Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:12 schreef Fotolijstjes het volgende: [..] Nee, leuke foto's moeten voldoende zijn. Niet per se rare teksten of een heel ingevuld profiel.
Het is ook logisch dat je op uiterlijk afgaatquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)
Zoals ik al zeg in jouw wereld. Mijn waarheid is anders. Relaties hoeven voor mij niet binnen het vormgegeven kader van de maatschappij te passen. Fijn als jij daar wel van houd, maar niet iedereen is zo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb ook leuke gesprekken met gasten waar het om de seks te doen is. Je bent sowieso geen relatiemateriaal, dus je bent per definitie voor een beetje chillen en intimiteit/seks. Als jij dat fijn vindt (ja toch) is er niks aan de hand, maar ontkennen kan je het niet. Er zijn inderdaad vrouwen die alleen maar seks willen, tof ook als je dat wil en je het uitvoert
quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik heb ook leuke gesprekken met gasten waar het om de seks te doen is. Je bent sowieso geen relatiemateriaal, dus je bent per definitie voor een beetje chillen en intimiteit/seks. Als jij dat fijn vindt (ja toch) is er niks aan de hand, maar ontkennen kan je het niet. Er zijn inderdaad vrouwen die alleen maar seks willen, tof ook als je dat wil en je het uitvoert
Wat een vreemd beeld van open relaties heb jij? Wie heeft je dit wijsgemaakt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan het anders zijn? Je bent geen relatiemateriaal, de meeste gasten hebben vrienden voor een leuke tijd en dus dates met iemand met een open relatie voor seks en een beetje chillen.
Lijkt mij wel easy daten met open relatie btwGeen verwachtingen of gezeik, gewoon seks.
Nonsens!quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:42 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je in de praktijk gewoon niet aantrekkelijk bent, maar dat je denkt van wel. Als al ke foto's kut zijn...
ik heb gewoon geen foto. Dan moeten ze wel lezenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zelfs op OKCupid bepaalt je tekst minder dan 10% van je succes. Je foto is alles dus. (Statistisch onderzoek van OKCupid zelf)
Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijnquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:54 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wat een vreemd beeld van open relaties heb jij? Wie heeft je dit wijsgemaakt?
[..]
Nonsens!
Dan zou ik juist al helemaal niks lezen, toch gek geen foto zou ik denken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen foto. Dan moeten ze wel lezen
Ja maar hierbij neem je dus aan dat al die mannen exact zo denken als jij nu zegt. Leer mij die wijsheid vindenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijnGaat om af en toe leuke tijd, aandacht en seks.
toch apart dat hele volkstammen het anders doen. Ik heb heel leuke serieuze relatiesquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Wat zegt dat over mijn beeld over open relaties? Stel ik heb een open relatie met een gast. Dan ga ik daten met andere mannen en die mannen daten met mij om een relatie te krijgen? Een dikke nee. Die daten om de neuk. Misschien als je intense kneusjes date die daten voor iets romantisch maar euh come on, beetje reëel zijnGaat om af en toe leuke tijd, aandacht en seks.
prima. Blijven genoeg mensen over die mijn woorden intendant vindenquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:59 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dan zou ik juist al helemaal niks lezen, toch gek geen foto zou ik denken.
Hahaha precies bij die hele verhalen dan weet je zeker dat je een kneus voor je hebt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
Geen of 1 foto hebben gaat meteen naar links.
De hele verhalen hoe en wat hij denkt over het leven en hoe hij ervoor staat, ook.
Jij bent niet van de nuances he? Want mannen kunnen naast seks ook voor het gezelschap van een vrouw gaan. Ik kan me voorstellen dat het in jouw situatie anders is, maar gelukkig komt dat weinig voor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Uiterlijk is belangrijk, dus vandaar dat ik geen foto raar vind. Dan denk ik dat iemand iets te verbergen heeft, lelijk is, niet positief.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima. Blijven genoeg mensen over die mijn woorden intendant vinden
Ik snap ook niet wat er 'gek' aan is
dat is echt heel negatieve aannamequote:Op zaterdag 5 december 2015 12:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Uiterlijk is belangrijk, dus vandaar dat ik geen foto raar vind. Dan denk ik dat iemand iets te verbergen heeft, lelijk is, niet positief.
Uiterlijk is maar een deel van hoe iemand is en is onderhevig aan trends/tijdsverloop. Kijk maar eens oude foto's van jezelf terug en naar hoe je nu bent, wat is beter? Uiterlijk is voor mij zeker belangrijk, maar ik vind humor en inhoud net zo belangrijk. Tenzij je alleen seks zoekt natuurlijk...quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:51 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Het is ook logisch dat je op uiterlijk afgaat
Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetjequote:Op zaterdag 5 december 2015 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is echt heel negatieve aanname
Ja uiterlijk is belangrijk. Als ik een paar berichtjes met iemand uit heb gewisseld stuur ik ook graag een foto. Maar voor mij weegt innerlijk echt zwaarder. Ik merk dat ik echt vooral op uiterlijk word beoordeeld als ik daar een foto zet en dat wil ik niet.
Iemand die zo valt over het gebrek aan foto is dus waarschijnlijk ook niet mijn type dus jammer dan
mijn doel is mannen zoals jij er mee te weren dus dat werkt primaquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetje
Blij dat we niet allemaal hersenloze dieren zijn dan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb echt wel seks met vrouwen om hun uiterlijk, totaal geen enkele andere reden, ik ken genoeg interessante en leuke mensen om mee te praten en te ouwehoeren......als daarna blijkt dat ze ook nog een leuk karakter heeft dan wil ik er wel mee praten en daarna nog een keertje seks maar goed, ik vind het ook totaal wereldvreemd en naïef om te denken dat mannen voor het innerlijk gaan, zwakzinnig zelfs een beetje
quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan je niet wegblijven? Het was net zo leuk hier.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Is dit nu het mannen willen alleen maar seks en vrouwen die met hun uiterlijk bezig zijn hebben iets te verbergen topic?
Nou ja leven en laten leven, iedereen moet maar lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft, doet me wel een beetje denken aan de puberdochter van mijn vriendin, 16 jaar oud, een iq van 65 (ja dat bestaat) en die ziet er nog goed uit ook, heeft ieder weekend wel een date door de vele leuke gesprekjes en de aandacht en vervolgens ook seks....ze heeft haar al twee keer uit Turkije op kunnen halen en heeft nu via de rechter afgedwongen dat ze in ieder geval aan de prikpil is want ze heeft het verstandelijk vermogen van een driejarigequote:Op zaterdag 5 december 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn doel is mannen zoals jij er mee te weren dus dat werkt prima
Voor mensen die hier verder in geïnteresseerd zijn: http://blog.okcupid.com/index.php/we-experiment-on-human-beings/quote:![]()
[quote]Op zaterdag 5 december 2015 11:49 schreef Puntenjager het volgende:
Wat een autistisch gewauwel zeg, Pfffquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:52 schreef Zeikbeer het volgende:
Ongeacht of uiterlijk en foto's enerzijds of innerlijk en profielbeschrijving anderzijds belangrijker zijn, vind ik het nepgehalte op datingsites belangrijker. Want zelfs op OkCupid zitten veel nepprofielen.
Ik val in herhaling want ik heb het al eens eerder aangehaald, maar zou het niet beter zijn als mensen foto's met een sign uploaden? Natuurlijk kan je dan met photoshop alsnog aan de slag, maar de kans dat iemand dan aan de haal gaat met je foto is dan al geringer. Dit laatste geldt meer voor vrouwen die er knap uitzien en waarvan foto's mogelijk zonder medeweten elders op internet komen te staan. Want een extra belemmering is dat ik nu niet 100% weet of ik daadwerkelijk tegen de vrouw praat zoals afgebeeld staat of tegen een oude man die het veinst. Misschien is een vine fimpje nog beter, of bestaat er zoiets als videoshoppen? Nouja, ik denk dat daardoor de kans nog lager wordt.
[..]
Voor mensen die hier verder in geïnteresseerd zijn: http://blog.okcupid.com/index.php/we-experiment-on-human-beings/
Wie heeft dat eerste en überhaupt laatste ooit gezegd? Begrijpend lezen is moeilijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:39 schreef Fripsel het volgende:
Is dit nu het mannen willen alleen maar seks en vrouwen die met hun uiterlijk bezig zijn hebben iets te verbergen topic?
Iemand met een iq van 65 heeft ook de uitstraling van iemand met een iq van 65 zeg maar.. Het is maar waar je op valt dusquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja leven en laten leven, iedereen moet maar lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft, doet me wel een beetje denken aan de puberdochter van mijn vriendin, 16 jaar oud, een iq van 65 (ja dat bestaat) en die ziet er nog goed uit ook, heeft ieder weekend wel een date door de vele leuke gesprekjes en de aandacht en vervolgens ook seks....ze heeft haar al twee keer uit Turkije op kunnen halen en heeft nu via de rechter afgedwongen dat ze in ieder geval aan de prikpil is want ze heeft het verstandelijk vermogen van een driejarige
Ik vind uiterlijk heel zwaar wegen, voor een relatie al helemaal. Maar gelukkig kan iedereen zelf bepalen wat we belangrijk vinden!quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:20 schreef yats het volgende:
[..]
Uiterlijk is maar een deel van hoe iemand is en is onderhevig aan trends/tijdsverloop. Kijk maar eens oude foto's van jezelf terug en naar hoe je nu bent, wat is beter? Uiterlijk is voor mij zeker belangrijk, maar ik vind humor en inhoud net zo belangrijk. Tenzij je alleen seks zoekt natuurlijk...
Tja mijn idee maar goed die hordes jongens en mannen hebben dan weer een iq van 80 uiteraard, die maakt het echt niet zoveel uit dat ze niet eens tot tien kan tellenquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Iemand met een iq van 65 heeft ook de uitstraling van iemand met een iq van 65 zeg maar.. Het is maar waar je op valt dus
Dan vind ik het geen foto-idee niet zo vreemd. Zijn er veel mensen die dan tegen jou beginnen praten of begin je zelf een gesprek tegen iemand?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is echt heel negatieve aanname
Ja uiterlijk is belangrijk. Als ik een paar berichtjes met iemand uit heb gewisseld stuur ik ook graag een foto. Maar voor mij weegt innerlijk echt zwaarder. Ik merk dat ik echt vooral op uiterlijk word beoordeeld als ik daar een foto zet en dat wil ik niet.
Iemand die zo valt over het gebrek aan foto is dus waarschijnlijk ook niet mijn type dus jammer dan
Te lelijk?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan vind ik het geen foto-idee niet zo vreemd. Zijn er veel mensen die dan tegen jou beginnen praten of begin je zelf een gesprek tegen iemand?
Ik had op tinder ook eens zo iemand en we hadden een leuk (en lang) gesprek voordat hij zijn foto wou tonen. Jammer genoeg totaal mijn type niet. Ik vond daten wat overbodig...
Leuk dat je hier je date-ervaring deelt! Net als Barbusse. Zouden meer mensen moeten doen!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:17 schreef Morphisor het volgende:
Nou, mijn date van gisteravond is uiteindelijk bijna 12 uur lang hier geweest en tegen zonsopgang pas vertrokken. We spreken in principe morgen weer af, nog even afstemmen hoe en wat.
Dit zou weleens een blijvertje kunnen zijn
ik denk dat ik meer gesprekken begin dan andersom maar het gebeurt zeker allebeiquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan vind ik het geen foto-idee niet zo vreemd. Zijn er veel mensen die dan tegen jou beginnen praten of begin je zelf een gesprek tegen iemand?
Ik had op tinder ook eens zo iemand en we hadden een leuk (en lang) gesprek voordat hij zijn foto wou tonen. Jammer genoeg totaal mijn type niet. Ik vond daten wat overbodig...
Misschien kan hij wel goed koken en maakt hij speciaal voor jou een menu met die vers gevangen karper.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:57 schreef eefje801 het volgende:
De ergste profielfoto's van mannen zijn die met een versgevangen karper
Hoe knap ook de kop, die gladde vis verpest alles
Eindelijk erkenningquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk dat je hier je date-ervaring deelt! Net als Barbusse. Zouden meer mensen moeten doen!
Heb je het andere date-contact al afgekapt? Hoe ging dat? Lijkt me lastig als twee mensen je tegelijk even leuk vinden.
En voor Barbusse, als je nog meeleest: vertel eens, hoe was het?
Qua discussie:
En hand op de rug leggen ook al PUA? Come on.. Ik kan er echt niet goed tegen als een man geen enkele fysieke toenadering zoekt maar wel duidelijk wil. Dan ga ik zelf wel aan zijn arm hangen ofzo. Niks PUA aan, gewoon intimiteit vergroten. Je wil uiteindelijk toch een stap verder.
Een foto met een snijplank, scherp mes, verse groente en een moot vis is ook primaquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:03 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel goed koken en maakt hij speciaal voor jou een menu met die vers gevangen karper.
Als je het verschil tussen gewoon lichamelijk contact en geherderd worden als een fucking schaap je niets zegt dan ben je nog nooit echt door een PUA benaderdquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk dat je hier je date-ervaring deelt! Net als Barbusse. Zouden meer mensen moeten doen!
Heb je het andere date-contact al afgekapt? Hoe ging dat? Lijkt me lastig als twee mensen je tegelijk even leuk vinden.
En voor Barbusse, als je nog meeleest: vertel eens, hoe was het?
Qua discussie:
En hand op de rug leggen ook al PUA? Come on.. Ik kan er echt niet goed tegen als een man geen enkele fysieke toenadering zoekt maar wel duidelijk wil. Dan ga ik zelf wel aan zijn arm hangen ofzo. Niks PUA aan, gewoon intimiteit vergroten. Je wil uiteindelijk toch een stap verder.
"So, your picture is worth that fabled thousand words, but your actual words are worth…almost nothing."quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:52 schreef Zeikbeer het volgende:
Ongeacht of uiterlijk en foto's enerzijds of innerlijk en profielbeschrijving anderzijds belangrijker zijn, vind ik het nepgehalte op datingsites belangrijker. Want zelfs op OkCupid zitten veel nepprofielen.
Ik val in herhaling want ik heb het al eens eerder aangehaald, maar zou het niet beter zijn als mensen foto's met een sign uploaden? Natuurlijk kan je dan met photoshop alsnog aan de slag, maar de kans dat iemand dan aan de haal gaat met je foto is dan al geringer. Dit laatste geldt meer voor vrouwen die er knap uitzien en waarvan foto's mogelijk zonder medeweten elders op internet komen te staan. Want een extra belemmering is dat ik nu niet 100% weet of ik daadwerkelijk tegen de vrouw praat zoals afgebeeld staat of tegen een oude man die het veinst. Misschien is een vine fimpje nog beter, of bestaat er zoiets als videoshoppen? Nouja, ik denk dat daardoor de kans nog lager wordt.
[..]
Voor mensen die hier verder in geïnteresseerd zijn: http://blog.okcupid.com/index.php/we-experiment-on-human-beings/
Vind jij haar al een serieuze partner?quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit te twijfelen trouwens... Maandag hebben we company Christmas party. Altijd wel een classy feestje, smoking en avondjurk en zo (who am I kidding, open bar en het ontaard altijd in een zuipfeest). Dit jaar is het voor het eerst dat men een plus one mee mag nemen. Zal ik haar meevragen? Aangezien men onder plus one iemand verstaat waar je een echt serieuze relatie mee hebt, zomaar een zuipmaatje meenemen bijvoorbeeld kan niet.
Eigenlijk nog niet echtquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vind jij haar al een serieuze partner?
Tuurlijk neem je haar mee wie rijd er anders terug?quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit te twijfelen trouwens... Maandag hebben we company Christmas party. Altijd wel een classy feestje, smoking en avondjurk en zo (who am I kidding, open bar en het ontaard altijd in een zuipfeest). Dit jaar is het voor het eerst dat men een plus one mee mag nemen. Zal ik haar meevragen? Aangezien men onder plus one iemand verstaat waar je een echt serieuze relatie mee hebt, zomaar een zuipmaatje meenemen bijvoorbeeld kan niet.
De taxichauffeur geregeld door het bedrijf natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef Moro het volgende:
[..]
Tuurlijk neem je haar mee wie rijd er anders terug?
Daaromquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet echtMaar haar meevragen geeft wel een intentie tot af, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |