Fuck die rapport voor 15:30, dat doen zijn collega's maar. Dit is belangrijker!!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hij gaat al onze reacties quoten. Veel werk gaat hij hebben xD
lolquote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yeah right, dat verklaart natuurlijk ook z'n postaantal
Hij zat uren op fok 's avonds en dat vond z'n chick niet zo prettig
Want hijs nie mad!!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fuck die rapport voor 15:30, dat doen zijn collega's maar. Dit is belangrijker!!
Als je hier nou eens een ondersteunende quote bij zou kunnen vindenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yeah right, dat verklaart natuurlijk ook z'n postaantal
Hij zat uren op fok 's avonds en dat vond z'n chick niet zo prettig
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:04 schreef Che_ het volgende:
Chai heeft hem al gedm'ed, mocht ie dit over het hoofd zien.
dat*quote:Op donderdag 3 december 2015 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fuck die rapport voor 15:30, dat doen zijn collega's maar. Dit is belangrijker!!
ohohohquote:Op donderdag 3 december 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik moet mijn mening na de onthullingen van net wel herzien. 2NutZ is triester dan Paus.
Hoe dat zo, niet dat ik het ontken.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik moet mijn mening na de onthullingen van net wel herzien. 2NutZ is triester dan Paus.
TeamOscarquote:Op donderdag 3 december 2015 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Hij sherlocked toch standaard elke ochtend?
Omdat hij stoer doet tegen mensen die 's avonds FOK!ken maar zelf kennelijk hetzelfde wil doen maar dat niet kan omdat hij onder de plak zit.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe dat zo, niet dat ik het ontken.
quote:Op donderdag 3 december 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu post hij op de FOK! facebook dat FOK! saai is zonder tong.
even afmaken toch ;squote:Op donderdag 3 december 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik kijk nog niet, werd elke aflevering saaier
Ja vanmiddag toen iemand zei dat het daar op stormfront leek.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Che_ het volgende:
Chai leest niet alleen elke post op fok, ook op de facebook pagina
Kom nou niet met smoesjes chai. Dat siert je niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vanmiddag toen iemand zei dat het daar op stormfront leek.
Verrassend wel dat dat gezegd wordt. Maar ondanks dat die opmerking keer op keer terug komt is er verder geen probleem met rechts-extremisme natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vanmiddag toen iemand zei dat het daar op stormfront leek.
Jij postte als eerste over die pagina, ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op donderdag 3 december 2015 21:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom nou niet met smoesjes chai. Dat siert je niet.
Het is al goed joh
quote:
hahahaha shiiitquote:Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij postte als eerste over die pagina, ben je dat nu alweer vergeten?
[..]
Potverdikkie.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar het gaat er om dat jij elke post leest daar. Alsof elke post op fok niet genoeg wasquote:Op donderdag 3 december 2015 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
post hij onder zijn eigen naam?quote:Op donderdag 3 december 2015 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu post hij op de FOK! facebook dat FOK! saai is zonder tong.
Chailock.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er om dat jij elke post leest daar. Alsof elke post op fok niet genoeg was
Verzonnen achternaam.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
post hij onder zijn eigen naam?
die wil je toch niet geassocieerd hebben met tong de fok!user
Save the challa fo yo mama.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pff, hieronder weer posts over zwangerschap
challa's
Ja... maar... ja.. maar.. maarquote:Op donderdag 3 december 2015 21:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er om dat jij elke post leest daar. Alsof elke post op fok niet genoeg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |