hahahaahha shiiiitquote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet dat er een avondklok is ingevoerd door z'n vriendin?
Vandaar dat ie 's ochtends alles moet teruglezen en inhalen. Beetje zoals de mensen die de volgende ochtend elke detail willen horen nadat ze niet meegegaan zijn de vorige avond.
dat wist ik niet neequote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vandaar dat ie 's ochtends alles moet teruglezen en inhalen. Beetje zoals de mensen die de volgende ochtend elke detail willen horen nadat ze niet meegegaan zijn de vorige avond.
Niet weten dat betaald FOK!ken stoer is en FOK!ken in je vrije tijd voor nerds XDquote:Op donderdag 3 december 2015 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
dan was jij nu miljonairquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
betaald FOK!ken lijkt me wel fucking chill
ja zo brengt hij het ookquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dacht dat hij juist stoer deed alleen onder werktijd te postten.
Betaald worden sowieso toch, in jouw geval danquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
quote:
hij gaat al onze reacties quoten. Veel werk gaat hij hebben xDquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als 2nutz dit echt terugleest wordt hij waarschijnlijk mad.
Tevens zal hij deze reactie waarschijnlijk ook wel weer quoten
niet zo hè, je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Betaald worden sowieso toch, in jouw geval dan
Moet je niet te laat komen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Hou toch van je schmoepiequote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo hè, je snapt wat ik bedoel
Yeah right, dat verklaart natuurlijk ook z'n postaantalquote:Op donderdag 3 december 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dacht dat hij juist stoer deed alleen onder werktijd te postten.
oja 1 maand wat minder geld en al het geld meteen weg aan pepquote:Op donderdag 3 december 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee nee nee
hij is hier nu minder
hij heeft nog maar 1500 posts per maand
of gwn 1 multiqoutequote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hij gaat al onze reacties quoten. Veel werk gaat hij hebben xD
teleurstelling, wast eof money.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |