alleen maar omdat je viesmad en jelly bent op huge en remqoquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen mod meer wordenben amper nog online

ja goed is ie ook niet, maar vind die oudere nummers wel chillerquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
dp op de track die jij poste was Polska ook al slecht

whahahahaaaaa shiiit manquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0y5gClDApGF
Deze lyrics dan

lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepiequote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
alleen maar omdat je viesmad en jelly bent op huge en remqo

quote:

jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus isquote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepie

altijd lol hebben om Paus zijn pareltjesquote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker de stronthoop die klb tegenwoordig is bijhouden, joepie

is niet alleen door paus en zoals je weet heb ik verder ook niet echt iets tegen hemquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus is

Dingen hopen op FOK!quote:Op donderdag 3 december 2015 20:38 schreef Che_ het volgende:
Ik hoopte dat mijn beeld bij chai verkeerd was
die vocaroo bevestigt alles
 _!
 _!

ja dat is echt niks vergeleken met eerstquote:

Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou wat kunnen doen aan die aids die paus is

Dat wist ik niet en kan ik me ook niet voorstellen, die gast is echt de verpersoonlijking van sneuquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet alleen door paus en zoals je weet heb ik verder ook niet echt iets tegen hem

nog steeds bizar veelquote:Op donderdag 3 december 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is echt niks vergeleken met eerst

ach, dat valt wel meequote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en kan ik me ook niet voorstellen, die gast is echt de verpersoonlijking van sneu

Als IfIm in Wageningen gaat studeren komt ze hem misschien wel tegen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |