Nee, ik begrijp werkelijk niet wat je bedoelt. We leven schijnbaar in twee verschillende werelden, vooral als het om daten gaat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:55 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Je begrijpt heus wel wag ik bedoelAlsof je tijdens het stappen alleen maar dates kan scoren trouwens. Hier in Nederland gaat t dan tocj vaak om seks. Wat logisch is ook.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[..]het type man dat ik leuk vind valt daar inderdaad op. En nogmaals, ik laat mijn foto vrijwel meteen zien. Hij staat alleen niet op mijn profielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Je zegt:quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp werkelijk niet wat je bedoelt. We leven schijnbaar in twee verschillende werelden, vooral als het om daten gaat.
Nee, dat zeg ik niet. Ik vraag is het teveel gevraagd om op iemand af te stappen tijdens het uitgaan? Is iets anders. Maar goed, laat maar. Dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:05 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Je zegt:
Is het nou teveel moeite om te stappen? Je geeft zelf al een veroordelend antwoord op je vraag. Maar dat ontken je dan prima.
Antwoord is: date scoren is makkelijk via app. Neemt niet weg dat je dan alsnog via stappen of wat dan ook dates zou kunnen regelen. Het is niet dat mensen ALLEEN MAAR dates kunnen scoren via internet
Is hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik vraag is het teveel gevraagd om op iemand af te stappen tijdens het uitgaan? Is iets anders. Maar goed, laat maar. Dit gaat nergens over.
ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dat doequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Cue en Rhubarb die zeggen dat ze dat vaak wel doen
Francaise sprak mij ook als eerste aan hoor. Het gebeurt echt wel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan er toch ook niks aan doen dat ik dat doemaar ik zal voor jouw wereldbeeld doen alsof vrouwen het nooit doen
kei veel van mijn vriendinnen doen het. Maar er zijn er hier een aantal die het niet zo fijn vinden als dingen niet overeenkomen met hun zure wereldbeeldquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Francaise sprak mij ook als eerste aan hoor. Het gebeurt echt wel.
Niks van aantrekken, doen waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kei veel van mijn vriendinnen doen het. Maar er zijn er hier een aantal die het niet zo fijn vinden als dingen niet overeenkomen met hun zure wereldbeeld
In welke setting doen zij het? Uitgaan? Supermarkt? Bibliotheek? Werk? Datingapps? Want mij spreken ze niet zo snel aan, maar dat kan ook komen doordat meiden van 18-25 dat misschien niet zo snel doen omdat ze dan nog verwachten dat de man het doet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kei veel van mijn vriendinnen doen het. Maar er zijn er hier een aantal die het niet zo fijn vinden als dingen niet overeenkomen met hun zure wereldbeeld
je bent gewoon niet leukquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In welke setting doen zij het? Uitgaan? Supermarkt? Bibliotheek? Werk? Datingapps? Want mij spreken ze niet zo snel aan, maar dat kan ook komen doordat meiden van 18-25 dat misschien niet zo snel doen omdat ze dan nog verwachten dat de man het doet.
Worden ze door mannen aangesproken waar ze geen behoefte aan hebben omdat die niet hun type is of is er een andere reden dat die vriendinnen het initiatief nemen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Denk dat het minder vaak voorkomt dan mannen die vrouwen aanspreken. Meeste vrouwen hebben het niet nodig om mensen aan te sprekenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent gewoon niet leuk
En ze doen het overal. Ga echt geen lijstje typen
wat een rare aanname. Ik vind het gewoon leuk en ben niet het type dat gaat zitten wachtenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Denk dat het minder vaak voorkomt dan mannen die vrouwen aanspreken. Meeste vrouwen hebben het niet nodig om mensen aan te spreken
het is toch gewoon leuk? Waarom moet je als vrouw alleen maar afwachten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Worden ze door mannen aangesproken waar ze geen behoefte aan hebben omdat die niet hun type is of is er een andere reden dat die vriendinnen het initiatief nemen?
ow zo is 't niet bedoeld hahahahquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een rare aanname. Ik vind het gewoon leuk en ben niet het type dat gaat zitten wachten
Ik vind jou echt zo snarky zonder reden
Vrouwen creeeren naar mijn ervaring vaak een situatie waarin ze het heel makkelijk maken voor de man om hen aan te spreken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Denk dat het minder vaak voorkomt dan mannen die vrouwen aanspreken. Meeste vrouwen hebben het niet nodig om mensen aan te spreken
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maakt een fuck uit. Net weer een weekje Tinder. Loop al richting de 3 matches.
Ben gewoon niet leuker en dat straal ik uit![]()
#ikshineklaarblijkelijküberhauptniet
Maar op OkCupid ben ik in drie weken tijd maar drie aangesproken. Dus echt vaak gebeurt het niet, althans dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch gewoon leuk? Waarom moet je als vrouw alleen maar afwachten?
Als ik iets leuks zie ga ik er op af. Ingewikkelder dan dat is het niet
Ik ben benieuwd om welke situaties het hier gaat. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik me niet creepy voelde om een vrouw aan te spreken. Er is altijd wel een reden om het niet te doen omdat het te needy en gekunsteld overkomt. Vrouwen worden natuurlijk wel vaker aangesproken en die weten ook wel waarom mannen dat doen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vrouwen creeeren naar mijn ervaring vaak een situatie waarin ze het heel makkelijk maken voor de man om hen aan te spreken.
is het ook niet zo dat als je zelden actief bent dat je niet naar voren geschoven word op okc?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:34 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Maar op OkCupid ben ik in drie weken tijd maar drie aangesproken. Dus echt vaak gebeurt het niet, althans dat is mijn ervaring.
[..]
Ik ben benieuwd om welke situaties het hier gaat. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik me niet creepy voelde om een vrouw aan te spreken. Er is altijd wel een reden om het niet te doen omdat het te needy en gekunsteld overkomt. Vrouwen worden natuurlijk wel vaker aangesproken en die weten ook wel waarom mannen dat doen.
Vaak wat afzonderen van haar vriendinnen zodat ze alleen staat. Mengen in een gesprek. Naast je of dicht bij je in de buurt staan enz.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:34 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Maar op OkCupid ben ik in drie weken tijd maar drie aangesproken. Dus echt vaak gebeurt het niet, althans dat is mijn ervaring.
[..]
Ik ben benieuwd om welke situaties het hier gaat. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik me niet creepy voelde om een vrouw aan te spreken. Er is altijd wel een reden om het niet te doen omdat het te needy en gekunsteld overkomt. Vrouwen worden natuurlijk wel vaker aangesproken en die weten ook wel waarom mannen dat doen.
Een beetje dom lachen en sexy kijken?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vrouwen creeeren naar mijn ervaring vaak een situatie waarin ze het heel makkelijk maken voor de man om hen aan te spreken.
Je hebt het fout. Vrouwen spreken mannen wel aan, dus jij bent gewoon niet leuk genoegquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:34 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
[..]
Maak nou gewoon eens een mannenaccount aan, en kijk eens hoeveel succes je hebtquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het ook niet zo dat als je zelden actief bent dat je niet naar voren geschoven word op okc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |