Ikweetnie, lang niet zien reageren. Die twee zijn net als twee handen op 1 buikquote:Op donderdag 3 december 2015 19:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ze gestopt met fok dan? Zeker door deuce, die creep komt ook in elke sc
Ken je Luuk nou of nietquote:Op donderdag 3 december 2015 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
ppfffffff so so moe. t was weer so een vermoeiende dag
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wij missen jouw haar ook. #rip
alsof je iets gedaan hebtquote:Op donderdag 3 december 2015 19:54 schreef -supergirl- het volgende:
ppfffffff so so moe. t was weer so een vermoeiende dag
Je kale hoofd reflecteert in mijn vizierquote:Op donderdag 3 december 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je schiet niet erg op dus met die cursus scherpschutter
zag je mijn woordgrapje?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Je kale hoofd reflecteert in mijn vizier
haha ja moest schuddebuiken hoor hahaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zag je mijn woordgrapje?
hahahaha ja weet niet. magie denk ikquote:Op donderdag 3 december 2015 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar snap niet hoe je anders bij zo'n kutgedicht op scholieren.com komt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
haha ja moest schuddebuiken hoor haha
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kanniet handle jouw cynisme
dom dier joh.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar snap niet hoe je anders bij zo'n kutgedicht op scholieren.com komt.
quote:teamiblendsGorgeous girl @mercedehallen is working out this morning with Teami ????! Fasted cardio and our skinny tea is perfect for burning maximum calories in the
Verschil is dat zij er leuk uitziet, en jij nietquote:Op donderdag 3 december 2015 20:04 schreef Montelly het volgende:
Ik wil ook RHB of teamiblends thee promoten.
"..na een zware workout beloon ik mijzelf altijd met thee van @teamiblends en het is ook nog goed voor je ook!"
[ afbeelding ]
[..]
Oh shitequote:Op donderdag 3 december 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Verschil is dat zij er leuk uitziet, en jij niet
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Verschil is dat zij er leuk uitziet, en jij niet
echt he...quote:
shit just got realquote:
nee jongen..wij worden geen vriendjes zo.quote:
hahahahaha weer een droom in duigenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee jongen..wij worden geen vriendjes zo.
altijd toch babyquote:Op donderdag 3 december 2015 20:09 schreef Crip het volgende:
wch je bent wel op dreef vandaag he hhhh
he ga jompoquote:Op donderdag 3 december 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
RUST
'Geef mij eenmaal, het deert mij niet hoe kort,
De vrede van een hart dat niets meer schort.'
Zo bad ik, toen ik jong was, in mijn nood. -
Is, wat ik vroeg, iets anders dan de dood?
Maar ik wist het niet en, achter tred en lust,
Was 't ene, dat ik steeds begeerde, rust. -
Nu, wetend dat mijn hart het leven wil
Wordt de oude ontbering eindelijk in mij stil.
Wat mij zo smartelijk gescheiden scheen,
Onrust en rust, ik voel hen beide, in-één.
Dit is de vrede: een diep en helder licht
Doorglanst mijn zacht gepeins, mijn stil gedicht.
[ afbeelding ]
Meestal post je al zutquote:Op donderdag 3 december 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
RUST
'Geef mij eenmaal, het deert mij niet hoe kort,
De vrede van een hart dat niets meer schort.'
Zo bad ik, toen ik jong was, in mijn nood. -
Is, wat ik vroeg, iets anders dan de dood?
Maar ik wist het niet en, achter tred en lust,
Was 't ene, dat ik steeds begeerde, rust. -
Nu, wetend dat mijn hart het leven wil
Wordt de oude ontbering eindelijk in mij stil.
Wat mij zo smartelijk gescheiden scheen,
Onrust en rust, ik voel hen beide, in-één.
Dit is de vrede: een diep en helder licht
Doorglanst mijn zacht gepeins, mijn stil gedicht.
[ afbeelding ]
Je dacht dat dit de Sims wasquote:Op donderdag 3 december 2015 20:14 schreef Chai het volgende:
Gedichten zijn de nieuwe random songteksten?
Dit rijmt toch voor geen meter, idiootquote:Op donderdag 3 december 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je dacht dat dit de Sims was
Maar dat dacht je verkeerd schat
Ik hoop dat je het weetsquote:Op donderdag 3 december 2015 20:23 schreef Chai het volgende:
Hoe val je in slaap? Hoe begint je dag?
Open je je ogen met een traan of met een lach
en kijk je om je heen, en zie je dan de zon
Of zoek je achter alles naar de schaduw op de grond
Leef je voor geluk? Of sterf je van verdriet
En voelt dat als een keuze of heb jij die keuze niet
Het maakt niet echt iets uit, of dat de waarheid is of niet
Het is hoe jij het ziet
Dat zijn niet mijn lyrics vriend.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit rijmt toch voor geen meter, idioot
Oh, dan was het best goedquote:Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn lyrics vriend.
poëzie hoeft niet te rijmen idioot.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit rijmt toch voor geen meter, idioot
Goed om te horen dat je Ronnie Flex kunt waarderen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh, dan was het best goed
Nou ja zeg, toon eens wat respect voor de ouderen, jij snotneusquote:Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
poëzie hoeft niet te rijmen idioot.
ooooow get rektquote:Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
poëzie hoeft niet te rijmen idioot.
nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 december 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je Ronnie Flex kunt waarderen.
oh van dat liedje heb ik wel gehoord, maar ik heb niet uitgezocht wie de geweldige artiesten zijn van dat meesterwerkquote:Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij deze zomer gelegen? Hij is die zwarte van Drank & Drugs.
Lyrics kwam van dezequote:Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh van dat liedje heb ik wel gehoord, maar ik heb niet uitgezocht wie de geweldige artiesten zijn van dat meesterwerk
niet geklikt, vind je het erg?quote:
Ronnie Flexquote:
Ja. Beter klik je nu alsnog.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet geklikt, vind je het erg?
okquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Beter klik je nu alsnog.
fack jouquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ronnie Flexhet is dat je 16 bent dan mag het nog net
kak ik ga weer aan schoolquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0y5gClDApGF
Deze lyrics dan
hier klink je niet zo sexy meerquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
Deze lyrics dan
Ben jij ditquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
Deze lyrics dan
Och hemeltjequote:Op donderdag 3 december 2015 20:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hier klink je niet zo sexy meer
Toen hij met Ronnie ging samenwerken toen ging het misquote:Op donderdag 3 december 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
toen mr polska nog vette nummers maakte
hij is vieze selloutquote:Op donderdag 3 december 2015 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toen hij met Ronnie ging samenwerken toen ging het mis
ewaa kalequote:
godteringquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
Deze lyrics dan
gepasseerd?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht dat je zelfmoord had gepleegd nu je weer was gepasseerd
voor remqo nog wel
weet ikquote:Op donderdag 3 december 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat mijn doel is plaats ik toch niet zulke debiele dingen.
ik wil helemaal geen mod meer wordenquote:
oh... niet gemerktquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen mod meer wordenben amper nog online
uhuhquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen maar omdat je viesmad en jelly bent op huge en remqoquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja goed is ie ook niet, maar vind die oudere nummers wel chillerquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
dp op de track die jij poste was Polska ook al slecht
whahahahaaaaa shiiit manquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
Deze lyrics dan
lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepiequote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alleen maar omdat je viesmad en jelly bent op huge en remqo
quote:
jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus isquote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepie
altijd lol hebben om Paus zijn pareltjesquote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepie
is niet alleen door paus en zoals je weet heb ik verder ook niet echt iets tegen hemquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus is
Dingen hopen op FOK!quote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef Che_ het volgende:
Ik hoopte dat mijn beeld bij chai verkeerd was
die vocaroo bevestigt alles
ja dat is echt niks vergeleken met eerstquote:
Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus is
Dat wist ik niet en kan ik me ook niet voorstellen, die gast is echt de verpersoonlijking van sneuquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet alleen door paus en zoals je weet heb ik verder ook niet echt iets tegen hem
nog steeds bizar veelquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is echt niks vergeleken met eerst
ach, dat valt wel meequote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en kan ik me ook niet voorstellen, die gast is echt de verpersoonlijking van sneu
Als IfIm in Wageningen gaat studeren komt ze hem misschien wel tegen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.
uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.
ja, dus?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nog steeds bizar veel
ook meer dan remqo
het is zo over met de pret straks fok sabbaticalquote:
nee heb harige zweterige nippels dus blijft het mooi plakken aan mijn shirtquote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
heb jij daar ook last van met je manboobies
wrmquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
het is zo over met de pret straks fok sabbatical
Ze hebben al gemeet zelfs.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als IfIm in Wageningen gaat studeren komt ze hem misschien wel tegen.
geil moet er bijna vn overgevequote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee heb harige zweterige nippels dus blijft het mooi plakken aan mijn shirt
wat?quote:
te afleidend deze boevenbendequote:
Ik sta hier milder in dan jij maar toch krijg ik steeds zijn gekanker.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, paus is pure aids...
IQ moet ook het probleem niet zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Remqo mod kan worden met zijn postaantal kun jij het makkelijk met het jouwe.
Tot morgenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
het is zo over met de pret straks fok sabbatical
hij geeft minder goede ippa denk ikquote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En DP scoort al niet hoog
zegt toch niks, die posts plaats ik meestal laat in de nacht nadat ik de hele avond fallout genolifed hebquote:Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Remqo mod kan worden met zijn postaantal kun jij het makkelijk met het jouwe.
wat een kut microfoon, doet je stem geen goed Chai.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
Deze lyrics dan
Zou ik wel willen.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is ze gestopt met fok dan? Zeker door deuce
nee...quote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
Liggen jullie ook soms in bed om vervolgens jezelf af te vragen waarom je bepaalde dingen hebt gedaan?
juist al die bagger op slot in de hoop dat er iets voor terug komt, jatok?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
maar is ook niet de enige reden, ik vind klb buiten de sc gewoon niet leuk meer en heb dus ook geen zin om er moeite in te steken
vroeger wel... de laatste 20 jaar niet meer, nu is het meer waarom ik bepaalde dingen niet heb gedaanquote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
Liggen jullie ook soms in bed om vervolgens jezelf af te vragen waarom je bepaalde dingen hebt gedaan?
gebeurt nietquote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
juist al die bagger op slot in de hoop dat er iets voor terug komt, jatok?
ik doe dat echt vaak en dan schaam ik me kapot voor dingen en dan duw ik mn gezicht in mn kussen en schreeuw ikquote:
Kan echt niet wachten totdat ik jouw leeftijd heb bereiktquote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger wel... de laatste 20 jaar niet meer, nu is het meer waarom ik bepaalde dingen niet heb gedaan
uh, oké.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe dat echt vaak en dan schaam ik me kapot voor dingen en dan duw ik mn gezicht in mn kussen en schreeuw ik
Waarom geen haartransplantatie, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger wel... de laatste 20 jaar niet meer, nu is het meer waarom ik bepaalde dingen niet heb gedaan
Nee maar maak wel altijd plannen voor de volgende dag en wanneer ik wakker word de volgende dag ben ik het weer vergetenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
Mwah, denk dat het klimaat van kuttopics ook weer anderen eerder aanzet tot het openen van kuttopics dan tot het openen van kwaliteit.quote:
weet je ... beeld je in hoe jij andere mensen ziet.. als ze iets geks doen en je denkt daaraan, dan doe je hooguitquote:Op donderdag 3 december 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik doe dat echt vaak en dan schaam ik me kapot voor dingen en dan duw ik mn gezicht in mn kussen en schreeuw ik
ben toch niet gay, gekquote:Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom geen haartransplantatie, bijvoorbeeld?
Da's niet handig.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee maar maak wel altijd plannen voor de volgende dag en wanneer ik wakker word de volgende dag ben ik het weer vergeten
Altijd als ik aan jou denk dan krijg ik de slappe lach en voel ik me weer goed over mezelfquote:Op donderdag 3 december 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet je ... beeld je in hoe jij andere mensen ziet.. als ze iets geks doen en je denkt daaraan, dan doe je hooguit
Dat geldt ook voor dingen die jij doet... je ziet jezelf onder een vergrootglas, je bent de enige die dat ziet
Wat heb je gedaan waardoor je zo moet schamen? Je bent pas 20..quote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
nja is deels ook wel zo, maar met alleen op slot tyfen bereik je niet veel denk ik. Daarom vind ik het ook een facking goede keus om remqo mod te maken; die opent zelf geregeld pareltjes. Misschien dat het een wat meer aantrekkende werking heeft als een mod dat doet.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mwah, denk dat het klimaat van kuttopics ook weer anderen eerder aanzet tot het openen van kuttopics dan tot het openen van kwaliteit.
Dan maakt het me nog niet eens 's zo heel veel uit wat anderen denken. Meer dat ik zelf iets heb van Crip wtfquote:Op donderdag 3 december 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet je ... beeld je in hoe jij andere mensen ziet.. als ze iets geks doen en je denkt daaraan, dan doe je hooguit
Dat geldt ook voor dingen die jij doet... je ziet jezelf onder een vergrootglas, je bent de enige die dat ziet
hoop 'tquote:Op donderdag 3 december 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja is deels ook wel zo, maar met alleen op slot tyfen bereik je niet veel denk ik. Daarom vind ik het ook een facking goede keus om remqo mod te maken; die opent zelf geregeld pareltjes. Misschien dat het een wat meer aantrekkende werking heeft als een mod dat doet.
Dus je voelt je vaak slecht over jezelf? Toekomstige treinspringer ditquote:Op donderdag 3 december 2015 20:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd als ik aan jou denk dan krijg ik de slappe lach en voel ik me weer goed over mezelf
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben toch niet gay, gek
yehquote:
Oke wil je nu een post schrijven waar in je zegt dat je 30 bent en dat je veel levenservaring hebt die je even in de KLB reeks op FOK! komt delen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan waardoor je zo moet schamen? Je bent pas 20..
Hee Mariaparochie dat is dat kleine dorpje naast Almelo.quote:
Pak die jongen nou niet zo hard aanquote:Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke wil je nu een post schrijven waar in je zegt dat je 30 bent en dat je veel levenservaring hebt die je even in de KLB reeks op FOK! komt delen.
Hee Stimorol vertel eens meer over alle shit waar je doorheen bent gegaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke wil je nu een post schrijven waar in je zegt dat je 30 bent en dat je veel levenservaring hebt die je even in de KLB reeks op FOK! komt delen.
zat je die knul weer te pestenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Paus was vanmiddag wel weer mad trouwens.
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee Mariaparochie dat is dat kleine dorpje naast Almelo.
kloptquote:Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee Mariaparochie dat is dat kleine dorpje naast Almelo.
Wat gek bij jou heb ik altijd meteen een depressie en weet ik zeker dat deze generatie volkomen debiel isquote:Op donderdag 3 december 2015 20:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd als ik aan jou denk dan krijg ik de slappe lach en voel ik me weer goed over mezelf
Rustig maar jong welpje, ik bedoelde het oprechtquote:Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
ik dacht dat die boi 18 was ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zit jij iemand anders te huillachen vanwege leeftijd dan
die paus doet me echt denken aan 2nutzquote:Op donderdag 3 december 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Paus was vanmiddag wel weer mad trouwens.
Dat wist ik wel zeker... wat erg voor hemquote:Op donderdag 3 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat die boi 18 was ofzo
En ik dacht dat jij 16 wasquote:Op donderdag 3 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat die boi 18 was ofzo
Ja ben viesdik en onzekerquote:Op donderdag 3 december 2015 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus je voelt je vaak slecht over jezelf? Toekomstige treinspringer dit
39 zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat wist ik wel zeker... wat erg voor hem
Je weet dat dit morgen gequote wordt aangezien hij elke post terugleest?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
die paus doet me echt denken aan 2nutz
ja, ik ben me ervan bewust dat ik me niet naar mijn leeftijd gedraagquote:
Ja daarom heb ik 2nutz gewoon goed getypt ipv noot ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet dat dit morgen gequote wordt aangezien hij elke post terugleest?
Nee jouw generatie danquote:Op donderdag 3 december 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat gek bij jou heb ik altijd meteen een depressie en weet ik zeker dat deze generatie volkomen debiel is
Hij huillachte het feit dat Fylax een relatie had. Ik wees hem er daarna alleen op dat hij nooit verder is gekomen dan een ex-date die hij later zelf nog afkraakte en dat hij eerder al eens heeft aangegeven juist jaloers te zijn op mensen die plezier hebben. That's all.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Hoe noem je WCH als je hem gebruikt als benzine?
Fossiele brandstof
Oh zo voelt het dus!quote:Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai whiteknight montelly
Ik zie iets moois bloeien
Vond dp gewoon niet de persoon om daar stoer over te doen, maar hij was zelfbewust genoeg.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai whiteknight montelly
Ik zie iets moois bloeien
2nutz is minder triestquote:Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
die paus doet me echt denken aan 2nutz
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij huillachte het feit dat Fylax een relatie had. Ik wees hem er daarna alleen op dat hij nooit verder is gekomen dan een ex-date die hij later zelf nog afkraakte en dat hij eerder al eens heeft aangegeven juist jaloers te zijn op mensen die plezier hebben. That's all.
Fossiele brandstof
srs??quote:Op donderdag 3 december 2015 20:53 schreef Crip het volgende:
2Nutz gaat hij als hij net zn bakkie koffie op werk heeft gepakt posten dat ik weer mad ben en waarom ik fok zo srs moet nemen en dat het typisch moslim gedrag is. En dat ik moet overwegen om FOK! niet zo srs te nemen net zoals hij dat niet doet. hihi
zou alles precies hetzelfde doenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
denk dat dp graag weer op 16 zou willen beginnen eigk
Fossiele brandstof
lolquote:Op donderdag 3 december 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou alles precies hetzelfde doen
Scheelt niet veel hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet heel zorgvuldig zijn met dergelijke uitspraken.
het is dat je nageslacht hebt en een kale kop anders had ik je ook veel jonger ingeschat aan de hand van je postsquote:Op donderdag 3 december 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat wist ik wel zeker... wat erg voor hem
Je weet dat er een avondklok is ingevoerd door z'n vriendin?quote:
hahahaahha shiiiitquote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet dat er een avondklok is ingevoerd door z'n vriendin?
Vandaar dat ie 's ochtends alles moet teruglezen en inhalen. Beetje zoals de mensen die de volgende ochtend elke detail willen horen nadat ze niet meegegaan zijn de vorige avond.
dat wist ik niet neequote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vandaar dat ie 's ochtends alles moet teruglezen en inhalen. Beetje zoals de mensen die de volgende ochtend elke detail willen horen nadat ze niet meegegaan zijn de vorige avond.
Niet weten dat betaald FOK!ken stoer is en FOK!ken in je vrije tijd voor nerds XDquote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
dan was jij nu miljonairquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
betaald FOK!ken lijkt me wel fucking chill
ja zo brengt hij het ookquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dacht dat hij juist stoer deed alleen onder werktijd te postten.
Betaald worden sowieso toch, in jouw geval danquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
quote:
hij gaat al onze reacties quoten. Veel werk gaat hij hebben xDquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als 2nutz dit echt terugleest wordt hij waarschijnlijk mad.
Tevens zal hij deze reactie waarschijnlijk ook wel weer quoten
niet zo hè, je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Betaald worden sowieso toch, in jouw geval dan
Moet je niet te laat komen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Hou toch van je schmoepiequote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo hè, je snapt wat ik bedoel
Yeah right, dat verklaart natuurlijk ook z'n postaantalquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dacht dat hij juist stoer deed alleen onder werktijd te postten.
oja 1 maand wat minder geld en al het geld meteen weg aan pepquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee nee nee
hij is hier nu minder
hij heeft nog maar 1500 posts per maand
of gwn 1 multiqoutequote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hij gaat al onze reacties quoten. Veel werk gaat hij hebben xD
teleurstelling, wast eof money.quote:
Fuck die rapport voor 15:30, dat doen zijn collega's maar. Dit is belangrijker!!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hij gaat al onze reacties quoten. Veel werk gaat hij hebben xD
lolquote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yeah right, dat verklaart natuurlijk ook z'n postaantal
Hij zat uren op fok 's avonds en dat vond z'n chick niet zo prettig
Want hijs nie mad!!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fuck die rapport voor 15:30, dat doen zijn collega's maar. Dit is belangrijker!!
Als je hier nou eens een ondersteunende quote bij zou kunnen vindenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yeah right, dat verklaart natuurlijk ook z'n postaantal
Hij zat uren op fok 's avonds en dat vond z'n chick niet zo prettig
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:04 schreef Che_ het volgende:
Chai heeft hem al gedm'ed, mocht ie dit over het hoofd zien.
dat*quote:Op donderdag 3 december 2015 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fuck die rapport voor 15:30, dat doen zijn collega's maar. Dit is belangrijker!!
ohohohquote:Op donderdag 3 december 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik moet mijn mening na de onthullingen van net wel herzien. 2NutZ is triester dan Paus.
Hoe dat zo, niet dat ik het ontken.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik moet mijn mening na de onthullingen van net wel herzien. 2NutZ is triester dan Paus.
TeamOscarquote:Op donderdag 3 december 2015 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Hij sherlocked toch standaard elke ochtend?
Omdat hij stoer doet tegen mensen die 's avonds FOK!ken maar zelf kennelijk hetzelfde wil doen maar dat niet kan omdat hij onder de plak zit.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe dat zo, niet dat ik het ontken.
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu post hij op de FOK! facebook dat FOK! saai is zonder tong.
even afmaken toch ;squote:Op donderdag 3 december 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik kijk nog niet, werd elke aflevering saaier
Ja vanmiddag toen iemand zei dat het daar op stormfront leek.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Che_ het volgende:
Chai leest niet alleen elke post op fok, ook op de facebook pagina
Kom nou niet met smoesjes chai. Dat siert je niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vanmiddag toen iemand zei dat het daar op stormfront leek.
Verrassend wel dat dat gezegd wordt. Maar ondanks dat die opmerking keer op keer terug komt is er verder geen probleem met rechts-extremisme natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vanmiddag toen iemand zei dat het daar op stormfront leek.
Jij postte als eerste over die pagina, ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op donderdag 3 december 2015 21:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom nou niet met smoesjes chai. Dat siert je niet.
Het is al goed joh
quote:
hahahaha shiiitquote:Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij postte als eerste over die pagina, ben je dat nu alweer vergeten?
[..]
Potverdikkie.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar het gaat er om dat jij elke post leest daar. Alsof elke post op fok niet genoeg wasquote:Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
post hij onder zijn eigen naam?quote:Op donderdag 3 december 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu post hij op de FOK! facebook dat FOK! saai is zonder tong.
Chailock.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er om dat jij elke post leest daar. Alsof elke post op fok niet genoeg was
Verzonnen achternaam.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
post hij onder zijn eigen naam?
die wil je toch niet geassocieerd hebben met tong de fok!user
Save the challa fo yo mama.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pff, hieronder weer posts over zwangerschap
challa's
Ja... maar... ja.. maar.. maarquote:Op donderdag 3 december 2015 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er om dat jij elke post leest daar. Alsof elke post op fok niet genoeg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |