Je dacht dat dit de Sims wasquote:Op donderdag 3 december 2015 20:14 schreef Chai het volgende:
Gedichten zijn de nieuwe random songteksten?
Dit rijmt toch voor geen meter, idiootquote:Op donderdag 3 december 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je dacht dat dit de Sims was
Maar dat dacht je verkeerd schat
Ik hoop dat je het weetsquote:Op donderdag 3 december 2015 20:23 schreef Chai het volgende:
Hoe val je in slaap? Hoe begint je dag?
Open je je ogen met een traan of met een lach
en kijk je om je heen, en zie je dan de zon
Of zoek je achter alles naar de schaduw op de grond
Leef je voor geluk? Of sterf je van verdriet
En voelt dat als een keuze of heb jij die keuze niet
Het maakt niet echt iets uit, of dat de waarheid is of niet
Het is hoe jij het ziet
Dat zijn niet mijn lyrics vriend.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit rijmt toch voor geen meter, idioot
Oh, dan was het best goedquote:Op donderdag 3 december 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn lyrics vriend.
poëzie hoeft niet te rijmen idioot.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit rijmt toch voor geen meter, idioot
Goed om te horen dat je Ronnie Flex kunt waarderen.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh, dan was het best goed
Nou ja zeg, toon eens wat respect voor de ouderen, jij snotneusquote:Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
poëzie hoeft niet te rijmen idioot.
ooooow get rektquote:Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
poëzie hoeft niet te rijmen idioot.
nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 december 2015 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je Ronnie Flex kunt waarderen.
oh van dat liedje heb ik wel gehoord, maar ik heb niet uitgezocht wie de geweldige artiesten zijn van dat meesterwerkquote:Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij deze zomer gelegen? Hij is die zwarte van Drank & Drugs.
Lyrics kwam van dezequote:Op donderdag 3 december 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh van dat liedje heb ik wel gehoord, maar ik heb niet uitgezocht wie de geweldige artiesten zijn van dat meesterwerk
niet geklikt, vind je het erg?quote:
Ronnie Flexquote:
Ja. Beter klik je nu alsnog.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet geklikt, vind je het erg?
okquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Beter klik je nu alsnog.
fack jouquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ronnie Flexhet is dat je 16 bent dan mag het nog net
kak ik ga weer aan schoolquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0y5gClDApGF
Deze lyrics dan
hier klink je niet zo sexy meerquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
Deze lyrics dan
Ben jij ditquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
Deze lyrics dan
Och hemeltjequote:Op donderdag 3 december 2015 20:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hier klink je niet zo sexy meer
Toen hij met Ronnie ging samenwerken toen ging het misquote:Op donderdag 3 december 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
toen mr polska nog vette nummers maakte
hij is vieze selloutquote:Op donderdag 3 december 2015 20:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toen hij met Ronnie ging samenwerken toen ging het mis
ewaa kalequote:
godteringquote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
Deze lyrics dan
gepasseerd?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht dat je zelfmoord had gepleegd nu je weer was gepasseerd
voor remqo nog wel
weet ikquote:Op donderdag 3 december 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat mijn doel is plaats ik toch niet zulke debiele dingen.
ik wil helemaal geen mod meer wordenquote:
oh... niet gemerktquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen mod meer wordenben amper nog online
uhuhquote:Op donderdag 3 december 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen mod meer wordenben amper nog online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |