uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt hij hier weer janken.

ja, dus?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nog steeds bizar veel
ook meer dan remqo

het is zo over met de pret straks fok sabbaticalquote:

nee heb harige zweterige nippels dus blijft het mooi plakken aan mijn shirtquote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
heb jij daar ook last van met je manboobies

wrmquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
het is zo over met de pret straks fok sabbatical

Ze hebben al gemeet zelfs.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als IfIm in Wageningen gaat studeren komt ze hem misschien wel tegen.

geil moet er bijna vn overgevequote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee heb harige zweterige nippels dus blijft het mooi plakken aan mijn shirt

wat?quote:

te afleidend deze boevenbendequote:

Ik sta hier milder in dan jij maar toch krijg ik steeds zijn gekanker.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, paus is pure aids...

IQ moet ook het probleem niet zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Remqo mod kan worden met zijn postaantal kun jij het makkelijk met het jouwe.

Tot morgenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
het is zo over met de pret straks fok sabbatical

hij geeft minder goede ippa denk ikquote:Op donderdag 3 december 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En DP scoort al niet hoog

zegt toch niks, die posts plaats ik meestal laat in de nacht nadat ik de hele avond fallout genolifed hebquote:Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Remqo mod kan worden met zijn postaantal kun jij het makkelijk met het jouwe.

wat een kut microfoon, doet je stem geen goed Chai.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0y5gClDApGF
Deze lyrics dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |