niet succesvol in zijn als je niet eerst aan jezelf werkt

Naja ik ben al wel weer klaar met de Deezertje show voor vandaag
Ik heb hier een tijdje niet gepost, maar het gemekker is nog precies hetzelfde. :')
pi_158051972
Ja, ho maar weer.
Blijf het niet herhalen. De plek voor jouw sores die niet direct met daten te maken hebben is je pycholoog Deezer. Niet hier.

En de rest. Ga er dan ook niet eindeloos op in! Ffs.
Ja doei.
pi_158051995
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ho maar weer.
Blijf het niet herhalen. De plek voor jouw sores die niet direct met daten te maken hebben is je pycholoog Deezer. Niet hier.

Als een topic iedere keer gekaapt wordt kan je verwachten dat mensen er op blijven reageren.
  zondag 6 december 2015 @ 10:40:56 #212
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158052012
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:11 schreef Deezertje het volgende:
Ik trek alle registers open maar er komt maar geen date of mensen houden je 3 weken aan het lijntje omdat ze er nog niet over uit zijn...
Wat doe je dan zoal om dates te krijgen? Waarom houden ze jou drie weken aan het lijntje? Dat is toch niet eerlijk!?
pi_158052044
quote:
19s.gif Op zondag 6 december 2015 10:40 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Wat doe je dan zoal om dates te krijgen? Waarom houden ze jou drie weken aan het lijntje? Dat is toch niet eerlijk!?
Als je 3 weken aan het lijntje gehouden wordt is er gewoon geen interesse maar weten ze niet precies hoe ze hem moeten afwijzen.
Wat een sfeerspons.
pi_158052068
Ik heb heel lang eigenlijk niet zulke leuke contacten gehad en nu heb ik 3 leuke gesprekken, waarvan 1 date vrijdag. Maar ik weet niet zo goed hoe of wat. Want die andere gesprekken zijn ook leuk, maar ik heb geen tijd voor 3 dates :')
pi_158052085
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:43 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb heel lang eigenlijk niet zulke leuke contacten gehad en nu heb ik 3 leuke gesprekken, waarvan 1 date vrijdag. Maar ik weet niet zo goed hoe of wat. Want die andere gesprekken zijn ook leuk, maar ik heb geen tijd voor 3 dates :')
die dates hoeven toch ook niet allemaal in 1 week
  zondag 6 december 2015 @ 10:45:27 #216
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158052088
quote:
19s.gif Op zondag 6 december 2015 10:40 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Hij laat zich aan het lijntje houden en daar gaat het al mis. Gast moet gewoon eens een ruggegraat kweken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158052102
quote:
4s.gif Op zondag 6 december 2015 10:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Als je 3 weken aan het lijntje gehouden wordt is er gewoon geen interesse maar weten ze niet precies hoe ze hem moeten afwijzen.
Maar dat zijn dan wel sneue types. Je kunt toch gewoon zegge dat je geen interesse hebt.

Komt op mij ook over als n beetje lekker vinden dat je aandacht krijgt
  zondag 6 december 2015 @ 10:47:09 #218
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158052111
quote:

[..]

Sowieso 3 weken blijven wachten of ze dan jou de eer willen doen om een avondje met ze om te gaan. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158052147
quote:

[..]

Mijn vriend had dat. Zou ook komende vrijdag daten. Sprak al aantal weken met dat meisje, ook gebeld enzo, eerlijk over open relaties alles. Vriend paar keer gechecked of ze het erg vond, begon ze hem vrijdag opeens te negeren. Komt ze gisteravond "ja nee ik twijfel al sinds het begin maar vind het toch niks".

Zeg dat dan meteen :?
pi_158052158
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn vriend had dat. Zou ook komende vrijdag daten. Sprak al aantal weken met dat meisje, ook gebeld enzo, eerlijk over open relaties alles. Vriend paar keer gechecked of ze het erg vond, begon ze hem vrijdag opeens te negeren. Komt ze gisteravond "ja nee ik twijfel al sinds het begin maar vind het toch niks".

Zeg dat dan meteen :?
Aandacht.
pi_158052164
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:45 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

die dates hoeven toch ook niet allemaal in 1 week
Nee klopt, maar straks zijn ze alle 3 leuk :+
pi_158052176
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee klopt, maar straks zijn ze alle 3 leuk :+
dan is er alsnog 1 de leukste, dus maakt niet zoveel uit. ^O^
pi_158052180
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ho maar weer.

tja ik heb wel oprecht het beste met hem voor. Erg he

En ja na een paar posts slaat dat om naar 'Jezus trap ik er nu weer in?' Dat weet ik ook wel.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158052187
Ik ben het helemaal met jullie eens hoor, maar zoals Taco al zegt hij laat zich ook aan het lijntje houden.

Maar wij weten niet hoe hij communiceert met die dames wie weet loopt hij tegen die meiden ook altijd te zeuren dat het niet lukt en dat is altijd alleen op de bank zit. Misschien hebben ze dan gewoon medelijden met hem en houden ze hem daarom aan het lijntje, puur omdat ze hem zo zielig vinden.
Wat een sfeerspons.
pi_158052215
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 10:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hij laat zich aan het lijntje houden en daar gaat het al mis. Gast moet gewoon eens een ruggegraat kweken.
Doe ik toch ook? Vraag direct paar keer wanneer ze kunnen, planning, en ook of er nog een date komt. En dan ontwijkend antwoord terwijl eerst stuurde ze er nog een beetje op aan... Kreeg antwoord van: ik app graag, kan je langer nadenken over wat je wilt zeggen. En ik: lange verhalen over de app tikken is niet makkelijk en spontaan, bovendien gewoon benieuwd naar je dus daarom een date. Is van haar dus gewoon een verkapte afwijsreden. Na 3 weken appen weet je wel wat je in huis hebt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')