Zij is sowieso de knapste ja, Allleen ze veranderd ook qua uiterlijk als een kameleon.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:03 schreef McGrath het volgende:
Marnie uit Geordie Shore is wel tantoe lekker.
Dat dus... Je moet weten wanneer het kan sowieso. Maar saai is ook niets. Is leven te kort voor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:04 schreef Che_ het volgende:
Moet geen dronkelap zijn, maar ook geen bekakt tutje. Classy met snufje hoodratchet is perfect
Doe mij maar Chloe. Lekker dikke benen en ass.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:03 schreef McGrath het volgende:
Marnie uit Geordie Shore is wel tantoe lekker.
Bekakt kan leuk zijn. Maar mag een beetje rough around the edges zijn ja. Niet ratchet gek.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:04 schreef Che_ het volgende:
Moet geen dronkelap zijn, maar ook geen bekakt tutje. Classy met snufje hoodratchet is perfect
Sws niet saai in bed.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat dus... Je moet weten wanneer het kan sowieso. Maar saai is ook niets. Is leven te kort voor.
Ja beetje jammerquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zij is sowieso de knapste ja, Allleen ze veranderd ook qua uiterlijk als een kameleon.
Lippen ook opgespoten though.
Saai in bed ligt ook maar net aan de man bij de ene kan je los gaan bij de andere niet..quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sws niet saai in bed.
En niet kortzichtig (zoals supergirl)
Beetje spiritueel mag
Ik doe geen drugs, maar vind het niet erg als anderen het doen. Kan ik je vriendje nog zijn?quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:12 schreef Neverknown het volgende:
Zou wel jammer vinden als m'n toekomstige anti drugs is of zo.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar drugs doe als ik zeker weet dat de gene waarmee ik ben zich in de zelfde mentale toestand bevind als ik. (ook gebruikt dus, zelfde dosis etc)quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs, maar vind het niet erg als anderen het doen. Kan ik je vriendje nog zijn?
Lijkt me niet. Maar ik ken 'r verder ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lijkt me een inlikkertje die one of the guys wil zijn.
Dat is helemaaaal niks
Lekker aan de paddotrip zonder een watcherquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar drugs doe als ik zeker weet dat de gene waarmee ik ben zich in de zelfde mentale toestand bevind als ik. (ook gebruikt dus, zelfde dosis etc)
Je moet allebei na klote zijn. Anders kan die andere je mentaal gaan bespelen. Gewoon op gelijk level zitten beide. Is het leukst weet je iig dat je niet geobserveerd wordt.
of je hetzelfde en dezelfde hoeveelheden gebruikt hebt zegt natuurlijk nog steeds geen fuck maar okéquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat ik alleen nog maar drugs doe als ik zeker weet dat de gene waarmee ik ben zich in de zelfde mentale toestand bevind als ik. (ook gebruikt dus, zelfde dosis etc)
Je moet allebei na klote zijn. Anders kan die andere je mentaal gaan bespelen. Gewoon op gelijk level zitten beide. Is het leukst weet je iig dat je niet geobserveerd wordt.
Jij hebt wat met mentale spelletjes, elkaar bespelen, terugpakken etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik weet van vrienden van me dat ze het best chill vinden dat er iemand bij is die niet onder invloed is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Of je doet het gewoon met iemand die je wél vertrouwt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De kenner heeft gesprokenquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
of je hetzelfde en dezelfde hoeveelheden gebruikt hebt zegt natuurlijk nog steeds geen fuck maar oké
Naja. Tuurlijk ene pakt het anders op dan de andere. Maar je weet iig dat degene niet 100% nuchter is of wel dan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
of je hetzelfde en dezelfde hoeveelheden gebruikt hebt zegt natuurlijk nog steeds geen fuck maar oké
ik vind dat ook wel chill ja, degene die nuchter is denkt daar vaak anders overquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet van vrienden van me dat ze het best chill vinden dat er iemand bij is die niet onder invloed is.
Dan nog niet mijn ding. Je bent allebei in een andere wereld. Is minder leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of je doet het gewoon met iemand die je wél vertrouwt.
Ja nou, als ik weet dat anderen toch gaan gebruiken en ik heb er geen zin in dan ga ik niet mee, maar ik drink wel gewoon mijn biertjes dan ofzo, ben toch niet zo snel van de kaart.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dat ook wel chill ja, degene die nuchter is denkt daar vaak anders over
met nuchtere mensen kun je ook prima avonden hebben als je van de kaart bent, jij gaat er met de verkeerde instelling inquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja. Tuurlijk ene pakt het anders op dan de andere. Maar je weet iig dat degene niet 100% nuchter is of wel dan.
Ik snap dat mensen er plezier aan beleven, ik houd er niet van om de controle over mezelf te verliezen, daarom ben ik ook blij dat ik met behoorlijk wat alcohol op heb toch niet alle grenzen verlies.quote:
Ik ben daar denk ik ook te para voor. Alsnog tuurlijk je kan niet iemand verplichten het zelfde te nemen als jou. Dus ja op moment denk ik dan ook. Oke fuck het dan alleen ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
met nuchtere mensen kun je ook prima avonden hebben als je van de kaart bent, jij gaat er met de verkeerde instelling in
Is juist leuk je eigen grenzen ontdekken. Je eigen extreme etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen er plezier aan beleven, ik houd er niet van om de controle over mezelf te verliezen, daarom ben ik ook blij dat ik met behoorlijk wat alcohol op heb toch niet alle grenzen verlies.
Ik kan ook heel moeilijk dronken worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen er plezier aan beleven, ik houd er niet van om de controle over mezelf te verliezen, daarom ben ik ook blij dat ik met behoorlijk wat alcohol op heb toch niet alle grenzen verlies.
Ik moest een keertje nuchter blijven bij een concert, want moest rijden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
met nuchtere mensen kun je ook prima avonden hebben als je van de kaart bent, jij gaat er met de verkeerde instelling in
drugs zijn niets voor jou; stop ermeequote:Op vrijdag 4 december 2015 01:22 schreef Neverknown het volgende:
Ik ben daar denk ik ook te para voor.
Vind ik niet, ik weet mijn grenzen en ga er niet graag overheen. En ik vind niet dat ik meteen saai ben als ik mijn grenzen niet opzoek. Kan gek genoeg doen met en zonder drank op.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is juist leuk je eigen grenzen ontdekken. Je eigen extreme etc.
ja ik doel op andere middelen, nuchter zijn tussen dronken mensen is hel op aardequote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moest een keertje nuchter blijven bij een concert, want moest rijden.
Al die dronken lui om je heen was ook al een belevenis
Kut voor haarquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef krioro het volgende:
[insert filmpje van die chick die na één pilletje straight retarded for life was]
knarsentandende gabbers op feestjes vond ik ook niet zo leukquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik doel op andere middelen, nuchter zijn tussen dronken mensen is hel op aarde
Ik merk aan mijn praten wel snel dat ik wat dronken wordt, maar de bewustzijn van de dingen om mij heen verlies ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan ook heel moeilijk dronken worden.
Whyquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
drugs zijn niets voor jou; stop ermee
dat zijn de liefste mensen van de wereldquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
knarsentandende gabbers op feestjes vond ik ook niet zo leuk
Je hebt altijd iets in je schreeuwen, een beestje of zo wat je nooit naar buiten laat en met drugs en alcohol kan dat beest naar buiten snap je. Soms is dat nodig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik weet mijn grenzen en ga er niet graag overheen. En ik vind niet dat ik meteen saai ben als ik mijn grenzen niet opzoek. Kan gek genoeg doen met en zonder drank op.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je hebt altijd iets in je schreeuwen, een beestje of zo wat je nooit naar buiten laat en met drugs en alcohol kan dat beest naar buiten snap je. Soms is dat nodig.
Pas als de pilletjes zijn uitgewerkt, ik vond ze nogal druk doen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zijn de liefste mensen van de wereld
srs, stop met drugsquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je hebt altijd iets in je schreeuwen, een beestje of zo wat je nooit naar buiten laat en met drugs en alcohol kan dat beest naar buiten snap je. Soms is dat nodig.
Niks is nodig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat heb ik gwn van naturequote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Che_ het volgende:
Ik denk dat meloewa teveel pure wiet heeft gerookt. Heel paranoia
Precies en straks zeuren dat ze zwanger is als dat beestje weer eens naar buiten was gekomen tijdens een avondquote:
Waarom gebruik jij drugs dan om een suffe lul te zijn zekerquote:
Ja, ging over de hond uitlaten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:27 schreef Che_ het volgende:
Beest naar buiten. Is dat van the opposites?
Je hoeft er niet naar te luisteren, als je er gehoor aan geeft, gaat het beestje harder schreeiwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo lam geweest dat ik niet wist hoe en wat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik merk aan mijn praten wel snel dat ik wat dronken wordt, maar de bewustzijn van de dingen om mij heen verlies ik niet.
Nee als je beest naar buiten laat is beest weer ff rustig als het zich weer opsluit in jezelfquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren, als je er gehoor aan geeft, gaat het beestje harder schreeiwen
ik geniet van de ervaringen, die vaak het tegenovergestelde zijn van paranoia en schreeuwende beestjesquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij drugs dan om een suffe lul te zijn zeker
Ik ben ook niet extra para van drugs.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geniet van de ervaringen, die vaak het tegenovergestelde zijn van paranoia en schreeuwende beestjes
Dat beestje gaat wat vaker aan het hek rammelen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee als je beest naar buiten laat is beest weer ff rustig als het zich weer opsluit in jezelf
Dan wordt het huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 4 december 2015 01:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies en straks zeuren dat ze zwanger is als dat beestje weer eens naar buiten was gekomen tijdens een avond
Dat beest kent zijn plek wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat beestje gaat wat vaker aan het hek rammelen.
Wat je doet moet je zelf weten hoor, als je je verstand maar gebruikt en niet elke keer de beest los laat.
mweh dat veranderd wereldbeeld snap ik nooit zo en heb ik zelf nooit gehadquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben ook niet extra para van drugs.
De ervaringen zijn leuk omdat je kijk op de wereld veranderd toch.
Wat voor effect merk je danquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh dat veranderd wereldbeeld snap ik nooit zo en heb ik zelf nooit gehad
Deadprez, ik vond laatst herrie en ik wou je het laten horen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:34 schreef deadprez het volgende:
misschien ben ik van mezelf al te hippie voor die ding
Als het beest jouw plekje maar niet kentquote:
xtc lekker spacen en knuffelen met mijn dinnetje, en kutmuziek waarderenquote:
laat horen danquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deadprez, ik vond laatst herrie en ik wou je het laten horen.
haha echt hèquote:
hoe is dit herriequote:
Al ruim een jaar niet geblowdquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:37 schreef Deuce92 het volgende:
wel echt stoer dat jullie zo veel druks doen jongens
Soms ook bizarre gedachtens toch dat heb ik soms bij hasj en wiet. Echt rare shit denk je dan ook in bad trips.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
xtc lekker spacen en knuffelen met mijn dinnetje, en kutmuziek waarderen
pep gewoon 3 nachten normale leef maar dan beter
fffquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sorry ik was vergeten dat je dit gewend bent
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Soms ook bizarre gedachtens toch dat heb ik soms bij hasj en wiet. Echt rare shit denk je dan ook in bad trips.
quote:
Hoor wie zegt.quote:
Hoe vaak ga je badquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoor wie zegt.
Voor geen een mens is drugs gezond.
Ik ben er altijd helder uitgekomen.
Het bad gaan heeft ook zijn charmes.quote:
Die kwam ik eerder vanavond ergens tegen, niet echt wat voor mij verder maar ik haat het niet. Mijn favoriet staat in de OP.quote:
Oke oke ik hoor je ik hoor je aboengquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het bad gaan heeft ook zijn charmes.
Maar zo vaak gebruik ik niet.
Soms moet je het slechtere kennen om het goede te waarderen.
Anders wordt het van zelfsprekend.
En jaaaa sws met mate he jongen.quote:
Ik ben nu mobiel, dus zal andere keer luisteren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Die kwam ik eerder vanavond ergens tegen, niet echt wat voor mij verder maar ik haat het niet. Mijn favoriet staat in de OP.
Ok dan is het goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
En jaaaa sws met mate he jongen.
Maar dat kan k wel.
Ander ritme. Ga wel vroeg opstaan morgen vroeg.quote:
Definieer vroeg, anders kun je beter nachtje doortrekken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ander ritme. Ga wel vroeg opstaan morgen vroeg.
10:00 max.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Definieer vroeg, anders kun je beter nachtje doortrekken.
Gaat nog, maar echt vroeg kun je het niet noemen, normaliter kom ik voor 8:30 mijn bed uit en echt echt vroeg noem ik dat ook weer nietquote:
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat. Hoe vroeg iets voeltquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat nog, maar echt vroeg kun je het niet noemen, normaliter kom ik voor 8:30 mijn bed uit en echt echt vroeg noem ik dat ook weer niet
Ik werk in ploegendiensten, wel verneukend voor je ritmequote:Op vrijdag 4 december 2015 02:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat nog, maar echt vroeg kun je het niet noemen, normaliter kom ik voor 8:30 mijn bed uit en echt echt vroeg noem ik dat ook weer niet
True that.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat. Hoe vroeg iets voelt
Zeer verneukend voor je ritme. Ik heb ooit in een kroeg/discotheek gewerkt en tegelijk bij een La Place restaurant gewerkt. Ook lekker verneukend als tot 5 uur 's ochtends in een discotheek staat en de volgende dag om 7 uur mag beginnen bij LaPlace en dat afwisselend een paar weken lang. Gelukkig was ik binnen een maand van mijn LaPlace contract afquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik werk in ploegendiensten, wel verneukend voor je ritme
Lijkt me ook zwaar, gelukkig zie ik tegenwoordig m'n werk meer als betaald hobbyen, want het werk wat ik doe vind ik leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer verneukend voor je ritme. Ik heb ooit in een kroeg/discotheek gewerkt en tegelijk bij een La Place restaurant gewerkt. Ook lekker verneukend als tot 5 uur 's ochtends in een discotheek staat en de volgende dag om 7 uur mag beginnen bij LaPlace en dat afwisselend een paar weken lang. Gelukkig was ik binnen een maand van mijn LaPlace contract af
Wat doe je ook alweer precies?quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lijkt me ook zwaar, gelukkig zie ik tegenwoordig m'n werk meer als betaald hobbyen, want het werk wat ik doe vind ik leuk.
Whut?quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:53 schreef Remqo het volgende:
Maar oke, het is tegen 3 uur 's nachts, belt er een vreemde chick aan of ik geld heb voor benzine.
Alsof de benzinestations open zijn op dit uur in de buurt
Foliedruk, blinddruk en stansen, voornamelijk kaarten.quote:
Wel lekker werk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Foliedruk, blinddruk en stansen, voornamelijk kaarten.
Ik wou in eerste instantie wel helpen, maar heb zelden cash in mijn porto.quote:
Klinkt een beetje als scam, hoe is het afgelopen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou in eerste instantie wel helpen, maar heb zelden cash in mijn porto.
Ze deed ook een beetje moeilijk toen ik vroeg om het probleem aan te zien.
Ook mijn eerste gedachte, heb het afgewimpeld.quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als scam, hoe is het afgelopen?
Had ik ook gedaan als er geen verdere uitleg was gekomen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte, heb het afgewimpeld.
Iemand die kennelijk geld nodig heeft, maar verdere hulp weigert
Haar auto staat vast in de straatje achter, blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als er geen verdere uitleg was gekomen.
Denk ook van niet, als ze er appetijtelijk uit had gezien had ik haar nog misschien laten werken voor een tientje. En zelfs daar zou ik nog over twijfelen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haar auto staat vast in de straatje achter, blijkbaar.
Al zou ik haar een tientje in de handen duwen, dat brengt haar echt niet naar de pomp toe
Het is wel een bizar verhaal, dat kan op zich wel in een paintje.quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:12 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen we een paint verwachten over deze nachtelijke escapade?
