Heb je daar ook tractors ingeplakt?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
dit is niet echt van jou toch?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
topicmoordenaarquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs, maar vind het niet erg als anderen het doen. Kan ik je vriendje nog zijn?
is bij gekkies sowieso af te raden, geldt ook voor alcohol natuurlijkquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
drugs zijn niets voor jou; stop ermee
?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:48 schreef Montelly het volgende:
Roken, Drank & Drugs
Geweld & Pesten
Internet & Mobiel
Wonen, Werken & Geld
School & Toekomst
Relaties & Seks
Lichaam & Gevoel
Familie & Vrienden
Als levensgenieter DP me drugs afraad zou ik gelijk voor altijd straight edge worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is bij gekkies sowieso af te raden, geldt ook voor alcohol natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als levensgenieter DP me drugs afraad zou ik gelijk voor altijd straight edge worden.
Sowieso zou alle drugs (incl. alcohol) verboden moeten worden voor alle personen met een IQ beneden de 100.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
Zou meloewa dat ook afraden die is al knetterlijp van haarzelf.
weg met alle makkelijke sletjes.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso zou alle drugs (incl. alcohol) verboden moeten worden voor alle personen met een IQ beneden de 100.
Oh ja en energydrank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |