abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:58:05 #76
416020 K44S
The bearded man
pi_158034250
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:43 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dit is echt een onterechte reactie en enorm hypocriet Yats. Net alsof jij niet naar uiterlijk kijkt. Iedereen heeft een verschillende mening over wat knap is en wat niet. Uiterlijk is voor iedereen belangrijk. Je gaat toch niet op date met iemand die je niet aantrekkelijk vindt? Als je je niet aangetrokken voelt houdt het al snel op denk ik.

Karakter kan een man nog knapper maken of enorm lelijk maar dan heb je wel al naar het uiterlijk gekeken.
Zoals Theo maassen ooit in z'n show zei:"je moet er wel naast kunnen lopen"
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158034373
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:58 schreef K44S het volgende:

[..]

Zoals Theo maassen ooit in z'n show zei:"je moet er wel naast kunnen lopen"
Je moet het er wel op kunnen.
pi_158034528
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:16 schreef yats het volgende:

[..]

Ik kan me bij veel users voorstellen dat je dat zegt, maar niet bij fripsel eigenlijk. Daar lees ik veel liever posts van dan al dat geneuzel over het niet kunnen vinden van een date of de discussie hoe oppervlakkig mannen dan wel vrouwen zijn (doorstrepen wat op jou van toepassing is). Uiteindelijk zoeken we allemaal liefde, alleen hoe, wat, hoeveel en waar verschilt.
Het was vooral inspelen op wat ze eerder zei, dat ze wegbleef ter voorkoming van een ban. ;)
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:22:14 #79
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158034666
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik vind uiterlijk heel zwaar wegen, voor een relatie al helemaal. Maar gelukkig kan iedereen zelf bepalen wat we belangrijk vinden! :)
Bij de eerste indruk weegt uiterlijk zwaar voor mij. Dit is voor mij een indicatie of er aantrekkingskracht is of dat deze moet groeien of dat er geen aantrekkingskracht is. Wanneer ik besluit om te gaan daten, dan kijk ik meer naar het karakter. Dan let ik op zaken zoals betrouwbaarheid en humor.
pi_158035234
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb gewoon geen foto. Dan moeten ze wel lezen
Dan zul je wel knallen op datingsites _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_158035594
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:16 schreef yats het volgende:

[..]

Ik kan me bij veel users voorstellen dat je dat zegt, maar niet bij fripsel eigenlijk. Daar lees ik veel liever posts van dan al dat geneuzel over het niet kunnen vinden van een date of de discussie hoe oppervlakkig mannen dan wel vrouwen zijn (doorstrepen wat op jou van toepassing is). Uiteindelijk zoeken we allemaal liefde, alleen hoe, wat, hoeveel en waar verschilt.
Is een Fripsel niets voor jou eigenlijk? Die lopen er best veel rond, mijn beide neefjes hebben er ook een kloon van, ik bedoel eigenlijk daten met een vrouw in een open relatie?
pi_158035617
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of ze lezen gewoon mijn profiel? Ik krijg serieus heel leuke en inhoudelijke reacties over wat ik lees of mijn studie of zo
Van leuke en interessante mannen

Ik snap dat mijn aanpak niet conventioneel is maar het werkt prima. Dates zat met leuke mensen
En ik hoef niet elke dag mijn Inbox te legen omdat weer iemand alleen 'hoi' stuurt of sexytime wil maken vanuit dubai
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158035649
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

SPOILER
Dat laatste.
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:12:49 #84
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158035740
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Well excuse me for thinking about the consequences when it comes to asking a girl that I really like out to a kinda specific event :')
Is gewoon onzekerheid. Bang om wat fout te doen in plaats van jezelf te zijn en doen en vragen wat jij wil.

Vraag haar gewoon als je dat graag wil, als ze niet kan of wil, jammer toch maar geen probleem. Ga je die dag erop wat leuks doen met haar.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158035875
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Is gewoon onzekerheid. Bang om wat fout te doen in plaats van jezelf te zijn en doen en vragen wat jij wil.

Vraag haar gewoon als je dat graag wil, als ze niet kan of wil, jammer toch maar geen probleem. Ga je die dag erop wat leuks doen met haar.
Nee, jullie zoeken er meer achter dan er daadwerkelijk is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158036004
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

of ze lezen gewoon mijn profiel? Ik krijg serieus heel leuke en inhoudelijke reacties over wat ik lees of mijn studie of zo

Ik snap dat mijn aanpak niet conventioneel is maar het werkt prima. Dates zat met leuke mensen
En ik hoef niet elke dag mijn Inbox te legen omdat weer iemand alleen 'hoi' stuurt of sexytime wil maken vanuit dubai
Verander je profiel eens van 'V' naar 'M' en verbaas je :D
pi_158036022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat doen ze hier nooit :N
pi_158036309
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat laatste.
SPOILER
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_158036363
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Snap je punt, Barb. Beetje aftasten nog, zeker als een +1 naar dat evenement gezien wordt als serieuze partner. Ongetwijfeld zou ze vragen gaan krijgen over hoe lang jullie elkaar al kennen, hoe serieus het is etc..
pi_158036477
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Snap je punt, Barb. Beetje aftasten nog, zeker als een +1 naar dat evenement gezien wordt als serieuze partner. Ongetwijfeld zou ze vragen gaan krijgen over hoe lang jullie elkaar al kennen, hoe serieus het is etc..
Precies dat dus. En ik heb ook geen zin in die vragen. Uitgezonderd een paar vrienden weet helemaal niemand van haar, m'n collega's zouden wel opkijken als ik daar opeens met iemand aan m'n arm aan kom zetten. :P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158036511
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies dat dus. En ik heb ook geen zin in die vragen. Uitgezonderd een paar vrienden weet helemaal niemand van haar, m'n collega's zouden wel opkijken als ik daar opeens met iemand aan m'n arm aan kom zetten. :P
En hoe meer de collega's drinken, hoe irritanter de vragen worden.

"Wanneer gaan jullie samenwonen?", "Is er al een datum geprikt?". Zou zelf ook zulke kutvragen gaan stellen onder de invloed van. :')
pi_158036567
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En hoe meer de collega's drinken, hoe irritanter de vragen worden.

"Wanneer gaan jullie samenwonen?", "Is er al een datum geprikt?". Zou zelf ook zulke kutvragen gaan stellen onder de invloed van. :')
:')

Ik zie ons daar al staan....

Nee, we houden het nog maar even bij daten :P
pi_158036624
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Ik zie ons daar al staan....

[ afbeelding ]

Nee, we houden het nog maar even bij daten :P
_O-

Hoeft ze je ook niet helemaal lam naar huis te dragen. Win-win-win situaties hier.
pi_158037622
Ook maar op Lovoo. Soort Blendr/Badoo maar dan hipper. Wel weer credits en veel dezelfde profielen.. Maar ja kansen spreiden ;)
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:34:00 #95
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158037708
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Verander je profiel eens van 'V' naar 'M' en verbaas je :D
Maakt geen fuck uit. Net weer een weekje Tinder. Loop al richting de 100 matches.

Ben gewoon een leukerd en dat straal ik uit :)

#ikshineharderdandezon
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158037728
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maakt geen fuck uit. Net weer een weekje Tinder. Loop al richting de 100 matches.

#ikshineharderdandezon
Als je vrouw was had je er 1000 :{w
pi_158037731
quote:

[..]

#ikshineharderdandezon
En wordt er nog geneukt met al die matches?
pi_158037748
quote:

[..]

#ikshineharderdandezon
Lekker hoor. Twee jaar geleden was Tinder wel zoveel beter
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158037759
Lovoo is compleet gratis voor vrouwen, mannen uiteraard weer eens niet :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:37:03 #100
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158037767
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je vrouw was had je er 1000 :{w
Lijkt me nog lastiger eigenlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En wordt er nog geneukt met al die matches?
Nee, ik bemin.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lekker hoor. Twee jaar geleden was Tinder wel zoveel beter
Ach, ben allang blij dat de bots volledig weg zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')