Snap ik, kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 4 december 2015 03:17 schreef Remqo het volgende:
In andere woorden, ik ga paint nu niet aanslingeren, maar kan van het weekend wel
Volgens mij gisteren weer eentje, maar hij heeft het ook druk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:19 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is er eigenlijk met Werkman aan de hand? Laatste tijd geen topics meer over beton centrales of de kringloop gezien
Inderdaad, heb hem gevonden. Krijg normaliter altijd DM als hij een goed topic heeft gedropt. Heb de laatste tijd niet meer zoveel contact meer met hem, vandaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij gisteren weer eentje, maar hij heeft het ook druk.
Ik spreek hem geregeld in DM
Hij wil tussen zijn drukke leven weer een paint-topic gaan maken, vanuit zijn hand weer, als ik het mag zeggen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, heb hem gevonden. Krijg normaliter altijd DM als hij een goed topic heeft gedropt. Heb de laatste tijd niet meer zoveel contact meer met hem, vandaar.
Dat had hij mij ook al gemeld, painttopics zijn inderdaad een zeer gewaardeerde aanvullingquote:Op vrijdag 4 december 2015 03:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wil tussen zijn drukke leven weer een paint-topic gaan maken, vanuit zijn hand weer, als ik het mag zeggen.
Dat kan ik alleen maar waarderen![]()
Painttopics worden al sinds het begin van Fok! al gewaardeerd, nieuwe paintbazen mogen wel eens opstaan.
paint is gayquote:Op vrijdag 4 december 2015 03:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wil tussen zijn drukke leven weer een paint-topic gaan maken, vanuit zijn hand weer, als ik het mag zeggen.
Dat kan ik alleen maar waarderen![]()
Painttopics worden al sinds het begin van Fok! al gewaardeerd, nieuwe paintbazen mogen wel eens opstaan.
Wtfquote:Op donderdag 3 december 2015 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat hij stoer doet tegen mensen die 's avonds FOK!ken maar zelf kennelijk hetzelfde wil doen maar dat niet kan omdat hij onder de plak zit.
Nee hoor, gewoon heel apart dat je op die tijd dat ik er ook al uren niet meer ben nog zo met mij bezig bent. En dan kan je zo'n hele zin typen om woorden in mijn mond te leggen maar daardoor ga ik niet niet antwoorden ofzo hoorquote:Op donderdag 3 december 2015 20:53 schreef Crip het volgende:
2Nutz gaat hij als hij net zn bakkie koffie op werk heeft gepakt posten dat ik weer mad ben en waarom ik fok zo srs moet nemen en dat het typisch moslim gedrag is. En dat ik moet overwegen om FOK! niet zo srs te nemen net zoals hij dat niet doet. hihi
Jazekerquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
5 minuten stilte is in jouw ogen een topickill?
Post reply is ook een antwoordquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon heel apart dat je op die tijd dat ik er ook al uren niet meer ben nog zo met mij bezig bent. En dan kan je zo'n hele zin typen om woorden in mijn mond te leggen maar daardoor ga ik niet niet antwoorden ofzo hoor
Precies vandaar de dubbele ontkenningquote:
ja, als excuus om bier te drinkenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als excuus om bier te drinken
heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:15 schreef HPLC het volgende:
Wist trouwens niet dat je voor bier drinken een excuus nodig had
Ja, heb kleine neefjes. Zijn er hier nog mensen die een echte kerstboom nemen?quote:
oke britneyquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:23 schreef Chai het volgende:
I must confess that my loneliness
Is killing me nooooooow
Waarom?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:49 schreef Che_ het volgende:
Best wel gefrustreerd trouwens Chai.
Welke geeft je niet meer, de shetlander of mozy?
Gezelligquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een chocoladeletter opeten en lootjes trekken voor Kerst.
Nee, altijd een neppequote:Op vrijdag 4 december 2015 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, heb kleine neefjes. Zijn er hier nog mensen die een echte kerstboom nemen?
Heb je daar ook tractors ingeplakt?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
dit is niet echt van jou toch?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
topicmoordenaarquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs, maar vind het niet erg als anderen het doen. Kan ik je vriendje nog zijn?
is bij gekkies sowieso af te raden, geldt ook voor alcohol natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
drugs zijn niets voor jou; stop ermee
?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:48 schreef Montelly het volgende:
Roken, Drank & Drugs
Geweld & Pesten
Internet & Mobiel
Wonen, Werken & Geld
School & Toekomst
Relaties & Seks
Lichaam & Gevoel
Familie & Vrienden
Als levensgenieter DP me drugs afraad zou ik gelijk voor altijd straight edge worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is bij gekkies sowieso af te raden, geldt ook voor alcohol natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als levensgenieter DP me drugs afraad zou ik gelijk voor altijd straight edge worden.
Sowieso zou alle drugs (incl. alcohol) verboden moeten worden voor alle personen met een IQ beneden de 100.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
Zou meloewa dat ook afraden die is al knetterlijp van haarzelf.
weg met alle makkelijke sletjes.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso zou alle drugs (incl. alcohol) verboden moeten worden voor alle personen met een IQ beneden de 100.
Oh ja en energydrank.
ja, maar dan gaat elke energydrank fabrikant failliet..quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso zou alle drugs (incl. alcohol) verboden moeten worden voor alle personen met een IQ beneden de 100.
Oh ja en energydrank.
Wat maakt dat uitquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan gaat elke energydrank fabrikant failliet..
als ze failliet zijn heeft max geen formule 1 auto meerquote:
Wow rigoureusquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en energydrank.
Doe normaal gek... Wat moet nielsnul dan drinken...quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en energydrank.
Snap dat je anders je kansen ziet slinken idd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef McNulty het volgende:
ik vind dat meloewa-achtigen juist heel veel breezertjes moeten drinken
Dan zoekt Max maar een andere sponsorquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze failliet zijn heeft max geen formule 1 auto meer
ghb en chloroform heeft wel mijn voorkeur uiteraard.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat je anders je kansen ziet slinken idd.
gewoon illegaal zelf stoken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal gek... Wat moet nielsnul dan drinken...
Komt wel goed met hemquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze failliet zijn heeft max geen formule 1 auto meer
Vooral chloroform vanwege haar volle billenquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
ghb en chloroform heeft wel mijn voorkeur uiteraard.
oh jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan zoekt Max maar een andere sponsor
Bavaria 0%quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit grappigquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als er bier is!quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:54 schreef ConsoleUser het volgende:
Wie komt er morgen Sinterklaas vieren bij mij?
Stel je eerst maar voor enzoquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:54 schreef ConsoleUser het volgende:
Alleen als ik jou mag uitpakkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:54 schreef ConsoleUser het volgende:
speciaal vrij gepakt vandaag voor dit soort quotes.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral chloroform vanwege haar volle billen
Is ie zo groot?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mijn beste vriend werkt als een kuisheidsgordel
van je vrienden moet je het hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
cockblocker?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
Jij altijdquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alleen als ik jou mag uitpakken
Zonde van je tijd want er gebeurt hier niet veel meerquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
speciaal vrij gepakt vandaag voor dit soort quotes.
tis niet meer wat het was dit datquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde van je tijd want er gebeurt hier niet veel meer
zus zoquote:
kutuserquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw username uit?
Misschien..quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tussen d'r ogen stompen?
quote:
ik zie de gelijkenis niet echt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Ik vind deze echt op Chai lijken, alleen heeft deze Anne mooier haar:
[ afbeelding ]
Kon geen goeie foto vindenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie de gelijkenis niet echt.
maar zou dr doen
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Ik vind deze echt op Chai lijken, alleen heeft deze Anne mooier haar:
[ afbeelding ]
Typisch wel weer dat juist jij deze onjuiste insinuatie maakt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:52 schreef 2NutZ het volgende:
Wtf![]()
alleen door die ene opmerking van gisteren toen ik je FOK! aartsrivaal paus even hielp?
Niet zulke moeilijke woorden en metaforen gebruiken Guus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Typisch wel weer dat juist jij deze onjuiste insinuatie maakt.
Zoals de waard is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |